G: Painatko enemmän kuin miehesi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
juu
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:

Minusta tuo on aika törkeästi sanottu vaikka onkin vitsiksi tarkoitettu. Kaikki laihat ihmiset eivät ole muodottomia.
No ehkä pientä kateutta olis ainakin mulla ilmassa, jostain ihmisestä noin ikinä sanosin. Moni tuntemistani hoikista ihmisistä on kyllä kadehdittavan hyvän näkösiä, ja sitä aina itse ajattelee et voi kun pääsis itsekin samaan. Jospa jonakin päivänä..

Niin, ja painan enemmän kuin mieheni,joka painaa reilun 70kg
Totta. Ite tiiän 50kg painavia, joilla on d-kupin rinnat -ja ei siis lapsia vielä ei siitäkään vaikutuksia.
 
tyhmä ketju
Eihän tää välttis kerro sitä, että naiset olis kuosissa, ehkä ne miehet vaan on läskejä. Ai niin, mut täähän ei ollukaan mikään ongelma. Miehille kun on ihan sallittua olla lihava tai lihoa, naiselle se on häpeä ja kivityksen paikka?
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
olemme molemmat huomanneet laihoissa naisissa yhden yhteisen piirteen. ilkeyden.
tiedän monia hoikkia, laihoja ja anorektisen laihoja naisia, ja he kaikki ovat ilkeitä. varsinkin, jos kohde on tukeva/lihava/muuten vain isoluinen...

mistä tämä johtuu? jotain pätemisen tarvetta vai? se että on hoikka/laiha/anorektinen ei kyllä mielestäni ole mikään oikeus alkaa morkkamaan itseään isompikokosia...
En voi tätä allekirjottaa. Nimettäin sanoisin, että nämä laihat/anorektiset ovat anyway ihan helvetin ilkeitä..oli se paino 45kg tai 100kg. Eli ihminen on ilkeä, jos se sitä on -jokatapauksessa.

Ite tiiän anorektisia ja sairaaloisen ylipainoisia helvetin ilkeitä ihmisiä =D En voi sanoa, että paino mitenkään vaikuttais tähän heidän luonteeseensa loppupeleissä. Eivätköhän he olisi toisissa mitoissaankin ihan samanlaisia. Ite kyllä vähä jopa pelkään semmosia todella ylipainoisia keski-ikäisiä naisia, ku ne on monesti ihan älyttömän äkäsiä. Varsinki tuolla Savossa =D Ihan tosi, en mielellään ole heidän seurassaan, kun ovat todella äkäsiä. Jouduin kesätöissä olemaan heidän kanssaan samassa työpaikassa ja työilmapiiristä huomasi, että heidän kanssaan on parmepi olla samaa mieltä! Muuten tulee hirveitä ongelmia..Mutta tämäkään tarina ei päde kuin tähän tiettyyn ryhmään. Ei kaikki keski-ikäiset ylipainoiset todellakaan ole tämmösiä.

P.S. Ite pienenä tarhassa aina tykkäsin niistä pyöreämmistä tarha-tädeistä, koska ne oli niin lämpimiä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
no kieltämättä pitää laiheliineille antaa välillä vähä takasin, kun jaksavat meitä isoluisia haukkua.. mulla miehellä ei ole montaa kiloa kokoeroa (mutta silti painan enemmän) ja pituuserokin on 15cm.. (minä lyhyempi)

siltikään en luokittelis itseäni mursuksi.. tukevahko saattaa olla lähempänä totuutta..

ja miehen huumorista..
olemme molemmat huomanneet laihoissa naisissa yhden yhteisen piirteen. ilkeyden.
tiedän monia hoikkia, laihoja ja anorektisen laihoja naisia, ja he kaikki ovat ilkeitä. varsinkin, jos kohde on tukeva/lihava/muuten vain isoluinen...

mistä tämä johtuu? jotain pätemisen tarvetta vai? se että on hoikka/laiha/anorektinen ei kyllä mielestäni ole mikään oikeus alkaa morkkamaan itseään isompikokosia...

nooh, mielipiteensä kullakin.. mutta silti olen nyt sitten lihava mursu ja totean että kakkosnelonen, jossa on reikä.. pätee niiiin moneen naiseen....
Minusta tuntuu (ihan omien laihojen kavereiden kautta) et osa syy arvosteluun on se, et kun niillä itsellä se painonhallinta onnistuu, usein vielä tosi helposti niiden mielestä, ne kuvittelee et jos on yhtään lihavampi on ihminen samalla myös holtiton luuseri, jolta ei itsekuria löydy.En osannu tätä nyt paremmin muotoilla..
Jos laihan kaverini kuullen puhun jotain laihdutuksesta, tulee vastaus kun tykin suusta, et silleen vaan teet ja silleen, ja jätät ois ne ja ne ja liikut sen ja sen verran, et ei oo hankalaa..
Minä samalla mietin mielessäni, et henkilö joka on yli 170 pitkä ja painanu aina alle 60 kg ei loppujen lopuks hirveesti "oikeesta laihdutuksesta" tiedä....



 
Painan vähemmän.

Mutta tuota ihmisten parjaamista en tajua. Ja vielä vähemmän tajuan heitä, jotka lähtevät tuohon ilkeilyyn mukaan ja saman tien kehuvat kuinka ovat kilttejä ihmisiä. Mut ehkei tähän "kakkosneloseen" enää mahtunu ne aivot, joten liekö sitten mikään ihme kun en tajua...
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Niin no, voihan se olla niinkin että mies on kokoluokkaa normaali nainen tai vaikkapa melkein kääpiö, siis oikeaan miehen kokoon verraten. Tällöin voi yrittää päteä hankkimalla isommanpuoleisen naisen. onhan näitä nähty.
Mikä on "oikea miehen koko"? Ei sellaista ole =) Se on ihan se joka koko, mikä ko miehellä on. Sama koskee naistakin, ei ole mitään "oikeaa naisen kokoa".

Eri asia on sitten terveellinen koko ja sitä varten on bmi suhteuttamassa..mutta sekään ei ihan kokonaisuudessaan kaikkiin päde, varsinkin jos lihasmassaa löytyy.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Jos laihan kaverini kuullen puhun jotain laihdutuksesta, tulee vastaus kun tykin suusta, et silleen vaan teet ja silleen, ja jätät ois ne ja ne ja liikut sen ja sen verran, et ei oo hankalaa..
Minä samalla mietin mielessäni, et henkilö joka on yli 170 pitkä ja painanu aina alle 60 kg ei loppujen lopuks hirveesti "oikeesta laihdutuksesta" tiedä....
Tottahan se tuokin on, että jos ihminen on aina ollut todella hoikka, niin ei välttämättä ymmärrä sitten sitä pyöreämpää kaveria. Tietysti hänellä pysyy hyvin hanskassa ylläpito, joten siitä hän tietää paljon. Eli enemmän kantsii kysellä ylläpidosta, jos jostain. Toisaalta jotkut ovat tosi aktiivisia koko ajan jne ja eivät joudu ajattelemaan syömistä ollenkaan.

Mulla itellä on kokemusta erilaisista laihdutustyyleistä, vaikka oonkin ollu bmi max 25. Mutta itelle sopii parhaiten 21-22.5, eli tuo välimaasto on soppeli omalle mielelle ja sitten myös liikunnan helppoudelle. Ja ainaki karppaus on mulla se ainoa toimiva, jossa en näe nälkää..ja jolla ylläpito onnistuu. Lisäks mulla onki vatsavaivat tukena, että jos syön jotain muuta, niin oon niin kipeä =D Mutta tosiaan itekkää en kuuntele muilta laihdutusvinkkejä, koska ne on tyyliin sitä, että jätät syömättä sitä ja tätä..ite oon sitä mieltä, et syödä pitää ja liikkua soppelisti. Mutta mun ei tarttekkaa laihduttaa, ku oon ihannepainossani. Näin niinku näkökulmana vain, että kullaki on se oma tyylinsä..niin ne vinkit eivät aina oikeen täsmää eivätkä välttämättä edes sovi toiselle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Jos laihan kaverini kuullen puhun jotain laihdutuksesta, tulee vastaus kun tykin suusta, et silleen vaan teet ja silleen, ja jätät ois ne ja ne ja liikut sen ja sen verran, et ei oo hankalaa..
Minä samalla mietin mielessäni, et henkilö joka on yli 170 pitkä ja painanu aina alle 60 kg ei loppujen lopuks hirveesti "oikeesta laihdutuksesta" tiedä....
Tottahan se tuokin on, että jos ihminen on aina ollut todella hoikka, niin ei välttämättä ymmärrä sitten sitä pyöreämpää kaveria. Tietysti hänellä pysyy hyvin hanskassa ylläpito, joten siitä hän tietää paljon. Eli enemmän kantsii kysellä ylläpidosta, jos jostain. Toisaalta jotkut ovat tosi aktiivisia koko ajan jne ja eivät joudu ajattelemaan syömistä ollenkaan.

Mulla itellä on kokemusta erilaisista laihdutustyyleistä, vaikka oonkin ollu bmi max 25. Mutta itelle sopii parhaiten 21-22.5, eli tuo välimaasto on soppeli omalle mielelle ja sitten myös liikunnan helppoudelle. Ja ainaki karppaus on mulla se ainoa toimiva, jossa en näe nälkää..ja jolla ylläpito onnistuu. Lisäks mulla onki vatsavaivat tukena, että jos syön jotain muuta, niin oon niin kipeä =D Mutta tosiaan itekkää en kuuntele muilta laihdutusvinkkejä, koska ne on tyyliin sitä, että jätät syömättä sitä ja tätä..ite oon sitä mieltä, et syödä pitää ja liikkua soppelisti. Mutta mun ei tarttekkaa laihduttaa, ku oon ihannepainossani. Näin niinku näkökulmana vain, että kullaki on se oma tyylinsä..niin ne vinkit eivät aina oikeen täsmää eivätkä välttämättä edes sovi toiselle.
Niin tuo just et se mikä toimii toisella ei toimi välttämättä mulla. Esimerkkinä kaveri sanoo laihtuneensa jättämällä karkit pois. No ok, jos minä tekisin saman en varmana hulluna laihtuis, kun en yleensäkään syö ees karkkeja..ja kaverilla laihtuminen on muutaman kilon tippuminen, minä pidän sitä vasta nesteen poistumisena, kun tavoitepaino useiden kymmenien kilojen päässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:

Minusta tuo on aika törkeästi sanottu vaikka onkin vitsiksi tarkoitettu. Kaikki laihat ihmiset eivät ole muodottomia.
No ehkä pientä kateutta olis ainakin mulla ilmassa, jostain ihmisestä noin ikinä sanosin. Moni tuntemistani hoikista ihmisistä on kyllä kadehdittavan hyvän näkösiä, ja sitä aina itse ajattelee et voi kun pääsis itsekin samaan. Jospa jonakin päivänä..

Niin, ja painan enemmän kuin mieheni,joka painaa reilun 70kg
Totta. Ite tiiän 50kg painavia, joilla on d-kupin rinnat -ja ei siis lapsia vielä ei siitäkään vaikutuksia.
Särähti vähän tuo "ei siis lapsia vielä ei siitäkään vaikutuksia"...siis täh?
Ite painan 55 kg ja on F kupin rinnat.
Lapsia 5.
Ei ne lapset tee automaattisesti isoksi,rinnattomaks jne....
:eek:
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:

Minusta tuo on aika törkeästi sanottu vaikka onkin vitsiksi tarkoitettu. Kaikki laihat ihmiset eivät ole muodottomia.
No ehkä pientä kateutta olis ainakin mulla ilmassa, jostain ihmisestä noin ikinä sanosin. Moni tuntemistani hoikista ihmisistä on kyllä kadehdittavan hyvän näkösiä, ja sitä aina itse ajattelee et voi kun pääsis itsekin samaan. Jospa jonakin päivänä..

Niin, ja painan enemmän kuin mieheni,joka painaa reilun 70kg
Totta. Ite tiiän 50kg painavia, joilla on d-kupin rinnat -ja ei siis lapsia vielä ei siitäkään vaikutuksia.
Juu täällä on yksi reilu 50kg painava jolla d-kupin rinnat, jossain rintsikka malleissa jopa dd.
Eipä ole mies valittanut hoikasta vartalosta ja isoista rinnoista..:)
 
V-ivian
Painan n. 23 kg vähemmän kuin mieheni.

Ja en ymmärrä mitenkään tuota läski/laiha asetelmaa. Mä en ole ikinä kiinnittänyt huomiota että hoikat olisi sen ilkeämpiä kuin tukevatkaan. Ja mitä se mihinkään vaikuttaa se paino? Ihminen on sellainen luonteeltaan kuin se on.

Itse olen ollut joskus ylipainoinen, mutta sitten laihdutin. Ja nyt voin sanoa oman mielipiteeni, että useat ylipainoiset ottaa KAIKEN henkilökohtaisesti ja on "kateellisia", olin itsekin sellainen joskus. Ajattelin että hoikat ystäväni ovat ilkeitä kun he sanovat että laihduttaminen on helppoa ja tee näin ja näin. Mutta alkuun kun pääsi, niin se OLI helppoa. Ja ymmärrän sen hoikkien ärsytyksen kun tulee tekosyitä tekosyiden perään... Mulle ei tulisi itselle mieleenkään haukkua ketään sen laihuuden tai lihavuuden takia. Ei ikinä, koskaan. Ei hoikkia "kakkosnelosiksi reiällä", eikä ylipainoisia "läskeiksi". Naurettavaa.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Särähti vähän tuo "ei siis lapsia vielä ei siitäkään vaikutuksia"...siis täh?
Ite painan 55 kg ja on F kupin rinnat.
Lapsia 5.
Ei ne lapset tee automaattisesti isoksi,rinnattomaks jne....
:eek:
Ei niin, mutta hemmetin monella tekee. Siksi mainitsin sen siihen. Ihmiset täällä ovat tehneet tsiljoona ketjua aiheesta rinnat+imetys ja sen vaikutukset. Toisilla ne ovat suurentuneet, toisilla kurpahtaneet ja toisilla pysyneet samana. Joten tämä on selkeästi olennainen seikka, kun ihmisillä on mitä erilaisimpia uskomuksia tästä aiheesta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Särähti vähän tuo "ei siis lapsia vielä ei siitäkään vaikutuksia"...siis täh?
Ite painan 55 kg ja on F kupin rinnat.
Lapsia 5.
Ei ne lapset tee automaattisesti isoksi,rinnattomaks jne....
:eek:
Ei niin, mutta hemmetin monella tekee. Siksi mainitsin sen siihen. Ihmiset täällä ovat tehneet tsiljoona ketjua aiheesta rinnat+imetys ja sen vaikutukset. Toisilla ne ovat suurentuneet, toisilla kurpahtaneet ja toisilla pysyneet samana. Joten tämä on selkeästi olennainen seikka, kun ihmisillä on mitä erilaisimpia uskomuksia tästä aiheesta.
Ja nyt särähti toi "kurpahtaneet"
 
tjaa
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Itse olen ollut joskus ylipainoinen, mutta sitten laihdutin. Ja nyt voin sanoa oman mielipiteeni, että useat ylipainoiset ottaa KAIKEN henkilökohtaisesti ja on "kateellisia", olin itsekin sellainen joskus. Ajattelin että hoikat ystäväni ovat ilkeitä kun he sanovat että laihduttaminen on helppoa ja tee näin ja näin. Mutta alkuun kun pääsi, niin se OLI helppoa. Ja ymmärrän sen hoikkien ärsytyksen kun tulee tekosyitä tekosyiden perään... Mulle ei tulisi itselle mieleenkään haukkua ketään sen laihuuden tai lihavuuden takia. Ei ikinä, koskaan. Ei hoikkia "kakkosnelosiksi reiällä", eikä ylipainoisia "läskeiksi". Naurettavaa.
Allekirjotan kyllä osassa tapauksissa. Jos ite on jotain, mitä ei ehkä haluaisi olla, niin sitten ottaa kaikki aiheesta sivuavat asiat nuppiin. Esimerkkinä ite oon huono matikassa ja kun mies sitä mulle opasti (pakollinen ainoa kurssi)..niin kyllä monesti vedin herneet nenään vaikka toinen yritti asiallisesti neuvoa =D Se on vain arka paikka, ku oon niin huono tossa. Sama koskee, kun olin aiemmin vähän pyöreämpi (en tykännyt)..siis bmi oli 24. Kyllä mua ärsytti aina kaikki laihdutusjutut, vaikka lehdistäki luettuna.

Voin sanoa kans, että karppauksella on ollu tosi helppoa tiputtaa ne kilot, mitä oon ite tiputellu. Sitä ennen se oli tosissaanki tervanjuontia, ku oli aina niin nälkä. Ja sama se mikä tyyli, kun sen omaksuu uuden tavan eikä aio pyrkiä takas siihen (että kohta voi syyä enemmän), niin kyllä se onnistuu..ellei sit ole perussairautta tms.

Mun mielestä on ilkeää haukkua hoikkia anorektikoksi ja ylipainoisia sitten läskeiksi.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Särähti vähän tuo "ei siis lapsia vielä ei siitäkään vaikutuksia"...siis täh?
Ite painan 55 kg ja on F kupin rinnat.
Lapsia 5.
Ei ne lapset tee automaattisesti isoksi,rinnattomaks jne....
:eek:
Ei niin, mutta hemmetin monella tekee. Siksi mainitsin sen siihen. Ihmiset täällä ovat tehneet tsiljoona ketjua aiheesta rinnat+imetys ja sen vaikutukset. Toisilla ne ovat suurentuneet, toisilla kurpahtaneet ja toisilla pysyneet samana. Joten tämä on selkeästi olennainen seikka, kun ihmisillä on mitä erilaisimpia uskomuksia tästä aiheesta.
Ja nyt särähti toi "kurpahtaneet"
Tätä termiä ovat ihan itse käyttäneet =) etkö ole lukenu näitä threadeja? Kannattaa lukea, niin näät vähän, mistä ihmiset puhuu. Siinä voitte sitten särähdellä rauhassa, kun ihmiset kertovat omista rinnoistaan =)

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Särähti vähän tuo "ei siis lapsia vielä ei siitäkään vaikutuksia"...siis täh?
Ite painan 55 kg ja on F kupin rinnat.
Lapsia 5.
Ei ne lapset tee automaattisesti isoksi,rinnattomaks jne....
:eek:
Ei niin, mutta hemmetin monella tekee. Siksi mainitsin sen siihen. Ihmiset täällä ovat tehneet tsiljoona ketjua aiheesta rinnat+imetys ja sen vaikutukset. Toisilla ne ovat suurentuneet, toisilla kurpahtaneet ja toisilla pysyneet samana. Joten tämä on selkeästi olennainen seikka, kun ihmisillä on mitä erilaisimpia uskomuksia tästä aiheesta.
Ja nyt särähti toi "kurpahtaneet"
Tätä termiä ovat ihan itse käyttäneet =) etkö ole lukenu näitä threadeja? Kannattaa lukea, niin näät vähän, mistä ihmiset puhuu. Siinä voitte sitten särähdellä rauhassa, kun ihmiset kertovat omista rinnoistaan =)
Osa varmaan kertoo niiden myös ihan pienentyneen ilman kurpahtamista.
 

Yhteistyössä