Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

näkyykö tässä viivanpaikka vai olisiko peräti haamu? (en kyllä ole uskonut toivoakaan, mutta nyt menkat on myöhässä tai sitten vaan oli se myöhäinen ovis ja menkat alkaa parin pvn sisällä) :O



tässä vähän enemmän kontrastia



ja tässä kuivuneena sama testi



Vai voiko tulevat menkat aiheuttaa viivan tulemisen? tämä testi siis on pregcheck tikkutesti..
 
Taivaanrannan maalari Se on..jotain ihanaa ja uskomatonta! Mulle postissa tulossaa vielä 4 wondfota,sitten saa riittää :D Sulla on kyllä tosi tumma viiva,yhtä tumma kuin kontrolliviiva <3

mammi85 Näen toisenki viivan selkeästi,mutta en erota onko väriä. Toivottavasti ollut myöhäinen ovis ja viiva muuttuu selkeän punertavaksi! :)
 
  • Tykkää
Reactions: mammi85
Kyllä se omaan silmään näyttää luonnossa vähän jopa vaaleanpunaiselta, mutta se saattaa olla toiveajatteluakin :D jopa mies näki viivan..
Ja eipä näköjään tullutkaan se mun kontrasti-kuva sittenkään..

Odottelenpas siis vielä :)

Ja hei hurjasti onnea hienoista plussista piuu ja TaivaanrannanMaalari :)
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Onnea plussanneille ja plussatuulia muille palstalla oleville! Tänään kyl tuntuu hieman kurjalta katsoa muiden komeita viivoja, kun itse ollut kaksinkerroin hirveiden menkkakipujen kanssa.. Ei pysty hetkekskään unohtaa et ne todella alkoi. :'(

Mä jättäydyn taka-alalle ja palailen muutaman viikon päästä.. :wave:
 
Mammi: kyllä mä näen noissa kaikissa jotain. ja aika hyvältä näyttää kun on tummunut vielä kuivuessaan. noissa kahdessa ekassa en ole varma väristä. mut jos tuli testiajalla näkyviin niin voipi tietää hyvää. =) tuo testi on kyllä antanut mulle myös niitä kuuluisia roskishaamuja heti testiajan jälkeen.
 
Hyvää huomenta himotestailijat!
Eilenhän se oli pakko vielä tehdä testiä ja niinhän se vaan taas meni, että negaa näytti ja tänään täti kurvasi kylään, eli kp1:ssä mennään.
Eilen taas näitä syntyjä syviä mietiskelin ja tajusin, että meillä pupuilut on laantuneet oletetun oviksen jälkeen. En siis ovulaatiota tikuttele, mulla kyllä kivut kertoo oviksen.Mutta jos se ovis sittenkin on vasta pari päivää oletetun jälkeen , niin eihän tässä voikaan raskautua jos pupuilut "lopettaa" ennen sitä. Himot ja halut meinaat laantuu samaan tahtiin kipujen häviämisen kanssa :(
Eli varmaan pitää tässä kierrossa testailla loppuun asti tuota jokatoinenpäivä-tyyliä =D

Onnea plussanneille!Minäkin niin odotan niitä kahta viivaa, se on hieno tunne!!!

Ja anteeksi omanapaisuus :ashamed:
 
Voi että kuinka kivaa oli lueskella äsken täällä uusia kuulumisia, plussiahan on pärähdellyt ihan kunnolla nyt viime aikoina!!! :)

Onnea kaikille tositosi paljon!!!! :heart:

Mammilla näen alimmassa haamun ja väittäisin ihan haamuksi sitä, jos on tosi aikaiset päivät. Mikä sulla olikaan nyt dpo? Jos on menkat jo myöhässä, vois kuvitella, että näkyis selkeämmin, mutta onhan se ovis tosiaan voinut olla myöhässä.
 
Täällä kans tunnustautuu yksi ressitestailija. Yritystä inseminaatioin takana 2,5 vuotta, joka kk on tikuteltu (pakkokin on ollut) ovulaatio ja sit tietysti raskaustestejä on tullut tehtyä myös. Tikuistani suurimman osan, etenkin raskaustesteistä, olen ostanut Ebaystä, koska niissä on ihan hyvä laatu (sieltäkin saa mm. ClearBluen testejä) ja ovat edullisempia kuin Suomessa.

Viime vuodelta takana kolmet reippaammin myöhästyneet menkat (mulla on tosin pco ja epäsäännöllinen kierto), joista sain haamuviivat, mutta ne meni joko kesken tai sitten olivat kemiallisia raskauksia. Paha sanoa kumpiako. :( Enkä mä oikeastaan haluais edes tietääkään....

Mulla on ihan hirveä ikäkriisi, sekään ei yhtään helpota tätä lapsentekoyritystä.

Nyt viime viikon maanantaina tehty ensimmäinen IUI klinikalla. Eilen nousi kuume illalla tosi vauhdilla 38,5 asteeseen. Yöllä se kävi yli 39 asteessa ja Panadolin avulla sain kuumeen sitten laskemaan, kun ei jalat enää kantaneet. Tää on vaan niin omituista, kun mulla ei ole flunssaa eikä vatsaflunssaa tai muutakaan, joten en ymmärrä mistä moinen kuume nyt yhtäkkiä ilmestyi? :confused: Lantiota hiukan särkee, mutta se voi johtua reippaasta autoilusta (tai tulevista menkoista....) ja alavatsaa on nipistellyt jo muutaman päivän, mutta mitään sellaista tautia mulla ei pitäisi olla, joka nostaa tuollaisen kuumeen.
 
Viimeksi muokattu:
Unja-O: tokaa yritetään...esikko syntynyt 9/2011 =) Tsemppiä teille yritykseen! Vinkkinä kannattaa panostaa digi-ovistestiin vaikka onkin kallis...jos tämä raskaus nyt lähtee tästä etenemään niin molemmat raskaukset alkanut siinä kierrossa kun digi-testi ollut käytössä =)
 
Raskaustestejä tässä odotellaan postista :). Tänään aamulla tuli viesti sähköpostiin, että tuotteet lähetetty. Toivottavasti tulevat kirjeenä postiluukusta, eikä postiin. En jaksanut käydä apteekissa, joten tilasin verkkoapteekista :D Ihan clearblueta ja jonkun elivo merkkisen. 25 herkkyys molemmissa. On mennyt usko jotenkin noihin netin 10 vahvuisiin halppistesteihin. Olen myös lopettanut tämän tihrustamisen eri valoissa :D

Vaikka kaikki varmaan täällä vihaavat clearbluen normaaleita (ei digitaalisia), niin mä tykkään niistä eniten. On kalliimpia juu ja näyttää kuulemma mitä sattuu, mutta mulle näyttänyt aina oikein O:. Aina täysin negaa tai plussaa. Roskishaamuja tietysti niinkuin muillakin testeillä. Kerran sain aika varmasti keskenmenon kun sain haalean plussan. Sen verran kovat kivut ja vuosin yli viikon ja paljon. Tietysti luotan siihenkin testiin vasta kun näyttää oikeasti plussaa eikä jotain sinne päin.

Nyt on niin sellainen tunne, että raskaana ollaan. Nyt on todennäköisesti jo dpo 14, eli testit pitäisi olla huomenna (tai ylihuomenna) positiivisia jos olen raskaana. Toivottavasti tulis jo huomenna ne testit tai lähden tänään sittenkin sinne apteekkiin että saan varmasti huomiselle :D Viimeksi testasin lauantaina ja täysin puhdas nega (dpo 9-10?).
 

Yhteistyössä