G: mitä esinettä kotiisi ei koskaan tule?

bdt
Alkuperäinen kirjoittaja persvilkku:
Siis ihan turhis :)

Mutta laitetaas pinoon sellaisia ihan tavallisia juttuja, joita itse et kotiisi huoli! Ja perustelut kanssa!

Mun vastaus on: fleeceviltit! Taivas kun tänään paloi hermo niihin, menevät nyppyisiksi melkolailla ensimmäisessä pesussa ja sen jälkeen ovat niin stanan sähköisiä. (vaatekomeron suursiivouspäivä oli tänään ;) )
Baarikaappia tai rukkia
 
Alkuperäinen kirjoittaja jio:
Vitsi mikä lukutaito. Nimenomaan piti olla perusteluineen. Ja perustelut on jotain joka kuudennessa.
Kato pihkura.

Mulla oli "tv-alttaria, tuhkakuppia, tilda-kamaa ja nalleja sohvalle.

Vuosien varrella olen kylläkin huomannut että maku ja mieli muuttuu. Bukleetakin löytyy pihkura lastenhuoneesta."

Tuhkakuppia ei tule sen takia, että meillä ei saa kukaan polttaa ja en uloskaan sitä laita, jotta kukaan kuvittelisi polttavansa hyvillä mielin.

tv-alttari. Well, kuulun niihin, jotka pistävät kirjat kirjastoon tahi työhuoneeseen ja yrittävät rauhoittaa edes yhden huoneen talossa. Tosin siellä on sitten dvd:t, mutta ei toki lastulevyalttarilla.

Inhoan söpöstelyä ja siihen menee tildat ja nallet.
 
kemeli
Ei tule "muhkeaa, nahkaista jenkkituolia".
Perustelu: hirveän näköinen

Ei yhtään Ideakuvastossa tms. myytävää "ihastuttavaa" koriste-esinettä.
perustelu: eivät ole kovin ihastuttavia. Ihmettelen aina, kuka suunnittelee ja eritoten ostaa, sitä järkyttävää muovista, soivaa ja väriään vaihtavaa krääsää...apua
 
hauki on kala
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
sellaisia ''humoristisia'' laulava hauki -tauluja.
Uskallanko edes kysyä mitä ne on..?
Jenkkisarjoissa näkynyt joskus kaameita tauluja, joissa muovinen hauki tai muu kala puupohjalla, sitten siinä on joku motoriikka minkä avulla se kala aukoo suutaan ja laulaa jotain :x
Nämä olivat jokunen vuosi sitten hittituote Suomessakin. Kauppa kuin kauppa, niin siellä se hauki heilutti pyrstöään ja hoilasi "Don't worry, be happy".

Joo, ei sellaista meillekään tullut eikä tule! :D
 
kemeli
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:
Ei tule "muhkeaa, nahkaista jenkkituolia".
Perustelu: hirveän näköinen
Urps. Sellaista vielä, jossa on joku ihana mekanismikin. Kauhulla joskus katsoin, että sellaisia mekanismeja saa jopa sohviinkin. "sohva pysyköön yhtenä kappaleena irtopäällisiä ja tyynyjä lukuunottamatta"
mulla on tosin vähän sabotoitavaa miesystävän luona ennenkuin muutetaan yhteen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja kemeli:
Ei tule "muhkeaa, nahkaista jenkkituolia".
Perustelu: hirveän näköinen
Urps. Sellaista vielä, jossa on joku ihana mekanismikin. Kauhulla joskus katsoin, että sellaisia mekanismeja saa jopa sohviinkin. "sohva pysyköön yhtenä kappaleena irtopäällisiä ja tyynyjä lukuunottamatta"
mulla on tosin vähän sabotoitavaa miesystävän luona ennenkuin muutetaan yhteen ;)
Inhomani musta nahkasohva (ei modernin näköinen) dumpattiin kellariin. Ehdotukseni kierrätyskeskuksesta torpattiin... :kieh:
 
on kaikenlaisia pönttöjä ja kuppeja ja kippoja ja liinoja mitä en suurin surminkaan haluaisi mutta jos joku sellaisia antaa onhan ne vastaan otettava kumminkin, ainoa esine mikä ei varmasti tähän taloon tule koskaan on ns. Musta raamattu, tai mikään muukaan vastaava teos
 
vieras
Divaanisohvaa ja ryijymattoa :x Me voidaan sisustaa olkkari omanlaiseksemme jossa viihdymme eikä meidän tartte laittaa noita tusinatavaroita miellyttääksemme muita ja ollaksemme trendikkäitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipala:
nahkasohvaa, tekokukkia, viipurin torilta ostettuja lasiesineita, tuuletinlamppuja, pahkaesineita, huumorikynttilöitä, lastulevyhökötyksiä,
Aika monen vanhemman sukupolven koti on koottu näistä. Itse en tykkää näiden lisäksi kirjahyllystä olohuoneessa tai pikkusälällä täytettynä.

Monien inhoamia Mariskooleja kyllä löytyy reilusti yli 20 eri väristä :D
 
tuuletin
Alkuperäinen kirjoittaja ss-polt:
Alkuperäinen kirjoittaja kipala:
nahkasohvaa, tekokukkia, viipurin torilta ostettuja lasiesineita, tuuletinlamppuja, pahkaesineita, huumorikynttilöitä, lastulevyhökötyksiä,
Tuuletinlamppu. Niin mäkin aina sanoin. No, ainoa helteiden viilennyslaite joka marketista löytyi oli.. kyllä vain KATTOTUULETIN. Tuolla se nyt hyrrää ja mua suoraan sanottuna HÄVETTÄÄ kutsua vieraita :D
meilläkin tuolla makuuhuoneessa se hyrrää vaikkei se mikään sisustuksellinen ihme ole. on vaan niin käytännöllinen näin helteellä.
 

Yhteistyössä