G: mitä miehenne tekee just nyt, kun te dataatte?

  • Viestiketjun aloittaja una
  • Ensimmäinen viesti
taas myöhässä
Alkuperäinen kirjoittaja BangBang:
Nukkuu nyt sohvalla, oli töissä viimeyön ja paahtanut päivän menemään lasten kanssa :heart:
En voisi sietää valvomisajallani nukkuvia miehiä. Yöllä nukutaan ja yökyöpeli olen ja vähänuninen.
 
elvi-neiti
Vieraassa kaupungissa kavereidensa kanssa, jää sinne yöksi. Tekevät ensin yhdistyksensä hommia, myöhemmin illalla varmaan rentoutuvat.

Minä siivosin. Nyt ajattelin lämmittää saunan ja tehdä itselleni hemmotteluhoidot.
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja taas myöhässä:
Alkuperäinen kirjoittaja BangBang:
Nukkuu nyt sohvalla, oli töissä viimeyön ja paahtanut päivän menemään lasten kanssa :heart:
En voisi sietää valvomisajallani nukkuvia miehiä. Yöllä nukutaan ja yökyöpeli olen ja vähänuninen.
Miks mä en jotenkin tajua mitä tässä viestissä sanotaan/tarkotetaan? Oon vähän yksinkertanen varmaan... :D
 
vieras
On työpaikan mökillä, ryyppää, saunoo ja ui. Varmaan myös nai. Aamulla väittää tulleensa kotiin ennen kahta. Kun sanon että olin kolmelta hereilä, sanoo tulleensa kotiin neljältä. Kun sanon käyneeni vessassa viideltä, tulikin kotiin vasta puoli kuudelta. Joka kerta sama. Kusipää ja lisäksi elvetin tyhmä... Jollei nuo mukelot kaipaisi sitä niin toivoisin sen jäävän reissullensa.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On työpaikan mökillä, ryyppää, saunoo ja ui. Varmaan myös nai. Aamulla väittää tulleensa kotiin ennen kahta. Kun sanon että olin kolmelta hereilä, sanoo tulleensa kotiin neljältä. Kun sanon käyneeni vessassa viideltä, tulikin kotiin vasta puoli kuudelta. Joka kerta sama. Kusipää ja lisäksi elvetin tyhmä... Jollei nuo mukelot kaipaisi sitä niin toivoisin sen jäävän reissullensa.
:( voi sua, surullista.
 

Yhteistyössä