Hei mietittäiskö mulle uutta tukkaa? (sis. kuvia)

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Mun pitäis tehdä jotein mun tukalle, mut en kertakaikkiaan jaksa ite keksiä että mitä. Mulla on normaalisti tosi paksu tukka, joka ikävä kyllä on myös jonkin verran luonnonkihara. Mä oon nyt reilu 2v kasvattanut tätä pitkäksi, mutta synnytyksen jälkeen multa tippu tukkaa niin paljon että olin ohimoilta kalju ja hiusten paksuus väheni puolella. Nyt mun tukasta on enää jäljellä tällänen liru josta takatukka on suunnilleen lapaluiden väliin, sivuhiukset hartioille ja puoet hiuksista siellä seassa muuten vaan n. 10cm pitkiä. Otsatukkaa koitan kasvattaa pois, se on toi ruma juttu tossa mun otsalla. Näin:





(sorry, en halua esitellä naamaani täällä, pieni paikkakunta jne...)

Haluisin pitää tän tukan edelleen mahd pitkänä, eli en halua mitään poikatukkaa enkä kananpersetukkaa. Melkeen puolet varmaan ois kuitenkin hyvä leikata ettei mun latvat ois tällaset kolme karvaa ristissä. Väristä en tiiä, oon nyt pitänyt kevytvärillä yllä tätä tummanruskeeta, en oo kaiheesti uskaltanut vaihtaa väriä kun mun tukka on niin huonossa kunnossa että yksikin kestoväri pilais sen lopullisesti. :(

Noin, sepustus sikseen, nyt saa ehdottaa niitä uusia tukkia. :D Kiitän kovasti jo etukäteen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin;25053301:
Aika huonoilta näyttää latvat... lyhyemmäksi vaan niin on terveemmän näköiset :) ja leikkautat silleen reilusti rikotusti.
Joo, siis niinhän mä just kirjotin että varmaan puolet ois hyvä ottaa pois. :) Mutta mihin malliin, sitä ajoin nyt lähinnä takaa. Luonnonkiharien hiusten kanssa lyhyemmät hiukset on aika haastavat...
 
"vieras"
Osta suoristusrauta, sillä saa ihmeitä aikaan. Itselläni luonnonkihara rikottu tukka joka ei yllä olkapäihin asti. Käytän suoristusrautaa päivittäin ja saan hiukset ojennukseen.
 
piikkisuora
Joo, siis niinhän mä just kirjotin että varmaan puolet ois hyvä ottaa pois. :) Mutta mihin malliin, sitä ajoin nyt lähinnä takaa. Luonnonkiharien hiusten kanssa lyhyemmät hiukset on aika haastavat...
Mä leikkauttaisin varmaan ihan lyhyen, siis leukalinjaisen, kerrostetun polkan sivuotsiksella. Kiharoita voisi halutessaan korostaa tai vaihtoehtoisesti muotoilla esim. suoristusraudalla. Pyydä kampaajalta vinkkejä hiusten käsittelyyn ja hanki kunnon muotoilutuotteet, siis kiharoille hiuksille tarkoitetut.
 
Mä leikkauttaisin varmaan ihan lyhyen, siis leukalinjaisen, kerrostetun polkan sivuotsiksella. Kiharoita voisi halutessaan korostaa tai vaihtoehtoisesti muotoilla esim. suoristusraudalla. Pyydä kampaajalta vinkkejä hiusten käsittelyyn ja hanki kunnon muotoilutuotteet, siis kiharoille hiuksille tarkoitetut.
joo, jotain polkkaa mäkin oon ajatellut. Se on vaan ongelma kun mulla on noi sivuhiukset ihan tosi harvat, niin mun tukasta tulis väkisin sellanen kehari-convex eikä concave niin kuin esim Victoria Beckhamilla on. :D

Toinen mitä oon miettinyt ois vähän tän tyylinen mutta vähän lyhyempi.
Layered Medium Hairstyles

Eli niin että takahiukset ois alka vähän pidemmät ja sitten tosi rikottu noi sivut ja takaa myös kerrostettu, niin kuin ois tavallaan kaks tukkaa päällekkäin. :D

Muotoilutuotteita osaan käyttää, mä olen siis itse parturi-kampaaja, en vaan pysty itse leikkaamaan omaa tukkaani, värjääminen, pidentäminen, muotoilu ja kaikki muu kyllä onnistuu itse. :)
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";25053406]Osta suoristusrauta, sillä saa ihmeitä aikaan. Itselläni luonnonkihara rikottu tukka joka ei yllä olkapäihin asti. Käytän suoristusrautaa päivittäin ja saan hiukset ojennukseen.[/QUOTE]

Mäkin suoristan mun hiukset aina kun ne ei oo kiinni. Mut tää syksy on vaan niin inhottavaa kun on koko ajan kostee ilma, mun tuka alkaa heti pörröttymään ja kihartumaan kun meen ulos. :(
 
Möö
Toi sun oma ehdotus 2. vaihtoehto olis kiva (ei todellakaan täti). Saisitn kuivia aika hyvin pois ja kerrokset antaa lisää "paksuutta". Itseasiassa värikin kuvassa tosi hyvä :)
 

Yhteistyössä