Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

Hei vaan kaikille!:)

Täällä mennään nyt rv 21-0.
Olo on ollut hyvä, mulla sama kuin Bettinahilla että normaalia aiemmin nukkumaan ja aamulla virkeänä ylös. Tosin joinakin päivinä väsyttää normaalia enemmän ja oon ihan puhki koulun jälkeen. Salilla oon jaksanut taas alkaa käymään enempi ja se on piristänyt.

Toissapäivänä oli rakenneultra joka jännitti hirmuisesti, siellä oli kuitenkin kaikki tosi hyvin. Vauva tosin nykyisen koon mukaan olis kuulemma tulossa jo 8.2 eli neljällä päivällä aikaistuis, la:ta ei kuitenkaan enää tässä vaiheessa lähdetty muuttamaan. Vauva liikkui ultrattaessa kovasti ja kätilö kysyi kumpaas vanhempaan on vauva tullut kuin noin villi kaveri, jalat heilu koko ajan :D mies veikkasi heti että minuun.

Niitä kauan kaivattuja liikkeitä aloin tuntea ihan yllättäen illalla sängyssä maatessa rv 19-2 ja tuntunut päivittäin siitä asti ihan seisaaltaan ja istuessakin (pari kertaa kädellekin), ei kuitenkaan ainakaan vielä toistaiseksi noin voimakkaana kuin teillä joillakin että esimerkiksi yöllä herättäis. Mitään saippuakuplien poksahteluja tai perhosen siipiä en myöskään oo tuntenut vaan ihan kunnon muljahtelua ja muksimista alusta pitäen ;)

Ja sukupuolta sitten päädyttiin kysymään, mulla on ollut niin voimakas tunne pojasta koko ajan että on ihan ärsyttänyt kun ei vaan uskalla ostaa mitään pojalle kun ei varmaa tietoa ollut. Noh 421 grammainen poitsuhan se siellä :) Kätilö tulosti meille kuvia ultrasta ja vieläpä ympyröi kohdan missä sukupuoli näkyy kyllä erittäin selkeästi että voidaan siitä katsoa mikäli alkais epäilyttää.

Nyt on tosi kiva kun voidaan myös nimeä alkaa miettimään kunnolla, jotenkin tuntuu että pojalle on tosi vaikea keksiä kun taas tytölle meillä olis ollut jo tosi pian plussaamisen jälkeen nimiehdotus valmiina :rolleyes: Mutta ihan kivahan se on miettiä ja suunnitella ei siinä mittee.

Ei malttais kyllä millään odottaa helmikuuta:love:
 
Viimeksi muokattu:
Hipheijaa täälläkin rakenneultra takana! Kävin aamulla Kättärillä ja tyttösellä oli kaikki hyvin. Kovasti meuhkasi siellä, näytteli ahkerasti pieniä käsiään ja viisi sormea oli kummassakin kädessä. :D En tunne vielä liikkeitä ja istukka onkin sellaisessa asennossa, että se demppaa potkuja. Ihana huojentunut olo! Huomenna takaisin Kreetalle, vielä kuukausi töitä ja sitten pääsen taas Suomeen pariksi viikoksi. Sopivasti neuvolan valmennuksiin.

Vagabonda 19+5
 
  • Tykkää
Reactions: äippä 84
Hei arvatkaa mitä!! Mulla näkyy linea negra!!! Alhaalta ylös asti <3 mä vielä odotin et jos onkin vaan äitiyslegginseistä tullut viiva mut ei! Ihanaa :D tätä mä odotin!
Mulla on semmoinen tosi hailakka viiva alhaalta ylös, ehkä se siitä tummentuu :D Mulle on muuten tapahtunut suuri ihme raskauden myötä; säärikarvojen karvankasvu on lakannut kokonaan! Olisin voinu luulla että päin vastoin olis pojan myötä vaan villiintyny x) Huomasin tossa muutama päivä sitte ku meinasin alkaa karvoja ajeleen että ohops, eipä tarviikaan. Ja mulla kaikki muut ihokarvat tosi vaaleita mutta sääriin alkoi ekan ajelun jälkeen joskus teininä kasvaa säärikarvat paksuina ja tummina.. Heh kumpa pysyisivätkin poissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Boomkaa
Hei. Onkos muilla täällä ollut alamahan vihlontaa? Nyt lauantaista asti aina välillä ollut semmoista että vihloo ihan ykskaks vasemmalle puolelle alamahaa.. tuntuu typerälle et vaikka onkin jo kuudes lapsi tulossa, niin silti sitä on huolissaan joka nippasusta tai vihlomisesta.. :/ Oon miettiny et onko nää kohdunkasvukipuja,liitoskipuja vai mitä..liitoskipuja kun ei oo koskaan mielestäni ennen ollut. Vihlominen tulee oikeastaan silloin kun liikkuu,istuessa ei oo tullu ainakaan vielä.

Hannaval 19+5
 
Hei. Onkos muilla täällä ollut alamahan vihlontaa? Nyt lauantaista asti aina välillä ollut semmoista että vihloo ihan ykskaks vasemmalle puolelle alamahaa.. tuntuu typerälle et vaikka onkin jo kuudes lapsi tulossa, niin silti sitä on huolissaan joka nippasusta tai vihlomisesta.. :/ Oon miettiny et onko nää kohdunkasvukipuja,liitoskipuja vai mitä..liitoskipuja kun ei oo koskaan mielestäni ennen ollut. Vihlominen tulee oikeastaan silloin kun liikkuu,istuessa ei oo tullu ainakaan vielä.

Hannaval 19+5
Moi! Meillä onkin ihan samat viikot meneillään. Mulla vihloi viime yönä just vasemmalta puolelta alavatsaa, jopa vähän nivusissa. Käännyin sängyssä jotenkin nopeasti ja sitten sattui. Tänään oli rakenneultra ja kaikki hyvin. Olettaisin siis, että ihan normaalia? En edes kysellyt kätilöltä tästä... Nyt päivällä on ollut ihan kivutonta, vaikka olen kävellytkin paljon.

-Vagabonda 19+5
 
Meillä oli myös aamusta rakenneultra. Kaikki oli onneksi hienosti eli olin turhaan jännittäny. Vauva vastasi aikalailla laskettua aikaa eli tänään 21+2. Painoarvio 400g. Istukka mulla on takaseinämässä, mikä selittää sen, että tunsin liikkeet jo aikasin. Sukupuolikin tuli selväksi eli meille on tulossa pieni poika niin kuin ajateltiinkin.:love:

Etusivulle voi päivittää mun kohtaan poikalupaus.
 
  • Tykkää
Reactions: äippä 84
Moi! Meillä onkin ihan samat viikot meneillään. Mulla vihloi viime yönä just vasemmalta puolelta alavatsaa, jopa vähän nivusissa. Käännyin sängyssä jotenkin nopeasti ja sitten sattui. Tänään oli rakenneultra ja kaikki hyvin. Olettaisin siis, että ihan normaalia? En edes kysellyt kätilöltä tästä... Nyt päivällä on ollut ihan kivutonta, vaikka olen kävellytkin paljon.

-Vagabonda 19+5
No niinpäs onkin samat viikot :) Mäkin oletan tämän vihlomisen olevan nomaalia tai ainakin toivon niin :D Olen myös touhunnut lauantaista asti paljon.
 
Ja hei , huomasin tuossa että oon laittanu väärän lasketun ajan ( tai sitten saan syyttää ennakoivaa tekstisyöttöä :D) eli oikea laskettuaika on 22.2 ei 20.2. Että jos joku viitsisi päivittää mut oikeaan päivään :D
 
Ihania rakenneultrakuulumisia! Paljon onnea kaikille, jotka ovat jo päässeet siellä käymään :love:

Täällä karvat kasvaa nopeammin kuin ehtii höylää käyttämään. Eli mulla raskausaika tekee sen, että joka paikka rehottaa. Paitsi hiukset, joita tuntuu varisevan hirmuna irti. Siihen tosin on osasyyllinen tuo innokas 5v. tytsy, joka opettelee kampausten tekoa äidin hiuksilla :D

Närästys on ihan hillitön täälläkin. Rennietä menee kovasti, että pärjää työpäivän. Kotona pakko pötköttää kyljellään matolla tai sohvalla, että olo helpottaa. Rasvaiset ruoat (mm.kermaperunat, kiusaukset yms.), kala (etenkin lohi), paprika, salaatit, kahvi, osa leivistä (=hiiva), ruis, jne. alkaa pakottaa liki heti syömisen jälkeen.Tuntuu, että kun kohtu kasvaa, niin paine vatsalaukulle tulee tosi kovaksi ja kaikki meinaa nousta ruokatorveen :(

Ientulehdus rantautui kaiken lisäksi. Johan tässä olikin pari viikkoa suht leppoista oloilua ja eloa ilman pahempia vaivoja...:cautious: Listerine suuvedellä koitan päästä siitä eroon, mutta pitänee varata lisäksi käynti hammashoitajalla. Voipi olla, että joutuu käymään lekurissa paikkaamassa pari hammasta.

Töissä on alkanut jylläämään lastentaudit. Tarjolla on ihan perusflunssaa, enterorokkoa, angiinaa sekä luultavasti kohta myös vatsatautia. Fiksu saisi kaikki kerralla ja olisi viikon pois töistä, mutta nuo varmaan tulee ripotellen. Siinäpä se syksy kuluu rattoisasti :p

Kohdun vihlonnat, paineen tunne, yms. alkaa olla täälläkin ihan päivittäisiä. Välillä tulevat ihan selvästi rasituksesta, mutta välillä ihan puskista (esim.kylkeä kääntäessä) kuten Vagabonda sanoi.

Parisuhde on ollut vähän taka-alalla kaiken kiireen keskellä. Etenkin seksille ei tunnu löytyvän aikaa/paikaa, kun aamuisin/päivisin ei juuri nähdä ja illalla oon ite ihan rättipoikki. Silloin kaipaan pelkkää hyväilyä ja lähellä oloa eikä ajatus muusta tahdo sytyttää. (Mutta kun saa aikaiseksi niin seksi tuntuu tällä hetkellä ihan helkutin upeelta :p:barefoot::love::X3:)
Tosin nuo kohdun kipuilut/epämukavuuden tunne tuntuu jo nyt hieman rajoittavan petipuuhia.

Tänään on ollut muuten ok päivä, mutta päänsärky on vaivannut aamusta asti. Se helpotti hieman kun kellahdin töiden jälkeen lasten kanssa katsomaan elokuvaa, mutta palasi taas. Töissä pitää kiirettä ja työkaverille tupsahti juuri 4 viikon sairasloma. Tietää lisää kiirettä ja enemmän töitä kun pitää opastaa sijaista. Epäilen, että päänsärky tulee siis stressistä, mutta pitänee soittaa neuvolaan ja kysyä mielipidettä.

Olipa positiivinen teksti näin maanantain kunniaksi. Pitää käydä välillä kippaamassa tänne, ettei mies joudu kuuntelemaan kaikkea :D

Nyt kuitenkin suihkuun, että pääsee iltateelle ja kääriytymään vilttiin sohvan nurkkaan ;)

BoomKaa ja papunen rv19+2
 
  • Tykkää
Reactions: Qwerty_
Ihanaa huomenta kaikille! Jotenkin tosi seesteinen olo, mistä lie johtuu :D Aamukahvia hörpin, esikko lähti just kouluun ja kuopus tossa "syöttää " legopalikoita koiralle :LOL: Ihana koira, näkee naamasta kuinka se kaiketi miettii että "taasko tää sama leikki" mutta silti se ottaa kärsivällisesti jokaisen tarjotun legon hampaisiin, tyttö kikattaa onnellisena ja koira sylkäsee legon pois jotta voi ottaa seuraavan :love:

Mä oon oikeesti vähä kade kun niin moni on saanut vauvan sukupuolen tietoon! Olisin todella kovasti halunnu itsekin tietää ja olin niin oottanu. .. Lääkäri lohdutteli että kyllä se seuraavassa ultrassa varmasti jo selviää. Mutta seuraava on vasta rv33 + jolloin katotaan tarjonta ja tehään painoarvio ym. Ei auta kuin odotella.

Mulla on ihan kauhee sisustusvimma päällä. Kaikkee uutta pitäisi saada (tv - tason tilasin :whistle: ) ja oon katellu uusia verhoja, mattoja ym. ym. Pikkulasten huonetta haluaisin laittaa tosissaan, mutta kun se tulevan sukupuoli on pimennossa :cautious: Pienille tulee siis yhteinen huone ja jos tulee toinen tyttö niin haluaisin sisustaa oikein kunnon prinsessa huoneen :D mutta jos poika niin sit jotain neutraalia. Toki vauva tulee siirtymään omaan huoneeseen vasta joidenkin kuukausien päästä syntymästä joten hyvin ehtii laittaa vaikka sukupuoli selviäisi vasta synnärillä. MUTTA kun sitä on niin malttamaton! :geek: Mies vähän vihjaili että saattais viikonloppuna lähtee käyttään meitä Ikeassa :love:

haasu rv20+2
 
Huomenta :)

Rakenneultra takana ja kaikki hyvin! Mitään poikkeavuuksia ei löytynyt, mutta kasvukontrolliin saatiin aika 2 viikon kuluttua, koska pikkuinen vastasi kooltaan reilua viikkoa pienempää. Niinhän asia on ollut varhaisultrasta lähtien, joten ei huolta. Laskettua aikaa ei enää tässä kohtaa lähdetä siirtelemään, joten en kyllä tiedä miten tämä sitten jatkossa vaikuttaa (n) Kuitenkin normaali raskauden kesto on rv 38-42 välillä, joten eipä kait mitenkään. Saa kertoilla, jos jollakin on tietoa asiasta (y) Mielelläni tietysti menen vielä vauvaa ultraan kurkkailemaan!!
Niin, ja kovin oli kätilö sitä mieltä, että pikkuinen tyttö (saa päivitellä listaan) siellä masussa touhuilee:love::love: Hyvin mahtuu 4:s tyttö vielä meidän huusholliin :D

Liikkeet tuntuu voimakkaina ja iltatraditioksi onkin muodostunut niitä koko perheen voimin yhdessä tunnustella. Kuopus 8v., myös kovasti vauvalle juttelee <3

Linea negraa ei ole koskaan ollut eikä ole nytkään..

Vauvanvaatteet pesin ja silittelin eilen valmiiksi, millään ei malttaisi enää vauvaa odotella:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja varrtTi
Hei,
Täällä yks matti myöhänen ilmottautuu vielä mukaan jos vaan mahtuu.:) alusta asti oon täällä pyöriny lukemassa teän jutustelua mutta mukaan en oo uskaltautunu.. nyt jo 20+3 nii jos sitä jo uskaltais nauttia uuesta tulokkaasta..:love:

18.2.2017/Mami94/22v./OAS/2. lapsi

Rakenneultra on vasta ens viikolla mutta tänään oli neuvola ja meille lupailtiin pientä tyttöä.:love::love: Meillä siis ultrataan, joka neuvolakäynnillä niin pienokaisen näkee monta kertaa raskauen aikana.:)

Kotona siis asustaa jo reipas kaks vuotias poju niin kiva saaha tyttöki taloon.:) Tää on tällänen ylläri vauva (TOSI ilonen sellanen) ku meille sanottiin jo että 90% tod.näk. ei enää lapsia saaha..

Mami94 ja sintti rv 20+3
 
Mua edelleen ihmetyttää nää menkka olot. Siis aivan sama olo kuin juuri ennen menkkoja. Soitin sitten neuvolaan ja ei jäänyt positiivinen kuva sieltäkään. Sanoi "no kai se ihan normaalia on. Ku ei tuu vuotojakaan. Lepää nyt vaan". No mä nyt sitten lepään enkä nostele mitään mutta silti. Käski myös harjoittaa lantionpohjanlihaksia. :D mutta siis nää tunteet tulee yleensä näin öisin. Juuri ennen nukkumaan menoa.

Millä viikolla ja päivällä olette olleet rakenneultrassa. Kuulema 20+1 sitä ei voi tehdä mutta taas 20+4 niin sopii jo. Kuulosti oudolta että se kolme pvää vaikuttaa niin paljon. Onko tosiaan niin päivän päälle?

Nyt nukkumaan. Tunnustelen Babyn liikkeitä vielä <3

- Bettinah ja baby 19+2
 
Tervetuloa uusillekin!

Bettinah mulle lähetettiin aika sairaalasta ru rv 19+4 ja ihan kaikki tarkkaan katsoi ja tutki. Ja kaikki oli niin kun pitääkin. Seuraava ultra on rv 27+5. Edelleen haluavat seurata että vauva kasvaa ja kehittyy hyvin.
Johtuen ilmeisesti mun historiasta koska muuta syytä ei ole tarkempaan tutkailuun.

Täällä mieskin tunsi sen kunnon potkun eilen illalla. Ja oli ilahtunut ❤ 7v kuopus tunsi jo aikasemmin ja se oli hänelle iso juttu. Kertoi toki viimeisen ultran jälkeen kuinka hän jo rakastaa tulevaa pikkusiskoa tai veljeä.

Ongelmia alkaa olemaan lähinnä vaatteiden suhteen. Mulla ei talvitakit taida mahtua päälle.. Täällä ainakin ilmat kylmennyt siihen malliin että kohta tuo paksu villatakki ei riitä.

Theran & vauva 21+3
 
Mua edelleen ihmetyttää nää menkka olot. Siis aivan sama olo kuin juuri ennen menkkoja. Soitin sitten neuvolaan ja ei jäänyt positiivinen kuva sieltäkään. Sanoi "no kai se ihan normaalia on. Ku ei tuu vuotojakaan. Lepää nyt vaan". No mä nyt sitten lepään enkä nostele mitään mutta silti. Käski myös harjoittaa lantionpohjanlihaksia. :D mutta siis nää tunteet tulee yleensä näin öisin. Juuri ennen nukkumaan menoa.

Millä viikolla ja päivällä olette olleet rakenneultrassa. Kuulema 20+1 sitä ei voi tehdä mutta taas 20+4 niin sopii jo. Kuulosti oudolta että se kolme pvää vaikuttaa niin paljon. Onko tosiaan niin päivän päälle?

Nyt nukkumaan. Tunnustelen Babyn liikkeitä vielä <3

- Bettinah ja baby 19+2
Lienee urbaanilegendaa.. ei se noin päivän päälle ole. Ainahan todellinen raskauden kesto voi tuon verran kevyesti heittääkkin. Itsellä piti olla rv 21 tasan, mutta vastasi 19+3. Hyvin saatiin rakenteet näkyville :)
 
Mua edelleen ihmetyttää nää menkka olot. Siis aivan sama olo kuin juuri ennen menkkoja. Soitin sitten neuvolaan ja ei jäänyt positiivinen kuva sieltäkään. Sanoi "no kai se ihan normaalia on. Ku ei tuu vuotojakaan. Lepää nyt vaan". No mä nyt sitten lepään enkä nostele mitään mutta silti. Käski myös harjoittaa lantionpohjanlihaksia. :D mutta siis nää tunteet tulee yleensä näin öisin. Juuri ennen nukkumaan menoa.

Millä viikolla ja päivällä olette olleet rakenneultrassa. Kuulema 20+1 sitä ei voi tehdä mutta taas 20+4 niin sopii jo. Kuulosti oudolta että se kolme pvää vaikuttaa niin paljon. Onko tosiaan niin päivän päälle?

Nyt nukkumaan. Tunnustelen Babyn liikkeitä vielä <3

- Bettinah ja baby 19+2
Mulla kans tuota menkkamaista oloa ja se on ihan normaalia..tai niin ne neuvolasta sanoa jo viime raskaudessa ja niin ne sano nytkin..kuulemma johtuu kohdun kasvamisesta:) en siis osaa olla huolissaan asian suhteen:)
Mulla olis ollu rakenneultra 20+2 mutta töiden takia jouduttiin siirtää ja on nyt sitten 21+2..sanoivat 20-22 viikoilla on ihan okei tehä rakenneultra:)

Mami94 ja sintti rv 20+4
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Menkkamaisia kipuiluja mulla oli kuopuksesta koko raskauden ajan, varsinki ekoilla viikoilla ja pelkäsin aina että kesken menee. .. Normaalia kohdun kasvukipua se oli :) Tässä raskaudessa on tuntunu tosi vähän, ilmeisesti kohtu venyy "vanhasta muistista " kun mulla viimesestä niin vähä aikaa. Onkohan muuten kellään muulla näin pienellä ikäerolla tulossa vauva? Kuopus täyttää helmikuussa 1v4kk :)

Rakenneultra oli mulla nyt rv19+4 ja kuopuksesta oli 19+6. Olisiko vähä paikkakuntakohtanen ?

Eilen illalla tunsin ekaa kertaa potkun kämmentä vasten vatsan läpi :love: Mies ja esikoinen sit yritti kans tunnustella mutta ei enää saatu niin selviä potkuja. Mulla on etinen istukka joka näköjään vaimentaa liikkeiden tuntemista TODELLA paljon, oon ollu oikein yllättynyt :eek: Ekaa kertaa istukka on edessä ja olin jo väliin vähän hermona kun en vielä rv19 tuntenu ku jotain hyvin pientä hyvin satunnaisesti. . Aikasemmissa raskauksissa noilla viikoilla tuntui jo niin selvästi.
 
Mullakin oli rakenneultra 20+1. THL oppaan raskaanaoleville mukaan rakenneultra tulisi tehdä viikoilla 18+0 - 21+6.

Menkkamaista särkyä ja vihlontaa mulla on ollut paljon. Ja harjoitussupistuksia. Pääsin neuvolalääkärille kohdunsuun tarkastukseen tänään. Ei ollut paikat pehmentyneet onneksi, mutta jouduin jäämään sairauslomalle kun työ on fyysisesti raskasta. Mielelläni olisin vielä jatkanut töissä, mutta tuleva vauva tietysti etusijalle <3

Nyt nostaa päätään jo pesänrakennusvimma, imuri on heilunut hyvään tahtiin ja vaatekaapit sekä keittiön kaapit on järjestelty :) yleensä olen tosi laiska pitämään huolta kodista :D Vielä en ajatellut vauvanvaatteita pestä, lähempänä helmikuuta sitten. On niitä kiva kuitenkin hypistellä vähän väliä:)

Rautalintu ja Taneli 21+1
 
Wuf
Pitkästä aikaa tulin tänne edes lukemaan ja paljon oli tekstiä tullut, vaikka selvästi hiljaisempaa on...

Kummit meillä on jo valittuna ja tällä kertaa tulee kolme. Kaverini ja hänen mies sekä miehen serkku/minun kaveri. Meillä niin esikolla kuin kuopuksella on yksi mies ja vähintään kaksi naista kummeina jasamalla kaavalla mennään nyttenkin

Vakuutus meidän on pitänyt ottaa jo odotusaikana molemmille, mutta esikon kohdalla tajuttiin liian myöhään ja kuopukselle unohdettiin ottaa, mutta nyt olisi tarkoitus kyllä tulokkaalle ottaa... jos vaan muistetaan ;)

Raskausarpia ei ole uusia tullut, mutta muutamat esikoisen aikana tulleet ovat selvästi jo vähän alkaneet punoittaa. Esikoisesta mulle tuli reisiin kylkiin ja rinroihin, mutta kuopuksen kohdalla ei lainkaan.
Vauvamaha on ollut jo viikosta 14 alkaen näkyvissä jos pitää kireitä paitoja, mutta sen verran pieni kuitenkin että löysillä saa vielä piiloon. Äitiysvaatteet on ollut käytössä jo 12 viikosta lähtien.
Liikkeitä olen tuntenut nyt kolmen viikon ajan ja koko ajan vaan enemmän ja vahvemmin, mutta päälle ei vielä tunnu kuitenkaan.

Ikäeroa eillä kuopuksen ja tulokkaan välille tulee lähes tasan 2v. Laskettuaikakin on sama, mutta kuopus menikin sitten 2 viikkoa yliajalle...

Harjoitussuppareita ja kasvukipuja on päivittäin. Viime viikolla oli myös ihan kivuliaitakin suppareita reilun 7 tunnin ajan, jonka seurauksena käytiinkin sitten äitipolilla tarkistuksessa. Kaikki oli onneksi hyvin vauvalla eikä supparit olleet saaneet mitään aikaan. Samalla selvisi sukupuolikin kun pieni mies :love: venytteli juuri jalkojaan eli mulle voi lisätä poikalupauksen. Kuvakin saatiin tästä reissusta muistoksi. RU on sitten 10.pv eli aivan kohta sekin:LOL:
Nimi on jo kovasti ollut mietinnässä varsinkin kun nyt tiedossa on sukupuoli. Nimi tulee alkamaan N kirjaimella, koska esikolla ja kuopuksellakin alkaa :)

Johan tulikin tarinaa... josko nyt aktivoituis käymään täällä useamminkin ;)

Wuf ja poju 19+5 ( HUI kaksi päivää puoleen väliin!)
 
Mä soitin sinne ultraan vielä ja kuulemma ei käy 20+1 :eek: on kuulemma liian aikaisin silloin. Ja he tähtää aina siihen rv 21.

Mua on nyt sekin alkanut jo stressaamaan, että vauva muka liikkuu vähän :D vaikka tunnen kyllä useasti päivän aikana liikkeet. Mutta no.. ikuinen stressaaja olen.

Jatkuvasti olisi makean ja suolaisten herkkujen nälkä. Ruoka ei maistu kunnolla, mutta herkut. Ja salmiakki. Voi että kun voisin syödä salmiakkia pelkästään. :D vielä viikko ja sitten olisi vihdoin ultra. <3

Bettinah ja baby 19+3 <3
 

Yhteistyössä