Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on noilla tikuilla tullu ihan puhtaita negojakin, enkä toisaalta oo viel saanu tasavahvaa ta vahvempaa testiviivaa. En kyllä oikeen tiä mihin kohtaan toi ovis ajoittuu. Ainoo lykästys mikä on ollu viittaas melko myöhäseen ovikseen johonki kp22 tienoille. Tässä kerrossa tuntu "limat" viittas kuitenki aikasempaan ovikseen. En kyllä tiä mitä odottaa kierron pituudestakaan, jotenka päivä kerrallaan vaan mentävä.
 
Mulla ei varmaan koskaan ihan blankoa ovistestiä oo tullut. :) ja tuon yhden kierron kokeilin loppupuolella niin viivat v ahvenia ja just päivää paria ennen mekkoja taas haaleni. Mä oon käyttänyt raskauskeijun herkkiä ovistestejä ja ne on kyllä oviksen näyttänyt.
Mamma2012 joo luin plus testistä että 5 päivää ennen näyttäisi. :p
Callizo pahoittelut mut en näe.. :( mikä kp sulla on menossa ja dpo?
).( aamulla kun heräsi niin vasemman puolen alavatsa oli vielä vähän hellä. Ja aamulämpö oli koholla. Mulla vaihtuu toivosta epätoivoon viiden minuutin välein. :D Mulla menee yleensä 13pvä oviksesta menkkoihin. Joko saa testaa???? :D ei vaan mulla on postissa tulossa pc:tä että jos niillä plussais. . :p
 
Kauan meni..just lähti ovistesti+raskaustestipaketti tilaukseen..:/ Mut LUPAAN,että en käytä kymmentä tikkua tässä kierrossa,vaan pidättäydyn vaan muutamassa...Pikkusen vaan dippaan...:LOL:
Mut joo,tosissaankin tää testailu lähtee vähän lapasesta. Pakko vähän rajottaa..Ressihä se tulloo. Yrityskin niin alussa,että pitäis osata ottaa rennosti. Ei ole mulla/meillä edes mikään kiire tässä projektissa:) Se vaan on niin ihanaa (hullulla tavalla) katella niitä viivoja/viivanpaikkoja!! Ehkä te ymmärrätte:p
 
Oivoi täällä on niin ahkeraa kirjoittelua, ettei millään pysty kaikkia viestejä lukemaan! Toivottavasti tullut paljon plussia, onnittelut plussanneille siis! :)

Mulla menossa kp20 tänään, veikkaan että ovis oli kp14. Tilanne siis se, että kp18 tuli verta ja limaa vähän pyyhkiessä ja alavatsaan sattui syvään hengittämien ja siihen koskeminen! Toivo kiinnittymisestä tietenkin heräsi.. :ashamed:


Mua ärsyttää tosi paljon, mua on nimittäin luultu nyt lyhyen ajan sisään tosi monesti raskaana olevaksi! Olen näköjään ottanut vahingossa ja huomaamattani tavaksi pitää kättä vatsani päällä ja se tietenkin näyttää (vaikka ihan normaalipainoinen olen) siltä, että raskaana olisin.. Viimeksi perjantaina tuli joku baarissa moittimaan mua raskaana alkoholinkäytöstä! :D Oivoi, kumpa olisi tuokin tyyppi tiennyt miten kovasti toivoisinkin sitä raskautta!
 
Nyytikki on hassua mitä ihmiset päästää suustaan täysin ajattelematta miten se voi toiseen kolahtaa. Itsellä käynyt vähän samoin joidenkin sukulaisten kanssa jotka lapsista utelevat. Ja yhden ystävän kanssa joka valittelee 'lapsettomuutta' ja jolla juuri 5. raskaus menossa.. koita itse sitten olla naama peruslukemilla kun tekis vaan mieli huutaa että säkään mistään mitään tiedä!
UGH! Taas alko sauhu nousemaan korvista.. :kieh:
 
oudsi joo niinpä.. Kyseessä vielä oli täysin mulle vieras nainen enkä ollut yhtään sanaa hänen kanssaan vaihtanut ennen tätä. :D Anopiltakin on tullut niin paljon sellaisia "suostutteluita" mulle, että hankkisitte jo lapsen ja voi kun se olis ihanaa ja miettikää nyt miten kivaa olis. Niin no mitään muuta en itsekkään toivoisi ja vauva on joka hetki mielessä, se nyt vaan ei ihan sormia napsauttamalla näytä tulevan kaikille. :(
 
oudsi joo niinpä.. Kyseessä vielä oli täysin mulle vieras nainen enkä ollut yhtään sanaa hänen kanssaan vaihtanut ennen tätä. :D Anopiltakin on tullut niin paljon sellaisia "suostutteluita" mulle, että hankkisitte jo lapsen ja voi kun se olis ihanaa ja miettikää nyt miten kivaa olis. Niin no mitään muuta en itsekkään toivoisi ja vauva on joka hetki mielessä, se nyt vaan ei ihan sormia napsauttamalla näytä tulevan kaikille. :(
Joo, monet tykkää et se on vaan niinku maitoa kaupasta hakis :(
en tiedä mitä ne kuvittelevat että pitäis vastata varsinkin jos naisella on jo hiemankaan ikää niin ruvetaan sanomaan et eikö nyt jo kannatais? Kuinka pitkään aiotte odottaa? Ja Jos sattuu niin että sitten lykästää, ruvetaan samaan hengenvetoo ihmettelemään, että etkös ole jo vähän vanha? Oisko enää kannatanu? Koskaa ei oo hyvä :|

Onneks tääl o ihmisiä jotka ymmärtää ja jolle voi näistäkin ajatuksista mouhottaa! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Jooh. Mullekin jauhettiin etenki esikoisen jälkeen että kyllähän nyt sisaruksia pitäs tehdä ja kuulkaas nyt, te ette oo enää nuoria joten kannatas alkaa tekemään sitä lasta, ja ei se nyt ole lapselle hyvästä jäädä ainokaiseksi tai nykyajan vanhemmat on niin hirveen urakeskeisiä plaallaa.. Paras tuli neuvomaan mulle että kannatas kuule varmaan laskea niitä ovispäiviä, ei se muuten onnistu. Daaa!?? Huoh..voi että ne satutti monta kertaa

Mäkään en tajua mitä httoa se kellekään kuuluu! ? Ja tollanen mahan ihmettely. .menisivät oikeasti valistamaan niitä mammoja jotka todella kulkee tuolla kaupungilla maha oikeasti pystyssä ja imevät röökiä kaksin käsin. Se vasta onkin hirveä näky :(
 
Juu ei ne ihmiset kauheasti ajattele että saattaa satuttaa jotain mitä suustaan päästää.
km yksi sanoi että hyvä että ei jatkunut pidemmälle niin olisi ollut vielä vaikeampaa. Mutta se oli mies..se ei ehkä tainnut tajuta mitä raskaus on naiselle.
Oma äiti taas sanoi heti km jälkeen että mitä te edes yritätte kun teillä on jo lapsia ja teille aina käy noin (toisen km jälkeen).. eli en todella ole kertomassa kellekään ennen kuin sitä ei voi olla näkemättä.
 
Kyllä se loukkaus tai ajattelemattomuus satuttaa vielä enempi jos sanoja on omaa perhettä tai ystävä. Tuntuu että pitäis edes tuon ymmärtää. Toki on tilanteita että hätäpäissään joku sanoo jotain typerää tai tosi kliseistä kuten just tuo Theranille käynyt "no onneks ei jatkunut.." lause, mut ei se vastaanottajalle oo yhtään sen helpompaa. Ja usein ne lauseet muistaa vielä vuosienkin päästä..
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Hui kun tänne on tullut paljon juttua sitten viime käynnin! Onnea plussanneille, teitäkin taisi olla jonkin verran :heart:

Tuohon sukulaisten ja ystävien kommentointiin voisin minäkin ottaa kantaa, tosin vähän eri näkökulmasta.
Olin 15-vuotias kun sain ensimmäisen kerran kuulla olevani raskaana. Olihan siinä nuoren tytön pää pyörällä, koska ehkäisy oli kunnossa ja siten raskaus tuli täysin yllätyksenä. Raskausuutisen kuultuani meni pari päivää kun jouduin pahoinpidellyksi ja sain keskenmenon. Sehän on tottakai epäselvää johtuiko keskenmeno juuri tuosta pahoinpitelystä vai oliko vain sattumaa että vuoto alkoi heti seuraavana yönä. Joka tapauksessa, kuulin silloin paljon kommentteja siitä kuinka oli hyvä että meni kesken tuolla tavalla ettei tarvinnut keskeyttää. Joopa joo.. tämmöinen pieksetyksi joutuminenhan olikin paljon helpompaa, puhumattakaan siitä etten ollut vielä mitään päätöstä lapsen suhteen tehnytkään.
No tämä nyt oli vain yksi esimerkki. En tiedä olenko iästäni tässä keskustelussa sen enempää puhunut, mutta sain esikoiseni 16-vuotiaana. Hän oli (pienellä teini-ikäisen naiiviudella höystettynä ;)) suunniteltu ja toivottu. Kun noin nuorena kulkee maha pystyssä pitkin kyliä, tuntuu raskaus kuuluvan kaikille. Bussissa istuessa mammat lastenvaunujen kanssa kuiskuttelee ja pyörittelee silmiään varsin näkyvästi, kaupassa tullaan moittimaan ruokavalinnoista ja lenkilläkin joku saattaa tulla avautumaan siitä kuinka tulen kuluttamaan hänen verorahojaan kun yksinhuoltelen äpärälastani. Enpä kyllä ikinä ole yksinhuoltaja ollut ja miehen tuloilla ollaan elelty, eikä roikuttu sossun luukulla.
No sitten vielä tää lasten lukumäärä-keskustelu. Kun kuopus syntyi, ilmoitti appiukko että pääsimmepä helpolla kun saimme tytön, niin ei tarvi sitten enempää tehdä kun on jo tyttö ja poika (itsellään on viisi poikaa ja tyttö). Ja hän oli TÄYSIN tosissaan. En tiedä olinko niin hormonihuuruissa että tuo pisti kiehumaan, mutta raivostuttaa edelleen :D Appeni ajattelee perheen perustamisenkin niin ihmeen teknisesti, kuin se olisi joku pakollinen saavutus joka pitää saada alta pois..

Anteeksi pitkä sepustus, mutta nää on niitä puheenaiheita joista en voi lyhyesti itseäni ilmaista :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä muuten tässä tämän kierron aikana oon kypsynyt sille päätökselle että tämä kierto ja sitten saa jäädä hetkeksi aikaa koko homma. Ollaan reilu pari vuotta sitä vauvaa yritetty ja nyt viimeisen keskenmenon jälkeen on pyörinyt vielä enemmän mielessä vauva. Ja ne menkat kun tulee niin alkanut menee enemmän aikaa pettymyksestä toipumiseen et ei sekään oo hyvä. En mä ehkäisyä aloita mut saa jäädä ovistikut ja kierron kyttääminen..

IMN Mä sain kanssa katseita kun esikoiseni sain 19v... ja ihan suunniteltu oli.
 
Viimeksi muokattu:
IMN voi ei ikävää kuulla, että sulla tuli keskenmeno noin nuorena ja jouduit pahoinpidellyksi :/

Theran voi ei, täytyy vielä toivoa että tässä kierrossa sulla onni potkaisisi vihdoin :( <3


Kyllä se pettymys joka kuukausi on rankkaa :( Meillä ei yritystä edes kauaa ole ollut (reilu 4kk ilman ehkäisyä..), mutta kyllä se on isku vyönalle kun on niin varma ja toivoo niin kovin sitä raskautta.
 
Voih mitä keskustelua, kovasti tsemppiä ja halauksia kaikille... :hug:

Mä oon päättäny että keltään en ikinä kysy lasten hankkimisesta tms. On potentiaalisesti niin herkkä aihe - jos ei kaikille niin joillekin. Ja ylipäätään on ihan superhenkilökohtainen aihe. Saa kai olla ite tyytyväinen ja onnellinen ettei oo kyselty eikä hätyytetty eikä moitittukaan...
 
IMN sulla on aikamoiset kokemukset takana :heart:

On hassua miten niin monet tietävät asiasi sinua paremmin ja katsovat vielä asiakseen kommentoida! Omassa elämässäni saanu sen verran seurata erilaisia kohtaloita että on oppinut hiukan miettimään että asioilla on usein monia puolia eikä kaikki ole todellakkaan sitä miltä ensinäkemällä näyttää.

Theranlle jaksamista ja voimaa saada ajatukset lomalle hetkeksi.
 
IMN: kovia olet kokenut. Halaus sinulle.

Lapsien hankkiminen ja raskauteen liittyvät asiat ovat tosiaan monille arkoja ja kipeitä. Itsekin olen sen nyt karvaasti joutunut kokemaan, kun sitä kakkosta ei kaikista haluista ja tahtotiloista huolimatta kuulu. Tuttavat ja ystävät sen kuin sikiävät vaikka moni on samanikäinen tai jopa vanhempi kuin minä. Kyselevät miksi meillä on vain yksi, eikös olisi jo aika hankkia toinen. Ihan vihaksi pistää. Ja oloani ei helpota, että ikää alkaa tosiaan olla enemmän kuin haluaisin sitä olevan, - sorry, käyn kovaa itsesyytöstä kun en lapsientekoa aloittanut kun olin nuori. Noh, - toivotaan kevään tuovan meille kaikille sen mitä kaipaamme :heart:

Theran: samoilla linjoilla täällä :hug:

).( en usko, että r-testejä tässä kierrossa tarvitsen, menkkamaiset olot alkoivat tänään iltapäivällä. Vatsa pinkeä ja kipeä, olo kuin virtsis olisi tulossa...
 
Plaaf. .negatiivinen eikä tätiä.
Tissit kipeet ja muniksissa nippailee piristi ja pöllö olo...
eilen sit kauppareissulla joka välissä tuli vauvoja ja raskausajan vastaan :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
IMN :hug: aika raju kokemus! !

Mäkin olen tavallaan saanut kurjimmat kommenit ihan läheisiltä. Mä olen joskus aika kipakka ja saatan hermostua lapsille sanallisesti etenkin väsyneenä. Joskus sitte äitini (joka tasan tietää meidän vaikeuksista )sanoi mulle ku odotin kuopusta onnellisesti vihdoinkin, että kannattaako tuollaisen noita lapsia tehdä kun on aina niin ärtynyt. Silloin kyllä kiehui ja kyyneleet valui hiljaa silmistä. Juuuu..ei varmaan kannattas. Siks kai olen menttänytkin noita vauvoja :( Ja hienoa vaan jos muita ei koskaan väsytä eikä hermo pala milloinkaa..
 
Mäkin oon päättänyt että toisten lapsi juttuihin en puutu kun koskaan ei tiedä mitä on taustalla.
Mamma2012 eikä... :( mä niin toivoin että olis tää kierto ollut sun. Jospa se olis jotain muuta kuin menkkoja.. niin kauan kun ei vuoda niin on toivoa. *halaus*

niin joku tässä naureskeli näille mun sanoille.. :D Tabulla ei löydy oikeita hymiöitä ja välillä antaa ihme sanoja. :p
Wolt voi ei.. :(
 

Yhteistyössä