Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi ihan hyvin olla ovis nyt. Testi vielä aika märkä ja vahvat viivat. Itse luulin että viime ti olisi ollu ovis, mutta eilen sain sekunneissa semmosen plussan mistä ei voi erehtyä ja siis vasta kp 19.

Nyt vaa jännäillään! Ja onnea plussanneille!
Mä nyt ajattelen et se oli ovis koska kaikki testit vaan laimentuu. Terot pitäis alottaa ke ni parempi olis olla ollut ovis :D harmittaa vaan kun ei ollu digiä kun se olis totuuden kertonu..


Mä täällä tyhmänä kyselen, eli jos eilen tuli ovistikkuu plussa niin munasolu irtoo siitä 24-48h? Eli onko nyt dpo 1 ? (n) Että osaa sitten testata tarpeeks myöhään hehe
Jos eilen oli ovis plus se on dpo -1 ja tänää dpo 0 ja sit dpo 1 jne jne..
 
Täällä kp 12 menossa.. ovista koitan mielenkiinnolla bongailla, mutta ainakaan vielä ei selviä merkkejä oo ilmassa. Eilen tosin pisteli oikealle puolelle alavatsaan ja nyt toiveillaan, että se olis hyvä merkki :)
En tiiä, miksi mulla on hyvä fiilis tästä kierrosta, vaikka samaan aikaan yritän hokea itselleni, että en innostus liikaa :ROFLMAO:
 
Hei! Ajattelimpa että tikuttelen kiertooni aiemmin kun ennen. Oletteko saaneet ei-oviksen aikaan näin vahvoja viivoja? Pari-3 pvää ollut vahvat halut ja ajattelin ihan piruuttani tikutella. Lämmöt 36.1-36.4 C


http://aijaa.com/oiawTd Kp 8
http://aijaa.com/hDK984 Kp 9

Yleensä olen olettanut oviksen tulevan kp 17 maissa.. Eihän noi plussia ole mutta ihmeen vahvoja?

Mulla ainakin on koko kierron noin tummia viiva. välillä tummempi, riippuen mihin aikaan testaa :)
 
Kyfi kyllä siinä ihan viivaakin näkyy mut sit hassusti levinnyt väri. Rfsu ehkä ei paras mahdollinen testi. Apteekin oma tai pc vaikka nekin viivanpaikkoja näyttää mutta parempia kuin rfsu. Uutta testiä kehiin! Lupaavalta näyttää!:D

Kaikille plussan saanneille onnea sylin täydeltä ja pienen matkaan enkeleitä!<3

Uusista kierroista pahoittelut. :( ja tylsistä negatesteistä. Toivotaan että plussa tulis seuraavassa kierrossa ja nyt negan saaneet jospa kuitenkin plussa vielä tulisi. Pidetään peukkuja!

Wolt sinuna kyllä ne hormonit kävisin tutkituttaa. Ei kyllä ihan normaalilta vaikuta. :/
Empuska... Huoh.. Niin toivoin että viimein oisit plussan saanut. *iso halaus*

Oli kyllä niin paljon muitakin kelle piti sanoa jotain mut sivujakin niin älyttömästi. :D

Itse jäänyt syyskuisen km jälkeen taustalle.. Tää on oikeastaan vasta varsinainen kk kun ollaan uskallettu tulee jos on tullakseen. Ovis aika siis nyt. Tänään piti kromosomitutkimusten tulla mut ei ollut tullut.. Plääh pitää tammikuussa sitten uusi soittoaika.

Kaikille onnea oviksen metsästykseen ja olkoon tähdet oikeassa asennossa eli vauva tuloksena. :) piinailijoille toivotaan kaksi viivaa palkkioksi. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Ihana kuulla sinusta Theran, täällä vaihtuu kävijäkunta kuitenkin suhteellisen usein. No miä en lähe kulumallakaan mitä ilmeisemmin.

Tänään kp28 ja vielä ei menkkoja kuulu eikä näy. Alavatsatuntemuksia on, mutta mitä lie sitten ovat. Teen testin joko huomenna aamulla tai sitten torstaina.

Kyfi, paha on kyllä sanoa. Epämääräiselle viivalle se näyttää, mutta katsotaan mihin se johtaa ;) noi rfsut on kyllä vähä kummallisia testejä.
 
Empuska olis teillä kyllä jo aika kun niin kauan ootte sitä esikoista kuumeillut. :)

Noista ovistesteistä. Mulla tummenee kierron lopussa lähes plussaksi. Joku muukin tässä matkan varrella sanonut samaa. Mut voihan olla että olis myös merkki jostain muusta. ;)
 
Mmm... Ainakin ne mitä mä oon tehnyt raskauskeijun herkät liuskat sekä sain david testiinkin jotain.. Laita kuva? :D jos vähänkin väriä niin tuskin on viivanpaikka. ;)
En saanut ainakaan puhelimen kameralla ikuistettua.
En oo varma onko siinä väriä vai ei. On niiiiiiiiin haalee, eipä tosin muuta voi odottaakaan näillä kiertopäivillä....

Teen aamulla taas uuden :D
 

Yhteistyössä