G: Kykenisitkö repimään elävältä perhoselta siivet?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No huh, en repisi siipiä miltään olennolta! Kärpäsetkin koitan ajaa ikkunasta ulos, en halua niitäkään liiskata. No, hyttysiä kohtaan olen kyllä vähän julmempi, mutta en kyllä niiltäkään siipiä nyppimään menisi, en elävältä enkä kuolleelta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
voisin eikä tuntuis missään
Sama siis täällä kuten aiemmin totesin. Mä en nyt tajua että mitä ihmeellistä siinä nyt loppuen lopuksi edes olisi. Se on kuitenkin vaan perhonen, ei sen kummempi. Meikäläisethän lahtaa nelijalkaisiakin mitä kummallisimpienkin syiden takia, jos ei muuten niin vaikka karvalakeiksi. Mutta juu, en mä koe tarvetta kuitenkaan tehdä niin vaikkei tuollainen jäisi omatuntoani kolkuttamaan. Mut moonkin psykopaatti ja silleen.
 
vain päivän
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Kuten on aikaisemmissakin viesteissä sanottu; ei mitään ongelmaa itse repimisessä, en nyt kuitenkaan näe mitään syytä tehdä niin. Mutta jos puhutaan nyt omantunnontuskista tai kestääkö kantti, niin kyllä kyllä.
Mua sitten kylmää tälläiset ihmiset! mutta voiko patologilta muuta odottaa?
Omatunto kuoletettu.
Repiä nyt kauniilta elävältä olennolta siivet. Toinen saisi niillä kauniilla siivillänsä liihotella ja nauttia lyhyestä, mutta arvokkaasta elämästään.
Mä en KYKENISI pilaamaan toisen elämää.
Joo ja Blume yhdessä ketjussa sanoi kallistuvansa hinduismin puolelle?! No tuollaista raakalaista ei siinä uskonnossa kyllä hyväksyttäisi.
 

Yhteistyössä