Haaveena vauva 2020

Kiemura, vielä voi testi muuttua plussaksi. Tosi lupaavan kuuloisia oireita on(y).
Minulla ei ole varmaa tietoa siitä milloin ovis oli tai oliko sitä edes, voi olla mitä vaan väliltä dpo 1-5. Olen kuitenkin taas välillä ajatuksissani hyvin toiveikas että nyt tärppäsi, ja luulen että mun superaistit tunnistaa hedelmöittymisen:p Nännit on oikeastikin kipeät, mitä ne ei yleensä kyllä ole. Mutta siis tajuan kyllä että ei tässä vaiheessa oikeasti voi mitään tuntea(n)
 
@Kiemura mulla on nyt semmonen olo alavatsalla että jos en oo raskaana niin viekää hoitoon! :whistle: tunnen selkeästi samanlaista kivistystä kuin muissakin raskauksissa. Toivottavasti tietää hyvää eikä ole kemiallinen tai keskeydy ennen aikojaan.
Valkotakkiset saa hakea mut ja laittaa siveysvyön lopun iäksi!, jos nyt ei plussa muutamassa päivässä tikkuun ilmesty.
No. Eipä tässä auta kuin odotella ja pissiä tikkuun. :ninja:
 
Testattu on kahtena aamuna, mutta negaa vaan näyttävät mokomat -.- hain huomista aamua ja perjantai aamuakin varten vielä uudet testit. Pissin tikkuun joka ikinen aamu siihen asti, että saan plussan tai menkat suvaitsevat saapua. Epätietoisuudessa elellään siis täällä. Saatan olla raskaana, tai sitten en.

Toivottavasti täällä alkaisi edes muilla näkymään haamulaisia ja plussia! Jännäilen täällä teidän puolesta ja ihmettelen omaa tilannetta :).
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Kiemura
Pahoittelut negoista, kumpa ne vielä plussiksi muuttuisi! :)

Mut voi laittaa piinailu listaan ja tänään dpo0.

Ovismaista painetta eilen illalla/yöllä mahassa ja edellisten kiertojen perusteella sanoisin, että ovis on joko tänään tai sitten oli viime yönä. Muutaman tunnin unilla päivään. Ensin ehtoolla leijonien kultajuhlia kattomassa keskustassa ja myöhemmin kaverille kuskina baariin katsomaat yhtä esiintyjää ja kotona olin nukkumassa kolmelta :D Päätin yrittää pitää rytmistä kiinni ja heräsin kun mies heräsi töihin aamulla. Tänään mies meni siis myöhempään töihin, normaalisti menee jo 01-03 yöllä.
Eilen puhuttiin miehen kanssa lapsettomuuspolin ensikäynnistä ja mies on ainakin vielä sitä mieltä, että ei haluaisi ryhtyä hoitoihin vielä syksyllä, mutts tutkimukset ja ensikäynti voidaan käydä. Toivon, että sen mielipide muuttuu sitten kun kuulee asioita lääkärin suusta. Sillä sperma keskivertoa huonompaa ja mulla todennäkösesti huonohko ovis jne... Että mahdollisuus on luomu plussaan teoriassa olemassa, mutta tiedä sitten...
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kp15 ja ovista odotan. Pitäisi olla parin päivän sisään, tänään ja eilen vähän ennakoivia tuntemuksia ollut :) Miehen spermatestin tulokset tuli tänään ja näytemäärä oli normaalia pienempi. Se ei yllättänyt miestä, hän sanoi aina miettineensä, että määrä on melko vähäinen. Siittiöitä oli tosi hyvä määrä määrä, mutta liikkuvuus alentunut hieman. Ei kuitenkaan niin paljoa, etteikö luomuplussa olis hyvinki mahdollinen siltä osin. Lisäks siinä luki, että siittiöt oli tosiinsa takertuvaisia tms.

Aluks suhtauduin tietysti, että voi hitto ja tästä ei tuu mitää jne mut hetken ku mietti, googlaili ja kävi lenkillä niin fiilis aivan eri ja tuo tulos ei masentavan huono ole vaikka onkin viitteiden alapuolella hieman :) Positiiviset fiilikset kuitenkin :) Elokuussa saadaan vasta lääkärin kommentti asiaan kun on lapsettomuuspolin ensikäynti.
Meillä oli vähän sama tilanne miehen simppojen kanssa. Eli eka näyte oli vajaa määrä ja siitä tulos olikin heikko
( liikkuvuus), siittiöiden määrä hyvä. Sitten tutkin nettiä ja Lykopeeni nousi esiin, se on luontaistuote ja pitäisi auttaa spermanlaatuun ja myös muuhun terveyteen. No ostin sitä miehelle, vaikka oli vähän hintava( yli 20€) purnukka. Mies söi sitä noi kolme kk ennen uutta siemenneste testiä ja tulokset oli noussut normaaliin, liikkuvuus lähinnä. Eli tosi hyvä vaikutus oli. Miehen itsetunto palas ja tietty usko luomu raskauteen kohisi ylös:) lisäksi mies syö monivitamiinia. Tää ei nyt ollut myynti puhe:ROFLMAO:, vaan meidän kokemus.
Paljon tsemppiä teille, osaan samaistua miltä nuo testitulokset tuntuu, kun on samalla toiveikas edelleen, mutta silti voi kaihertaa että miten käy raskauden alun kanssa.
 
@Ilonetsijä kyllä noi vitamiinit /hivenaineet /luontaistuotteet on toimivia. (y) ja hienoa että teillä toimivuus todettiin testein.
No, mites sun oma olo? Joko testit polttelee? Vai joko oot testannut?
 
Mä unohdin testata o_O Aamupissalle menin niin unenpöpperössä että tajusin siinä pöntöllä istuessa että hei munhan piti testata. No, huomenna sitten! En oikein viitsi keskellä päivää testata kun aina näyte on laimeampaa silloin ja negan todennäköisyys on sitten suurempi (n)
 
Pahoittelut negasta @satsuma13 :(

Täällä pms oireet vahvana päällä, se perus itkukohtaus ennen menkkoja tuli tänään eli empä minäkään usko mihinkään enää (ikinä). Toki voisi olla raskauttakin mielialan vahvat vaihtelut ja rintaoireilut mutta eiköhän ole pettymyskierto tämäkin.
 
Viimeksi muokattu:
@Ilonetsijä kyllä noi vitamiinit /hivenaineet /luontaistuotteet on toimivia. (y) ja hienoa että teillä toimivuus todettiin testein.
No, mites sun oma olo? Joko testit polttelee? Vai joko oot testannut?
Kiitos kysymästä, mä oon pysynyt ihmeen rauhallisena piinailussa:ROFLMAO: mä en edes aina muista mikä dpo ono_O voiko se olla edes mahdollista, mut näemmä voi. Mä aattelin oottaa kunnolla testaamista, niin että menkat sais olla kaks kolme päivää myöhässä ennen kuin testaan. En haluu nähdä negoja valkoisia testiliuskoja:unsure: mielummin menkat alkaa, jos alkaa tai sitten kunnon plussa testiin.
Tissit mulla on tosi kipeet ( ollut ennenkin kierroissa tähän aikaan), dpo 6-7 oli vatsan Jomottelua koko ajan ja sen jälkeen välillä semmosta tökkivää tuntemusta. Mutta mä pidän hermoni ja en oo keksinyt/ googletellut mitään oireita(y) Mä luulen että kun nyt sovittiin miehen kanssa ottaa kesä rennosti ja syksyllä tutkimuksiin yksityiselle, jossei ennen tärppää, niin mä nyt en treessaa koska on nää suunnitelmat. Teen töitä kesän ja säästän rahaa sinne klinikkaa varten ( toivottavasti sais käyttää ne rahat varhaisultraan:love:) tulis vaan plussa, mä haluun pikku nyytin syliin:love:
 
@Kiemura mulla on nyt semmonen olo alavatsalla että jos en oo raskaana niin viekää hoitoon! :whistle: tunnen selkeästi samanlaista kivistystä kuin muissakin raskauksissa. Toivottavasti tietää hyvää eikä ole kemiallinen tai keskeydy ennen aikojaan.
Valkotakkiset saa hakea mut ja laittaa siveysvyön lopun iäksi!, jos nyt ei plussa muutamassa päivässä tikkuun ilmesty.
No. Eipä tässä auta kuin odotella ja pissiä tikkuun. :ninja:
Itseäni lainatakseni. Eilis iltaiset poltot oli kyl aika jotain .. o_O yön nukuin 4 asti hyvin ja sit nousin ku ei uni riittänyt; takaisin nukkumaan menin 6.30,ja heräsin 8.30 ihan sekaisin.. Toki pissin tikkuun sekä 4 että 9 eikä mitään näkynyt. Vatsakivistykset on melkein poissa. Joten mitä lie eilen. Mulla on kyllä supistusherkkä kohtu, mut toivotaan ettei siitä ole nytkään haittaa.
Jotain pientä nipustystä tuntuu tossa häpyluun paikkeilla mut nää on näitä. :cautious:
 
Itseäni lainatakseni. Eilis iltaiset poltot oli kyl aika jotain .. o_O yön nukuin 4 asti hyvin ja sit nousin ku ei uni riittänyt; takaisin nukkumaan menin 6.30,ja heräsin 8.30 ihan sekaisin.. Toki pissin tikkuun sekä 4 että 9 eikä mitään näkynyt. Vatsakivistykset on melkein poissa. Joten mitä lie eilen. Mulla on kyllä supistusherkkä kohtu, mut toivotaan ettei siitä ole nytkään haittaa.
Jotain pientä nipustystä tuntuu tossa häpyluun paikkeilla mut nää on näitä. :cautious:
Ompa sulla vahvoja ollut kipuja! On se kumma jos et ole raskaana !:eek:

Mahtavaa että saitte tollasen avun nyt jo kuitenkin ennen syksyä @Wintersun ! :)

Mulla kohtutuntumat aikalailla loppu, välillä parin sekunninn ajan jotain tuntuu muttei mitään niihin dpo 5-8 tuntemuksiin verrattuna. Harmittaa ja vituttaa, negat testasin eilen, tänään en testaa. Testaan varmaan vasta sunnuntaina kun menkkojen pitäisi alkaa, niin paljon harmittaa tän kierron oireilut jos oon oikeasti kuvitellut. Oli niin vahva tunne. Nyt on oikeastaan vain rinnat arat ja turvonneet hieman.
 
@Kiemura onko sulla yleensä oviksen jälkeen rinnat turvonneet? Mulla ei oo; se olis kyl aika varma merkki raskaudesta.... Mut kuten tiedämme tutkimattomat ovat naisen hormoonit. :cool:
 
Täällä on niin sekavat fiilikset,kun eilenki tuli vaan vähän sitä vaaleanpunaista verta ja siteen olin laittanut varuuksi ku töihin menin niin eipä ollu tullu siihen ku muutama vaaleanpunainen läikkä ja valkovuotoa , kellertävää.. :eek:
Noh pidin sidettä yön ja ei mitään siinä ja tänään ku kävin hetki sitten wc niin vähän verta tuli ja niin ärsyttävää,jos vuoto nyt alkaa kunnolla o_O Töihinkin pitääs hetken päästä lähtiä.. :unsure:
 
Hei te tietäjät!
Jos r testi näyttää aluksi haaleaa, mutta selkeästi punaista viivaa, ja sen jälkeen haalistuu olemattomiin (silti jotenkin nähtäviin)
Onko se silti viivanpaikka, vaikka aluksi punainen olikin?
Eikös kuitenkin plussa testi punainen ole vaikka sitä myöhemminkin katsoisi (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Niin jännittävää lueskella teidän juttuja, mulla vielä 6päivää menkkojen alkuun ja tekis mieli vaan koko ajan tehdä testiä.. millonkahan uskaltais kokeilla? testasin ekaa kertaa tässä kierrossa nyt ovistestejä ja kuvittelen saaneeni ovisplussan vaikka viiva olikin aika vaalea, mutta mitään oireita ei ollut ja oon melkein varma että ei ois ollut ovista ollenkaan tässä kierrossa.
Nyt sitten seitsemäs päivä, jos ovis olis tapahtunut ja kunnon jomotuksia alamahassa! Erilaisia kuin aiemmin. Niin toiveikas vaikka samalla oon ihan varma etten oo raskaana..
 
@Kiemura onko sulla yleensä oviksen jälkeen rinnat turvonneet? Mulla ei oo; se olis kyl aika varma merkki raskaudesta.... Mut kuten tiedämme tutkimattomat ovat naisen hormoonit. :cool:
Aattelin ite jos se liittyis menkkojen tuloon mut ei mulla oo kyl aikaisemmin ollut. Mutta luultavasti kuvittelen, rupesin miettimään ihan, että oon ihan kun koira joka on valeraskaana. Onkohan ihmisillä se mahdollista. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@Amore- Mulla on joskus näkynyt aluksi suunnilleen koko testi-ikkuna punaisena ja sit se on testiajalla haalistunut valkoiseksi, vain viiva(t) on jääny punaiseksi. Mut en muista että ois käynyt niin että selkeä testiviiva ensin näkyy ja sit ei näy.

ON: Tunnen itseni vähän sekopäiseksi, kun täällä lueskelen keskusteluja joissa ihmiset kertoo, miten helposti kierukan voi poistaa itsekin naruista vetämällä :whistle: Oon jonossa lähiterveysasemalle kierukan poistoon ja tyhmyyksissäni toivoin, ettei aika tulis kesäkuulle, kun meillä on kesäkuu töissä semmoinen ettei päivän aikana pääse poistumaan työpaikalta. Mut jos oisin saanut jollekin päivälle heti kasilta aamulla ajan, niin oisinhan mä sit ehtinyt töihin ennen kuin pakolliset jutut alkaa klo 9.30... Mut älkää huoliko, mä luulisin että mun kierukan narut on aika tukevasti piilossa jossain tuolla kaulakanavassa, niin en pysty ruveta itse sitä kiskomaan pois vaikka uskaltaisinkin :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
@Amore- kyllä kai se positiivinen on jos siinä on viiva näkynyt sen ajan sisällä, mitä testiohjeet sanoo. Lisää testejä?? ;):sneaky:kuvia?
 

Yhteistyössä