Fiksuja keskusteluforumeita?

  • Viestiketjun aloittaja ex-endis
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi pitää jonkun toisen kirjoituksia tuoda johonkin muuhun ketjuun??

Ehkä linkki olis riittänyt eikä sekään nyt olisi aiheellista ollut jos pari ihmistä tietää mistä puhutaan.
Ai miksi? Eikö se ollut ilmiselvää, että jos Peyote esittää tässä viestiketjussa minua koskevan väitteen, joka viittaa em. linkittämääni keskusteluun, on arvioijan (muiden lukijoiden) hyvä tietää mistä tuollainen väite on ollut lähtöisin?

Vai pitäisikö tässä kohtaa vain myöntää olevansa aina väärässä ja todeta, että pitäkää tunkkinne? Mistä se taas kertoo, jos pohditaan kahta tärkeää seikkaa, a) asiat riitelevät - eivät ihmiset ja b) kirjoitettu viesti voidaan ymmärtää täysin väärin?
 
Satunnainen ohikulkija
Mun mielestä ei nyt vaan aiheellista kun 2-3 ihmistä tässä kuitenkin tiesi mistä puhuivat.

Ja jonkun muun kirjoitus tuotiin esille eri ketjussa.
Voihan täällä toki yksityistä ja kahden-kolmenvälistä keskusteluakin käydä, mutta koska tämä kuitenkin on julkinen keskustelufoorumi, niin ei pidä olettaa, että keskustelu pysyy sellaisena.

Jos tulee lainatuksi, niin on alkuperäisen kirjoittajan oikeus tulla lainatuksi oikein, ilman vääristelyä.
 
vierailija
Mun mielestä ei nyt vaan aiheellista kun 2-3 ihmistä tässä kuitenkin tiesi mistä puhuivat.

Ja jonkun muun kirjoitus tuotiin esille eri ketjussa.
Mikäli tämä olisi tuomioistuin, sinun mielestäsi syytettyä (vastaajaa) kohtaan saisi esittää mitä vain (perusteettomiakin) syytteitä ilman, että vastaajalla olisi oikeus puolustautua tuomalla esiin faktoja?

Okei, no, nyt minä alan tajuta tämän palstan logiikkaa erinomaisesti:
EI SE OLE TÄRKEINTÄ MITEN ASIAT OIKEASTI OVAT, VAAN MILTÄ NE NÄYTTÄVÄT REKISTERÖITYNEIDEN SISÄPIIRILÄISTEN KANNALTA!

Osuiko oikeaan?
 
Mikäli tämä olisi tuomioistuin, sinun mielestäsi syytettyä (vastaajaa) kohtaan saisi esittää mitä vain (perusteettomiakin) syytteitä ilman, että vastaajalla olisi oikeus puolustautua tuomalla esiin faktoja?

Okei, no, nyt minä alan tajuta tämän palstan logiikkaa erinomaisesti:
EI SE OLE TÄRKEINTÄ MITEN ASIAT OIKEASTI OVAT, VAAN MILTÄ NE NÄYTTÄVÄT REKISTERÖITYNEIDEN SISÄPIIRILÄISTEN KANNALTA!

Osuiko oikeaan?
sisäpiiri ja sisäpiiri. :ROFLMAO::ROFLMAO:
valitan vainoharhaisuuttas, mutta semmosta ei ole vastaan tullu koskaan täällä.
 
Tarkoitin lähinnä sitä kun esille otettiin kolmannen henkilön teksti jota tässä ketjussa ei kuitenkaan näy. Hän ei välttämättä sitä olisi halunnut. Se ei tullut mieleen.

Ja lauantaina puhuitte jo samasta asiasta ja jos asiaan yhä tässäkin palaatte, jatkakaa rauhassa minun puolestani :)

muoks. se taisikin olla perjantaina
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Peyote
sisäpiiri ja sisäpiiri. :ROFLMAO::ROFLMAO:
valitan vainoharhaisuuttas, mutta semmosta ei ole vastaan tullu koskaan täällä.
Ei minustakaan. Täällä on samat ihmiset ehkä toki ollut vuosia, mutta pääsääntöisesti on itsestä kiinni, pysyykö muiden kanssa suunnilleen sovussa. Mä en ainakaan koe, että täällä olisi joku sisäpiiri, joka syrjii. Silloin syrjitään mustien taholta, jos on sanonut jotain tyhmää, näin olen kokenut.
 
Tarkoitin lähinnä sitä kun esille otettiin kolmannen henkilön teksti jota tässä ketjussa ei kuitenkaan näy. Hän ei välttämättä sitä olisi halunnut. Se ei tullut mieleen.

Ja lauantaina puhuitte jo samasta asiasta ja jos asiaan yhä tässäkin palaatte, jatkakaa rauhassa minun puolestani :)
Minun olisi pitänyt olla asiasta hiljaa koska se aiheutti palstalla tyyliin oikeudenkäynnin jossa syyttäjänä, puolustajana, uhrina ja tuomarina on Endis itse.:)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Okei, no, nyt minä alan tajuta tämän palstan logiikkaa erinomaisesti:
EI SE OLE TÄRKEINTÄ MITEN ASIAT OIKEASTI OVAT, VAAN MILTÄ NE NÄYTTÄVÄT REKISTERÖITYNEIDEN SISÄPIIRILÄISTEN KANNALTA!

Osuiko oikeaan?
Et.

Kaikki rekisteröityneetkö on jotain sisäpiiriläisiä?
Ei muillakaan foorumeilla niin ole missä on rekisteröitymispakko eikä voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä.
 
vierailija
sisäpiiri ja sisäpiiri. :ROFLMAO::ROFLMAO:
valitan vainoharhaisuuttas, mutta semmosta ei ole vastaan tullu koskaan täällä.
Ja jos olisikin, niin hullu myöntäisi :) ... tulee kuitenkin de-ja-vu joihinkin aiempiin viestiketjuihin, joissa kritisoitiin samaa (taisi olla Peyote joissakin niissä kohteena).

Sinänsä ei ihme, että tänne alkaa kirjoitella reikäpäisiä juttuja turhautuneet ihmiset, jotka toteavat hyvienkin aloitustensa tulleen joidenkin "sisäpiiriläisten (tarkoittaa tuo nyt sitten vaikka rekisteröityneitä)" torpedoimaksi.

Tosin, eipä tämän kai olekaan tarkoitus olla mikään viisaiden (ja kokeneiden) ihmisten kokoontumispaikka, eli lähtökohta on minulla ainakin ollut pielessä. Pahoittelut väärin ymmärryksestäni. Kiitos ja kumarrus.
 
vierailija
Minun olisi pitänyt olla asiasta hiljaa koska se aiheutti palstalla tyyliin oikeudenkäynnin jossa syyttäjänä, puolustajana, uhrina ja tuomarina on Endis itse.:)
Näinpä. Veikkaanpa, että nyt olen kategorisoitu narsistiseksi aspergeriksi, joka rakastaa huomiota :) .... esittelemällä kuviaan ja mielipiteitään tuiki tuntemattomille, kuuntelematta toisia osapuolia ja väittämällä kaikkien muiden olevan väärässä?
 
Näinpä. Veikkaanpa, että nyt olen kategorisoitu narsistiseksi aspergeriksi, joka rakastaa huomiota :) .... esittelemällä kuviaan ja mielipiteitään tuiki tuntemattomille, kuuntelematta toisia osapuolia ja väittämällä kaikkien muiden olevan väärässä?
Tälläiset mielipiteet ovat harmaiden mielipiteitä. Tarkemmin ajatelken luultavasti vain yhden harmaan joka roikkuu kannoilla koko ajan. Sääliksi käy häntä kovasti. Hän on surkea ihmisraunio. :)
 
vierailija
taas VIRHE. et sä ole sen viisaampi ja kokeneempi kun muutakaan täällä. ilmankos meni jutustelut perseelleen.
ei kannattais jälkeenpäin selitellä ja anoa säälipisteitä.
Mistä noin ihmeellinen päätelmä? Miksi tämä viisaus tuodaan esiin? Olen moneen kertaan kirjoittanut, että olen idiootti ja kaiken lisäksi ruma. En voi millään tajuta, miten tuo tulkitaan viisaaksi?

Tulin oikeasti kysymään vinkkejä mikä olisi parempi paikka kuin Vauvan av, kun se ei tämän jälkeen oikein iske. Keskustelu meni näille linjoille kiitos Peyoten. Olisin voinut tietysti jättää vastaamatta hänen provokaatioon, mutta toisaalta, mitäpä väliäkään tuolla olli?
 
vierailija
Tälläiset mielipiteet ovat harmaiden mielipiteitä. Tarkemmin ajatelken luultavasti vain yhden harmaan joka roikkuu kannoilla koko ajan. Sääliksi käy häntä kovasti. Hän on surkea ihmisraunio. :)
Oletkos pohtinut, voisiko siihen olla jokin syy, miksi jotkut/joku harmaa ei pidä sinusta? Miksi oletat hänen olevan ihmisraunio, jos ei pidä sinusta?

Minä en pidä minua haukkuvia ihmisiä ihmisraunioina: päin vastoin, pyrin ymmärtämään miksi he minusta niin ajattelevat ja onko mahdollista, että he ovat oikeassa? Voihan olla, että olen "sairaudentunnoton", joka ei oikeasti tajua "hulluuttaan". Peiliin katsominen kun ei katsos aina auta ...
 
Näinpä. Veikkaanpa, että nyt olen kategorisoitu narsistiseksi aspergeriksi, joka rakastaa huomiota :) .... esittelemällä kuviaan ja mielipiteitään tuiki tuntemattomille, kuuntelematta toisia osapuolia ja väittämällä kaikkien muiden olevan väärässä?
En mä ole ainakaan koskaan susta tuollaista kuvaa saanut.

Sinänsä ei ihme, että tänne alkaa kirjoitella reikäpäisiä juttuja turhautuneet ihmiset, jotka toteavat hyvienkin aloitustensa tulleen joidenkin "sisäpiiriläisten (tarkoittaa tuo nyt sitten vaikka rekisteröityneitä)" torpedoimaksi
Kyllä tuota ihan samaa tekee myös ilman nikkiä kirjoittavat eikä vain ne joilla on nikki.

Ehkä olet sen itsekin huomannut kirjoittaessasi täällä aiemminkin :)
Harmaana ja ehkä mustanakin.
 
vierailija
Ei minustakaan. Täällä on samat ihmiset ehkä toki ollut vuosia, mutta pääsääntöisesti on itsestä kiinni, pysyykö muiden kanssa suunnilleen sovussa. Mä en ainakaan koe, että täällä olisi joku sisäpiiri, joka syrjii. Silloin syrjitään mustien taholta, jos on sanonut jotain tyhmää, näin olen kokenut.
Vai on itsestä kiinni...sinäkin sieltä sisäpiirin syvimmästä ytimestä olet monta kertaa suhtautunut hyvin hyökkäävästi uusiin palstalaisiin ja erityisesti harmaana kirjoittaviin sellaisiin.
 
vierailija
taas VIRHE. et sä ole sen viisaampi ja kokeneempi kun muutakaan täällä. ilmankos meni jutustelut perseelleen.
ei kannattais jälkeenpäin selitellä ja anoa säälipisteitä.
... viittasit tähän, en enää muistanut:

"Tosin, eipä tämän kai olekaan tarkoitus olla mikään viisaiden (ja kokeneiden) ihmisten kokoontumispaikka, eli lähtökohta on minulla ainakin ollut pielessä. Pahoittelut väärin ymmärryksestäni. Kiitos ja kumarrus."

.... tarkoitin tätä toisin päin, eli että minä täältä jotain oppisin.
 
Satunnainen ohikulkija
Ottakaas ny kiltisti ne päivämömmöt :ROFLMAO:
Kiitos, että kokoatte itse niin aktiivisesti tähän ketjuun esimerkkejä siitä, miksi täällä ei juuri mikään keskustelu ota oikeasti sisällöllisesti minkäänlaisia askeleita mihinkään suuntaan. Hymiöt ja vakiovastaukset vilisevät, mutta asia-argumentteihin törmää harvemmin.

Täällä myös tulee yleensä ohitetuksi, jos kirjoittaa pitkän ja perustellun viestin. Huomioiduksi tulee lähinnä, jos kirjoittaa henkilöönkäyvästi.
 
Vai on itsestä kiinni...sinäkin sieltä sisäpiirin syvimmästä ytimestä olet monta kertaa suhtautunut hyvin hyökkäävästi uusiin palstalaisiin ja erityisesti harmaana kirjoittaviin sellaisiin.
Ei pidä paikkaansa. Harmaat länkyttää. Jos olen saanut kaikkien mustien vihat päälleni, siihen on ollut aina joku hyvin selkeä syy.

Vaikka joku harmaana yrittääkin nikkiään vaihdellen koko ajan haukkua, on arvattavissa että kyseessä on joku todella sairas ja turhautumut yksilö.
 

Yhteistyössä