Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mamma2012, iiiiiks!!!! :heart: :heart: :) Ihan selvä haamu ja viivanalku, toivottavasti vahvistuu edelleen!! Voi että oon niin iloinen sun puolesta! :) Mun esikoinen on tammivauva, oikein hyvä kuu sekin ;)

outius, selvää haamua sielläkin, vahvistumisia! :heart:



Tällä pienellä sykki ihanasti sydän ja pienesti se liikkuikin jo. Viikot 7+1 ultrahoitajan mittausten mukaan, oviksen mukaan 7+2 :)
 
Rinnat on vielä pulleat, ovistesti tänään puhdas nega. Nyt nippailee alavatsaa ja melkein kuin kevyttä menkkamaista jomotusta. Kp 23 tänään. Dpo en tiä. Toivottavasti ei oo täti joka jo ilmottelee itestään :(

Ihana palleronalku Lukka!!
 
Outius: haamuhan se siellä!

Lukka: oih, ihanaa! Minulla esikoinen on joulukuun lapsi eli hyvä kuu myös sinulla :heart:

Theran: nyt tsemppaan ja pidän sinulle kovasti peukkuja, olisi huippua jatkaa tästä yhdessä eteenpäin :heart:

).( olo on hyvin sekava tuon haamutestin jälkeen. Pelon sekainen onnellinen. Järki kuitenkin mukana, sillä testattu ennenkuin menkat edes myöhässä. Iiiks =) Tuo testi oli tehty päiväpissasta muutaman tunnin pidätyksellä, joten huomenna teen aamusta sitten sen CB:n plussatestin mikäli täti tajuaa pysytellä nyt ainakin 9 kuukautta poissa.

Plussaa toki toivon tässä ketjussa kaikille :wave:
 
Mamma2012 Tulehan sitten tänne kuvan kera. :D kunpa olisinkin tulossa perässä.
).( tänään juilinut alavatsaa ja luulisi että menkat olis tulossa jollei olis liian aikaista. Lämmöt ylhäällä mut eipä noi kerro mitään..
 
IMN
Onnea jälleen plussanneille! :) komeita vaaleenpunasia haamuja :heart:

Lukka, itku meinasi tulla kun ton ultrakuvan näin :heart:

Itkusta puheenollen, oon ollu jotenkin tosi itkuherkkä jo monta päivää. Huomenna en enää uskaöla ees telkkaria aukasta kun uutisetki jo saa silmät hikoileen :D varmaan johtuu jälleen pillereiden jättämisestä, mutta tietenkin sitä plussaa odottelisi viikonlopuksi :)
 
Niin paljon parjasin noita one stepin 10 mIu testejä, että pakko palata vähän paikkaamaan. Ultrassa oltiinkin 7+ raskausviikkojen sijasta viikoilla 5-6 :x
Oli vielä niin pieni kaveri, ettei ainakaan ko. paikan laitteilla saatu vielä sykkeitä esiin eikä oikein mittojakaan, kun oli muutenkin niin pikkuinen ja vähän piilossa sikiöpussin tms. takana. Ultrakuvassa näkyy pienenpieni rinkula, joka kuulema on tämä kaverin alku.

Eli one stepit nyt sitten näyttivätkin raskauden todella ajoissa, ekoja testejä tehdessä olen ilmeisesti ollut ihan rv 3 alussa :confused:
 
Mahtava plussa-aalto! Onneaonnea ja tarrasukkia kovasti :heart:

Lukka awwwww miten ihana kuva, siitähän erottaa jo ihimisen mallin :) Mieki tahtoisin tuommossiin kuvvauksiin :)

Theran joko sie ostit testit? Ne ei sitte varmaan kovin pitkään ehi kaapissa vanahenemaan :D Mulle tullee tännään tai huomenna parikymmentä wondfoa..:whistle:

Mie tuossa hitto vasta olin sillä mielellä että parempi oliski vähän lykätä tätä projektia muutaman ulukosen asian takia. Että oliski viisain ko vasta vaikka syksyllä tärppäis tai alakais ees ne menkat. MUTTA niin se unohtu äkkiä. Ja kyllä se vauveli on listalla ykkösenä niin kauan ko se siinä listalla on :D

ON alavattaa juilii kovasti. Ja hieman noloa, mutta virtsa on alakanu karkaileen :O Joo,o oikeasti, aamulla jos en tarpeeksi nopeasti riisu housuja ja iske persettä pönttöön, niin ehtii muutama tippa reisille. Ja lenkin jäläkeen ei meinaa ees ehtiä vessaan :ashamed: Pikkuhousunsuoja pittää olla nyt koko ajan. Ja yöllä pitäny käyä vessassa vaikka kuinka oon illalla ennen unille menoa tyhyjänny rakkoni. Voiskohan olla pissitulehuksen oireita? Jos ei oo niin ei muutaku leuka rintaan ja tena-kauppaan! :D

E: Googlessa sanottiin että VANHUKSILLA virtsankarkailu voi olla tulehuksen oire... :|
 
Viimeksi muokattu:
Orava. Siis ymmärsinkö oikein että sulla oli ultrassa 7 viikkoa jo ku piti olla 5-6 vai toisinpäin? Eli siis sikiö oli isompi ku viikot?... muoks. Eiku äh..nyt luin tarkemmin. Oliko kaikki siis kuitenkin ok? Onko sulla vielä kontrolloultraa? Oliko sulla ovis tiedossa ?
 
Viimeksi muokattu:
Tämän aamun tulokset; ensimmäinen kuva on sama testi kuin eilinenkin (eli paikallinen Maria pregnancy test) ja alempi kuva on CB:n plus. Molemmat tehty samasta aamupissasta :whistle:





Kp nyt 27/25-30, joten todeksi tämän uskon vasta kun kp:t ohitettu tai kun oksu lentää :D

Orava: saitko uuden ajan ultraan? Sinulla on näyttänyt sitten aikaisessa vaiheessa raskauden! Kuitenkin ihania uutisa :heart:

Pupelaattori: mitkä kp:t sinulla menossa? Ja minullakin ollut tuota pidätysongelmaa ja rantautui minulle synnytyksen jälkeen... Lihaksia kyllä treenattu, mutta joskus lurahtelee :O
 

Yhteistyössä