G: Millä maksat?

Millä maksat normaalit ostokset arkielämässä?

Mä olen tykännyt käyttää pankkikorttia, mutta se poistuu nyt käytöstä. En oikein millä välineellä jatkossa haluaisin maksaa, siksi kyselen muiden tottumuksia.
 
Sama homma kuin sulla. Pankkikortilla ole maksanut ja jos ei kesällä sitä enään uusita, niin en tiedä. Sen verran suuret on meidän ruokakauppalaskut, etten viitsisi aina pitää sellaisia summia lompakossa, joten joku kortti se on tilalle otettava.
 
Pankkikortilla tai käteisellä. Usein nostan käteistä automaatilta ja maksan sillä. Minäkin tykkään vanhanaikaisesta pankkikortista. Sen tilalle on kyllä tulossa joku samantyyppinen kortti, kun nämä vanhat poistuu käytöstä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Sama homma kuin sulla. Pankkikortilla ole maksanut ja jos ei kesällä sitä enään uusita, niin en tiedä. Sen verran suuret on meidän ruokakauppalaskut, etten viitsisi aina pitää sellaisia summia lompakossa, joten joku kortti se on tilalle otettava.
Joo ja sitten tarvitsisi olla useamman laskun verran rahaa, ettei joutuisi aina ennen kauppaa menemään ottomaatin kautta.. En oikein luota Electroniin, siksi en halua sitä. Ja koska Debit-kortti toimii samalla periaatteella, en halua sitäkään. Sitäpaitsi se on mun mielestä arsyttävää rahastusta, että kauppa joutuu maksamaan prosenttiosuuden jokaisesta debit-maksusta :/ Se on tietenkin yhden asiakkaan kohdalla pieni raha, mutta varsinkin pienillä yrityksillä siitä tulee kuukaudessa jo ihan iso menoerä, ja ihan turhaan.
 
Arew
Yleensä Visalla, joskus myös pankkikortin puolelta. Käteistä rahaa en juuri kuljettele mukanani, nostan automaatista vain pakollisiin käteismenoihin, kun joka paikassa ei voi maksaa kortilla.
 

Yhteistyössä