Haaveena vauva 2024

Saako kysyä että mitä kaikkia oireita kysta aiheutti? Itselläni epäilen tällä hetkellä olevan, keskiviikkona aika gynelle ja ultraan. Näkyykö kystat ultrassa?
Näkyy ultrassa, yleensä ne jää pieniksi max 2cm halkaisijaltaan ja hajoaa kuukautisten yhteydessä. Miulla se oli 5*4cm löytöhetkellä, menkkojen oltua 1,5vk myöhässä. Oireina oli lähes kaikki alkuraskauden oireet pahoinvointia lukuunottamatta. Menkkojen myöhästyminen ja alavatsan turvotus oli ehkä näkyvin. Lääkäri totesi että keltarauhanen oli alkanut keräämään nestettä. Kystan hajotessa olin viikon pakkolevossa.
 
No niin, hyvää alkanutta viikkoa kanssakuumeilijat!🌸

Täällä on ovulaatio ihan just ja rakasteltu ahkeraan.🥰 Olen pystynyt ottamaan tämän kieroon ainakin tähän asti paaljon rennommin kuin edellisen. Ovista aloitin testaamaan vasta toissa päivänä ja näyttää siltä, että selvisin ihan muutamalla tikulla kun viivat on jo vahvoja. Toivottavasti myös loppupuolisko kierrosta menee levollisin mielin enkä sorru raskaustestejäkään suurkuluttamaan!🤭

Meillä on ihanasti soljahtanut neljäs lapsi puheisiin.❤ Siis tulevaisuus uuden vauvan kanssa vilahtelee arjen normikeskusteluissa tuon tuosta. Mies välillä puhuukin sellaisella varmuudella, että ihan kuin olisin jo raskaana.😄 Että ollaan tässä ainakin henkisesti valmistauduttu suurperhe-eloon. Ja kävimpä tarkastuttamassa omaakin lisääntymisterveyttä ja kaikki vaikuttaisi fyysisestikkin olevan kunnossa.(y)
 
Ois tehnyt mieli siirtyä jo plussanneisiin, mutta mutta... nyt on noussut huoli testiviivan vahvuudesta. Tulos on edelleen paljon haaleampi kuin kontrolliviiva, eli ei ole muutamissa päivissä vahvistunut ollenkaan. Mietin että mitähän tästä tulee, tuli nyt todella surkeat fiilikset...
Mikä dpo sulla nyt on? 🤔 millainen viiva nyt on? hormonin nousu on toki yksilöllinen, mutta toki jonkin verran pitäisi tulla vahvistumista ainakin parin päivän välein.
 
Täällä hämmennyksen ja hienoisen epäuskon vallassa pissaan tikkuihin ja tuijottelen viivoja, ja kaikenlaiset huolet ja pelot pyörii mielessä. Aina kun vatsassa tuntuu jotain ikään kuin sivussa, olen varma että tämä on taas kohdunulkoinen ja että nyt lähtee torvikin mukana.

Tänään dpo13 viiva näytti tältä:

Ja tässä testisuora:

Kyllähän viivat ovat vahvistuneet ihan vallan mainiosti, mutta siltikin ilon rinnalla kulkee huoli. Minäkään en enää ihan tyttönen ole (kohta 38), ja fakta munasolujen laadun heikkenemisestä jäytää mieltä. Tosin mitäänhän en sille voi jos siellä on hedelmöittynyt epäkurantti solu ja raskaus menee kesken.

@aida91 kyseli aivan alkuraskauden oireita: mulla oli tissikipua (nyt vähentynyt), iltaisin paleltaa, ja pari päivää sitten tuli hiivamaista oireilua, tai ainakin oletan niin. Mulla ei ole koskaan (!!) ollut hiivaa joten en ole varma onko kyse siitä. Nyt oireet ovat tosin laanneet itsellään, ehkä pientä "pistelyä" jäljellä, ei niinkään kutinaa, niin arvon tässä, pitääkö kuitenkin hakea joku tökötti apteekista. Viisaammat neuvokaa!
 
Mikä dpo sulla nyt on? 🤔 millainen viiva nyt on? hormonin nousu on toki yksilöllinen, mutta toki jonkin verran pitäisi tulla vahvistumista ainakin parin päivän välein.
Varmaan jo joku dpo20. Viiva tulee vähän hitaasti ja on siis selkeä, ei mikään haamu mutta silti hailakka. Ei tuosta nyt muutamaan päivään vahvistunut ja jotenkin usko tähän raskauteen laski heti nollaan. 😕 Hitaasti mulla tästä meidän toisestakin lapsesta viiva vahvistui, mutta nyt on jotenkin tosi toivoton fiilis silti. Ja on mulla nyt ollut myös maha- ja selkäkipuja.
 
Täällä hämmennyksen ja hienoisen epäuskon vallassa pissaan tikkuihin ja tuijottelen viivoja, ja kaikenlaiset huolet ja pelot pyörii mielessä. Aina kun vatsassa tuntuu jotain ikään kuin sivussa, olen varma että tämä on taas kohdunulkoinen ja että nyt lähtee torvikin mukana.

Tänään dpo13 viiva näytti tältä:

Ja tässä testisuora:

Kyllähän viivat ovat vahvistuneet ihan vallan mainiosti, mutta siltikin ilon rinnalla kulkee huoli. Minäkään en enää ihan tyttönen ole (kohta 38), ja fakta munasolujen laadun heikkenemisestä jäytää mieltä. Tosin mitäänhän en sille voi jos siellä on hedelmöittynyt epäkurantti solu ja raskaus menee kesken.

@aida91 kyseli aivan alkuraskauden oireita: mulla oli tissikipua (nyt vähentynyt), iltaisin paleltaa, ja pari päivää sitten tuli hiivamaista oireilua, tai ainakin oletan niin. Mulla ei ole koskaan (!!) ollut hiivaa joten en ole varma onko kyse siitä. Nyt oireet ovat tosin laanneet itsellään, ehkä pientä "pistelyä" jäljellä, ei niinkään kutinaa, niin arvon tässä, pitääkö kuitenkin hakea joku tökötti apteekista. Viisaammat neuvokaa!
Onnea plussasta 😊 Kyllähän noihin voi jo luottaa. Itse hätäisenä tänään testasin puhtaan negan. Oon vaan todella hämmentynyt omasta olosta 😅 Täällä samaa ikäluokkaa kuin sinä, ymmärrän huolesi. Itse mietin sitä, että tärppääkö edes.
 
Kellään kokemusta ”ovislimoista” menkkojen alla?

Mulla pitäis tänään alkaa menkat, ainakin toivon niin. Kuitenkin lauantaiset jomotukset ovat tipotiessään. Sen sijaan vv on taas sellaista kirkasta ja venyvää, mitä ovulaation alla. Otin kuvankin kun niin epäuskoinen fiilis (en silti tänne sitä laita😅) Mut just sellaista sormilla venytettävä tavaraa. Miten mulla voi ennen menkkoja semmoista tulla?
(Ja tein ovistestin, nega😅)

Vielä vuoto voi alkaa tässä parin päivän sisään niin mennään mun kierron (28-34) rajoissa, mut silti epäilen mahdoitko taaskaan ovuloida, jos ovis oli 15 pvää sitten. Argh! Niin inhottavaa kun en tajua mitä omalle keholle tapahtunut viim 6kk aikana😔
 
  • Tykkää
Reactions: Frija ja viivaviivi
Varmaan jo joku dpo20. Viiva tulee vähän hitaasti ja on siis selkeä, ei mikään haamu mutta silti hailakka. Ei tuosta nyt muutamaan päivään vahvistunut ja jotenkin usko tähän raskauteen laski heti nollaan. Hitaasti mulla tästä meidän toisestakin lapsesta viiva vahvistui, mutta nyt on jotenkin tosi toivoton fiilis silti. Ja on mulla nyt ollut myös maha- ja selkäkipuja.
Voi ei @sarlei 🥺 Kovasti toivon että olisi vain samanlaista hidasta hcg:n nousua kuin aiemmassakin raskaudessasi. Oletko tehnyt koko ajan samanmerkkisiä testejä niin että ovat vertailukelpoisia? Tai kokeillut millainen viiva tulee toisenmerkkiseen? Myötätuntoa piinaaviin päiviisi, nyt ei auta muu kuin odottaa... Yhtä odottelua koko vauvaprojekti.
 
Huh tääläpä ollut draamaa ja tapahtumia :ROFLMAO:
@viivaviivi @sarlei ja @ykslokki onnea plussista ja tarrasukkia matkaan
😍😍😍😍😍

@EvAnnu Mulla on itellä aina noin viikon ajan ennen menkkoja tosi kosteet olot ja tapahtuu siis ihan aina Eli sanoisin, että normaalia🤔

ON: Tänään kp3, ja voisin uskaltaa tulla takaisin kiertolistalle. Kierrot ilmeisesti nykyään 24-27 päivää, nyt ollut kaksi lyhyttä putkeen.

Fiilis on pitkästä aikaa innostuneen odottava, sillä nyt alkoi letrozolit! PCOS takia aina epäillyt luomuna onnistumisen mahdollisuutta, joten oikeastaan nyt vasta tuntuu että oltaisiin aloitettu tämä projekti:giggle:
 
Voi ei @sarlei 🥺 Kovasti toivon että olisi vain samanlaista hidasta hcg:n nousua kuin aiemmassakin raskaudessasi. Oletko tehnyt koko ajan samanmerkkisiä testejä niin että ovat vertailukelpoisia? Tai kokeillut millainen viiva tulee toisenmerkkiseen? Myötätuntoa piinaaviin päiviisi, nyt ei auta muu kuin odottaa... Yhtä odottelua koko vauvaprojekti.
Pregcheckejä olen vain tehnyt, en ainakaan vielä muita kokeillut. Kiitos myötätunnosta. ❤ Vaikka vielä ei varmuutta mistään olekaan niin tänään iski kyllä niin musertunut olo. 💔 Tätä kuitenkin niin hartaasti vielä toivotaan.
 
Kellään kokemusta ”ovislimoista” menkkojen alla?

Mulla pitäis tänään alkaa menkat, ainakin toivon niin. Kuitenkin lauantaiset jomotukset ovat tipotiessään. Sen sijaan vv on taas sellaista kirkasta ja venyvää, mitä ovulaation alla. Otin kuvankin kun niin epäuskoinen fiilis (en silti tänne sitä laita) Mut just sellaista sormilla venytettävä tavaraa. Miten mulla voi ennen menkkoja semmoista tulla?
(Ja tein ovistestin, nega)

Vielä vuoto voi alkaa tässä parin päivän sisään niin mennään mun kierron (28-34) rajoissa, mut silti epäilen mahdoitko taaskaan ovuloida, jos ovis oli 15 pvää sitten. Argh! Niin inhottavaa kun en tajua mitä omalle keholle tapahtunut viim 6kk aikana
Mulla oli tuollaista heti oviksen jlk ja ihmettelinkin sitä , mutta edelleen on venyvää plussan jälkeen👍
 
  • Tykkää
Reactions: EvAnnu
Huh tääläpä ollut draamaa ja tapahtumia
@viivaviivi @sarlei ja @ykslokki onnea plussista ja tarrasukkia matkaan


@EvAnnu Mulla on itellä aina noin viikon ajan ennen menkkoja tosi kosteet olot ja tapahtuu siis ihan aina Eli sanoisin, että normaalia

ON: Tänään kp3, ja voisin uskaltaa tulla takaisin kiertolistalle. Kierrot ilmeisesti nykyään 24-27 päivää, nyt ollut kaksi lyhyttä putkeen.

Fiilis on pitkästä aikaa innostuneen odottava, sillä nyt alkoi letrozolit! PCOS takia aina epäillyt luomuna onnistumisen mahdollisuutta, joten oikeastaan nyt vasta tuntuu että oltaisiin aloitettu tämä projekti
Kiitos tiedosta :) kosteat olot tosiaan täälläkin, mut nuo limat oli uusi juttu.
mulla myös pcos..

Toivottavasti letrot auttaa☺ saanko kysyä mitä kautta sait ne? Oliko perus gynekäynti vai tarvitseeko odottaa lapsettomuushoitoihin tms?
ja anteeksi jos asiasta ollut puhetta aiemmin täällä, en nyt millään muista 🙈
 
Pregcheckejä olen vain tehnyt, en ainakaan vielä muita kokeillut. Kiitos myötätunnosta. Vaikka vielä ei varmuutta mistään olekaan niin tänään iski kyllä niin musertunut olo. Tätä kuitenkin niin hartaasti vielä toivotaan.
Voi ei😔♥ voisit pyytää hcg mittaukset kahden päivän väleillä niin näkisit miten nousee? Testiviivoihin vaikuttaa vielä tässä kohden paljon (silloinkun viiva vielä haalea) helposti moni asia. Toki pitäisi vahvistua nähtävästi mutta ne on silti vain paperia. Veritesti varmaa tietoa. Toivottavasti kaikki olisi hyvin♥♥🙏♥♥ .. sulla myös vasta dpo 14 (ko?) Tuli haamu niin sekin voisi kyllä meinata että nousu on vasta niin alussa ettei vielä ole ottanut spurttia? Itsellä viime syksyltä sama kokemus . Viivojen vahvistumisen kanssa . Se ei todellakaan ole mitään mukavaa murheilua😔tsemppiä sarlei♥
 
  • Tykkää
Reactions: sarlei
On se vaan uskottava, et mussa on jotain vikaa. (tämä vain omaa ajattelu tapaa) Nimittäin kävin tänään toisessa ultrassa. Oli muuten paljon mukavampi kokemus kuin ensimmäinen käynti. Huono suomi vaihtui parempaan vaikka olikin ulkomaalainen. Tosi mukava ja kertoi paljonkin asioita. Kertoi miten hyvin on yksi kasvanut. Joten aattelin et ehkä tässä onkin sitten toivoa, riittäähän se yksikin mahdollisesti. Lääkäri äsken soitti ja ilmoitti ettei ivf lähdetä. Aivan liian vähän on palleroita. Molemmin puolin yhdet. Sain vaihtoehdoksi inseminaation huomis aamuun. Puolisolta ei tullut hip-hurraa huutoja kun häntä tavoittelin, hänellä on vaikeuksia saada omat työnsä huomiselta hoidettua alta pois. Jouduin nöyrtymään kaiken alla ja soittamaan lääkärille et voisiko päivää siirtää. Kuulema ei kun on jo niin isoksi kasvanut. Pitkin hampain puoliso lupasi huomenna lähteä inseminaatioon. Hämmennyin kun ehdotteli et loppu viikosta tai ensi viikolla olisi parempi. Ei meinannut millään ymmärtää ettei me voida päättää ajan jaksoa koska me menemme sinne. Mutta huomenna mennään inseminaatioon. Toivottavasti ottaa tuulta purjeisiin, muuten odottaa uusi pistos rumpa. Olisi jo ovitrelle pitänyt pistää, mut kerroin lääkärille odottavan tunnin, en suostu itse pistämään.
 
vierailija
On se vaan uskottava, et mussa on jotain vikaa. (tämä vain omaa ajattelu tapaa) Nimittäin kävin tänään toisessa ultrassa. Oli muuten paljon mukavampi kokemus kuin ensimmäinen käynti. Huono suomi vaihtui parempaan vaikka olikin ulkomaalainen. Tosi mukava ja kertoi paljonkin asioita. Kertoi miten hyvin on yksi kasvanut. Joten aattelin et ehkä tässä onkin sitten toivoa, riittäähän se yksikin mahdollisesti. Lääkäri äsken soitti ja ilmoitti ettei ivf lähdetä. Aivan liian vähän on palleroita. Molemmin puolin yhdet. Sain vaihtoehdoksi inseminaation huomis aamuun. Puolisolta ei tullut hip-hurraa huutoja kun häntä tavoittelin, hänellä on vaikeuksia saada omat työnsä huomiselta hoidettua alta pois. Jouduin nöyrtymään kaiken alla ja soittamaan lääkärille et voisiko päivää siirtää. Kuulema ei kun on jo niin isoksi kasvanut. Pitkin hampain puoliso lupasi huomenna lähteä inseminaatioon. Hämmennyin kun ehdotteli et loppu viikosta tai ensi viikolla olisi parempi. Ei meinannut millään ymmärtää ettei me voida päättää ajan jaksoa koska me menemme sinne. Mutta huomenna mennään inseminaatioon. Toivottavasti ottaa tuulta purjeisiin, muuten odottaa uusi pistos rumpa. Olisi jo ovitrelle pitänyt pistää, mut kerroin lääkärille odottavan tunnin, en suostu itse pistämään.
Sulla on ollut ihan liian pieni annos! Toivottavasti sulla tehdään seuraavaksi pitkä kaava, siinä on paljon parempi sumplimisvara sen suhteen jos ei kasva tarpeeksi. Ja tosiaan vahvempaa lääkettä.

Pistämistä ei kyllä kannata jättää miehen aikataulujen mukaan. Esim. Punktiossa tärkeää pistää juuri siihen aikaan kun on annettu (36h ennen puntkiota) jotta ovat alkaneet irrota ennen keräystä (muttei vielä karanneet)
 
  • Tykkää
Reactions: aida91 ja Frija
Kiitos tiedosta kosteat olot tosiaan täälläkin, mut nuo limat oli uusi juttu.
mulla myös pcos..

Toivottavasti letrot auttaa saanko kysyä mitä kautta sait ne? Oliko perus gynekäynti vai tarvitseeko odottaa lapsettomuushoitoihin tms?
ja anteeksi jos asiasta ollut puhetta aiemmin täällä, en nyt millään muista
Toki saa kysyä 😊! Oli perus gynekäynti, oikeastaan vielä työterveyden kautta, kun meillä saa 1 krt/vuosi käydä. Laittoi samalla myös lähetteen valmiiksi julkiselle lapsettomuushoitoihin, jonne mennään sitten huhtikuussa, jos ei mitään ole tapahtunut. Ja meillä tosiaan vasta reilu 6kk yritystä, eli pcos takia aika nopeasti pyörii asiat 😬
 
  • Tykkää
Reactions: Noups ja EvAnnu
Tämän meinasin myös sanoa, että äitiysvapaan ( nykyinen raskausvapaa ja vanhempainvapaa) ajalta voidaan maksaa palkkaa vakituisessa työsuhteessa. Tesseissä vaihtelee 1 -6 kk ja pitää olla tietyn pituinen työsuhde ennen vapaalle jäämistä. Ei tämä käsittääkseni vaikuta raskausrahan määrään kuitenkaan.

Lisäyksenä vielä siis, jos työnantaja maksaa palkkaa niin kela maksaa korvauksen suoraan työnantajalle. Ei saa siis itselle siltä ajalta kelalta. Voi olla myös niin, että työnantaja maksaa vain palkan ja päivärahan erotuksen.
Ok kiitos! Joo. Luulisin ettei päiväkodissa maksella palkkoja vaan pelkkä kelan perus tuki..
 
On se vaan uskottava, et mussa on jotain vikaa. (tämä vain omaa ajattelu tapaa) Nimittäin kävin tänään toisessa ultrassa. Oli muuten paljon mukavampi kokemus kuin ensimmäinen käynti. Huono suomi vaihtui parempaan vaikka olikin ulkomaalainen. Tosi mukava ja kertoi paljonkin asioita. Kertoi miten hyvin on yksi kasvanut. Joten aattelin et ehkä tässä onkin sitten toivoa, riittäähän se yksikin mahdollisesti. Lääkäri äsken soitti ja ilmoitti ettei ivf lähdetä. Aivan liian vähän on palleroita. Molemmin puolin yhdet. Sain vaihtoehdoksi inseminaation huomis aamuun. Puolisolta ei tullut hip-hurraa huutoja kun häntä tavoittelin, hänellä on vaikeuksia saada omat työnsä huomiselta hoidettua alta pois. Jouduin nöyrtymään kaiken alla ja soittamaan lääkärille et voisiko päivää siirtää. Kuulema ei kun on jo niin isoksi kasvanut. Pitkin hampain puoliso lupasi huomenna lähteä inseminaatioon. Hämmennyin kun ehdotteli et loppu viikosta tai ensi viikolla olisi parempi. Ei meinannut millään ymmärtää ettei me voida päättää ajan jaksoa koska me menemme sinne. Mutta huomenna mennään inseminaatioon. Toivottavasti ottaa tuulta purjeisiin, muuten odottaa uusi pistos rumpa. Olisi jo ovitrelle pitänyt pistää, mut kerroin lääkärille odottavan tunnin, en suostu itse pistämään.
Hienoa kuitenkin että inseminaatio on huomenna 👍ettei mahdollisuus jää käyttämättä♥ varmasti puolisolle vain tullut työstressin keskelle yhtäkkinen tilanne ymmärtää tuo huomisen aika .

Kovasti myötätuulia inssiin ja tsemppiä🙏❤
 
Viimeksi muokattu:
Toki saa kysyä ! Oli perus gynekäynti, oikeastaan vielä työterveyden kautta, kun meillä saa 1 krt/vuosi käydä. Laittoi samalla myös lähetteen valmiiksi julkiselle lapsettomuushoitoihin, jonne mennään sitten huhtikuussa, jos ei mitään ole tapahtunut. Ja meillä tosiaan vasta reilu 6kk yritystä, eli pcos takia aika nopeasti pyörii asiat
Kiitos vastauksesta😊 tämä rauhoittaa itseänikin, vaikka yritys vasta aloitettu ja tauti vähän jinxasi kuhertelun tammikuussa.. mut tietty pessimistinä jo suunnittelen mitä sit kun vaikka just 6kk yritetty 😁 yritän ensin taltuttaa pcosia muutaman kilon painonpudotuksella. Oon kyl ihan normipainoinen et kauheesti en viitsis leikata elopainosta.
 
  • Tykkää
Reactions: tamuli
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@sarlei ★ 10/23 ★ 3.
@mamarski ★ 11/23 ★ 2.
@Piccolina ★ 12/23 ★ 1. yhteinen
@ykslokki ★ 12/23 ★ 4. lapsi, 1. yhteinen ★ kkm -16, tuntematon ku -23
@EvAnnu ★ 12/23 ★ 1.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Mmohini ★ 01/24 ★ 3.
@andune ★ 02/24 ★ 2.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2., (1 yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

5.2.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@EvAnnu kp 32/28-34
@Masunen kp 26/24-28
@syksynsävel_ kp 26/28
@S0nj4 kp 26/27
@Dinaas kp 25/27-33
@Päivänsäde84 kp 24/25-31
@Frija kp 21/28-30
@rimpsukka84 kp 19/30
@jauhopeukalo kp 19/?
@Liilja kp 18/30-34
@Noups kp 18/26-28
@mamarski kp 15/34-35
@marik91 kp 14/27-33
@heltsuli kp 10/28-36
@Cherrymint kp 7/26
@haaveillen kp 7/25-28
@Min204 kp 6/22-30
@tamuli kp 3/24-27
@andune kp 2/?


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@Masunen DPO 13
@syksynsävel_ DPO 9
@jauhopeukalo DPO 4
@rimpsukka84 DPO 1
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 12/23
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@nobelius ★ 06/22 ★ 4. ★ 12/23
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4. ★ 12/23
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1. ★ 12/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@__PikkuMyy__ ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@idapieni ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23 ★ 01/24
@viivaviivi ★ 07/23 ★ 7. ★ km 11/23★ 01/24
@aida91 ★ 09/21 ★ 1. ★ 01/24
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä