G: mitä esinettä kotiisi ei koskaan tule?

muistuttaa etäisesti
"Kaiva banaanikotelo kassistasi vaikka bussissa ja laske montako hymyä keräät :) Banaanikotelon pinnassa on sileä kohta, johon voi kirjoittaa omistajan nimen. "


Ihanaa,kanssaihmiset luulis mun olevan joku pervo + mulla ois dildo mis lukee mun nimi:D
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
mitään mikä on saanut - tai ollut ehdolla- Vuoden turhake palkinnon.
Tähän peesi.

Myös kaikenlaiset ufo- tai laavalamput ovat no-no. Suolakidelamppu myös.

Tavaratalojen, esim. Ikean sisustustauluja. Oikeaa taidetta vaan, tai valokuvia meidän seiniin, kiitos.

Ikean Ektorp-sohva. Se on vaan NIIIIIIIN nähty, ei se ruma ole mutta ihan ku ottais itelleen ihan kivan miehen joka on pannut jo kaikkia muita saman kaupungin naisia. Nääh, ei vaan nappaa.

Kivitasoja tai valkoista laminaattitasoa keittiöön/kylppäriin.

Näitä muuten riittäis, kun oikeen alkais paatostamaan :D
 
myy
Tohon on vaikea vastata ihan tyhjentävän varmasti koska tiedän mitä en ikuna ite haluaisi, mutta valitettavasti on sellaisia sukulaisia ja tuttavia jotka ei tunne mun makua yhtään ja kantavat meille ei-toivottua tavaraa.

Eli voisin listata mitä olen saanut lahjaksi mitä en itse ikuna ostaisi: Mariskooli, tuoksukynttilöitä, vaaleanpunaista rinsessaunelmakrääsää (siis aikuiselle ei pikkutytyölle)
 
nalkuttava talonmies
tv-alttaria, tuhkakuppia, tilda-kamaa ja nalleja sohvalle.

Vuosien varrella olen kylläkin huomannut että maku ja mieli muuttuu. Bukleetakin löytyy pihkura lastenhuoneesta.
 

Yhteistyössä