heipparallaa, kuulumisia tulin kertomaan

Ei oo menny kaikki ihan nappiin. Ensin lapsi joutui sairaalaan ja heti perään erottiin miehen kanssa, ehkä väliaikaisesti, ehkä lopullisesti.. aika näyttää :( Josko tähänkin risukasaan se aurinko vielä paistaisi.

Saatiin jäädä onneksi lasten kanssa asumaan tähän taloon, mies muutti vuokra-asuntoon.

Mitäs palstalle kuuluu? En oo yhtään ehtinyt käymään kun ollut tosiaan vähän kaikenlaista.
 
Mulla meni vain hermot ja tuli iso riita jonka päätteeksi käskin pakata kamppeensa ja lähteä. En vain voi elää ihmisen kanssa joka tekee aivan päinvastoin kuin mistä itse olen tarkka.. Kyllähän se lupasi muuttaa näitä juttuja, mutta olen aika varma ettei siihen pysty
 
:O Täh???
Millos se lapsi syntyy vai syntykö se jo? Siis mitä ihmettä???

Eiks teillä ollu oikein onnellinen perhe ja uus taloki ja kaikkee?
Joo :/
Ei muuten mitään ongelmia ollutkaan, mutta en vain voi elää miehen kanssa joka ei yhtään välitä terveydestään, taikka siitä että se vaikuttaa meihinkin aika hemmetisti jos hänelle jotain käy.
Kun ei yhtään kiinnosta hoitaa sairauksiaan niin tehköön mitä tykkää, mutta mä en halua olla vieressä katsomassa
 
Nääh...mä olin raskausaikana eroomassa miehestäni koska sen tupakasta oli tippunu tuhkaa parvekeen pöydälle :D siis ihan tosissani.
:D

No toi vetää joka ikinen päivä aivan järjettömät määrät herkkuja, lähes päivittäin vetää jotain rasvamättöä, ei urheile ollenkaan. Nyt on saamassa kolestrolilääkityksen, verenpainelääkityksen ja sairastaa vielä diabetesta. En vaan voi katsoa vierestä jos ne herkut on tärkeämpiä kuin oma terveys ja se, että lapsilla on isä ja vaimolla mies :(

Kaikki kun olisi hoidettavissa vain ja ainoastaan sillä, että söisi normaalisti
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29972227:
:D

No toi vetää joka ikinen päivä aivan järjettömät määrät herkkuja, lähes päivittäin vetää jotain rasvamättöä, ei urheile ollenkaan. Nyt on saamassa kolestrolilääkityksen, verenpainelääkityksen ja sairastaa vielä diabetesta. En vaan voi katsoa vierestä jos ne herkut on tärkeämpiä kuin oma terveys ja se, että lapsilla on isä ja vaimolla mies :(

Kaikki kun olisi hoidettavissa vain ja ainoastaan sillä, että söisi normaalisti
:headwall: Tuo siis miehen käytöksen takia! Siis miten voi olla noin välinpitämätön!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29972227:
:D

No toi vetää joka ikinen päivä aivan järjettömät määrät herkkuja, lähes päivittäin vetää jotain rasvamättöä, ei urheile ollenkaan. Nyt on saamassa kolestrolilääkityksen, verenpainelääkityksen ja sairastaa vielä diabetesta. En vaan voi katsoa vierestä jos ne herkut on tärkeämpiä kuin oma terveys ja se, että lapsilla on isä ja vaimolla mies :(

Kaikki kun olisi hoidettavissa vain ja ainoastaan sillä, että söisi normaalisti
:| kattoo miten suu pannaan, kun menettää ekan raajansa.
 
:headwall: Tuo siis miehen käytöksen takia! Siis miten voi olla noin välinpitämätön!
No niimpä :( tovin tätä jo kattonut vierestä ja nyt vaan tuli viimeinen pisara. Herkkumäärät kun on sellaisia että ette varmaan uskoisi jos kertoisin paljonko se syö niitä kerrallaan. Hetken skarppasi kun lääkäri kertoi että mitä siitä voi seurata jos kaikki arvot nousee ja nousee vain (mun samat saarnat ei auttaneet sitten skarppaamaan yhtään, vaikka suunnilleen samoin sanoin niistä kerroin)

blaah
 
heiii
Ikävä teidän tilanne :(

Mutta mua jäi aiemmin kiinnostamaan, mitä ihmiset sanoivat kun kerroitte lapsenne ristiäisissä että seuraava on tulossa, ainakin niin jossain vaiheessa suunnittelit paljastavasi uuden raskauden :) Miten muuten ihmiset suhtautuivat? Putosiko leuat lattiaan? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29972254:
niin, tai kun sokeutuu... Olen siitäkin sanonut, mutta kun asenne on "ei minulle käy niin"

No minä en halua miestä joka on sokea aivan omasta vapaasta tahdostaan ja tyhmyytensä takia
Kyllä toi tapaa jos ei pidä itsestään huolta.
Toi on vähän sama kuin minkä tahansa riippuvaisen ihmisen kanssa on yhdessä, ei ne muutu toisten tahdosta. Joko sen hyväksyy tai sitten pitää erota :|
 
ole varuillasi
Rva ilkeä harmaa on jostain syystä tehnyt omia ketjuja ja kysellyt missä olet. Lieneekötodellinen syy kuitenkin se ilkeys ja iva, saada huomio sinuun kun ihmiset ovat tajunneet millainen itse on.
 

Yhteistyössä