Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hei!

Onnea kaikille plussan testanneille!! Nyt tarttis tulkintaa mun testeille.. Kuvissa sama testi, mut eri kuvat ja toinen on vähän käsitelty ja eka suoraan kamerasta.
Aijaa.com - 11448770
Aijaa.com - 11448771
Dpo9 saattaas olla menossa, oviksen tarkkaa päivää ei ole tiedossa, mut dpo8-10 jokatapauksessa. Testi tehty vajaan kolmen tunnin pidättelyn jälkeen, koska eka ovistesti näytti samoilla pidättelyillä plussaa, joten pakko oli testata sit rtestikin heti.. Pregcheckin testi.
Selvä haamulainen:heart:..miulla juuri tuollainen tuli välillä: dpo 10-12..
 
kultsipallo sen siitä saa kun ei heti ehdi kuvata :( mutta samalta se näytti märkänäkin... ehkä maltan mieleni ja testaan parin päivän päästä uudestaan, eihän sen vielä varmaan pitäs näkyäkään.... =)
 
Thealla on haamu:heart:

Oma napa: viitaten aiemmin tänne laittamiini David testien kuviin: ne on ihan huonoja testejä =( 2 ostamaani muuta testiä antoi selkän vastauksen, jota ei tarvinnut tulkita:heart::heart: Plussatuulia kaikille:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: ÄssÄ5
Thea samanmoinen tuplaviiva kuin itselläni oli syksyllä dpo9 :heart:

Casper77 david-liuskatkin on ihan hyviä testejä jos testaa vasta sinä päivänä kun menkkojen suunnilleen kuuluisi alkaa :) Eli ei näytä kovin vaikuttavaa viivaa alhaisilla dpoilla mutta isommilla kyllä, jopa kontrollia vahvempaa rv 5+.

Onnea kaikille plussanneille ja paljon jouluplussia toivon tänne pinoon :heart:
 
Hei!

Onnea kaikille plussan testanneille!! Nyt tarttis tulkintaa mun testeille.. Kuvissa sama testi, mut eri kuvat ja toinen on vähän käsitelty ja eka suoraan kamerasta.
Aijaa.com - 11448770
Aijaa.com - 11448771
Dpo9 saattaas olla menossa, oviksen tarkkaa päivää ei ole tiedossa, mut dpo8-10 jokatapauksessa. Testi tehty vajaan kolmen tunnin pidättelyn jälkeen, koska eka ovistesti näytti samoilla pidättelyillä plussaa, joten pakko oli testata sit rtestikin heti.. Pregcheckin testi.
Jep, päivitystä :)
Eli nuo kuvat on tod.näk. dpo9, dpo10 tein selvän plussan ja dpo11 digi raskaana 1-2 :)
Hyvää joulunodotusta kaikille ja plussia joululahjaksi jokaiselle!
 
Täällä ehdittiin jo hieman innostua, mutta koska en saanut kunnon viivoja, jatkoin testaamista, ja viivat alkoivat eilen haaleta. :( Tänään vielä eilistäkin haaleammat. :( Taitaa olla varhainen keskenmeno jälleen tulossa. :( Miks pitää olla hätähousu ja testata niin aikaisin.. Äh!
 
Heippa piiiitkästä aikaa ja onnea kaikille plussanneille!

Oli pakko tulla lukemaan tää ketju, kun alkoi olla jo vieroitusoireita. :D Aika paljon uusia hätähousuja on tullut siitä, kun itse tiuhaan testailin.

Muille hätähousuille tiedoksi, että mähän testasin jo dpo6 aivan haalean viivan, jonka kaiketi vain minä röntgensilmilläni näin. Seuraavana päivänä viiva oli jo hiukan selkeämpi ja päivittäin muuttui vahvemmaks. Mulla saattaa olla täällä koneella sellanen kollaasi, jossa on ne testit, jotka tikutin aikajärjestyksessä.. Oottakaas. :)



En siis suinkaan mikään himotestaaja ollut....? :D

Ihanaa joulua kaikille toivottaa
Pele rv14+3
 

Yhteistyössä