Hei oletteko tilanneet netti lemmikkieläinkaupoista jotain?

  • Viestiketjun aloittaja koiralle tarvikkeita tilaamassa
  • Ensimmäinen viesti
Nana
Olen tilannut ja saanut tavarat tosi nopeasti. Terrieri.net ja Peten koiratarvike ja kolmas vielä www.lemmikkishop.net

Ei huonoja kokemuksia ja kaikki kamat tulleet ihan muutamassa päivässä. :)
 
ei tätä ainakaan!
Älä ainakaan tilaa mitään Koiratuote- kaupasta. Sen omistaa Paul Dunkel, siis ihminen joka harrastaa koiratappeluita ja tuomittiinkin johonkin MUKA rangaistukseen. Niin vaan tappelukoira tehdas on edelleen pystyssä ja kukoistaa.
 
petenkoiratarvikkeestä oon tilannu,tuli tosi nopeasti,mutta tilasin normivaljaat ja sieltä tuli y-valjaat... Ja itse otin vahongossa väärän kokoisen pannan.. Vaihtoki ois näppärästi varmasti onnistunu jos oisin 14vrk:den aikana muistanu viiä postiin ne :whistle:
 
Nana
Alkuperäinen kirjoittaja ei tätä ainakaan!:
Älä ainakaan tilaa mitään Koiratuote- kaupasta. Sen omistaa Paul Dunkel, siis ihminen joka harrastaa koiratappeluita ja tuomittiinkin johonkin MUKA rangaistukseen. Niin vaan tappelukoira tehdas on edelleen pystyssä ja kukoistaa.
Peesi!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei tätä ainakaan!:
Älä ainakaan tilaa mitään Koiratuote- kaupasta. Sen omistaa Paul Dunkel, siis ihminen joka harrastaa koiratappeluita ja tuomittiinkin johonkin MUKA rangaistukseen. Niin vaan tappelukoira tehdas on edelleen pystyssä ja kukoistaa.
Joo, siitä oon kuullu ja en onneksi ole koskaan tilannut enkä tilaa! Hitto, en ymmärrä miten tuommonen saa ees harjottaa tuollasta yrittäjyyttä, eli tuota koiratuote.fi:tä..eikö sitä edes saisi pois siltä, olen nimittäin kuullu että rahat menee mutta tuotetta ei näy...Isosti vaan kaikille boikottiin, toivottavasti kukaan ei tilaa tuolta mitään. :/ Onneks netistä löytyy kun googlettaa koiratuote.fi, tuo tieto niille jotka ei sitä vielä tiedä.
 
"minu"
Ihan huijari kauppias. Ei suostunut hyvittämään voimassa olevia lahjakortteja ja keksi omia lisäehtoja niiden käyttämiselle. Loppujen lopuksi haukkui minut lyttyyn. Tosi outoa asiakaspalvelua. Mutta Peten koiratarvike on tosi hyvä sekä Petnetstore, Michilandia ja Diivadog.
 
fb
Ihmettelen terrieri.net asiakaspalvelijian töykeyttä koskien palautustani.En näköjään olisi saanut palauttaa koiran ruokasäkkiä huonon kunnon vuoksi koska sain niin töykeää sähköpostia palautuksestani ja käskettiin tekemään tilaukset jatkossa muualta!Eli en saa enää tilauksia tehdä terrieri.netin kautta.....Joulumieli ...kyllä meinasi mennä noin ilkeän kirjoituksen ja syytöksen takia,mutta ajattelin että huono päivä varmaan asiakaspalvelijalla koska eihän noin käyttäytyä saa ikinä!!Meinaan kyllä tehdä tästä valituksen ja tämä oli ensimmäinen palautukseni,huh,huh!
 

Yhteistyössä