Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Jokotin: jos sulla on jo taustalla ku, niin suosittelen menemään pikaisesti tutkimuksiin. Toisilla on riski ku:n uusiutumiseen :| eikä sitä voi todeta kuin ultralla ja verikokein.. Pääsisit siitä suuresta huolesta, ja miettimisestä että onko vai eikö :hug:
 
Onnea ÄssÄ5 :flower: ihana viiva!! Toivottavasti saan itsekkin samalaisen tässä kirrossa, koska vuoden vahteen jälkeen menen mieheni kanssa tutkimuksiin.. :/ miehenikin eilen oli ihan masis kun häntä pelottaa toimiiko simpat .. Nyt sormet ja varpaat ristissä että 21.12 saan plussan !! :saint: (testauspäivä)
 
  • Tykkää
Reactions: ÄssÄ5
Kiitos kultsipallo! Hmm.. Mä oon nyt vähän pyörällä päästäni ni en osaa oikein ajatella.. Ehkä syyskuusta asti? Tosi vähän verrattuna edelliseen, 8kk meni ennenku sain haamun haamua testeihin enkä tuona aikana saanut 7kk aikana yhtään ovisplussaakaan. :O Sit ku se yhden kerran tuli, niin sit näytti hetken päästä raskaustestikin plussaa. :)
 
Mut nyt on kyl kyseessä eri menetelmä ja eri mies... Pitkä ja vaikeeselkoinen tarina. :p Mut toivotaan et pieni tarraa nyt kiinni ja kovaa. <3 Mulla muutama varhainen km takana... Kuinka kauan sulla on ollu yritystä kultsipallo ja onko monesko lapsi kyseessä? toivon sulle pikaista plussaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Miisuliisa, huvikseni avasin oman testini ja toisessa liuskassa oli kaks viivaa ja toisessa yks. Luulen et oot tehnyt testin liian aikaisin. :) Mikä dpo sulla menossa? Mulla jotai 11, en oo oikein pysyny laskuissa perässä. Ainoo mitä ihmettelen on, että ku avasin testin ja laitoin uudestaan kii, siinä lukee Raskaana 2-3!!!! Aikaisemmin siis 1-2. Miten se voi muuttua?????
 
Laskin muuten uudestaan ja mulla nyt dpo 12 tai 13, ekana plussapäivänä viivat oli tasavahvat ja tokana päivänä testiviiva oli tummempi ku kontrolliviiva. En tiä kummasta pitäis laskee?
Mitä testiä sä käytät? Mulla muutama testi näyttää edelleen puhdasta negaa, mut esim PregCheckiin oon joka kerta saanu viivan, samoin Wondfon testeihin. Ja sekä One stepeihin, toiset ebaystä ja toiset kotitesti.fi:stä. Davidin testit esim näyttää negaa vieläkin.
 
Hei!

Onnea kaikille plussan testanneille!! Nyt tarttis tulkintaa mun testeille.. Kuvissa sama testi, mut eri kuvat ja toinen on vähän käsitelty ja eka suoraan kamerasta.
Aijaa.com - 11448770
Aijaa.com - 11448771
Dpo9 saattaas olla menossa, oviksen tarkkaa päivää ei ole tiedossa, mut dpo8-10 jokatapauksessa. Testi tehty vajaan kolmen tunnin pidättelyn jälkeen, koska eka ovistesti näytti samoilla pidättelyillä plussaa, joten pakko oli testata sit rtestikin heti.. Pregcheckin testi.
 
Scillan Haamu sielä on ;) Toivotaan vahvistumista! :)

Casper77 Kyllä nään haamun :) ja se on aika vahva haamu, itse oon testaillu david r-testeillä ja oon saanu huonon haamun, että hyväkun sitä on edes näkynyt, minun mielestä david testit on tosi huonoja. :) Mutta tosiaa, kyllä tuo plussa on ;) Vahvistumista! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä