G: Käytkö ilman meikkiä kaupassa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Johonkin Alepaan voin mennä meikkaamatta, mutta jos lähdemme johonkin pidemmälle ostoskeskukseen tai ihan muuten vaan shoppailemaan, niin meikkaan kyllä aina. Eli laitan kosteusvoide, meikkivoide sekä puuteri. Sitten kulmiin väriä. Ripsiväriä en käytä, kun mulla on pidennykset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Johonkin Alepaan voin mennä meikkaamatta, mutta jos lähdemme johonkin pidemmälle ostoskeskukseen tai ihan muuten vaan shoppailemaan, niin meikkaan kyllä aina. Eli laitan kosteusvoide, meikkivoide sekä puuteri. Sitten kulmiin väriä. Ripsiväriä en käytä, kun mulla on pidennykset.
paljon maksoi ripsien pidennys, ja miten hyvin pysyy?
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Johonkin Alepaan voin mennä meikkaamatta, mutta jos lähdemme johonkin pidemmälle ostoskeskukseen tai ihan muuten vaan shoppailemaan, niin meikkaan kyllä aina. Eli laitan kosteusvoide, meikkivoide sekä puuteri. Sitten kulmiin väriä. Ripsiväriä en käytä, kun mulla on pidennykset.
paljon maksoi ripsien pidennys, ja miten hyvin pysyy?
Kun ekan kerran laitoin, niin maksoi muistaakseni 120e. Huolto on about 70e. Käyn kolmen viikon välein huollattamassa, niin pysyvät ihan siisteinä, eivätkä ala varisemaan poskille =) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Johonkin Alepaan voin mennä meikkaamatta, mutta jos lähdemme johonkin pidemmälle ostoskeskukseen tai ihan muuten vaan shoppailemaan, niin meikkaan kyllä aina. Eli laitan kosteusvoide, meikkivoide sekä puuteri. Sitten kulmiin väriä. Ripsiväriä en käytä, kun mulla on pidennykset.
paljon maksoi ripsien pidennys, ja miten hyvin pysyy?
Kun ekan kerran laitoin, niin maksoi muistaakseni 120e. Huolto on about 70e. Käyn kolmen viikon välein huollattamassa, niin pysyvät ihan siisteinä, eivätkä ala varisemaan poskille =) .
ei ihan halpaa lystiä, mutta ilmeisesti hintansa väärti ?
itsekin olen harkinnut, jahka se silmäleikkaus on hoidettu alta pois ensin
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja luonnollinen:
Melkein aina. jos on meikkiä niin olen menossa myös muualle kuin kauppaan.
Meikkaako joku ihan oikeesti kauppaa varten?? MIKS?
Ehkäpä jotkut pitää meikkaamisesta? Se on tavallaan piirtämistä. Tietty jos ei osaa, niiin...
 

Yhteistyössä