Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
empuska mutta hyvä että on jo aika sinne polille ettei tarvii kauaa odotella enää. Toivottavasti saisitte sen vauvan..hoidoilla tai ilman. :)

Toivotaan että noi mun miehen simpat on oikeassa paikkaa. :D Ei sillä että epäilisin suunnistusvaistoa. :D Tässä kuussa oli vielä tummempi plussa kuin viime kuussa. Jospa se olis tää kuukausi??? :heart:

mamma mä tuossa kanssa mietin että onko dpo8 liian aikaista aloittaa... :D Varmaan sorrun tekee ekan silloin.. :p
 
Viimeksi muokattu:
Empuska. Hyvä et suunnitelmat on kuitenkin jo pitkällä! Jospa se olisi ratkaisu hommaan :)!

PiHoo, jes!

Theran. Toivotaan :)! Ainakin talletus "liian aikasin " on parempi kuin esim ovisplussan jälkeen. Silloin on monesti liian myöhäistä. Millos ukko tuloo takas?
 
Ainii Empuska. Jos vaa mies pääsee suunittelukäynnille nii aina parempi. Yleensä käydään vähä historiaa läpi ja tehdään ultra ja sisätutkimus . Sit keskustellaan jatko. En tiiä onko teillä päin jonoa IVFään vai pääsettekö piankin hoitoon?
 
Onpas tänne tullut sitten meikäläisen viime visiitin paljon uusia! Pikaista plussaa kaikille, uusille ja vanhoille :) Ja onnea jo plussanneille!

mamma2012, voih sulla on piinailu just menossa, toivottavasti tulee ihania tuplaviivoja! :) Mitkä tunnelmat ja olot sulla on nyt ollu? Ja kyllähän nyt jo voi testata, mä aloitin dpo 6 :D Toki mitään järkeähän siinä ei ollu mutta minkäs sitä hätähousuilleen voi :D

Theran, vähän hyppelehtien luin aiempia sivuja mutta huomasin että oviksen olit bongannu ja onnekkaasti myös hyödyntäny, jee!! :) Aika taistelijahan sä olet osoittanu olevasi monellakin tavalla, pakkohan sen on tuottaa tulosta!! Kovasti tärppionnea nyt! Ens vkl viimeistään aloitat testailun :D

empuska, voi että :hug: Todella toivon että teilläkin hoidot sitten tuottaisi pian tulosta jos ei muuten tärppää!

(.) En oo yhtään enää testannu... :O Tai melkein ;) Testasin tässä kerran käytetyllä negatikulla (älkää kysykö mistä löyty) kun siitä oli täällä aiemmin juttua - ei tullu MITÄÄN jälkeä :O Monta kertaa tehny mieli testata mut en sit oo saanu ostettua testejä. Olot riittäny vahvistukseksi toistaiseksi. Ylihuomenna meen varhaisultraan kun eivät ne sitte osanneetkaan päätellä viikkoja hcg-arvosta vaikka niin aikoivat :D Jänskättää, pidän aiemman lupaukseni ja tulen kertomaan kuulumisia ja näkymisiä...!

+++++++++++++++++ niin että riittää kaikille halukkaille :)
 
Juu! Hyvä hyvä Theran! :D

Lukka. Joo en mä uskonutkaan että mihinkään vanhaan testiin mitään tulis. Uudessa testissä menee se väriaine pissan mukan ja jos HCGtä on niin väri tartuu "vastinaineeseen" siinä tikussa. Vanhassa testissä ei oo mitään aineita enää mitä tarttua minnekää :D Peukut ultraan! Sulla ol nii hyvä hcg että tuskin tarvii murehtia tekemättömiä testejä ;)
 
Kp4 ja tuli jo väriä tikkuun jonkin verran. kp4
Menkat olleet harvinaisen oudot. Joko niistä on tulossa taas pahemmat (=pidemmät) ku ennen ja sen takia tullu vaan tollasta hailakkaa verta pelkiltään eli eivät oo kunnolla alkaneetkaan, tai sitten ne on vaan tosi vähäset nyt. Eilen jo olivat loppua kokonaan, tänään tullu viel rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä... ota tässä omasta kehostaan selkoa.
Pikkasen harmitus ainasesta epäonnistumisesta kyllä yhä päällä, huoh.
 
Tänään ollu paras tissipäivä ikinä! Toivottavasti se ois viitteenä lykästämisestä. Aamupäivällä purskahdin itkuun kun miehen kanssa leikittiin ninja karatee (joskus vaan lapsettaa :D) ja se mua ihan hellästi läppäs päälakeen ni pillahdin itkuun. Mieshän oikein säikähti kun en yleensä pahemmin itkeskele. Itekin yritin itkun lomasta vakuutella että ei oikeesti itketä, en vain pysty lopettamaan! No kaikkee sitä ku tarpeeks kauan elää :LOL:

PiHoo paljon onnea!
 
Eka yk ja not pregnant! Ei tullu yllärinä,eikun kohti uutta yritystä! Yritän olla testaamatta tän kierron (niin ovista kun liian aikaisia r-testejä..). Toinen juttu,että pystynkö siihen!!! Heti rupes nimittäin stressaamaan ovuloimattomuus,kun en onnistunut kunnolla ovista bongaamaan..Raskauskeiju.fi kyllä himottaa suuresti..Mutta oliko ne one stepit sitten ihan hanurista..??

Onnea raskautuneille!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moonan Monilla on noista one stepeistä erinäisiä kokemuksia. On se jopa plussankin näyttänyt jollain. Mutta sitten on näyttänyt ihan omia viivoja. Mulla on kokemusta raskauskeijun 10mlU one stepeistä ja promatriseista. Ja joku sanoi niistä 25mlU samaa että antaisi turhia viivoja.
Silti tilasin mammaksilta noita 10mlU kun joku taas sanoi että niissä ei olisi viivanpaikkaa. Mutta mä tuun sitten kertoo löysinkö sellaisen. :D
 
Mä oon nyt useampana kk pongannut ovistikkujen kanssa samaan aikaan vatsakrampit eli nytkin tässä illalla iski kramppeja et piti panadolia ottaa. Ehkä mä sittenkin tunnen kun mulla on ovulaatio! Ja lämmöt romahti tosi alas. Kuulostaako lupaavalta? :p
 
Lukka: nyt siis menossa dpo9 ja oikeastaan mitä oireita ei ole? - Ainahan sitä jotain oiretta itselle keksii, joten kohtua hieman muutamana päivänä juilinut, hiki alkanut haisemaan (jopa mies huomautti vaikka juuri olin käynyt suihkussa), eilen tissejä/nännejä kihelmöi... mutta ei sen kummempia oireita :D Tsemppiä ultraan, tule sitten kertomaan heti meille!

Theran: tsemppiä piinailuun, - kova usko, että tämä on teidän kierto :whistle:

Oudsi: haaleaa viivaa tuli minullakin läpi koko yhden kierron, - sitten vaihdoin merkkiä ja homma rupesi pelittämään :)

).( dpo9 siis menossa ja vielä en ole uskaltautunut testaamaan... jännittää kovasti negatiivisen tuloksen tuoma pettymys. Huh. Ihan kuin tietämättömyys loisi toivoa. Minulla on muutama DB:n Plus testi tuossa odottamassa. Niillä ymmärtääkseni voi testata jo muutama päivä ennen oletettuja menkkoja (kp nyt 25/25-30 yleensä 28).

Aurinkoista ja plussaista sunnuntaita kaikille :wave:
 
^Oudsi, ihan normaalilta ovistikkujen negoilta kuulostaa. Mulla tulee kans läpi kierron toinenkin viiva ja merkillä kun merkillä. Mutta se ei merkkaa tai haittaa mitään, negojahan ne on, pääasia että ovisaikaan viivat tasavahvat tai tulosviiva vahvempi.
 
Sunflower11
Kiitos kaikille. taidankin vaihtaa ovistikut sitten muihin ens tilauksessa. Hämää mua liikaa tommoset tyhmät haamut. Rinnat tuntuu olevan vielä isommat, tai sit toivon vaan . Mieskään ei valita :D
Ovistestit harvemmin on ihan tyhjiä, itselläni tulee aina viivaa, missä kierron vaiheessa tahansa. Mulla myös saattaa vahventua, sitten taas haaleta ennenkuin ovisplussa tulee.
 

Yhteistyössä