Hedelmöittymisestä 2vrk, voiko olla jo oireita?

Luulotautinen(ko) ja pahasti vauvakuumeinen täällä hei. Jos hedelmöittymisestä on kulunut vähän yli 2vrk niin ei kai mitenkään voi olla jo oireita? Mulla on ollut kummallinen tunne vatsassa, sellainen vähän nipistelevä. Lisäksi kuvottaa vähän ja tuntuu kuin hajuaisti olisi herkistynyt. Niin ja pissattaa aika tiheään. Mitenköhän on, haluanko vain olla niin kovasti raskaana että kuvittelen oireet?
 
Asiasta ollaan aika montaa mieltä. Ne jotka eivät ole kokeneet oireita noin aikaisin, sanovat ettei se ole mahdollista. Kuitenkin osa sanoo, että tunsi oireita aikaisin ja olivat sitten raskaana. Faktahan on, että tuossa vaiheessa ei alkio ole vielä kiinnittynytkään joten aika mahdottomaltahan kuulostaa että oireet olisivat oikeita raskausoireita. Mutta kyllähän kaikilla oireet ovat erilaisia ja eri aikaan tulevat, toiset tuntevat kehonsa muutokset aiemmin kuin toiset.

Ps. Mullakin mahdollisesta hedelmöittymisestä tänään 2vrk ;) Plussatuulia sulle!
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Aislin
Juu, aika mahdottomalta se kuulostaa että oireet olisivat oikeita raskausoireita. Mutta tiedä sitten.. Unohdin oireista muuten mielialojen heittelyn. Välillä on ok olo, sitten yhtäkkiä itkettää ja sitten kiukuttaa valtavasti enkä edes tiedä miksi.

Nyytikkii, onpa jännää että ollaan molemmat "samalla viivalla". Kovasti plussatuulia myös sinne! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Ai niin tuli muuten mieleen, että alavatsan nipistelyt oviksen jälkeen johtuvat luultavasti keltarauhasesta. Keltarauhanen syntyy follikkelin paikalle kun folli on irronnut ja se surkastuu luteaalivaiheen aikana pikkuhiljaa pois jos munasolu ei ole hedelmöittynyt ja jää sinne alkuraskauden ajaksi jos raskaus alkaa. :)

Onko tullut muita oireita vielä? :) Koita muistaa ilmoitella tänne sitten kun testaat! ;)
 
Onhan noita oireita tullut ties miten, mutta tiedä sitten kuvittelenko ne... Flunssa, nenän tukkoisuus, nenäverenvuoto, kummallinen tunne mahassa aina silloin tällöin (josta kerron kohta) + "nippailut" mahassa ym. Pahinta on että raskaustestejä ei ole enää jäljellä ja pääsen ostamaan uusia testejä varmaankin vasta perjantaina... Hulluksihan tässä tulee :cautious:

Niin se kummallinen tunne mahassa, siitä piti kertoa. Mulla tuntuu alavatsassa aina silloin tällöin joku omituinen juttu. Ihan niin kuin suolistoon kaadettaisiin jääkylmää vettä :ROFLMAO: En sitä nyt tarkemmin/selvemmin osaa kertoa. Tämä toistuu päivittäin, ainakin 2-3 kertaa päivässä ja sitä ei ole ennen tapahtunut.. Mikä ihme se on ja voisiko se kertoa että olen raskaana??

Nyytikkii, mites siellä suunnilla menee? Onko tullut oireita? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Oho kuulostaapa oudolta oireelta! Kyllähän se voisi hyvää meinatakin ;)

Mulla on noussut lämmöt eilisen aikana taas (eilen oli 37,1 ja toissapäivänä 36,4). En kuitenkaan ole yhtään flunssainen tai muuten kipeä. Alavatsalla ja nivusissa tuntuu tuikkauksia ja kohdussa tuntuu vatsalihaksia jännittäessä sellainen outo tunne :D Vähän tuntuu kuin siellä olisi joku pallo mikä kiristää mahaa tai jotain. Tuolilta noustessa myös pyörryttää helposti ja välillä on ollut vähän kuvotusta.

Mutta kaikki voi toki johtua lähenevistä menkoista.. Tuo lämpöjuttu kyllä laittoi toiveet aika korkeelle :rolleyes:
 
Paljonko sun ruumiinlämpö normaalisti on? :)

--------
Voi jumpe kun ei ole niitä r-testejä! Sekoan kohta kokonaan kun haluaisin tehdä jo uuden testin :D Perjantai, tule äkkiä! (paitsi että testaus menee varmaan lauantaille, kun haluan tehdä testin aamupissasta ja perjantaina aamupissasta ottaminen ei onnistu)

...vai voisinkohan vaan marssia terveyskeskukseen? :unsure:
 
Mulla on lämpö normaalisti aika alhainen, joku alle 36.

Me ollaan miehen kaa päätetty tehdä eka testi lauantaina :) Piinaavaa on mutta pakko odottaa ettei mee kaikki rahat turhiin negoihin! :ROFLMAO: Aikaisemmissa kierroissa kun oon aloittanut testailun jo tyyliin dpo5, eipä silloin vielä oikein voi edes mitään näkyä 25 herkkyyden testeissä..
 
  • Tykkää
Reactions: Aislin
Mä pohdin tässä vakavasti että jos yrittäisin saada tk:sta ajan ja ottaa siellä testi. En vain tiedä onko vielä liian aikaista että näkyyköhän siinä testissä edes mitään.. :cautious: Voi tätä odottamisen ja epätietoisuuden tuskaa! :D
 
Mä veikkaan et ne sanoo että oota tuleeko menkat ja tule sitten :D Tuskin ne teettää siellä verikokeita "turhaan" jos ei kerran oo tavallaan mitään sellaista oikeaa syytä miksi pitäisi heti saada tietää onko raskaana vai ei..
 
Koita jaksella, on tää piinaavaa! Mua pelottaa tehdä testi, pelottaa jos tulee nega ja kaikki tää tavallaan viedään pois heti :( Kun on ehtinyt jo toivoa ja kuvitella..

Toivotaan että saat plussan, ilmoittele sit tähän et miten kävi :)
 
Mulle tuli 3pv ovulaatiosta virtsatietulehdus, joka on vaivannut sitä ennen 15 vuotta sitten ja pari päivää lisää näin neljänä yönä peräkkäin painajaisia kun en yleensä näe unia koskaan ja nyt menossa siis rv 4+6. Uskon että on mahdollista jonkinlaisiin oireisiin jo lähellä kiinnittymistä. Uniajakso oli myös muutama kuukausi sitten ovulaation jälkeen mutta sillä kertaa tuli varhainen keskenmeno ja täti tuli kylään pari päivää myöhässä.
 

Yhteistyössä