Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

Happihyppy, todella ikävän kokemuksen olet joutunut läpi käymään, voimia jatkoon. :hug:
Epäreilua tää elämä välillä. :/

Tänne ei oikeastaan mitään uutta, tosin vti:ta oon epäillyt kun on ollut vähän semmosia oireita, mut eiköhän sekin selviä kun noi pissatestit toimitan labraan, tulee kuuri tai ei, pääasia että selviää.
Vatsaa on vähän nipistellyt ja selkää pikkuisen jomottanut, toivon kuuluvan asiaan.
Oltiin valmistujaisjuhlissa ja siellä sitten sitä pakollista kuoharilasia pyörittelin ja sain lopulta kipattua viemäriin, oli muutenkin kostean puoleiset kekkerit joten häivyttiin hyvissä ajoin pois..

Huomenna ois täälläkin luvassa jouluostosten tekoa ja siivoamista, meidän talo on niin kamalassa kunnossa että ihan alkoi ahdistaa.. :headwall: :D
 
Terve!

Happihypylle iso :hug: Tosi kamala tilanne, hyvä kuitenkin että itse selvisit!

).( Mä vieläkin flunssassa ja kuumeessa kotona lepäilen :snotty: Aamu lähti käyntiin oksentamisella, jamiiii.... :D Nyt alkaa olo helpottua kyllä jo. Paitsi tietysti tää flunssa ja kuume... Mietin voisko tätä makaamista jotenkin käyttä hyödyks ja tulipa mieleen että voishan sitä vaikka puhdistaa pöytähopeita :LOL:


 
Happihyppy voi kauhea. :( Suuret pahoittelut raskauden ikävästä päättymisestä. :hug:

Pikaisesti omaa napaa ennen salille lähtöä... Hallelujah mulla on alkanut järkyttävä kuvotus helpottaa! Ihan saman kaavan mukaan kuin viimeksikin, eli 11. viikolla. Kauheinta raskauspahoinvoinnissa mulle on se, kun kaikki on niin kuvottavaa ettei pysty syömään. Ja mä syön normaalisti hyvin säntillisesti ja säännöllisesti. Mutta nyt on suunta vain ylöspäin, miten ihanaa!

Kaikille oireistaan iloisille toivotan niitä roppakaupalla lisää! :D Onhan se kiva kun tuntee, että tekee uutta elämää.

Täällä menossa rv 10+4. :heart:
 
Happihypylle :hug: :hug: Onneks olet itse fyysisesti kunnossa :heart:


Ihanaa, kahdeksas rv alkoi tänään :) Eikös se niin lasketa, että 7+0 on rv8 alku? Muutaman päivää on niin paljon etonu, että todella täytyy miettiä mitä pystyy syömään. Oksentanu en ole, mutta aika huono oli olo tänään aamupäivällä.. Ihanaa!! :LOL:

masukuvat olis juu kivoja tänne, itellä tuntuu ainakin olevan niin pömppö iltaisin, että.. turvotustahan se tietty vasta on. Kaks päivää viä ultraan..jännitys todellakin on käsinkosketeltavissa..pelottaa ihan sairaasti mennä sinne. Voi kumpa kaikki olisi kunnossa!!

Mukavaa sunnuntai-illan jatkoo kaikille!

Murmelin ja pikkumurmeli 7+0
 
Voimia niille joille suru kohdannut ja voimia muillekin :hug: :flower:

hitaasti viikot menee,ensi viikolla alkaa rv 7 ja menen varhaisultraan,jännittää sekin hirmusti.. :/

pojat palasivat ulkomailta eksän kanssa eilen ,ihanaa oli nähdä pojat =)

itse väsymyksen ja pahan olon voimin taaperran ...nyt saikulla piti just polvikin loukata töissä :'( mutta jaksuja kaikille

mamma ja masukki
 
Tiukka :hug: happihypylle !!! Sanat ei riitä... :(

Mulla on tällä viikolla kirjoittelut jotenkin jääneet. Kiirettä pitänyt ilmeisesti?! Kaikennäköstä pientä vaan, raskausoireiluja, loppuviikko meni neidin 1v bileitä järkkäillessä ja viikonloppu sitten niitä juhliessa. :heart: Pelkäsin vähän ennakkoon, että miten näillä olotiloilla jaksaa, mutta ihmeen hyvinhän tämä tässä on mennyt, tankkaus kun pysyy jotenkin kunnossa... ;) Tänään tosin oli yhdet mattimyöhäs-vieraat ja loppupuolella ei meinannut itseltä enää juttua irrota, kun olo oli niin järkky! :x Ja ei heille kuitenkaan enempiä halunnut lähteä pienokaisen tuloa paljastelemaan... Tosin tällä masulla sen alkaa kyllä väkisinkin jo huomata: miäletön pötsi! :eek: :D

Pahaolo on kaikesta huolimatta vähän tälläviikolla helpotellut. Aamusta ja illasta tahtoo olla hankalinta, mutta päivästä taas jaksaa paremmin. Jos tosiaan se tankkaus on kunnossa... :whistle:

Eipä tänne muuten kummosempia kuulu. Masua kasvatellessa. ;) Ei olla yhä sinne varhaisultraan menty, joten ainakin vielä eletään pienessä epätietoisuudessa tuonne Joulun yli...

Koittakeehan kaikki jaksaa! :hug:

mussu & monni 8+5
 
Happihypylle: :hug: :hug: , kävipä huonosti, onneksi pääsit sairaalaan ja hoitoon ajoissa, ettei itsellesikin käynyt huonosti! :hug: Pahoittelut keskenmenosta! :hug:

Kiitos Mymmyryylle: Eipä tahdo tulla uni silmään, jännittää, vaikka olen aivan varautunut, että sykettä ei löydetä. :ashamed: En ole paljoa kirjoitellut odottajissa, jonkun verran vauvakuumeilijoiden puolella mietteitäni laittanut. Meillä tämä raskausyritys nyt jää viimeiseksi, elämmä sitten ilman yhteistä lasta, jos niin on. 3 kekskenmenoa 10 kuukaudessa on liikaa ja meille riittävästi. :ashamed: :snotty:

Hyvää raskausaikaa kaikille toivottelen ja masujen kasvatteluhetkiä jokaiselle.

Kaikki oireet pysyneet edelleen vahvoina , rinnat kasvaneet edelleen, alavatsa pömpöttää ja huonovointisuutta ja väsymystä aivan riittävästi edelleen myöskin. :ashamed:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
:wave: viikon alut kaikille

Happihyppy :hug: ja voimia koko perheelle :'(

Rouva Pikkumyy ei heitä vielä kirvestä kaivoon jos oireita on niin yritetään ajatella positiivisesti ja :hug:

Oma napa vointi alkaa olla ok tosin lauantai aamulla taas tuli kahvit takasin mutta muuten ihan hyvä olla väsymys on väistynyt jaksaa taas illalla telkkaria tuijottaa.
Nyt likalla kutisee ja punoittaa silmät soittaa kohta tk:n joskos päästäis tänään näytille jokin p********n silmätulehdus tästä enää puuttuukin seuraavaksi se on kaikilla :headwall:

eipä muuta jaksamisia kaikille

witchi & nökkkönen 10+5
 
Olen ollut taustalla ultraan asti.

Viime perjantaina käytiin siis varhaisultrassa ja siellähän :heart: sykki. Syke oli korkea (171). Ultraaja meinasi, että olis päivän vanhempi kuin mitä on, mut päivä sinne tai tänne.

ROUVA PIKKUMYY: Nyt mut voi lisätä listaan: 29v.(tammikuussa 30v), kolmas tulossa, pojat 01 ja 02, synnäri LKS.




http://www.meilletuleevauva.net/user.php?id=2437


 
Onnea Daria79 ja tervetuloa pinoon!

Rouva Pikkumyylle isot onnen toivotukset ultraan matkaan!!!!

Masukuvista: Hih, munkin mies on ottanut musta jo kolme masu kuvaa, aina viikon välein. Tosin tälläkin viikolla mulla oli pienenpi maha kun viime viikolla :LOL: Että varsinaista kasvatusta :D
 
Tervetuloa Daria79! :)

(.) Väsyttää ja kuvottaa. Ihan koko ajan. Oksentanut olen muutaman kerran mutta lähinnä kuvottaa vaan ja yökityttää. Ei kaikista hehkein olotila. Jos syö, on huono olo ja jos ehtii tulla nälkä, on vielä huonompi olo, että silleen. Ja illat palelen peiton alla. Mutta jospa tämä tästä.

Piti vaihtaa ultran aikaa, torstaina on pojan tarhan joulujuhla just samaan aikaan, niin vaihdoin uä:n keskiviikolle. Jännittää.

Nyt hernekeitolle, katotaan mikä olo sieltä tulee, kunhan sen syön... :x
 
Rouva Pikkumyy paljon tsemppiä ultraan!!!!! :hug:

Mulla on ilmestynyt selkään ja rintakehään finnejä!!! YÖK!!!!!!! Blaah.. En enää ikinä mene baariin.... Nyt kun saa ilmaiseksi tuntea jatkuvaa krapulaa niin se riittää lopuksi elämää.

Kumman olette muuten valinnut alkuraskauden ultran vai niskapoimu ultran? Me varattiin ensin alkuraskauden ultra mutta vaihdoin sen tänään. En mä kyllä mitään raskaudenkeskeytystä voisi tehdä vaikka olisi niskaturvotusta, mutta onhan siihen kiva valmistautua etukäteen.. Oletteko miettineet että mitä jos vauva onkin sairas??

Ekalla lääkärin käynnillä ei sydänääniä löytynyt mutta oltiin ultrassa nähty jo sykkivä sydän että ei asiaa pelästytty. Mulla on torstaina rinna UÄ kun siellä on edelleen joku patti.. hieman pelottaa mut koitan olla ajattelematta asiaa liikaa. Hieman asiaa vaikeuttaa se kun rinta vihloo ja repii esim. kassia nostettaessa..

5.1.08 olisi sitten se UÄ. Siihen asti pitäisi jaksaa odottaa että pääsee katsomaan taas beebiä! :)

Hauskaa maanantaita vaan kaikille.. Pitääkin katsoa tänään täydelliset naiset :)
 
Heippaus, tulin vain ilmoittamaan, että pienen pienen vauvan alkumme sydän ei lyönyt, kuten melkein jo tiesin/aavistin jne. :'( :'(

Nyt alkaa tyhjennyshoito kotona, 3 keskenmenoa tasan 10kuukauden sisällä on meille liikaa, luovumme vauvahaaveilusta kokonaan. 1. "vauvamme syntyi 8.2.2008 rv 13, sitten tuulimunaraskaus elokuussa ja nyt tämä. :ashamed:

Teille muille toivon sydämeni pohjasta parempaa Onnea koko raskausajaksi, kellekkään, en edes pahimmalle vihamiehelleni koskaan toivoisi yhtään keskenmenoa! :ashamed: :'(

Rva Pikkumyy
 
happihyppy ja rva pikkumyy :'( olen niin pahoillani. toivon että jaksette tämän kokemuksen yli päästä ja että tulevaisuudessa olisi jotain ihanaa teille tulossa. :hug:

skorppan kyselit et mitäs sit jos vauva on sairas, niin aborttia en tee kuin siinä vaiheessa et lääkäri sitä todella paljon suosittelee. kyllä sen sairaan lapsenkin kanssa pärjää. ja me mennään tos n.10 viikolla ultraan en sit tiiä mitä siin selviää muuta kuin et onko siel ees vauvaa ja tarkempi laskettu aika?? toiseen ultraan mennään noin 20 viikolla yksityiselle jos vaan rahatilanne sen sallii.


omaa napaa: olo ihan ok. pelottaa vaan et onko tuol mahassa ketään kun on niin paljon kuullu noit huonoja uutisia. mut toivotaan parasta.
 
Rouva Pikkumyy tuhannet lohtuhalit sinulle ja miehellesi. Paljon voimia teille jatkoon, muistakaa rakastaa niitä jo olemassa olevia lapsia nyt tämänkin edestä. :hug:

Minä voin ottaa tuon päivittäjän homman vähän raskain mielin, kun päivittäjälle näin kävi. :( Suostutteko muut siihen, että en välttämättä pysty päivittämään aivan joka päivä? Kaikki viestit kuitenkin luen ja teen päivitykset ennen pitkää. Sopiiko muille?

Cassy rv10+5 pahoillaan :(
 
Rva Pikkumyy :'( :'( :'( :'(

Tulin toiveikkaana katsomaan tänään miten ultrassasi kävi, että meistä edes toinen onnistuisi...
Otan tuhannesti osaa teidän suruunne :hug:
Itse tein tyhjennyksen eilen. Jostain kumman syystä uskallan itse vielä toivoa.....
Älä anna pettymyksille periksi äläkä katkeroidu vaikka kaikki tunteet läpi näissä mennäänkin.
Jaksamisia ja voimia sinulle ja miehellesi.


happihypylle myös jaksamisia :hug:

Muille onnekasta odotusta ja joulumieltä!

Junnu
 
Cassy kiitti jos jaksat päivitellä :flower:

Tuntuu niin omat pikkumurheet niin pieniltä nyt.. ja pelottaa entisestään se huominen ultra.. miten ihmeessä tässä saa ensi yönä nukuttua.. Joku muukin on huomenna menossa ultraan muistaakseni; Pidetään peukkuja :heart:
 

Yhteistyössä