Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No mitäs nyt sitten, tein äsken päiväpissasta Clear bluen digin, joka viikko sitten näytti päiväpissasta 2-3 ja nyt edelleen rv 5+3 näyttää samaa eli 2-3 :( :(
Tarkottaako tää nyt että on menossa kesken tai on tuulimuna kun ei raskaushormoni nouse? :( :(
Aika vähäisesti on nyt oireita mikä kans vähän ihmetyttää, eilen oli hieman pahoinvointia ja päänsärkyä mut nyt tänään ei mitään..
Ei se välttämättä tarkoita mitään :) Oletko varma ovulaation ajankohdasta? Joillain vain hormonimäärä nousee hitaammin, joten en vielä olisi huolissani!
 
Ei se välttämättä tarkoita mitään :) Oletko varma ovulaation ajankohdasta? Joillain vain hormonimäärä nousee hitaammin, joten en vielä olisi huolissani!
Joo tiedän ovulaation ajankohdan ja nyt pitäis olla tosiaan rv 5+2-5+3. Neuvola laskee että mulla olis 5+4 edellisistä kuukautisista.
Esikoisesta mulla nousi aika nopeesti raskaushormoni, siinä ei paljoo tarvinnu miettiä onko raskaana vai ei.. Enkä miettisi varmaan nytkään ellei olisi noita digejä ja olisi lukenut kuinka paljon varhaisraskauden keskenmenoja tulee..
 
RINKELII Selvä pinkki viiva. Onnea :)!

Veeruli Jospa se johtui laimeasta pissasta? Ja muutenki niin yksilöllisesti nousee hcg. Toivottavasti kaikki on ihan hyvin :)

Mulla o-plussa tänään. Oviskin tapahtuu tänään, sillo ku yritettiin niin aina plussapäivänä irtoskin. Eikä voi erehtyä kivuista nytkään. Eka sellanen kunnon ovis kuopuksen jälkeen nyt, limat ja kivut jne. Että voi jo sanoa nyt olevan dpo0. Ja menkat alkaa tasan kahden viikon päästä. Kp17, että vähän pidempi kierto taas. Mutta mä tykkään tietää missä mennään. Varmaan tikuttelen ovista siksi jatkossakin.

Aurinkoa ja plussaisia tuulia :)
 
No mitäs nyt sitten, tein äsken päiväpissasta Clear bluen digin, joka viikko sitten näytti päiväpissasta 2-3 ja nyt edelleen rv 5+3 näyttää samaa eli 2-3 :( :(
Tarkottaako tää nyt että on menossa kesken tai on tuulimuna kun ei raskaushormoni nouse? :( :(
Aika vähäisesti on nyt oireita mikä kans vähän ihmetyttää, eilen oli hieman pahoinvointia ja päänsärkyä mut nyt tänään ei mitään..
Ha! Just olin tulossa nillittämään samaa. Jumitan tossa 2-3 vaikka nyt on rv 5+4. Nuo kuulemma eivät ole älyttömän tarkkoja ja tulokset vaihtelevat aika reilusti, joten en vielä huolestuisi. Itseäni kiristää kun en ole ikinä aikaisemmin huolehtinut noista digitesteistä (kun en ole käyttänyt :D) ja nyt ihan kurillani lähdin kokeilemaan niin iskikin huoli että onko kaikki kunnossa. En tosin jaksa nyt siitä stressata kun ei näihin asioihin pysty itse vaikuttamaan ollenkaan. Mulla on yksi digi jäljellä ja odottelen tässä päivän-pari ja testaan uudestaan (aamulla enkä iltapäivällä kahvin jälkeen) ja sitten jätän koko homman.

P.S. Mä oon myös suht oireeton. Lähinnä väsyttää ja nenä on tukossa. Viime raskaudessa oksetus alkoi päivälleen rv6 ja paheni tosi nopeasti joten ehtiihän tässä vielä kärsiä. :ROFLMAO:
 
Riippuu mikä testi. Olen täällä jo pari kertaa meuhkannut raskauskeijun herkistä onestep-testeistä. Aivan järkyttävän paskoja! PC selkeä plussa, digi raskaana, mutta one step negaa vaan, ehkä juuri ja juuri mielikuvituksella nähtävä haamu. Vasta ehkä rv 5+ alkoi sekin näyttämään plussaa. Ja odotan kaksosia! Pc oli siis plussa jo 3+3, mutta silloin tosiaan onestep aivan puhdas nega. Usean vuoden ja kenties tuhannen testin kokemuksella on todettava, että pregcheck pesee minkä tahansa herkän testin 6-0. Kokeilin kyllä tässä kierrossa myös ekaa kertaa First response testiä, joka myös antoi plussan tuolloin 3+3. Mutta tämä kaksosasia saattaa tosiaan vaikuttaa.
Mulla edellisessä raskaudessa pc näytti plussaa kun one step toooooosi haaleeta. Vasta joskus 4-5viikolla alkoi olemaan selkeä. Paskoja on!
Silti mulla on niitä kaapissa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: foreverfever
Kp14 ja ihan sika kipee ovulaatio, mies aamunavetalla.. noh kuhan sieltä selvii niin saa panna pikaset ennen pellolle menoa:whistle:pari päivää sitte viimeks oltu vällyjen välissä, jospa ois sitkeitä kavereita:cool: eilen illalla tuli veskis vähä pyyhkiessä vertakii, tänään sitte ei enää tullu yhtään, mikä lie väliovis vuotoo_O..
Noh nyt jännitellää kui tälle kiertoo käy:)
 
Särki muakin ottaa päähän kun en oo aikasemmin tollasia digejä tehny ja nyt sit ajattelin et pissaan siihen ja saan sieltä sen 3+ ja saan mielenrauhan, mut eiiiiii :D nyt sitte aloin lukea tuulimunista ym ja tajusin ettei toi digi sitä edes kertois vaikka olis tuulimuna. Joten varasin ajan nyt yksityiselle varhaisultraan viikolle 7+0 (neuvolan laskurin mukaan). Haluan saada heti tietää jos siellä ei asustakaan ketään ja jos ja kun kaikki on hyvin niin saan ainakin hetkeksi mielenrauhan. Google on saanu mut ihan hysteeriseksi vaikken sitä aikaisemmin ollutkaan :D ja tää oireettomuus vaivaa.. Vaikka kivaahan se tosin on ja oireita ehtii vielä tulla vaikka kuinka paljon.
 
Mä muuten avasin sen mun digitestin ja vertasin netistä löytämääni kuvaan jossa tulos oli 3+. Siinä avatussa 3+ testissä ne toisen liuskan viivat oli tasavahvoja eli testiviiva oli yhtä paksu kuin kontrolliviivaja sen toisen liuskan yksinäinen viiva oli tosi vahva. Mun testissä se testiviiva oli ihan melkein sen kontrolliviivan vahvuinen ja se yksinäinen viiva tosi vahva. Eli voi olla että esim huomenna se testi näyttäiski 3+.
Mut luulen etten tuhlaa enää siihen rahaa koska ei se loppujen lopuksi sitte kuitenkaan kerro mitään.. Laitan rahat sit mielummin siihen varhaisultraan :)
 

Yhteistyössä