G: Painatko enemmän kuin miehesi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
justiinsa
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Särähti vähän tuo "ei siis lapsia vielä ei siitäkään vaikutuksia"...siis täh?
Ite painan 55 kg ja on F kupin rinnat.
Lapsia 5.
Ei ne lapset tee automaattisesti isoksi,rinnattomaks jne....
:eek:
Ei niin, mutta hemmetin monella tekee. Siksi mainitsin sen siihen. Ihmiset täällä ovat tehneet tsiljoona ketjua aiheesta rinnat+imetys ja sen vaikutukset. Toisilla ne ovat suurentuneet, toisilla kurpahtaneet ja toisilla pysyneet samana. Joten tämä on selkeästi olennainen seikka, kun ihmisillä on mitä erilaisimpia uskomuksia tästä aiheesta.
Ja nyt särähti toi "kurpahtaneet"
Tätä termiä ovat ihan itse käyttäneet =) etkö ole lukenu näitä threadeja? Kannattaa lukea, niin näät vähän, mistä ihmiset puhuu. Siinä voitte sitten särähdellä rauhassa, kun ihmiset kertovat omista rinnoistaan =)
Aivan, mutta mikä on tässä nyt sun ongelma? Jos joku sanoo, että rinnat ovat kurpahtaneet, niin miten se sinulta on pois? En viitti ihan joka ikistä tapausta kertoa, koska muuten koko aihe sivuasi koko asiasta. Laiton ko merkinnän vain siksi, koska ihmisillä on erilaisia ajatuksia tästä..ja jos joku ajattelis, että rinnat ovat suurentuneet sitten kun on lapsia saanut, niin sillä halusin tuon laittaa.

Alunperin juttu oli tähän, kun joku haukkui hoikkia muodottomiksi. Ja tämähän ei pidä paikkaansa. Eikä sekään, että automaattisesti pyöreämpi ihminen olisi isorintainen. Tiedän aika paljon ylipainoisia ihmisiä, joilla on a-kupin rinnat. Toki heillä on muotoja sitten muissa kohdissa kehoa, mutta on niitä hoikillakin. Ja nämä siis ihmisiä, joilla ei vielä lapsia ole ja näin ollen ei vaikutusta rintoihin ;)

Osa varmaan kertoo niiden myös ihan pienentuneen ilman kurpahtamista.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja z:
Alkuperäinen kirjoittaja en en:
EN paina, ja mieski painaa alle 70 ;)
Jotenkin HYI jos miehen paino alkaa 6 tai 5 numeroilla :eek: Kauhee luikku.

Ja en paina enemmän kuin mieheni.
Aijaa, mun veljen paino taitaa alkaa sillä vitosella. Eikä se ole luikku, se on jäntevä ja lihaksikas, mutta ei mikään karhu, vaan kärppä. Suurin osa sen ikäisistä (40) miehistä näyttää tynnyreiltä ja on hirveitä rahjuksia.
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
painan enemmän, mutta kaikki miehet ei rakastakaan anorektikkoja.. tai kuten mies sanois.. kakkosnelosia, joissa on reikä.. :LOL:
Kannattasko läskin laihduttaa, jos tulis sitten tuohon puhetyyliinkin vähän ystävällisempi sävy.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja z:
Alkuperäinen kirjoittaja en en:
EN paina, ja mieski painaa alle 70 ;)
Jotenkin HYI jos miehen paino alkaa 6 tai 5 numeroilla :eek: Kauhee luikku.

Ja en paina enemmän kuin mieheni.
Lyhyet normaalipainoiset miehet ovat sinusta hyi? Eikä painoindeksikään kerro totuutta. Sama kuin sanoisi että naisen painon pitää alkaa vitosella.
 
vieras
Mun exä oli 183 senttiä ja 60 kiloa ja todellakin painoin enemmän (ite olen 170). Nyt on normaalikokoinen mies
(183/83) ja painan vähemmän. Eli eipä tää kysely taas kerro hevon vittuakaan yhtikäs mistään. Kuhan saa taas akat haukkua läskejä/laihoja.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
no kieltämättä pitää laiheliineille antaa välillä vähä takasin, kun jaksavat meitä isoluisia haukkua.. mulla miehellä ei ole montaa kiloa kokoeroa (mutta silti painan enemmän) ja pituuserokin on 15cm.. (minä lyhyempi)

siltikään en luokittelis itseäni mursuksi.. tukevahko saattaa olla lähempänä totuutta..

ja miehen huumorista..
olemme molemmat huomanneet laihoissa naisissa yhden yhteisen piirteen. ilkeyden.
tiedän monia hoikkia, laihoja ja anorektisen laihoja naisia, ja he kaikki ovat ilkeitä. varsinkin, jos kohde on tukeva/lihava/muuten vain isoluinen...

mistä tämä johtuu? jotain pätemisen tarvetta vai? se että on hoikka/laiha/anorektinen ei kyllä mielestäni ole mikään oikeus alkaa morkkamaan itseään isompikokosia...

nooh, mielipiteensä kullakin.. mutta silti olen nyt sitten lihava mursu ja totean että kakkosnelonen, jossa on reikä.. pätee niiiin moneen naiseen....
Mä en ole koskaan käyttänyt lihaville tuollaista kieltä kuin sinä käytät laihoista. Ja todella todella usein lihavat käyttävät tuollaista kieltä laihoista.
Heh, laihathan niitä ilkeitävät ovat, juu :D Sä oksetat Nalatus mua.
 
Rokkivosu
Painan, varmaan parisenkymmentä kiloa enemmän :whistle: Tosin tässä painoa pudottelen, et toivon mukaan painan viel joku päivä ees kilon vähemmän kuin mieheni :)
Ja ei siinä mitään noloa oo, ainakaan mun tai mieheni mielestä.
 
vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilkeys ei johdu kiloista vaan luonteesta.
Ja oikeesti ne ilkeimpien kommenttien heittäjät on usein ite ollut läskejä ja laihduttaneet ja sit niinku kokevat oikeudekseen haukkua muita. Ihankuin se hetkessä unohtuisi, että itsekin ollut esim vuosia lihava ja ei se kellekkään helppoa se laihdutus ole.
 
Painan enempi, enkä sitä nolostele. Painaisin enempi muutenkin, mutta etenkin nyt kun olen viimeisilläni raskaana, eikä mun mieheni mua häpeile painoni vuoksi tai että me oltais jotenkin hullunkurisen näköisiä. Mun mieheni on pitkä ja raamikas ja sille sopii muodokas vaimo =)
 
z
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja z:
Alkuperäinen kirjoittaja en en:
EN paina, ja mieski painaa alle 70 ;)
Jotenkin HYI jos miehen paino alkaa 6 tai 5 numeroilla :eek: Kauhee luikku.

Ja en paina enemmän kuin mieheni.
Lyhyet normaalipainoiset miehet ovat sinusta hyi? Eikä painoindeksikään kerro totuutta. Sama kuin sanoisi että naisen painon pitää alkaa vitosella.
No lyhyet miehet on kyllä hyi. :) Ja naisen paino kyllä mieluiten sillä 4 tai 5 ja tosi pitkien 6.
 

Yhteistyössä