Hei odottajat-kyselyä pukkaapi!!=)

Suora kopsu Kuumeilu puolelta toisen kiinnostuneen kirjoittamana:

Kuukaustiskiertolimat.?
"Täälläkin monesti on keskusteltu noista kuukautiskierron erilaisista limoista eri vaiheessa. Ovulaation jälkeen lima on juoksevaa ja lähellä menkkoja jäykempää ja vähenee minulla ainakin koko ajan kunnes menkkapäivänä ei yleensä enää enne niiden alkua valkkaria tule ollenkaan. MUTTA jos onkin raskaana niin lisääntyykö lima silloin kuin menkkojen pitäisi alkaa? Kertokaahan raskaana olijat ja synnyttäneet lisääntyikö teidän valkovuotonne"?


Minäkin olen kiinnostunut kuulemaan vastauksianne-Kiitos kaunis =) ..~*~Oikein ihanaa tulevaa Juhannusta toivotellen~*~:flower:

mur-mur
 
miulla ei ainakaa valkkari lisääntyny yhtää kun plussasin..tosi niukkaa oli..mutta sitten ku mentiin raskaudessa pitemmälle ni johan rupes tulee,nyt saa kulkee rätti housui jatkuvasti ettei oo pikkuhousut märkinä :kieh:
 
Mulla oli normaalit ovislimat eli sitkeää ja venyvää, sitten kuivaa paripäivää.
Sitten alkoi normaalisti lisääntymään, mutta ei tullutkaan sitä normaalia kahden päivän totaali kuivuutta, kuten ennen menkkoja yleensä kävi ennen hanojen aukeamista.
Se sitten sinetöi saamani haamut ja plussan sitten sainkin =)
Vasta plussan jälkeen alkoi valumaan ihan seulana...sekin kyllä vähän päiväkohtaista nykyään.

nyt rv24+5 =)
 
No eipä ole lisääntynyt, molemmilla kerroilla on ollut pelkästään kuukautisoireita ja sellainen olo, että menkat alkaisivat minä hetkenä hyvänsä, mutta kun eivät sitten ole alkaneet, olen tehnyt testin ja plussaa näytti.

Suosittelen tekemään testin niin pääsee varmuuteen...
 

Yhteistyössä