G: mitä esinettä kotiisi ei koskaan tule?

vieras
Mun sisko aina puhuu et haluais tuollaisen banaanikotelon, kun sillä on aina banaaneita eväänä ja ne menee tosi helposti mössöksi tai saa kolhuja ja tummuu laukussa. Pitäisköhän sille tilata tuommoinen? :D
 
piip piip ei jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piip piip:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mariskooli täälläkin. Pahkahuonekalut. Kattovalaisin tuulettimella. Tuulikello.

Näistä saisi pitkän listan.
Mitä on pahkahuonekalut? :ashamed:
Näitä: http://olaviholmala.fi/attachments/Image/Puu_taipuu/pahkapoyta.jpg
No, joo noi on ihan järkyttäviä!!
 
Tuuletinlamppu..hrrr. Mä kuvittelisin että joku kissoista silpoutuu sinne.
Mariskooli, en vaan tajua. Musta se on ihan hilittömän ruma.
Vastapainoksi olen alkanut miettimään Toikan lasilintuja, mä olen ennen niin inhonnut niitä mutta ne onkin oikeesti tosi söpöjä persoonallisuuksia.
Miehen haavetta eli sellaista vitriinikirjahyllyä söpöillä lasten kuvilla, kynttilöillä ja kaljatuopeilla ei meille koskaan tule. Kirjahylly on mutta se on täynnä kirjoja eikä krääsää.
Ja myöskään en talooni tervetulleeksi toivota mitään kuntolaitetta olohuoneeseen.
 
vieras
Monia inhotuksia täällä on mainittukin, mutta meille ei toivottavasti tule ikinä sohvapöytää.
Se on turha ja yltiökeskiluokkainen kapistus jolla ei meillä kukaan tekis mitään. Tykätään avarasta tilasta olohuoneessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monia inhotuksia täällä on mainittukin, mutta meille ei toivottavasti tule ikinä sohvapöytää.
Se on turha ja yltiökeskiluokkainen kapistus jolla ei meillä kukaan tekis mitään. Tykätään avarasta tilasta olohuoneessa.
eikö teillä koskaan syödä telkkaria katsoessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monia inhotuksia täällä on mainittukin, mutta meille ei toivottavasti tule ikinä sohvapöytää.
Se on turha ja yltiökeskiluokkainen kapistus jolla ei meillä kukaan tekis mitään. Tykätään avarasta tilasta olohuoneessa.
Sama täällä, meillä ei vuosiin ole ollut sohvapöytää.

Kammottaa jo pelkkä ajatuskin sohvapöydästä jossa on kolme-viisi kaukosäädintä, seiskalehti, pitsiliina ja hedelmäkulho. Pöydän alatasolla on puolen vuoden seiskalehdet ja kuukausia sitten aloitettu ja yhä puolivalmis villasukka puikkoineen ja lankoineen.
 
casa
Meille ei tuu mitään sellaista, mitä en itse ole valinnut tai mistä en itse pidä (tai mies, mutta meillä lähes sama maku), ja tällaisia juttujahan on kaupat pullollaan. Ihan yksinkertaista. Mitään turhia koristejuttuja en harrasta, en pidä Marimekosta, Iittalasta yms.(ei ole periaate, jis vastaan tulee näiltä jotain mistä pidän, tarvitsen, hommaan sen. Tähän mennessä näin ei ole käynyt). Turhia kodinkoneita en myöskään hommaa, blenderi ja kahvimylly on ainoita mitä käytän.
Sohvapöytä meillä on puhdas ja päällä ainoastaan yksi keraaminen kulho, jonka muotoa ja pintaa rakastan. Pöytä on ehdoton, kun meillä usein istuskellaan porukalla iltaa myös sohvalla ja lasit on kiva välillä laskea käsistään. Ei vie tilaa kummoisemmin ja sitoo istuskelualueen yhteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monia inhotuksia täällä on mainittukin, mutta meille ei toivottavasti tule ikinä sohvapöytää.
Se on turha ja yltiökeskiluokkainen kapistus jolla ei meillä kukaan tekis mitään. Tykätään avarasta tilasta olohuoneessa.
eikö teillä koskaan syödä telkkaria katsoessa?
Ei.
 
vs
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monia inhotuksia täällä on mainittukin, mutta meille ei toivottavasti tule ikinä sohvapöytää.
Se on turha ja yltiökeskiluokkainen kapistus jolla ei meillä kukaan tekis mitään. Tykätään avarasta tilasta olohuoneessa.
Sama täällä, meillä ei vuosiin ole ollut sohvapöytää.

Kammottaa jo pelkkä ajatuskin sohvapöydästä jossa on kolme-viisi kaukosäädintä, seiskalehti, pitsiliina ja hedelmäkulho. Pöydän alatasolla on puolen vuoden seiskalehdet ja kuukausia sitten aloitettu ja yhä puolivalmis villasukka puikkoineen ja lankoineen.
Kuvailit just mun anoppilan :D
 

Yhteistyössä