G: Olisitko mielummin juopon vai tietokoneriippuvaisen miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Tietokoneriippuvaisella tarkoitan esim. että pelaa koko ajan jotain lapsellisia pelejä. Juopolla tarkoitan sellaista joka vetää kännit vähintään kerran viikossa.
 
"nani"
Tietokoneriippuvaisen. Mitään niin hirveää ei mulle ole kuin juoppo/nisti, en vain voisi kestää. En ymmärrä kännien vetämistä ollenkaan. Tosin en ymmärrä myöskään jotain WOWin pelaamista, ja ehkä potkasisin sellastakin ukkoa persuksille....
 
Tjaa. Tietokoneriippuvaisen, tosin jos ei pääse tuosta riippuvuudestaan eroon (=osallistu vapaa-aikanaan normaalisti perheen arkeen, hoida lapsia kun olen omilla menoillani jne, pelaa silloin kun sille on sopiva aika) niin sekin olisi jo eron paikka. En kaipaa todellakaan yhtä hyödytöntä aikuista ihmistä tähän hoidettavakseni.
 
Hmnnn
Onneksi ei tarvi olla kummankaan kanssa!!!
Eikä kenenkään muunkaan tarvitse olla, vaikka tekosyitä olen joskus moiseen toimintaan kuullutkin.

Mutta jos nyt ajattelisi niin tietokoneesta voi aina joku kaapeli sopivasti kadota ja jos varakaapeleita alkaa ilmestyä niin tietokoneet on aika herkkiä kapistuksia hajoamaan.. :saint:
Juopon juomista taas ei pysty juurikaan estämään.
 
"niin"
onneksi ei tarvitse olla kummankaan kanssa, mutta ehdottomasti tietokoneriippuvaisen kanssa olisin. Humalaisen jorinoita en jaksa kuunnella ja edellisen illan känni vie koko seuraavankin päivän.
 
"aloittaja"
Oma mieheni on siis nörtti. Istuu todella paljon koneella pelaamassa (on pelannut WOWia mutta nykyään pelaa jotain muuta). Onneksi silti osallistuu lastenhoitoon ja tekee kotitöitäkin, pääasiassa pelaa kun lapsi on jo nukkumassa. Mutta on kuitenkin kotona eikä kaupungilla örveltämässä.
 
jaha
Mulla on kokemusta juoposta miehestä ja vaihtaisin hänet milloin vain tietokoneriippuvaiseen.

Miten tuo työnsä hoitaminen muuten liittyy kännien vetämiseen? Mun mies voi juopottelukausina vetää neljäkin kertaa viikossa kännit ja silti hoitaa työnsä.
 
"vieras"
Mulla on kokemusta juoposta miehestä ja vaihtaisin hänet milloin vain tietokoneriippuvaiseen.

Miten tuo työnsä hoitaminen muuten liittyy kännien vetämiseen? Mun mies voi juopottelukausina vetää neljäkin kertaa viikossa kännit ja silti hoitaa työnsä.
Siksi vaan kysyin, koska mun tuntemat juopot (yksi näistä on exäni), ei ole enää moneen vuoteen pystyneet kuin satunnaisesti käymään töissä. Jo viinan aiheuttamat sosiaaliset ongelmat aiheuttavat sen, etteivät oikein tule toimeen työyhteisössä.
Tiedän toki, että jotkut alkkikset käyvät töissäkin.
 
Juoppo..
se ois vaikka vaan viikonloppusin..usein se varmaan siis sammuis kun on pää täynnä mutta tietokone riippuvainen roikkuis koneella joka pvä koko pvä?!?.itse tykkäänkin olla omissa oloissa lapsen kanssa(pihalla kylässä yms) niin ei sen miehen viikonloppu/satunnainen vko juominen paljon haittaisi :)

eikä sitä osaa sanoa että juoppo ois väkivaltainen ym..voihan se nörttikin olla jos ei koneelle pääse;)
 
"Seepia"
Ilman muuta tietokoneriippuvaisen. Itseni lisäksi meillä wowia pelaa mieheni ja vanhempi poika (15v). Ei enää kylläkään kauhean suurella vakavuudella, kun tuo nuorempi poika on 4kk ja sen hoito vie sen verran paljon aikaa ja on taatusti etusijalla meillä molemmilla vanhemmilla :D. Ja muutenkin voisin itseanikin kuvata jollain tasolla tietokoneriippuvaiseksi, kun kyllä se sen verran elämää helpottaa ja toimii viihdykkeenä.
 
"heips"
[QUOTE="Seepia";24061662]Ilman muuta tietokoneriippuvaisen. Itseni lisäksi meillä wowia pelaa mieheni ja vanhempi poika (15v). Ei enää kylläkään kauhean suurella vakavuudella, kun tuo nuorempi poika on 4kk ja sen hoito vie sen verran paljon aikaa ja on taatusti etusijalla meillä molemmilla vanhemmilla :D. Ja muutenkin voisin itseanikin kuvata jollain tasolla tietokoneriippuvaiseksi, kun kyllä se sen verran elämää helpottaa ja toimii viihdykkeenä.[/QUOTE]

Oikea nörttiperhe :D
 
sivusta seuranneena sanoisin että juopon jos kerran hoitaa hommansa ja hoitaa juomisen poissa lasten silmistä (kerran viikossa).

Mun tuntemat juopot kyl on nii retuperällä et niiden ja 24/7 wowia pelaavan (näitäkin tutuista löytyy) väliltä valitseminen olis hankalaa (siis mun tuntema juoppo juo monen viikonki rännejä, asiat hoitamatta ja krapula pitää potea laitoksessa ettei tapa itteensä helpottaakseen kipua).
 
jaahas
tietokoneriippuvaisen! Se voi kasvaa sentään ulos "lapsuudestaan" ei varmaan ole paljoa 60v tietokoneriippuvaisia?
Juoppo on aina juoppo niin kauan kunnes on hoitolaitoksessa!
 
"aloittaja"
tietokoneriippuvaisen! Se voi kasvaa sentään ulos "lapsuudestaan" ei varmaan ole paljoa 60v tietokoneriippuvaisia?
Juoppo on aina juoppo niin kauan kunnes on hoitolaitoksessa!
Joo, uskoisin että tietokoneriippuvuuteen pystyy enemmän vaikuttaa kuin juoppouteen. Mun mies on pelannu lapsen syntymän jälkeen huomattavasti vähemmän kuin ennen. Ennen lasta ei paljoa muuta tehnytkään kuin pelannut eikä koskaan esim. syöty yhdessä vaan aina tietokoneen ääressä.
 
[QUOTE="aloittaja";24061767]Joo, uskoisin että tietokoneriippuvuuteen pystyy enemmän vaikuttaa kuin juoppouteen. Mun mies on pelannu lapsen syntymän jälkeen huomattavasti vähemmän kuin ennen. Ennen lasta ei paljoa muuta tehnytkään kuin pelannut eikä koskaan esim. syöty yhdessä vaan aina tietokoneen ääressä.[/QUOTE]
Toiset pystyy, toiset ei. Mulla on kokemusta siitä, kun toinen ei pysty rajoittamaan pelaamista (ei edes lapsen syntymän jälkeen).
 

Yhteistyössä