G: Painatko enemmän kuin miehesi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:
No mutta tämähän on sitten ihannetilanne :) Kumpikin viihdytte toistenne seurassa. Ja sie saat olla rauhassa kokoluokkaa mursu.

Meillä taas mies puistelee päätään ja sitä puistattaa kun se näkee lihavia naisia. Sanoo että olispa kiva nuitten löllöjen seasta sitä kuulua reikää ettiä. Ja sitten emännästä vaan läiske kuuluisi kun akti alkaisi.

Mua se kutsuu keijukseen ja se on musta mukavaa. tulee sellanen naisellinen ja siro olo, ja kun kuitenkaan alipainonen en ole lähellekkään. Ihannetilanne siis meilläkin :)
Millä perusteella nainen on heti kokoluokkaa mursu,jos painaa enemmän kuin mies. Olen koko suhteen ajan painanut enemmän kuin mieheni enkä kuitenkaan ole mursu. Nyt on viitisen kiloa liikaa,mutta ihan normaalipainoinen on ollut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:
No mutta tämähän on sitten ihannetilanne :) Kumpikin viihdytte toistenne seurassa. Ja sie saat olla rauhassa kokoluokkaa mursu.

Meillä taas mies puistelee päätään ja sitä puistattaa kun se näkee lihavia naisia. Sanoo että olispa kiva nuitten löllöjen seasta sitä kuulua reikää ettiä. Ja sitten emännästä vaan läiske kuuluisi kun akti alkaisi.

Mua se kutsuu keijukseen ja se on musta mukavaa. tulee sellanen naisellinen ja siro olo, ja kun kuitenkaan alipainonen en ole lähellekkään. Ihannetilanne siis meilläkin :)
Tässä taas näkee puolin ja toisin naisten tarpeen arvostella toisiaan. Vaikka sitten "kertomalla" mitä mieltä oma mies on laihoista/lihavista naisista.
 
no
Niin no, voihan se olla niinkin että mies on kokoluokkaa normaali nainen tai vaikkapa melkein kääpiö, siis oikeaan miehen kokoon verraten. Tällöin voi yrittää päteä hankkimalla isommanpuoleisen naisen. onhan näitä nähty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:

Minusta tuo on aika törkeästi sanottu vaikka onkin vitsiksi tarkoitettu. Kaikki laihat ihmiset eivät ole muodottomia.
Mietihän mitä ne miehet sanoo lihavista naisista?
Miesten huumori on usein ronskia.
Tiedän. Minusta tuollainen ulkonäön pilkkaaminen on törkeää oli kysessä sitten minkäkokoinen tai -näköinen ihminen tahansa. Ja tässähän naisihminen nauroi miehensä arvostelulle; josta sai kyllä sellaisen käsityksen, että hän oli asiasta samaa mieltä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:
No mutta tämähän on sitten ihannetilanne :) Kumpikin viihdytte toistenne seurassa. Ja sie saat olla rauhassa kokoluokkaa mursu.

Meillä taas mies puistelee päätään ja sitä puistattaa kun se näkee lihavia naisia. Sanoo että olispa kiva nuitten löllöjen seasta sitä kuulua reikää ettiä. Ja sitten emännästä vaan läiske kuuluisi kun akti alkaisi.

Mua se kutsuu keijukseen ja se on musta mukavaa. tulee sellanen naisellinen ja siro olo, ja kun kuitenkaan alipainonen en ole lähellekkään. Ihannetilanne siis meilläkin :)
Tässä taas näkee puolin ja toisin naisten tarpeen arvostella toisiaan. Vaikka sitten "kertomalla" mitä mieltä oma mies on laihoista/lihavista naisista.
Juuri tätä tarkoitin.
 
Näin on tainnut päästä käymään juu... :ashamed: Mut mies tykkää, eikä haluais että mä yhtään laihdutan, itse aion kyllä tästä vielä muutaman kilon karistaa.
Ja puolustukseni voi kertoo että miehellä on hiukkasen kukkakepin vikaa, on semmonen läpipasko ettei se liho millään.
 
lalla
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:

Minusta tuo on aika törkeästi sanottu vaikka onkin vitsiksi tarkoitettu. Kaikki laihat ihmiset eivät ole muodottomia.
Tai niinko mun mies sanois: hyvä lauta reiällä pilattu. *hah*
 
no kieltämättä pitää laiheliineille antaa välillä vähä takasin, kun jaksavat meitä isoluisia haukkua.. mulla miehellä ei ole montaa kiloa kokoeroa (mutta silti painan enemmän) ja pituuserokin on 15cm.. (minä lyhyempi)

siltikään en luokittelis itseäni mursuksi.. tukevahko saattaa olla lähempänä totuutta..

ja miehen huumorista..
olemme molemmat huomanneet laihoissa naisissa yhden yhteisen piirteen. ilkeyden.
tiedän monia hoikkia, laihoja ja anorektisen laihoja naisia, ja he kaikki ovat ilkeitä. varsinkin, jos kohde on tukeva/lihava/muuten vain isoluinen...

mistä tämä johtuu? jotain pätemisen tarvetta vai? se että on hoikka/laiha/anorektinen ei kyllä mielestäni ole mikään oikeus alkaa morkkamaan itseään isompikokosia...

nooh, mielipiteensä kullakin.. mutta silti olen nyt sitten lihava mursu ja totean että kakkosnelonen, jossa on reikä.. pätee niiiin moneen naiseen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja lalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:

Minusta tuo on aika törkeästi sanottu vaikka onkin vitsiksi tarkoitettu. Kaikki laihat ihmiset eivät ole muodottomia.
Tai niinko mun mies sanois: hyvä lauta reiällä pilattu. *hah*
lalla: *reps* :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:
No mutta tämähän on sitten ihannetilanne :) Kumpikin viihdytte toistenne seurassa. Ja sie saat olla rauhassa kokoluokkaa mursu.

Meillä taas mies puistelee päätään ja sitä puistattaa kun se näkee lihavia naisia. Sanoo että olispa kiva nuitten löllöjen seasta sitä kuulua reikää ettiä. Ja sitten emännästä vaan läiske kuuluisi kun akti alkaisi.

Mua se kutsuu keijukseen ja se on musta mukavaa. tulee sellanen naisellinen ja siro olo, ja kun kuitenkaan alipainonen en ole lähellekkään. Ihannetilanne siis meilläkin :)
oikeesti, minkä ikänen ihminen tällai puhuu toisista ihmisistä ?
ei munkaan mies kaiketi lihavista naisista varsinaisesti pidä siinä mielessä, mutta ei se niitä noinkaan kommentoi.
 
En ole kakkosnelonen,rintoja löytyy F kuppiin asti vaikka 65-70 onkin liivinympärys.
ja lanteita on,tosin vatsa on hoikka:mies sanoo mua minimarilynikseen....

Eli painan todellakin vähemmän kuin mies.pituuseroakin 20 cm.

P.s kyllä tukevatkin naiset osaa olla ilkeitä...kuten huomattu!! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
En ole kakkosnelonen,rintoja löytyy F kuppiin asti vaikka 65-70 onkin liivinympärys.
ja lanteita on,tosin vatsa on hoikka:mies sanoo mua minimarilynikseen....

Eli painan todellakin vähemmän kuin mies.pituuseroakin 20 cm.

P.s kyllä tukevatkin naiset osaa olla ilkeitä...kuten huomattu!! ;)
pakko on antaa välillä takaisin.. :D
vaikka perusluonteeltani en ole ilkeä, mutta tietyt kommentit saavat sapen kiehumaan..
 
no
mutta mulle siis ihan sama kuka on minkäkin kokoinen. Tokihan silti jotain vastasin kun Nalatus sen ystävällisesti aloitti :)
Kyllähän sitä totuuden nimissä tulee päiviteltyä miehen kanssa keskenään monenlaisia miehiä ja naisia, mutta vain keskenään; ei ole mitään tarvista mennä päin naamaa loukkaamaan. Paitsi näin kasvottomana netissä kun joku muu aloittaa.
Ja kyllähän joku meistäkin ihan varmasti jotakin päiviteltävää löytää :) Pääasiahan kuitenki se että kaikki ovat itseensä ja keskenään tyytyväisiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:

Minusta tuo on aika törkeästi sanottu vaikka onkin vitsiksi tarkoitettu. Kaikki laihat ihmiset eivät ole muodottomia.
No ehkä pientä kateutta olis ainakin mulla ilmassa, jostain ihmisestä noin ikinä sanosin. Moni tuntemistani hoikista ihmisistä on kyllä kadehdittavan hyvän näkösiä, ja sitä aina itse ajattelee et voi kun pääsis itsekin samaan. Jospa jonakin päivänä..

Niin, ja painan enemmän kuin mieheni,joka painaa reilun 70kg
 
juu
En paina enemmän, painan jotain 15kg vähemmän. Mutta jos painaisin 75kg, kuten mieheni, niin en olisi silloinkaan mikään "mursu". Eli mulla on lihasmassaa enemmän, joten näytän vähän pyöreämpänäkin hyvältä =)

Mieheni taasen ei ole mikään kamalan isokokoinen..jotain tyyliä 175/75..tai saattoi hän olla 178cm, en nyt muista. Eli ei ole iso mies, kaikki miehet eivät ole isokokoisia. Mieheni on just hyvä, lihakset näkyy ja ei ole luikku =)
 

Yhteistyössä