Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Veeruli näyttää ihan samalta kuin mulla one step ja ovis dpo10. Ovisliuska tummeni muutamassa päivässä tuosta kontrollia tummemmaksi ja one step hiljalleen myös. Nyt tämä viime syksyn haamuviivanen parhaillaan potkii mua kylkiluihin! Toivotaan, että sullakin tummenee tulevina päivinä (y)

Ovistestien käyttäytyminen on yksilöllistä ja joillain ne voi tummentua eri vaiheissa kiertoa vaikkei ovista ole käsillä. Mulla ei yleensä loppukierrrossa tummene joten niin osasin olettaa sen liittyvän jostain muusta.
 
Veeruli näyttää ihan samalta kuin mulla one step ja ovis dpo10. Ovisliuska tummeni muutamassa päivässä tuosta kontrollia tummemmaksi ja one step hiljalleen myös. Nyt tämä viime syksyn haamuviivanen parhaillaan potkii mua kylkiluihin! Toivotaan, että sullakin tummenee tulevina päivinä (y)

Ovistestien käyttäytyminen on yksilöllistä ja joillain ne voi tummentua eri vaiheissa kiertoa vaikkei ovista ole käsillä. Mulla ei yleensä loppukierrrossa tummene joten niin osasin olettaa sen liittyvän jostain muusta.
Kiitos, täytyy toivoa että tummenee <3 Harmi ku en oo ennen tikuttanut ovista, en tiedä yhtään miten mulla käyttäytyy.. Huomenna teen testin heti ekasta aamupissasta niin näkee mihin suuntaan ollaan menossa :)
 
Moikka! Ensiksi onnittelut plussanneille :love:

Tänää pitäs menkat alkaa mut ei näy vielä ainakaan eikä olo ees tunnu semmoselta et alkais ja aamusella huvikseni lämpöä mittailin niin näytti 37 ,mitäs teillä on aamulämmöt ollu oletettuna menkkojen alkamispäivänä? :) joo ja olo on tukkone ja päätä särkee jne..

Pitäs varmaa apteekkiin suunnata ostaa testi/testejä jos menkkoja ala kuulumaan...
 
nyt on kaapissa mamilta tilattuja ovistestejä puikkoja ja liuskoja, raskaustesteistä myös liuskoja ja puikkoja. Pc:tä 2 pakettia ja yksi clearbluen digi raskaustesti. Ai niin ja vielä digi ovistestejä 9kpl :D

Jos noilla nyt hetken pärjäis..viime kierrosta jäi yks pc yli, tein sen tänään aamulla. Joku viivanpaikka siihen tuli, en sitä viitsinyt kuvaamaan alkaa. Ei ois kuvassa näkynyt mitään.
Ovistestit näyttää negaa edelleen, saa nyt nähdä mihin tää kierto menee. Jatkuuko vaan, oonko jo ovuloinut vai mitä ihmettä..odottavan aika on pitkä :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Tekniikan ihmelapsi ihmettelee, että onkohan muilla samaa ongelmaa että jostain syystä puhelimella ei näy tästä ketjusta avatus aijaa.comin kuvat? :s
Ihmetellyt jo hetken aikaa, muissa yhteyksissä aijaa:n kuvat näkyvät, mutta ei jos tästä ketjusta avaa.
 
Pisamapeikko on tuo ylin vahvin:love:

ON; törkeen kipee menkat:unsure:..!
tein aamulla kohtuu hyvän ovis/raskaustesti tilauksen, sofin ovistestejä, clearblue normi digi, mamin testeistä raskaus ja ovistestejä, sitte sofin herkkiä raskaustestejä/normia ja foolihappoa 800mg paketin:p:D unohdinko jotain..:rolleyes: niin greippimehua myös ostin:ROFLMAO:
Onpahan taas tikkuja uitella:whistle:, nyt on ovikseen varauduttu kovin panoksin:cool:
 
Pisamapeikko, täältä huutelen että ylin on vahvin viiva ja onnea paljon!!

Tässä minun tämän aamun ekasta pissasta one step-testi, testiajalla ilmestyi selvä haamu (näkyy livenä tihrustamatta) vai näkyykö teistä? :D

Täytyy varmaan käydä hakemassa joku parempi testi, tänään dpo 12-13.

aijaa.com/MymglW
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Theran, hih, eihan se raskautta voi tas vaiheessa nayttaa (meilla valikiertokin menossa lekuria odotellessa). Ma vaan olin yllattynyt kun en olettanut et ne noinkin vahvaa nayttaisi muutama päivä oviksen jalkeen.

Taalla siis tallainen ovistestien noobie tutustuu tikkujen ihmeelliseen maailmaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai ja Theran
Täytyy kyllä sanoa, että oireet ennen tätä plussaa ei ollu millään tavalla erilaiset kuin ennen kuukautisia, ihan kaikki samat tissien kipuilut ym. Nyt tosin on alamahaa särkenyt pienesti jo muutaman päivän ja tänään lisäksi tullut hienoista alaselkäsärkyä. Mutta mitään tavallisuudesta poikkeavaa en ole havainnut.

Nyt vaan toivotaan että kyytiläinen pysyy matkassa!
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Alkuraskauden oireettomuus vaikuttaisi olevan aivan yhtä yleistä kuin kaiken maailman oireetkin. Mulla ei kropassa tapahtunut yhtään mitään ekoina viikkoina josta oli tosi vaikea uskoa olevansa raskaana, sen takia kävin parissa verikokeessakin ennen varhaisultraa.
Hieno viivanen se on, onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87

Yhteistyössä