Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea Ella! :)

Mulla pukkaa kp1 kuitenkin tästä sekoa sekommasta kierrosta. Veikkaisin, et ois ollut vasta dpo 8, jos oli. Noh.. ei maha mittään. Toivotaan, et ens kierto on jo normaalimpi. Tosin mulla oli edellisessä raskaudessa vuotoa kp 9, 10 ja 11. Sit se loppui. Viittaisko tämmönen siihen, et keltarauhanen ei toimi?
 
Mulla on kans ollut tarkat päivät tiedossa lapsista millon ovis on ollut ja la mennyt muutaman päivän eteenpäin. Ihmettelin sitä kans sillon, et miten voi olla mahdollista, mut ehkä ovat sit vaan kiinnittyneet myöhemmin?
Täällä saatiin miehen kans riita aikaseks tästä yrittämisestä.. Kohta oltu 1v 4kk ilman ehkäsyä, yks kemiallinen ja yks tuulimuna mahtuu tohon väliin. Eilen aamulla laitoin sille viestiä et mul on nyt ovis (sattui niin saakelisti) mut en tehnyt testiä ku tunnen sen niin selkeesti. No hän ei sit tosiaan sunnuntain jälkeen oo jaksanut harrastaa seksiä ja jotenkin ajattelin et olis voinut ennen mun yövuoroa harrastella vielä. No hän meniki sit koneelle ni lähin sit suutuspäissäni töihin. Lähetti sit viestiä perään. Annoin sit tulla sydämeni kyllyydestä (joo, kovin fiksua tiedän!!) ja sanoin et ehkä on parempi et hankitaan ehkäsy kun ei tästä mitään tule ja en halua et mies heiluttaa peittoa vaan pakosta tai säälistä kun mulla on ovis. Hän haluaa kuulemma yrittää vielä, mut mä en tiedä. Vaikka kuinka yritän olla ajattelematta koko vauva-asiaa ni silti se pyörii mieles kokoajan. Mut enhän mä voi taikoa vauvaa yksin. Mun olis kuulemma pitäny ilmottaa hänelle aiemmin mun oviksesta kun vasta eilen. No, eipä sitä voi viikkoa ennen ilmottaa ku ei tarkkaa päivää etukäteen aina tiedä. Mä yritin tiistaina, mut ei mies jaksanu. Kauanko tätäkin sit jaksaa? Toinen haluaa yrittää mut ei kuitenkaan jaksa? Anteeks vuodatus, en tätä oikeen muuallekkaan voi puhella, mut ehkä te ymmärrätte mun ahdistuksen :(
Meillä oli vähän sama juttu kun mulla oli ovis viimeksi... Tosin ei oo asian tiimoilta riidelty, mä oon ehkä itekseni mököttänyt ja pahoittanut mielen josta kyllä hälle kerroin. Viimeksi mies oli väsynyt kun kerroin että nyt ois sopiva hetki. Niinkin huvittava tilanne; herra sanoi että levätään ensin hetki ja mutta kuis kävi..Kuorsaus alkoi kuulua hetken päästä. No se siitä sitten. Hänellä tosin on lääkitys sairauksen vuoksi ja aikaisia herätyksiä töiden vuoksi, mutta voisi sitä vhän tsempata..
Kauheen kuulosta, mutta tässä kuussa aion vaikka väkisin saada vällyjen väliin :LOL: yhteisymmärryksessä ollaan, että molemmat haluaa lapsen, joka olisi meille yhteinen (hänellä pari ed. suhteesta) ja erittäin toivottu rakkauspakkaus. Ja on jo vähän vihreää toisellekin yhteiselle vaikkei oo ensimmäinenkään aluillaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Pikanen omanapa, mutta wtf? Kuva otettu testiajalla noin 1.5h rakkoajalla ja pitös olla dpo14 ja testinä sama vanha sofi, joka voi olla susi ja eilen oli nega.

http://aijaa.com/UGzyRQ

Mitä mieltä? Haen kyl cb testin nyt apteekista
Tos viel parempi kuva ylempi yestiajalla ja nyt kuivuttua

http://aijaa.com/hPB6ne

Ella onnea!!!

Kyllä mä näissä näen viivaa, joko testasit uusiks? Laita kuvaa :)

Vprinsessa, mikäs siellä tilanne?
 
  • Tykkää
Reactions: EllaAdele
Miwwi : nään mä kun kunnolla tiiraan mut mä oon nii huono sanoo mikä on haamu ja mikä viivanpaikka
Jotenka kysynki onko tää mun dpo 10 (huomenna pitäs menkkojen alkaa) image.jpeg tänään se THE viivanpaikka:LOL: tehty rfsu:n r-testillä, mitä mieltä ootte noista testeistä?
 
Kiitos kaikkille vastauksista. Ihana kun on muitakin samassa tilanteessa, nyt vaan jännäillään viivojen vahvistumisia. (y)

Mulla tällä viikolla jo kova väsymys, palelu, hajuaisitin voimistuminen sekä nippailua alavatsassa. Tuleeko oireet näin aikaisin vai oonko vaan kuvitellut?
 
Onnea plussanneille! Ja toivotaan että plussatuuli jatkuu. :)

Pahoittelut uusista kierroista:(

Noista rfsu liuskatesteistä. En luottaisi niihin että näyttää kauhean ajoissa. Moni tehnyt niillä ja antaa tosi huonosti viivaa kun joku toinen testi näyttää jo ihan selkeää. Rfsu kohdalla saa vielä arvailla että onko se vai ei. Uusinta testi toisella merkillä? :)
 
Se siitä sitten:cry:
Eggwhitea ja pyyhkiessä pinkkiä. Toosaan sattuu ja selkä kipee..hanat siis aukee tänään tai huomenna :cry::cry:

Ja aamyöstä apteekin omalla tyylipuhdas nega.:poop:

Onko se sit ollu kemiallinen taas...lämmöt yms samat ku siinä kesäisessä..
 
Mua hämää. Onko Pc:ssä viivanpaikka? En oo mielestäni ennen huomannut..

Vuoto ei sit eilen alkanutkaan. Aamulla tuli ja siihen jäi. Ihan kuten oletinkin, alkoi tänä aamuna uudestaan. Ja odotan, et vielä huomenna on sama juttu ja sen jälkeen voi hanat aueta. Ei siis ole epätyypillistä mun kierroille. Kun olin lokakuussa raskaana, näin kävi myös sillä erolla, et vuoto ei sit alkanutkaan. Mun "raskausoireet" rapisi kummasti eilisen aikana, housutkaan ei paina alamahaa yhtään. Yhdessä välissä päivää käväisi huono olo, kuten ed. päivänäkin, mut olin varmaa juonut liian vähän. Ja nyt juilii mahaakin.

Siitä huolimatta tein tänään testin. :D Huvikseni. Viimeksi näillä päivillä sain hyvin heikon positiivisen apteekin ultralla, en edes olettanut, et pc näyttäis, vaikka raskaana olisikin. Pc:llä sain viimeksi positiivisen (tosi haalean) kahden päivän päästä.

Mut nyt sain viivanpaikan. Ihan selvän, mut minusta värittömän silti. Ei tarvi kääntää eikä vääntää, se näkyy. Onko näissä tosiaan ollu näin selvä viivanpaikka aina?

Wolt isot pahoittelut. :( :(
 
Mua hämää. Onko Pc:ssä viivanpaikka? En oo mielestäni ennen huomannut..

Vuoto ei sit eilen alkanutkaan. Aamulla tuli ja siihen jäi. Ihan kuten oletinkin, alkoi tänä aamuna uudestaan. Ja odotan, et vielä huomenna on sama juttu ja sen jälkeen voi hanat aueta. Ei siis ole epätyypillistä mun kierroille. Kun olin lokakuussa raskaana, näin kävi myös sillä erolla, et vuoto ei sit alkanutkaan. Mun "raskausoireet" rapisi kummasti eilisen aikana, housutkaan ei paina alamahaa yhtään. Yhdessä välissä päivää käväisi huono olo, kuten ed. päivänäkin, mut olin varmaa juonut liian vähän. Ja nyt juilii mahaakin.

Siitä huolimatta tein tänään testin. :D Huvikseni. Viimeksi näillä päivillä sain hyvin heikon positiivisen apteekin ultralla, en edes olettanut, et pc näyttäis, vaikka raskaana olisikin. Pc:llä sain viimeksi positiivisen (tosi haalean) kahden päivän päästä.

Mut nyt sain viivanpaikan. Ihan selvän, mut minusta värittömän silti. Ei tarvi kääntää eikä vääntää, se näkyy. Onko näissä tosiaan ollu näin selvä viivanpaikka aina?

Wolt isot pahoittelut. :( :(
Onko kuvaa..?
 
onnea hurjasti plussanneille <3 vahvistukoon viivat :)
pahoittelut wolt <3

pc:n viivojen paikoista. Antaa valitettavasti ihan selkeitä viivanpaikkoja.. Tässä mun perjantaina aamulla tekemä ennen kun täti saapui. Kuvassa testi jo kuivunut. Vai näenkö vaan itse viivoja omissa testeissä vai näkeekö muutkin tän?
http://aijaa.com/Cn54R5
 
Pessiy en näe. :D Mut livenä voi hyvin olla. Samanlainen munkin viiva varmaan ois kuvassa ollut.

Joo, siis en enää usko olevani raskaana. En tiedä, olisko yritystä ollut, sen verran vahva oli olo. Mut kummasti ne on tässä vuorokauden sisään karisseet. Kokeilin niitä zumba-liikkeitäkin, ei tunnu enää missään. Ei aristusta. Joten joko oli tai sit ei, mut ei ainakaan enää ole. Tätiä odotellessa.
 
Pessiy en näe. :D Mut livenä voi hyvin olla. Samanlainen munkin viiva varmaan ois kuvassa ollut.

Joo, siis en enää usko olevani raskaana. En tiedä, olisko yritystä ollut, sen verran vahva oli olo. Mut kummasti ne on tässä vuorokauden sisään karisseet. Kokeilin niitä zumba-liikkeitäkin, ei tunnu enää missään. Ei aristusta. Joten joko oli tai sit ei, mut ei ainakaan enää ole. Tätiä odotellessa.
:D mun viivalasit siis. Toivotaan nyt kuitenkin, että sinun viivasi vahvistuisi ja täti ei tulisikaan <3
 
Olen käynyt vuosia lukemassa tätä ketjua, kertaakaan en ole vain saanut kommentoitua mitään..anteeksi siitä..
Olen itsekin himotestaaja, vauvaa tässä yritetty jo reilu 3 vuotta. Siinä ajassa on muutaman kerran saanut puikkoon/liuskaan pissata :whistle:

Mutta nyt haluan teille mainostaa hieman.. tuttava perusti juuri verkkokaupan joka myy laadukkaita ja edullisia raskaus- ja ovulaatiotestejä. Kannattaa kurkata!
Anteeksi jos ei saa mainostaa, mutta haluan tehdä oman osani mainostamisessa (y)

http://mamintestit.mycashflow.fi/
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Eka terolut kuuri syöty ja eilen kp 26 tuli pyyhkiessä verta, tänään ei mitään. Eiks ton pitäny auttaa tiputteluun?
Millä annostuksella sä syöt? Mulla eka kuuri meni syödessä kaikki ok ei tullu tuhruja ennen kun hanat aukes kunnolla ja toises kävi nii et muutama pv ennen alko tuhruttamaa kun annostus pieneni. Ja nyt kolmannessa ei ollut mitää tuhruja ennen..
 

Yhteistyössä