Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ja nyt mä oon näkevinäni haamun ebayn testillä! Ainoo vaan, et ei lukenu käyttöohjeita, et en tiä kuinka kauan saa lukea tuloksia... 10 min aikana ilmestyi haaaaaaaaaaaamujen haamu. Vieläköhän olis toivoa :heart:
 
Ja nyt mä oon näkevinäni haamun ebayn testillä! Ainoo vaan, et ei lukenu käyttöohjeita, et en tiä kuinka kauan saa lukea tuloksia... 10 min aikana ilmestyi haaaaaaaaaaaamujen haamu. Vieläköhän olis toivoa :heart:
Toivoa on aina! Ja miulla nuo e-bayn testit ei antanut testiajalla viivaa eikä sen jälkeen viime kierrossa (tai siis tärppikiertoa edeltävänä).
Eiköhän se sieltä vahvistu, ja tuo 10 min on hieman yli testi ajan, minusta siinä oli joko 3 min tai 5 min mutta silti yleensä 10min vielä ei oo paha kun jos se ilmaantuisi vasta 30 minuutin kohdilla, sillon pitäisin sitä roskishaamuna :)
Tsemppiä!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Mie ääliö menin testaamaan aamupissasta ja nyt on testattava vielä päiväpisusta, samoihin aikoihin kun eilen jotta saa vertailu kohdetta, jos on lähtenyt haalistumaan wondfolla niin sit vielä alku viikosta joskus uus testaus ja se on sit siinä. eikai se nyt ikuisuuksia kuitenkaan tuota 47 laske.
Pääsis uuteen nousuun, tai noh, eilen jo kellittiin ;) eiks oo reilua herättää nukkuva mies siinä 2 jälkeen yöllä ;P
 
Naapurin tyttö muistatko minkä nimisiä testit olivat? Noi oli One step.... Kuitenkin erilaisia kuin esim Sofin One stepit. Emmä tiä kuvittelinko snkin haamun vaan, ja oli kiire lähtee ulos tytön kans ni en ehtiny kauempaa tiirailla :(
 
Onkohan mitään ideaa ajatella menkkojen perusteella "käänteisesti" mahdollisesta raskaudesta...?
Maanantaina alkoi menkat ja on ihan erilaiset kuin yleensä.
Yleensä runsasta vuotoa kestää n.2 päivää. Nyt vuotoa jatkunut jo 5 päivää ja vuoto on ihan kirkasta verta, ei hyytymiä ja niin tummaa kuin normaalisti.
Noin viikko sitten tein Sofien one step-testin josta tuli mielestäni vain viivan paikka.
Sen jälkeen en ole testannut.
Voikohan tällainen erikoinen vuoto kertoa raskaudesta? Jos olisi keskenmeno niin vuodonhan pitäisi olla täynnä hyytymiä, käsittääkseni.
Ehkäpä teen illalla testin. ;)
 
Naapurin tyttö - miun silmään siun R-testit vaikuttavat saman vahvuisilta..O-testi on vain vahventunut.=)

Kyllä sen R-testin tuosta pitäis kohta alkaa haalenemaan, mikäli olet ollut raskaana ja HCG laskee..niin kuin täällähin kirjoiteltu, se ei välttämäti tapahdu heti - on tapauskohtaistahin.
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Minalolle onnea plussasta!! :heart:

Naapurintytöllä ei mun silmään ole vahvistuneet edes o-testit, alin on vaan tummemman oloinen kun on vielä märkä. Mutta jos pysyy vielä viikon päästä samanvahvuisena r-testi (kannattaa testata mieluummin vain sillä) ottaisin sinuna yhteyttä neuvolaan tai terveyskeskukseen. Hcg arvosi oli niin pieni että KU ei välttämättä ole kyseessä mutta aina on hyvä pelata varman päälle eikä jäädä kotiin ihmettelemään :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
naapurintyttö kannattaa tosiaan odottaa useampi päivä testien välillä. Joillakin tuo haalistuminen kestää. Ovis testillä tässä vaiheessa on kyllä ihan turha testata, koska se on varmasti tumma koska raskaustestikin vielä näyttää plussaa. Toivotaan, että hormoni pian laskee niin pääsette uuteen yritykseen.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hätähousun on pakko tulla ilmaisemaan huolensa..:ashamed: Missäköhän vika kun ei tuo r-testin viiva näytä vahvistuvan..? Wondfo näyttää edelleen samanvahvuista viivaa kuin toissapäivänä. Ja jotenkin kauemmin saa sitä siihen odotella taasen...Voi voi, jos tämä tietää huonoa. Toisaalta mietin...oireet lisääntyy koko ajan ja sillä apteekin omalla tuli eilen se testiajan viiva. Samoin CB:lla jolla en vielä toissapäivänä saanut minkäänlaista pystyviivaa. Voisikohan olla, että tuo Wondfo reagoi jotenki hitaammin hormoonin nousuun? Epätoivo alkaa nostaa päätään..
Tässä vielä kuva tämän aamun testistä:
Aijaa.com - 11212249
 
Moi ja suuret onnittelut plussanneille, toivottavasti pikkuiset pysyy kyydissä loppuun asti :heart:

Ja taas kommentoimaan... Minulla ei tuo raskaushormooni noussut korkealle vaikka olikin kohdunulkopuolinen raskaus... Varmasti vaikuttaa se että lääkäri sanoi sen olevan kohdunulkopuolinen raskaus joka on mennyt itsestään kesken, eli se "paras" vaihtoehto, niin ei aiheuta tuhoja kasvamalla vaan tulee itsekseen pois.

naapurin tyttö testaa vasta seuraavan kerran ensi viikolla ja jos vielä tulee selkeä plussa, ettei viiva ole haalistunnu niin soita lääkärille. Tosiaan toisilla tuo raskaushormooni poistuu hitaasti... Toivon sinulle paljon jaksamista ja voimia tähän tilanteeseen!!!:heart:
 
Ei mullekkaan sanottu mutta olen itse leikkinyt lääkäriä ja lukenut netistä :D Niiin se tais olla että jos ei tarvi poistaa sitä johdinta niin uusiutumisen riski on suurempi. Ei pitäs lukea niin paljon juttuja..
Pakko kuitenkin varata aika varhaisultraan vaikken koskaan ole alussa käynyt,ja meidän paikkakunnalla uudelleen synnyttäjät otetaan mieluummin vasta rv12 jälkeen vastaan.
no juu nyt muistinkin, että ne kehotti seuraavan raskauden kohdalla hakeutumaan varhaisultraan. Että saa sitten varmistettua ajoissa tilanteen, jos onkin ku, mutta niin se gyne mulle sanoi että kun johdin on poistettu niin sille puolelle ei ainakaan voi tulla ku:ta. ja omalla järjellä ajateltuna olisi tosi huonoa tuuria jos terveeseen munatorveen kiinnittyisi sitten toisen kerran...
Mulla oli kiinnittymisestä asti ihan eri oireet tuossa kohdunulkoisessa, kuin normaali raskaudessa. Mulla oli kiinnittymisen aikaan kamalaa pahoinvointia ja väsymystä, mutta se sitten häipyi. Raskaustestikin käyttäytyi omituisesti, viiva vahvistui vaan toisesta "viivan reunasta" ja se positiivinen tulos piirtyi aina vasta testausajan lopussa! edellisissa raskauksissa testin viiva on ollut ihan tasavahvan värinen ja alkanut piirtymään nopeasti ihan alle minuutissa tai parissa. Tuo raskaustestin käyttäytyminen oli ensimmäinen juttu, mikä sai mut epäilemään, moni täällä väittänyt ettei raskaustesti tiedä on ku vai ei... mutta kyllä se toinen viiva piirtyi aina jokaiseen testiin niin omituisesti, että aattelin ettei ole normaalia!

laitan nyt huvikseen kuvatkin testien oudosta käyttäytymisestä, apteekin tesiin tuli väri pätkittäin ja ihan mihin sattuu, jotenkin epätasasesti... ja pc teki sitä, että viiva tummui aina puoliksi kunnolla, tuossa ekassa testissä sen näkee varsin hyvin.. ja jokainen testi teki samaa, vaihdoin merkkiä ja tein vaikka mitä. jopa clearbluenkin digi mietti todella kauan viikkoja!

Aijaa.com - 10728888

Aijaa.com - 10713019

Aijaa.com - 10728887
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa.. Masennus maximus. Kp 35/30-34ja dpo 10. Tein kolme eri merkkistä testiä, First Signal selkeä nega, ebayn testi ehkä haamu samoin One Step. Miksei tapahdu mitään suuntaan eikä toiseen??? :(((( Kiukuttelen vaan mun miesystävälle kun se vaan sanoo et älä hätäile ja kyl se sit aikanaan selviää ootko raskaana vai et... AAAARGHHHH :headwall: :headwall:

Aamulämpö, tai siis lämpö aamusta iltaan edellee 37-37.1. Vatsaa juilii ja oon ihan varma et menkat alkaa tänään. Voi itku :(

Muoks: se yks ei ollutkaan ebayn vaan Prisman PregCheck.
 
Viimeksi muokattu:
minalo muista, että raskaushormoni tuplaantuu joka toinen päivä eli ei sitä tummentumista joka päivä huomaa. Mulla meinasi tässä raskaudessa mennä hermot, kun musta ei millään tummentumista tapahtunut tarpeeksi mutta tässä sitä vaan raskaana ollaan rv 34 menossa. Yritä soittaa ma neuvolaan ja pyytää lähete verikokeisiin mistä määritellään hcg. Tsemppiä, kyllä kaikki on varmasti hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo

Yhteistyössä