fat killer

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
älkää hyvät ihmset tilatko noita fat killer tapletteja mä tilasin ja lähetin ne takas sinne mistä tulikin ja jätin laskunkin maksamatta kun 117eur 1 purkki ja sitten kun ulkolainen tuote en tosiaan halunnu noita .. no tänään tuli sitte fi@fatkiller.nu sähköpostista uhkaus että petos juttu mua kohtaan tai voin palauttaa tuotteen ja postitin sen samana päivänä pois kuin tulikin .. oon yhteydessä kuluttajaneuvojaan että pääsen eroon tosta fatkilleristä ja samote laitoin euroopan kuluttajakeskukseen viestiä sähköposti joka firmasta tuli jo aijemmin sain tietoa kuluttaja neuvojalta että firma on siis norjalainen ja jos tilauslaskun maksaa niin tuo fatkiller ottaa tililtä rahaa ilman, että tilinomistaja tietää ees.. sen takia en itekään maksanu laskua enkä halua jatkoskaan firmalta mitään huomenna soitan taas euroopan kuluttaja keskukseen kysyäkseni , että jos he sieltä laittavat ettei mun tarvi enää tuota fatkiller tapletti hommaa ajatella ... ja yks 020202 työntekijä joka mua jeesas se oli puolivuotta joutunu maksamaan fatkiller tapletteja sitten ei ollut enää tullu... VAROKAA IHMISET TUOTA FIRMAA JA TAPLETTEJA ! itse tein virheen ja toivon että pääsen eroon koko paskasta ...
 
vierailija
Mulle kans tipahti tänään postista purkki 117e laskun kera en näitä oo tilannu. Laitoin fi@fatkiller.nu sähköpostia että miten tällasia lähetetään ku en oo ees tilannu. Vastausta ei ole vielä tullut.
FBssä kanssa käyny mainoksesta kattelemassa et mitä ihmeitä nää on.
Ja näyttäs tilaukseen riittävän ihan vaan nimi ja postiosote. Tällasessa tilanteessahan voi kuka tahansa tehdä kiusaa tilatessaan toisen nimellä ja postiosoitteella. Miten tää voi olla mahdollista?
 
vierailija
Kertokaas nyt tyhmälle, että mistä tuo fatkiller on saanut teidän kaikkien, jotka sanotte ettette ole tilanneet, postitustiedot ym???
Vai oletteko kuitenkin siellä sivuilla täytelleet jotain tietoja?
 
vierailija
Mistä Jaana sinulla on noin hyvät tiedot fat killeristä. Nämä tuotteet lähettää herba vital eikä fat killer ja irtisanomisen tehdään herba vitalille numeroon 02-8441150 tai sähköpostilla mailin@herbavital.fi. Peruutus pitää tehdä tiettyyn päivään mennessä eikä sitoudu jatkotilaukseen peruutusken jälkeen, mutta lasku pitää olla maksettuna ennekuin peruutus astuu voimaan. Olen siksi paljon tilannut tuotteita herbavitalin kautta ja vielä ei ole ollut ongelmia. Ja tuotteessa on tieto mitä ne sisältää, että kannattee ehkä lukea paremmin ennen kuin menee tälläistä kirjoittaan. Olen tänään aloittanut ite tämän fat kuurin, joten kokemuksia ei vielä ole.
Auttoiko Jaana saitko painoa pudotettettua KYS. Pillereillä Ja tulikin sivuvaikutuksia? Utelias
 
vierailija
Ei hajuakaa mistä saavat osotetietoja; tännään tul purkki 117€:n laskun kans 11v tytön nimissä, on maalima mallissaan ku penskatki sotketaan tämmösiin huijauksiin, maanantaena rikosilimotusta tekemään!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
vierailija
älkää hyvät ihmset tilatko noita fat killer tapletteja mä tilasin ja lähetin ne takas sinne mistä tulikin ja jätin laskunkin maksamatta kun 117eur 1 purkki ja sitten kun ulkolainen tuote en tosiaan halunnu noita .. no tänään tuli sitte fi@fatkiller.nu sähköpostista uhkaus että petos juttu mua kohtaan tai voin palauttaa tuotteen ja postitin sen samana päivänä pois kuin tulikin .. oon yhteydessä kuluttajaneuvojaan että pääsen eroon tosta fatkilleristä ja samote laitoin euroopan kuluttajakeskukseen viestiä sähköposti joka firmasta tuli jo aijemmin sain tietoa kuluttaja neuvojalta että firma on siis norjalainen ja jos tilauslaskun maksaa niin tuo fatkiller ottaa tililtä rahaa ilman, että tilinomistaja tietää ees.. sen takia en itekään maksanu laskua enkä halua jatkoskaan firmalta mitään huomenna soitan taas euroopan kuluttaja keskukseen kysyäkseni , että jos he sieltä laittavat ettei mun tarvi enää tuota fatkiller tapletti hommaa ajatella ... ja yks 020202 työntekijä joka mua jeesas se oli puolivuotta joutunu maksamaan fatkiller tapletteja sitten ei ollut enää tullu... VAROKAA IHMISET TUOTA FIRMAA JA TAPLETTEJA ! itse tein virheen ja toivon että pääsen eroon koko paskasta ...
 
vierailija
Meille tul tännään purkki 11v tytön nimellä ja 117e:n laskulla, pistin meilin Euroopan kuluttajakeskuksen ohjeitten mukkaan;
11-vuotias tyttäreni sai teiltä (17.02.2017) tuotelähetyksen ja laskun.
Hän ei ole tilannut tuotetta, joten emme maksa laskua. En suostu maksamaan
virhelähetyksenne palauttamisesta aiheutuvia postikuluja. Säilytän tuotetta
3 viikon ajan, jonka jälkeen hävitän sen, jos en ole kuullut teistä. Miten
haluatte menetellä tavaran suhteen?
Olen ollut yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen ja saanut sieltä ohjeita
kuinka toimia tämmöisen järjettömän huijauksen suhteen ja maanantaina menen
tekemään asiasta rikosilmoituksen!

Ei männy ku puol tuntia ku tul vastaus ja kysyvät laskun numeroo.. kohta varmaan ilimottavat että lasku on mitätöity, rikosilimotus lähtöö silti! Tuolta kuluttajakeskuksestahan suosittelovat ettei saa lähettee tuotteita mihinkää ennenku on ottanu yhteyttä tuonne lähettäjään, rikosilimotus kannattaa tehä jos innostuvat lähettämään uusiks ni sitte poliisi pystyy ilmottamaan esim. perintään etteivät laeta sieltä mittää laskuja.
On viimesenpäälle pirullista touhua!
 

Yhteistyössä