Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

Eilen olin niin onnesta soikeena ja muutenkin herkillä, hitsin hormoonihyrrä, että unohdin aivan käydä kertomassa, me päästiin kotiin! oli niin hyvä fiilis siitä, että sekä minä että Helmi ollaan oltu vallan hyvällä rytmillä koko yö. :) tyttö syö sekä pulloa että tissiä niin isäkin saa nauttia noista yösyötöistä, jotka menikin tänään fifty-fifty. :)
Tyytyväinen neiti nukkuu kehdossaan ja rääkäisee sitten kunnolla, kun on jotain hätänä. :) synnärillä kitisi paljon enemmän, nyt tuntuu olevan paljon paremmilla mielin - vai johtuuko se vain omasta asenteesta ja mielialasta, samapa tuo, kunhan on neiti tyytyväinen. :)
Mitä enemmän tässä katson, niin kyllä onkin niin isänsä näköinen ja oloinen tyttö... Ihan jo nukkuessaan. :LOL:

Onnea pikku yllätys tytöstä! :heart:

Niin joo, koiruudet ottivat uuden tulokkaan hyvin vastaan - uteliaita olivat tietysti, että mikä tämä on, miksi se on täällä, tuoksuupa jännälle... :D hännät heiluivat kovasti ja nuorempi koiruuksista otti tehtäväkseen ilmoittaa miehelle yöllä, että hei vauva itkee, voitko herätä... ;) vanhempi herra pönöttää monesti vauvan vieressä kuin vahtikoira konsanaan. Toistaiseksi siis kaikki hyvin sillä rintamalla.

Nyt voisi hieman kiskaista unta palloon, mies joutuukin tänään vielä käymään töissä (semisti tympii moinen), mutta sitten onkin seuraavat viikot talon naisväen palveluksessa.

Jaksamisia kärvistelijöille ja maidonhuuruisia tuhinoita vauvautuneille!

Ärrät ja Helmi 4vrk
 
Onnea kaikille vauvaantuneille! :heart:

Se olis sitten tänään SE päivä eli POKS POKS POKS 40+0

Eilen oli kyllä niin huono päivä! Kaikki paikat kipeänä ja hermot riekaleina. :|
Oon kyllä jotenkin tosi huono tässä viime päivien odotuksessa.. Vaikka tiedän kyllä että se sieltä tulee kun on valmis ja silleen.. Jänskättää vaan ettei mee sit käynnistämiseen, kun haluais että se luomusti lähtis ja sit vähän jänskättää se kokokin.. Noh, jospa se tässä alkas tänään vielä tulemaan pois päin.. :)

Selma_ + Sintti 40+0
 
  • Tykkää
Reactions: Keltakukka
Onnea kaikille vauvautuneille! :heart:

Ei oo tullu pitkään aikaan kirjoiteltua mut lukemassa käyn kyllä jokapäivä :)

Tulee vähän omanapaista juttua nyt mutmut..
Tänään poksuu 41+0 ja alkoi jo melkein turhauttamaan kun ei minkäänlaisia merkkejä siitä että taa joskus haluais ulos, mut lauantaina alko sit limatulppa irtoomaan ja tänään heräsin aamulla taas oikeesti tosi hyvin nukutun yön jälkeen (heräsin vaan kerran vessaan) vähän asenteella et ei vieläkään mitään mut ei menny kauan ku alko vähän supistelemaan, tai ainanki oletan et nää on supistuksia, semmosta ihan vähän kovempaa menkkakipua ja välit vaihtelee 5-8 minuuttiin ja kestää sen 20-30 sek :) Mut yritän nyt olla innostumatta liikaa ku miun tuurilla nää loppuu ja sit ketuttas :whistle: Oon nyt asennoitunu siihen et kyl mie huomenna sinne äippäpolille meen klo 11, laittoivat neuvolasta viikko sitten lähetteen sinne kun tää kaveri on kuulemma vielä aika ylhäällä ja ku ei oo ennen tätä päivää ollu oikeen minkäänlaisia supistuksia,harkkoja sillon tällön ehkä kerrankaks päivässä... Vähän kyllä jänskättää kun viimeeks oon saanu kokoarvion rakenneultrassa sillon viikoilla 21+jotain, viimeeks terkka kyl sano ettei tunnu erityisen isolta mut silti!

Mut nyt kahvia!

Nnina ja möykky
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Ja onnea kaikille vauvan saaneille!!! Teitä olikin sitten aikas monta :) :flower:

Liikkeiden vähyydestä: itse olen ollut kanssa huolissani vauvan vähentyneistä liikkeistä ja niinpä sitten eilen soittelin synnärille, että onko miten normaalia, että sellaisia kunnon potkuja ei tunnu välillä vaan pientä muljuamista... Sanoivat sitten että jos mieltä rasittaa niin eikun tulla käymään katotaan käyrä ja lääkäri sitten kenties ultraa, jos näkee tarvetta. Mentin sit illalla käymään ja käyrillä oltiin ja sitten niitä liikkeitäkin alkoi enemmän tulla, varmaan se panta kiristi masua sen verran että alkoi Myttyä ärsyttää :) Synnärillä oli hiljaista niin lääkäri sanoi että voi ultratakin vielä, joten saatiin vielä painoarviokin, joka olikin yllättävän paljon kun edelliseen arvioon vertas, nyt Mytyllä painoa n. 3300g. Joten saishan tuo jo alkaa syntymään! Että ainakin Kuopiossa pääsee synnärille tarkastukseen millon vain itsestään siltä tuntuu ja sillä polimaksullahan se sit menee.... Ja henkilökunta oli aivan ihanaa taas kerran!

Heidukka ja äitiä kiusaava Mytty 38+5
 
  • Tykkää
Reactions: Viivi76
Kirjoittelun saa aina nykyisin aloitella samalla tavalla( mikä on siis vain ihanaa!), eli onnea kaikille jotka taas ovat saaneet omat nyytit viereensä :flower:

Ja uusille tervetuloa :wave: ja julille ja vauvalle kovasti toipumista ja voimia :flower:

Keishalle voimia myös tukalaan tilanteeseen! Toivotaan, että homma lähtisi pian kunnolla käyntiin ja pieni putkahtasi maailmaan. Ei ole kiva kärvistellä kivuissa :(

MrsR ihanaa, että pääsitte jo kotiin ja kaikki on mennyt niin hienosti :) ja että koiratkin ovat ottaneet uuden tulokkaan hyvin vastaan. Saat niistä vielä hyviä lapsenvahteja :) Mitäs koiria teillä olikaan? Siitäkin vissiin täällä joskus puhuttu, mutta ei voi vain muistaa. Joskus vielä meillekkin koira tulee, nyt saa riittää nuo kaksi kissaa :)

Täällä on viikonloppuna shoppailtu molempina päivinä. Makkarin uuttaa valaisinta sai vähän metsästää, mutta oli niin hyvä plussatarjous, että ei viitsinyt ottaa täysihintaisena toisesta paikasta. Pari imetystoppia hain myös H&M:stä. Mutta on se kaupoilla juokseminen rankkaa. Lauantaina talvitakki päällä oli kyllä tuskasta. Niin hirveä kuumuus iski, että tuntu siltä että kohta räjähdän! Hävetti kun naama oli varmaan ihan punainen ja hikinen. Ja tietysti takin alle olin heittänyt niin runtun paidan, että hävetti ottaa takkia pois :ashamed: sunnuntaina mentiinkin sitten kauppakeskukseen ja tällä kertaa olin fiksu ja puin kotona siistimmän paidan ja jätin akin autoon. Lämmin siellä kaupoilla tuli silti. hikoiluttaako muita herkästi?

Ainiin sellaista on pitänyt kysyä, että onko kukaan muu alkanut kuorsaamaan? Mä olen..tai ei se oikeastaan ole ihan kuorsaamista mutta sellasta kovaa yninää joka alkaa kun olen nukahtanut. Mies ei pysty nukkumaan siinä metelissä ja onkin jo joutunut välillä siirtymään sohvalle, että saa nukutuksi. Ja mulle tulee siitä hirveen paha mieli :'( toivottavasti tämä ongelma häviää synnytyksen myötä.

Viime yö meni muutenkin taas aika pipariksi. Valvotti kun mies ei ollut vieressä ja sitten ramppasin vessassa ja kärsin niin liitoskivuista kuin menkkajomotuksista. Noita jomotuksia tulee nyt ihan päivittäin ja eilen illalla olivat tosi voimakkaita. Vatsakin on jo viikon ollut löysällä. Jokohan täällä alkais tapahtua....

Bumble & masukki 38+1 :heart:
 
Paljon onnea taas vauvatuneille! :flower:

Ja kun eilen mainitsin että ei näy tai kuulu tai tunnu mitään synnytykseen liittyvää niin eilen sitten illalla supisteli n. 1-1½ tuntia epäsäännöllisesti mutta ainoastaan puoli-istuvassa asennossa ollessa. Sitten kun rupesin kylelleen niin loppu kun seinään. Supistelujen jälkeen maha tuntu omituiselta. Yön nukuin taas hyvin vain yhellä vessa käynnillä ja aamulla herätessä toimi sitten maha melko löysästi. Oon koko ajan toivonu että toivottavasti ei synny ennen huomista vaan sen jälkeen voipi tulla millon vaan. Huomenna siis poli käynti ja sieltä saisin paino-arvion minkä oon viimeks saanu rakenne ultrassa. :)

Doris ja Kössi 38+1
 
Suuret onnentoivotukset kaikille nyyttinsä jo viereen saaneille! Päivän/aamun kohokohta on tulle koneelle ja lukea vauvauutiset! :)

Neiti-81:lle synnytystuulia polireissulle! Toivottavasti alkavat "häätämään" äidin toiveen mukaisesti pienokaisia.

Ja kaikille muillekin kärvistelijöille tsemppihalit! :hug:

(.) Nyt ois itelläki sitte viikkoja kasassa omasta mielestäni riittävästi eli kyl täälläki sais tapahtua, jos minulta kysytään. Äkkiä se mieli kääntyy (vähän aikaa sittenhän toivoin vielä vauvan viihtyvän kohdussa ja nyt toivon jo sen saapuvan:D)

En vielä ole kuitenkaan todella tuskastunut/kärsimätön, kun raskaus ei edelleenkään ole mitenkään erikoisen raskas. Tokihan nimensä mukaisesti siihen kuuluukin hankaluutta/univaivoja/nivelkipuja jne, mutta olen siis edelleen yrittänyt asennoitua (kaiken kokemani jälkeen) nimenomaan niin, että kaiken kaikkiaan meidän perheen asiat on hyvin ja nämä nyt kuuluu tähän lapsen saamiseen.

Toki edelleen pelottaa, jos tämä vauveli onkin liian iso (kokoa arvioitu rakenneultrassa) - terkka ei uskaltanut ottaa kantaa ja jos vauva onkin perätilassa, mihin ei siis viimeksi neuvolassa saatu täyttä varmuutta... No, kohta lähden taas neuvolaan, jospa tällä kertaa vähän "viisastuisi". Harmi, että se vanha kätilö on jäänyt eläkkeelle: tiesi kyllä mahan päältä kokeiltuaan sekä asennon, että koon todella tarkkaan...

Neuvola kutsuu...

Oila 38+2
 
Onnea onnea onnea taas kaikille vauvautuneille ja myös nyytin kanssa kotiutuneille mameille! Sekä niille, joilla sektio pian koittaa!

Keishalle tsemppiä kipujen kanssa!

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Ihan normaali olo, viikonloppu meni riennoissa ja huonekalukaupoissa... Mihin ne viikkojen takaiset menkkajumitukset lienee kadonnneen? No, en valita, kun olo ei ole kurja millään lailla.

Joku kysyi hikoilemisesta: täältä löytyy myös! Varsinkin öisin on kamalan kuuma, pitäisi muistaa vaihtaa kevyempään untuvapeittoon Miehen mielestä makkarissa on jäätävän kylmä (17 astetta) :)

Neiti81lle tsemppiä myös, toivotaan, että tyttöset pian putkahtaa maailmaan.

Liikkeistä: täälläkin oli joku hiljainen kausi viikko sitten, mutta nyt on vauva taas vilkastunut. Mutta iltaan on keskittynyt liikehdintä, ennen nukkumaanmenoa on aikalainen muljunta käynnissä, välillä melkein sattuu kun pieni punkee.

Tänään siivoilua ja reipas kävelylenkki ja lasagne uuniin jossain vaiheessa.

Mukavaa päivää!

Tuuliannaliina ja rakas 39+2
 
Kauan näitä supistuksia pitäs kotona sietää ennenko kehtaa näytille lähteä?

Nää alko sillo 9 aikaa aamusta ja nyt on pari tuntia tullu 5 min välein ja nyt alkanu olemaan aika kipeitä ja tosiaan kun esikoista ootan ni ettei ne vaan naurais miulle sielä ja laittais takasin kotiin :D
 
ONNEA vauvautuneille :heart:

Tervetuloa Juli87!Mites sielä jaksellaan?

Synnytys kertomusta voisin kokeilla väsätä,jos pikkunen nukkuis sen aikaa.Aamu ollut vähän levoton,liekö eilisellä suklaalla osuutta asiaan...

La 2.2 illalla lähti limatulppa.Su 3.2 illalla alkoi lorahtelemaan lapsivettä.Ei minkäänlaisia supistuksia tai muita kipuja.Soitin synnärille ja kehottivat lähtemään näytille.
Olin vain kahdelle sormelle auki ja kanavastakin reunat jäljellä,mutta ei puhettakaan että olisivat enää kotiin päästäneet.Oli suunitelma että jos mitään ei tapahdu niin ti aamuna käynnistellään.Olin varma että käynnistykseen mennään koska viikkoja oli niin vähän ( 37+5 sunnuntaina) eikä mitään tuntemuksia.
Maanantai iltana n.klo 17 alkoi kuitenkin tuntua pienen pieniä supistuksia.n.17.30 tuntui ja kuulosti siltä kuin jokin olisi poksahtanut rikki alamahassa!Toden näköisesti lapsivesi oli siihen asti lorahdellut jostain pikku reijästä ja nyt kalvot puhkesivat kunnolla koska supistukset saivat pontta huomattavasti. Klo 18 käyrillä säännölliset supistukset.Saliin siirryttiin n.klo 19.30 hengittelemään ilokaasua.Tuolloin kahdelle sormelle auki ja kanava hävinnyt.Ajattelin että tästä voi tulla pitkä ja tuskainen urakka,mutta mutta...
Klo 21.30 olin niin kipeä että pyysin puudutusta.Kätilö pohti kumpi olisi parempi epiduraali vai spinaali koska olin vasta 4cm auki.Mä sanoin et aivan sama kun nyt vain joutuin jotain!!!Ilokaasusta ei oikein ollut enää apua.Supistuksia tuli parin minuutin välein.Päädytään epiduraaliin.Kun se saadaan laitettua alkaa välittömästi ponnistuttaa.Kauhistuin!4cm auki ja ponnistuttaa,ei voi olla totta!joudun pidättämään ponnistusta ikuisuuden!!!Kätilö tarkistaa tilanteen Klo 22.55. täysin auki.Saan siis heti ruveta ponnistamaan kun lääkäri on saanut puudutuksen laitettua.Ponnistusvaihe kestää 9min ja pikkunen tyttö parkaisee eka kerran :heart: :heart:
Synnyts kesti lopulta vain 4h 58min ponnistus 9min ja istukka tuli sitten 8min myöhemmin.Yksi pieni tikki ja istua pystyin heti synnytyksen jälkeen.

Sitä kuuluisaa sairaalakassia mä en sitten koskaan kerennyt laittaa valmiiksi :ashamed: olin aivan varma että täälä viimesten joukossa kärvistelen.Tyttö päätti toisin.Mies toi synnärille tarvikkeita seuraavana päivänä.Ihan ite hän myös etsi neidille kotiutumis vaatteet =) oli himppu isoja,eikä ihan sitä mitä olin ajatellu...Tarpeeksi lämmintä päälle laitettavaa kuitenki,joten ei käyny kuinkaan :D

Jos joku vauvaryhmä tai laihdutus porukka laitetaan pystyyn niin mukana olisin innolla!
Tsemppiä kaikille loppuraskauteen! :hug:
 
Keishalle voimia!!!

:heart: Suuret onnittelut Nopsu, pikku yllätys, äitix2, norpu, juli, olikos vielä muitakin onniteltavia vauvansaaneita?... :)

Uusille tervetuloa mukaan! :)

Täällä sitä vaan ollaan edelleen sitkeästi ja kivuliaasti kasassa, olin perjantaina jo niin varma, että lähtö tuli ja että vähintäänkin viikonloppuna meilläkin pikkuinen maailmassa, mutta pöh ja pah. Supistuksia tulee juu ja olen tosi kipeäkin, mutta vielä jotain puuttuu. Äsken juuri soittelin neuvolaan ja varasin uutta aikaa, kun jouduin perjantaisen käyntini jättämään väliin. Oli terveydenhoitajakin ihan hämmästyksissään, että täällä sitä vaan kotona edelleen kärvistellään ja kehoitti keksimään jonkun syyn, ja lähtemään näytille. ;) Puhelun aikana alkoivatkin kyllä supistukset taas voimistumaan ja tihenemään ja nyt supistelee n. 8-12 minuutin välein ihan "mukavan" kipeästi. Että ehkä mä keksin vielä tänään syytä näytille lähtöön... ;)

Synnytyskypsä Bliss ja Poikanen, jota ei huvita kuoriutua. 40+5
 
Terveiset neuvolasta... lähete nyt ä-polille ultraan tarjonnan tarkistamista varten. Keskiviikkona ois aika sinne. Sitte onnex kuulee vähän lisää...

Hikoilemisesta: täälläki yx. Normisti oon todella vilukissa ja aina kotonaki vähintään sukat jalassa ja talvisin vielä villasukat päällä. Nyt aina jos mahdollista ilman sukkia:D. Ja öisin todellakin heräilen siihen, että tissien välissä hikinoro valuu...

Kiitos fannis synnytyskertomuksesta- kuulosti ihan mukavalta synnytykseltä.

nnina: lähde näytille, jos yhtään itseä epäilyttää - ei niillä ole "lupa" nauraa. (Toki voin omasta kokemuksesta kertoa ensimmäisen osalta, että kun luulin olevani todella kipeä ja lähdimme sairaalaan - oli papereihin kirjoitettu "tulee hymyilevä ensisynnyttäjä-äiti, tuskin synnyttää pian:)).

Nyt pyykkivuoren kimppuun...

Bliss: toivottavsti nyt todellakin pääset matkaan. Kipeitä ja avaavia supistuksia sinulle!! (kamalaa toivoa toiselle kipua: /)
 
Viimeksi muokattu:
ONNEA kaikille urakasta selvinneille!!!!!!

Ja kiitos taas teille ketkä olette jaksaneet synnytyskokemuksista kirjoitella. Niitä aina mielenkiinnoilla lukee ja varsinkin eri käytännöistä eri sairaaloissa.

Täällä esikoinen nosti sitten kuumeen viime yönä ja pari kertaa oksutkin heitti. Siinäpä se yö sitten rattoisasti menikin.

Olikos täällä muuten muita sokereista kiinni jääneitä ja jo synnyttäneitä tai kokoarvion saaneita. Mut laitettiin testeihin joulun jälkeen ku paino oli noussu nopeesti ja sf yläkäyrillä (2 vk sitten, rv 36+1 37cm). Kiinnihän sitä jäätiin. Ruokavalion tarkkailulla pysyny kurissa. Olisi kiva kuulla kohtalotovereitten tarinoita ja lekureitten suhtautumista.

Jaksuja kaikille! Erityisesti teille joilla jo 40+
 
Anteeksi mutta nyt tulee todella omanapainen päivitys!

Tekisi mieli itkeä! Kävin neuvolassa, no kaikki siellä siis hyvin, mutta sain sen lähetteen tyksiin käynnistykseen. Soitin äitiyspolille että varaan ajan. Sain torstaiksi VASTA vaikka pyysin aiemmin, mutta ei kuulemma onnistu. No ei se torstaikaan mikään käynnistys aika ole, vaan tarkistus ja katsotaan mikä käynnistystapa varataan. Perjantai aamuksi "toivottavasti" (näin sanoivat, että ei edes varmasti perjantaina) saadaan käynnistys sitten. Mulla on huono olla, turhauttaa, tukala olo.. :'( eikä yhtään aiemmin saa vaikka sanoinkin olostani. Saisi edes torstaiksi sen käynnistyksen! En tiedä miksi nyt näin paljon masennuin, onhan tässä pahempiakin oloja ollut, mutta...

Hyvä puoli on että mies jää jo huomisesta kotiin. Ei tarvitse yksin olla.

Anteeksi valitus ja avautuminen!

Onnea teille jotka vauvan olette saaneet :heart:

Bettis ja rakas 41+2 :heart:
 
Bettis Tuo taitaa olla TYKSin yleinen käytäntö. Minulle sanottiin, että käynnistystapa-arvioon saa marssia 41+5. Mutta toivotaan, että sinulla starttaisi itsestään jo ennen sitä!

Blissille pidän peukkuja, että se nyt vihdoin starttaisi kunnolla!

nnina Ihmeessä näytille! Ei se maailma siihen kaadu, vaikka kotiin vielä pistäisivätkin takaisin.

Keltakukka 40+2
 
  • Tykkää
Reactions: Bettis
Kiitos kaikille onnitteluista! :flower: :)

Sirel /3.lapsi (tyttö olo) IT`S A BOY 3770g ja 49cm / la 1.2. ja tyttöolo ei pitänyt paikkaansa

Ei pitänyt myöskään lääkärin tekemä ultrakaan paikkansa :D Varma tyttö piti olla mutta poika sieltä tuli. (poikalupaus saatiin rv 36 ;) ) Erikoislääkärilläkin voi huteja tulla.. :LOL:

Tuohon päivitykseen voisi vielä lisätä että rv 39+5 syntyi, kiitos :)

Sirel ja poika-vauva ikää 12 päivää:heart:
 
Bettis, Näinhän se on, että raskaus käynnistetään vasta n. 42+1-2 jos mitään syytä vauvan voinnissa ei ole käynnistää aiemmin. Neuvolasta sulle varattiin varmastikkin yliaikaiskontrolli, ei käynnistys aika. Tylsää, jos sun oli annettu ymmärtää, että kyse on käynnistyksestä, varmasti turhauttavaa!
Koitahan jaksaa, kyllä se sieltä syntyy. Ja jos käynnistykseen menee, niin helpompi aina käynnistää, mitä kypsempi tilanne.

Meillä sitten myös "käynnistettiin", eli eilen illalla ysin jälkeen menin päivystykseen, kun päätä särkenyt koko päivä ja paineet snadisti koholla.
Lääkäri ultrasi ja totesi, että paikat edelleen sormelle auki ja kanavaa pari senttiä, vähän pyöräytti rajummin alakertaa ja kun nousin ylös ja ehdin vetää housut jalkaan ja melkein istumaan alas, kun vedet alko valumaan.
Siitä sitten osastolle, supistukset alkoi tunnin kuluttua hiljalleen.
Klo 00.25 siirryttiin saliin ja tänään klo 04.35 syntyi meille pieni poika, 3430g ja 50cm :heart:

Ollaan lähdössä kotiin huomenna heti lastenlääkärin jälkeen, jos kaikki ok pojalla.
 
Uusille tervetuloa ja kovasti voimia Julille toipumiseen! Sekä onnea onnea taas vauvautuneille!! :flower:

Ihanaa MrsR että pääsitte kotiin! Kiva että hauvatkin on ottanu vauvelin hyvin vastaan, mä jännittelen kans mitä meijän 1-vee rasavilli tuumaa uudesta perheenjäsenestä...

Kukas puhui hikoilusta... Mulla on talvitakin alla ollut pitkään pelkkä T-paita, ja silti hiki valuu... :) Samoin kuorsaan aivan järkyttävän kovaa ja mies ihan hiilenä... :) Noh, saapahan nyt tuta miltä tuntuu ku toinen rohisee joka yö vieressä niin et seinät tärisee! :D

Tänään kävin neuvolassa,ja huomenna soittelen aikaa yliaikaiskontrolliin synnärille. Alkoi jännittää aivan törkeen paljon, vaikka täs onki toivottu synnytyksen alkamista jo monta viikkoa... Bettis mullaki eka "tarkistusaika", ja sit kai kertovat mikä päivä käynnistetään... Toivottavasti ei mee kovin pitkälle!!

Synnytystuulia kaikille vielä odottaville!

Leina + Herne 40+3
 
40+0 ja kärvistely jatkuu myös täällä! Supistelee 7-10 minuutin välein, osa kivuliaammin kuin toiset, limatulppa irtosi, mikä sai taas toivon heräämään, mutta eiköhän tää homma kuivu taas kasaan. Blaah. Kävin pyörähtään neuvolassakin, turhaa hommaahan se nyt on, kun kaikki on hyvin, vain vauvaa odotetaan. Sain vielä yhden ajan ens viikolle ja sit siirtyy synnärin seurattavaksi. Käynnistykseen mä en todellakaan halua, se luonnottomuus pelottaa mua.
Mä kävin hakemassa supistuksiin vauhtia rappusista, mutta sain aikaan vain maitohappopohkeet :)

Onnea (TAAS!!!) kaikille vauvan saaneille!!
 
Ihanaa tulla tänne purkautumaan kun saa aina tukea :heart: kiitos siitä :heart:

Ehkä me bliss ollaan sattumalta siellä tyksissä samaan aikaan. Täälläkin yritän tehdä kaikkea että vauva päättäisi syntyä itsestään. Lähden hitto vaikka 5 tunnin reipaskävelylenkille! Ja juoksen noita rappuja ylös alas!

Taas onnea vauvautuneille! :heart:

Bettis ja rakas :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Bliss

Yhteistyössä