Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kanelilla haamulainen näkyvissä!! Vahvistumisia sille! :)

Minulla taasen viivat ei vahvistu! Eikä nyt niin haalistukaan..Mutta oon jo heittänyt pyyhkeen kehään..kyllä sen viivan pitäisi olla jo vahvempi mikäli raskaus jatkuisi normaalisti. :( Vuotoa odotellessa siis..Kuvassa tänään aamupissasta tehty pregcheck:

Aijaa.com - 11234467
 
MiNalo: Etkös tehnyt viimeksi testit 4.11? Näin ainakin katoin tuolta aikaisemmista. Silloinhan aikaa näiden välissä olisi ainoastaan 2 päivää. hcg:han tuplaantuu 2-3 päivän välein. Olen ymmärtänyt, että tämä nousu ei tapahdu vähitellen vaan siis nimenomaan sen 2-3 päivän välein. Sen takia raskaustestejä ei kannata tehdä kuin enintään 2 päivän välein.

Joillain tietysti ei raskaustesti vahvistu vaikka hcg nousisikin, koska hcg ei erity kunnolla virtsaan.

Ja onhan sulla tuo 3.11 testi kuitenkin haaleampi mitä nyt :) Ainakin kuvien perusteella.
 
Olen testannut muillakin testeillä. Apteekin omassa viiva oli samanvahvuinen 2.11. ja 5.11. Kyllä tämä kovin epämääräiseltä näyttää..Tänään pitäisi olla jo rv 3+6 tai 4+0. Edellisessä tärpissä pregcheck liuska antoi lähes tasavahvan tuloksen vastaavaan aikaan. Toinen asia mikä huolestuttaa, on se kun viiva hahmottuu todella hitaasti..vasta pain minuutin kohdalla näkyy kunnolla. Jotenkin mulla on vaan sellainen tunne, että kesken menee..kaikki ei ole kohillaan. :(

muoks. Lisäänpäs vielä kuvia..

Apteekin oma 5.11.


Pregcheck-liuskat ajalla 1.-6.11.


Ja tässä vielä vertailun vuoksi Apteekin oma 2.11.
 
Viimeksi muokattu:
Leo tein digin 2.11. ja se antoi "raskaana 1-2". Sillon oli dpo 12.
Niin ja tänään on kp 30/30-32. Ovis taisi vain olla pari päivää normaalia aikaisemmin tässä kierrossa..tosin en tiedä varmaksi, kun en tikuttanut sitä! :D
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo: Toivottavasti ei mitään sellaista :( Eihän sen viivan tarvitse siihen heti ilmestyä. Pari minuuttia on ihan normaali aika mun mielestä hahmottua. Ihan selvästi kuitenkin raskaana olet/olet ollut. Joku myös sanoi, että nämä halppistestit eivät välttämättä edes vahvistu kaikilla. Tekisin enemmänkin noita apteekin testejä, kun plussan kuitenkin olet jo saanut.

Voisit kysyä jos pääsisit veritestiin. Selvisi sitten sekin, jos hcg olisikin paljon korkeampi.
 
Mona Lisa Jos sitä soittais huomenna neuvolaan ja pyytäisi veritestiä..on kyllä käynyt se itselläkin jo mielessä. Ärsyttävää tällainen tietämättömyys!! Ehdin jo iloita plussasta,kun sain ekan kunnon viivan dpo 10..mutta valitettavasti tämä on ollut yhtä piinaa siitä lähtien...
 
miss_piggy
Minä taas aamulla tein pregcheckin ku nyt kp 29, ei mitään menkkatuntemuksia, ei rinnat arat eikä muutakaan... nega tuli..sit noin 8h menin uteliaisuuttani kurkkimaan sitä testiä, niin olevinaan näin siinä jonkun todella haalean roskishaamun.... Varmaan näin omiani. En jotenki usko että ois tärpänny.

Ite oon tilannu huuto.netistä välillä r-testejä, saa esim. 10 kpl hintaan 4€ ja postarit 1€.
 
Huh, kädet täristen tänne kirjotan.. koska mähän olin jo ajatellut joskos menkat olisi vaan yksinkertasesti jäänyt pois, käskin kuitenkin miehen käydä apteekista hakemassa mulle digin ja tein myös samalla tuon apteekin oman..

tässäpä tulos:





jotenkin ei vaan silti osaa uskoa todeksi, mutta ilmeisesti siellä joku sitten kiinnittynyt on.. :O :)
 
mammi85 ONNEA! :heart: Mikä kp/dpo sulla on?

piuu
Esikoisen ja myöskin keskenmenneiden raskauksien aikana sain muistaakseni tasavahvat viivat esim. apteekin testiin dpo 16-17 paikkeilla. Ja viiva taisi tummua joka toinen päivä alusta lähtien. Siksi mua epäilyttääkin, kun nyt ei ole viimeisen 3 päivän aikana vahvistumista tapahtunu silmin nähden..Tänään sitten tuli noita ihania Wondfoja postissa ja se antoi tämmöisen:


Tämä pistää mut jälleen miettimään ja antaa toivoa..höh! :confused:
 
Miramei Noi on tilattu osoitteesta halpa-testi.fi ja toimitusaika on 1-2 aerkipäivää. Jos tilauksen tekee ennen klo 14, toimittavat samana päivänä ja on olleet mulla heti seuraavana päivänä. Tosi hyviä testejä ovat! Voin suositella! :)
 
Kiitoooos MiNalo totaaa, mä tikutin oviksen sillon kahtena päivänä 23 ja 24.11 eli oiskos se sit dpo 12-13.. mä en oikee tiiä miten noi menee (alottelija koko oviksen tikuttamisessa):D

Mut siis ilmeisesti myöhänen ovis, koska sillon oli kp18, mul on ollu aika säännöllinen kierto muuten (28pv) mutta se edellinen kierto oli vaan 24..
 
minalo ihan oikeasti, en sinuna vielä huolestuisi. Mulla oli ovisplussa ke eli dpo -1, ensimmäisen haamun testasin ma dpo 11 ja to dpo 14 mun testiviiva apteekin omassa oli ihan samaa luokkaa, kun tuo sun 5.11. Olin ihan varma, että kesken menee, koska aina aikaisemmin olen raskaudet testannut myöhemmässä vaiheessa kun rv 4+0 eli kun menkat oikeasti on ollut myöhässä eikä etukäteen. Mutta siis silti kaikki on sujunut normaalisti :) Tiedän, että on tosi hankala yrittää rauhoittua ja unohtaa murheet, mutta yritä. Digitestin mikä näytti "raskaana 2-3 viikkoa" avasin ja siinäkin oli mun mielestä ihan mitättömän haaleat viivat eli sitäkään ei kannata tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
malttamaton Yritän nyt rauhoittua..tulkoon mitä on tullakseen! Enpä minä siihen lopputulokseen voi vaikuttaa muuteskaan. Seuraavan digin teen aikaisintaan lauantaina sikäli mikäli vuodot pysyy poissa. Ekan digin tein siis viime perjantaina. Tämä on mulle vaan outo tilanne, kun aiemmin viiva on vahvistunut nopeammin..mutta katsellaan kuinka käy! Oon raskaana kunnes toisin todistetaan!! :D
 
Ihania plussia täällä! :)

Ite sain tässä kierrossa CB:n hymynaamalla ja PC:n liuskalla ovisplussan kp 14. Kp 23/dpo 8 nega herkällä testillä sekä kp 25, 26, 28, 30 ja 31 negat normitestillä. Viimeisin nega siis maanantailta iltapisusta kp 31/dpo 16. Menkkoja ei näy. On alkanut epäilyttään, oliko tuo kp 14 hymynaama oikea plussa vai vaan joku LH-piikki (mulla pco). Onko muilla kokemuksia hymynaaman vääristä plussista? Pitäisköhän jo luovuttaa r-testien kanssa ja ottaa vaan terot vuodon aikaansaamiseksi... :( Onko enää mitään mahdollisuuksia r-testi plussaan? Oloja ei ainakaan ole...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä