G: Joko korkattu?

Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Joo, olisko neljäs päivä. Tosin tänään jo hieman vaan tämmöstä tasottelua. Huomenna ryöt kutsuu :$
Hö! Voihan ryöt sentään... :( Kyllä minä meinasin napostella koko viikon.
No vittu älä muuta sano. No on täs kyl kerenny ihan mukavasti "nakutellakkin". Ja onneks tuo viikonloppu on taas kohta ovella ja on taas aikaa juopotella =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No vittu älä muuta sano. No on täs kyl kerenny ihan mukavasti "nakutellakkin". Ja onneks tuo viikonloppu on taas kohta ovella ja on taas aikaa juopotella =)
No en minä meinannut juopotella, paremminkin sellaista amatöörimäistä tissuttelua. Sillein päivällisellä viiniä ja saunaoluet etc...
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No vittu älä muuta sano. No on täs kyl kerenny ihan mukavasti "nakutellakkin". Ja onneks tuo viikonloppu on taas kohta ovella ja on taas aikaa juopotella =)
No en minä meinannut juopotella, paremminkin sellaista amatöörimäistä tissuttelua. Sillein päivällisellä viiniä ja saunaoluet etc...
Seli seli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No en minä meinannut juopotella, paremminkin sellaista amatöörimäistä tissuttelua. Sillein päivällisellä viiniä ja saunaoluet etc...
Seli seli :D [/quote]

No kun istuu päivät kursilla ja illat on lasten kanssa niin ei voi oikein "juopotella". Vaikka kuinka yrittää vejättää niin viimeistään ysiltä on oltava huoneessa lasten kanssa ja sitten lipitettävä tässä koneella ne pari olutta ja sitten nukkumaan. Toista se olisi ilman lapsia!!! :kieh:
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No en minä meinannut juopotella, paremminkin sellaista amatöörimäistä tissuttelua. Sillein päivällisellä viiniä ja saunaoluet etc...
Seli seli :D
No kun istuu päivät kursilla ja illat on lasten kanssa niin ei voi oikein "juopotella". Vaikka kuinka yrittää vejättää niin viimeistään ysiltä on oltava huoneessa lasten kanssa ja sitten lipitettävä tässä koneella ne pari olutta ja sitten nukkumaan. Toista se olisi ilman lapsia!!! :kieh: [/quote]

Joo näinhän se. Perhe kyllä rajottaa kaikkee kivaa. Pitäisköhän alkaa sinkuks :xmas:
 

Yhteistyössä