FB: Lukekaa ja jakakaa - Lotta Mia Karoliinan raiskaus :(

  • Viestiketjun aloittaja jakoon
  • Ensimmäinen viesti
jakoon
FB:ssä leviää Lotta Mia Karolinaan jakoon laittama teksti kuvineen.

"LUKEKAA JA JAKAKAA!
Näitkö tätä tyttöä Helsingin Dtm- yökerhon edustalla la-su (30-31.8) vastaisena yönä ? vaikket nähnytkään voitko lukea tämän viestin? Kuvan tyttö olen minä. Olin viikonloppuna ystäväni luona Helsingissä. Lauantai-iltana päätimme lähteä saunan jälkeen baariin. Muutaman baarin jälkeen lähdimme DTM nimiseen yökerhoon jossa otin muistaakseni limelonkeron mutta sitten muisti alkaa pätkiä, kaverit katosivat ja rymysin ulos baarista koska tarvitsin raitista ilmaa. Seuraavaksi muistan sen että joku ulkomaalainen mies, n 30v tumma (sellainen lähi-idästä kotoisin oleva) päällään sininen takki, auttaa mut autoon ja lupaa viedä mut minne haluan kunhan sanon osotteen. Seuraava muistikuva on kuinka tämä mies ensin suukottaa minua ja sitten repii housuni alas, mut ei tee muuta kuin koskettelee ja ottaa luultavasti valokuvan ja häipyy pihalle autosta. Sitten mut siirretään toiseen autoon. Tämä toinen henkilö on samaa syntyperää edellisen kanssa, ikää varmaan n50-60 vuotta. Vaalean beiget housut. Tämä vanha mies antoi sinitakkiselle rahaa. Sen jälkeen muistan kun mun suuhun isketään savuke? Ja käsketään polttaa. Seuraava muistikuva on kun auto pysähtyy ja yritän avata ovea tai ikkunaa. Tämä mies tulee takapenkille ja alan huutaa apua ja itkeä kovempaa . Sitten on taas hämärää mutta mies yritti saada kai minut ottamaan suihin mutten kyennyt siihen itkemisen ja huutamisen vuoksi. Mies suuttui tästä. Sitten mies heitti minut ympäri ja kontilleen ja raiskasi minut survaisemalla kuivana kakkoseen, en keksi miten sen sanoisi kauniimmin. en tiedä kauan tätä kesti. Sitten mies siirtyi etupenkille ja ajoi pitkän aikaa. Seuraavaksi muistan kuinka minut häädetään autosta kadulle ja kävelen/kompuroin johonkin portaalle istumaan ja itkuhuutamaan verinen ja spermainen paperituppo housuissa. Ihmisiä käveli ohi ja minua tuijotettiin mutta Kesti pitkän aikaa ennenkuin yksi nuori poika pysähtyi kysymään mikä minulla on hätänä. (kiitos sinulle jos luet tämän) Kerrottuani hänelle hän soitti poliisin paikalle Ja lähti vielä mukaani asemalle. Jossa tein rikosilmoituksen ja minulle tehtiin erilaisia tutkimuksia. Todennäköisesti jouduin järjestäytyneen ihmiskaupan uhriksi ja on ihme että tämä mies heitti minut keskustaan eikä takaisin sille ensimmäiselle miehelle. On ihme että olen yhä hengissä. Pyydän että jaatte tämän viestin, jotta ihmiset tietäisivät että tälläista tapahtuu meidän hyvinvointivaltiossamme. Otathan minuun yhteyttä mikäli näit jotain?"
 
-.-
[QUOTE="Jortsu";30240033]Juu, keksitty on varmaan, eihän nuo Yön Timot täällä ketään raiskaile...[/QUOTE]

En mä sitä sano, mutta ei kukaan lähde tuollasta kertomaan noin yksityiskohtaisesti ilman huomionhakuisuutta.

Ja se on fakta että moni raiskaus paljastuu keksityksi tarinaksi.
 
En mä sitä sano, mutta ei kukaan lähde tuollasta kertomaan noin yksityiskohtaisesti ilman huomionhakuisuutta.

Ja se on fakta että moni raiskaus paljastuu keksityksi tarinaksi.
Ööö, totta helvetissä hän haluaa huomiota asialleen, jotta muutkin nuoret tajuavat, että tuollaista tapahtuu ihan täällä meidän pikku-Helsingissäkin.
Ennen kaikkea tyttö haluaa oikeutta, eli tekijät satimeen ja kuten lukuisat kerrat on huomattu, somen voima on valtava.

Todella hyvä muuten, että kertoi juuri noin yksityiskohtaisesti mitään silottelematta tai peittelemättä, vaikka se nähtävästi aikuisia ihmisiä jollain tapaa vavisuttaa eikä oikein osata suhtautua, vaan joko kielletään asia tai vedetään teinipoika-tyylisesti ns. läskiksi uhria pilkaten.
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR ja Spukka
säpäle harmaana
Hyi hitto! Tuo on ihan kuin siinä yhdessä irene huss -elokuvassa. Aika epätodennäköiseltä näyttää, että tekijöitä saataisiin kiinni. Missähän tytön kaverit ovat olleet? Tuollaisen takia pitää aina lähteä yhdessä tai ilmoittaa lähdöstään.
 
Kyllä on pakko nyt sanoa rumasti. Minua vituttaa tuollainen suhtautuminen, että "varmaan on keksinyt koko jutun ja huomiota vaan haluaa" yms paska. Miettikää nyt vähän ennenkuin kirjoitatte! Todellakin pitää jakaa ja lisätä tietoisuutta noiden paskiaisten tekosista! Ainiin, mutta eihän sitä varmaan voi, kun se on rasismia!! :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR ja Spukka
Phoebsi harmaana
Vähättelijät tietävät aivan varmasti satuttavansa ja syvältä, kun pilkkaavat uhria ja/tai väittävät kertomusta keksityksi. Sitä mietin, että millainen ihmissaasta niin haluaa tehdä? Samaa luokkaa perseeseen raiskaavan mamun kanssa ovat itsekin.
 
V.ieras
Vähättelijät tietävät aivan varmasti satuttavansa ja syvältä, kun pilkkaavat uhria ja/tai väittävät kertomusta keksityksi. Sitä mietin, että millainen ihmissaasta niin haluaa tehdä? Samaa luokkaa perseeseen raiskaavan mamun kanssa ovat itsekin.
Mutta sehän siinä on aina riskinä kun jotain tälläistä kertoo. Aina on niitä jotka eivät usko. Surullista kylläkin, että uhri saa kärsiä lisää näiden vuoksi. Toivottavasti on osannut varautua paskankin satamiseen julkaistuaan tuon kirjoituksen.
 
Viih
Tuo pisti silmään, että poliisiasemalla tehtiin erilaisia tutkimuksia.. Eikö ne yleensä suoriteta sairaalassa? Tai itse ainakin olin sairaalassa tutkittavana.

Tietysti on voinut ajatusvirhekin tulla tuota tekstiä kirjoitettaessa, kamala tilanne tuo on ollut :(
 
Jesse
Suomessa eniten raiskauksia tekevät juuri lähi-idästä tulleet muslimit. Jos suhteutetaan asukasmäärään, niin suomalaisten miesten pitäisi väijyä puskissa 24/7, että päästäisiin yhtä karuihin lukuihin. Kyllä nämä lähi-idän terroristit ja raiskaajat tulisi palauttaa välittömästi kotimaahansa, siellähän naisilla ei juuri valtaa tai arvoa olekaan. Saastaisia eläimiä!
 

Yhteistyössä