G: Mikä on ällöttävintä/vastenmielisintä mitä olet nähnyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
joo onhan noita.
Onhan noita säärihaava joka on auki ja siellä on matoja. Makuuhaava josta näkyy lonkka. Mädäntyneitä varpaita. Setä oli sahannu sirkkelillä vähän kättä niin se oli aika etova ennen ja jälkeen korjauksen.Peniksestä suihkuaa verta..
 
Kun yhdellä heilahti moottorisaha otsaan puita sahatessa. (sitä verta..!)
Kun joku veti ranteensa vahingossa ihan kunnolla auki mun vieressä jurrissa.
Kun katsoo vierestä miten joku sulle tärkeä tunkee neulaa suoneen, vetää liikaa eikä reagoi enää.
Kun näkee sattuman syystä ruhjoutunutta ystävää nostettavan ruumissäkkiin onnettomuuspaikalla.
.. ja nyt nämä oli tässä.
 
Woow
Hei cothis, sulla on kyllä ollut tosi rankkaa, pahoittelut siitä.

Mutta sitten toi matojuttu, mikä juttu toi on, onko se joku bakteeri, virus, alkueläin, sieni?? Whaaat ihan kauheita kuviakin tuossa linkissä, hertsyykkeli sentään!! Juma kuinka nopeesti tuollainen kehittyy, täytyy kyllä nostaa hattuu sellaiselle, joka katselee kovin kauan tollasta, apua.

Ite miettii, kun joku pikku haava, että jos toi vaikka tulehtuu, miten sais sen paraneen, mutta että tuonnäköisiä rintoja, ei kai nuo ihan yössä tuu, eihän, ja mikä tuon tosiaan aiheuttaa???????
 
nasu
Ylsi kerta istuin odottamassa metroa ja viereisellä penkillä istui vanhahko mies.Sivusilmällä sitten huomasin että hän esiksi niisti nenästään kaikki räät käteensä,vilkaisi sitä ja nuolaisi oikein kunnollla.Siinä vaiheessa kaikki penkillä olijat häippäsivät mukaan lukien myös minä...YÖK!!!!!
Vieläkin puistattaa.
 
millipilli
Matti-Esko Hytönen aamulenkillä hiukset liehuen ja asuna sininen tuulipuku jonka lahkeet oli liian lyhyet niin että nilkat vilkkui...

kai mä jotain oikeesti ällöttävääkin oon nähnhyt, mutta tää oli nyt ainoa mitä tuli mieleen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Matti-Esko Hytönen aamulenkillä hiukset liehuen ja asuna sininen tuulipuku jonka lahkeet oli liian lyhyet niin että nilkat vilkkui...

kai mä jotain oikeesti ällöttävääkin oon nähnhyt, mutta tää oli nyt ainoa mitä tuli mieleen :D
Tän näin monesti, kun olin vielä Helsingissä töissä. Siellä sairaalan ohi aina viuhahti :D
 
vieras
Näin kun bussin alle jäänyt motoristi paloi siellä bussin alla ja sen toinen käsi lojui tiellä. Osuin paikalle muutama hetki törmäyksen jälkeen, edes poliisi, palokunta eikä ambulanssi ollut ehtinyt paikalle.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Matti-Esko Hytönen aamulenkillä hiukset liehuen ja asuna sininen tuulipuku jonka lahkeet oli liian lyhyet niin että nilkat vilkkui...

kai mä jotain oikeesti ällöttävääkin oon nähnhyt, mutta tää oli nyt ainoa mitä tuli mieleen :D
:D :D :D
 
Rukoilijasirkka
Tämä on karsea, muttei ehkä karsein, mitä olen nähnyt.
http://www.mevio.com/images/users/6/gallery/large/430.jpg

Haulla "maggots brain" löytyy jotain inhottavampaa, mutta ei nyt tee vaan itte mieli googlata.
 
Tuo aiemmin mainittu toukkatissikuvasivu sisälsi myös tämän kuvalinkin: http://www.snopes.com/photos/medical/breastrash_more.asp
Kuvat esittänevät pitkälle kehittyneitä rintasyöpiä. Olen nähnyt vastaavia tapauksia livenä. Jotkut naiset antavat syövän kehittyä rauhassa ennen hoitoon hakeutumista ja jälki on tämän näköistä. Sädehoito tepsii kasvaimiin nopeasti ja ne kutistuvat silmissä, mutta kyllähän syöpä on siinä vaiheessa jo ehtinyt lähettää etäpesäkkeitä, joten helpotus on vain väliaikaista. Yhdellä rouvalla Norjassa toinen puoli rintakehästä näytti siltä, kuin sille olisi kaadettu puolukkapuuroa. "Stakkars kvinne", oli kokeneen hoitajan huomio. Hänen sairaushistoriastaan en tiedä, sillä sikäläinen hoitotyyli on erilainen kuin täällä. Potilaasta saatetaan tietää vain nimi ja diagnoosi. Ei puhettakaan koko sairaushistorian löytymisestä papereista.
 

Yhteistyössä