Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

Ainiin! Mulla istukka takana mutta hieman kohdunsuun päällä (?) jos nyt oikein muistan mitä lääkäri kertoi. Mä nyyhkytin siinä koko ajan niin osa meni ohi :D menen siis joulukuun puolessa välissä uudestaan ultraan. Tarkistetaan että istukka siirtyy paikalleen :)

Mä niin odotan että pääsen sisustamisen ja ostamaan vaatteita. Jännä kun oli ihan poika olo. Mutta en voisi olla onnellisempi. Olen ihan täynnä rakkautta!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Hei taas pitkästä aikaa :ROFLMAO:

kuukausi ehtikin vierähtää tässä viime kirjoituksesta. Meillä rakenneultra takana ja vähän veikkas tyttöä, mutta ihan varmaks ei uskaltanut sanoa, kun vauveli piti jalkoja aika paljon siellä tiellä. Mittojenkin saaminen oli vähän hankalaa.

Närästystä on edelleen kovasti, piti saada omeprazol resepti puhelimen kautta ja lääkäri ei koskaan soittanut. Ja en saanut aikaiseksi soittaa neuvolaan takaisin, niin tässä sitten odotellaan ensi viikkoon.

Harjoittelukin alkaa maanantaina ja kestää 4,5 vkoa. Sen jälkeen ollaan valmista pataa :ROFLMAO:
 
Tässä olisi meidän ultrakuva tyttöveikkauksesta. Kätilö oli sama kuin esikoisen molemmissa ultrissa ja silloinkin ei veikannut ihan satavarmaksi, että tyttö tulisi. Mutta osui kuitenkin silti oikeaan. Ehkä uskallan luottaa tähänkin veikkaukseen, kun niin monta kertaa katsoi ja aina sanoi samaa, että kyllä tytöltä näyttää.

Mitäs mieltä ootte?
 
Tässä olisi meidän ultrakuva tyttöveikkauksesta. Kätilö oli sama kuin esikoisen molemmissa ultrissa ja silloinkin ei veikannut ihan satavarmaksi, että tyttö tulisi. Mutta osui kuitenkin silti oikeaan. Ehkä uskallan luottaa tähänkin veikkaukseen, kun niin monta kertaa katsoi ja aina sanoi samaa, että kyllä tytöltä näyttää.

Mitäs mieltä ootte?



Hei, sukupuoli asiaa en halua kommentoida kun en tiedä, mutta kannattaa ehkä sensuroida nuo henkilökohtaiset tiedot tuolta :)
 
Tässä olisi meidän ultrakuva tyttöveikkauksesta. Kätilö oli sama kuin esikoisen molemmissa ultrissa ja silloinkin ei veikannut ihan satavarmaksi, että tyttö tulisi. Mutta osui kuitenkin silti oikeaan. Ehkä uskallan luottaa tähänkin veikkaukseen, kun niin monta kertaa katsoi ja aina sanoi samaa, että kyllä tytöltä näyttää.

Mitäs mieltä ootte?
En kanssa sukupuoleen osaa sanoa mutta tosiaan sun koko nimi ja henkilötunnus näkyy. Onnea ultra kuulumisista!❤
 
Täällä jätiin sit saikulle supistelujen takia..saas nähä miten työssä käymisen käy ku kipeitä supistuksia tulee päivittäin paljo..nyt reipas viikko saikkua ja sit lääkäriaika ja mietitään miten tehhään jatkon suhteen.:) jos ei oo kohdunsuulla muutoksia tapahtunu nii haluan palata töihin viel ainaki yrittämään:)

Vauvan liikkeet tuntuu tosi selvästi ja meän typy on tosi liikkuvaista sorttia maha kasvaa ihan silmissä ja välillä jo tuntuu et vois hetken pysyä tän kokosena et ei tuu sit ihan valtavaa masua

Nyt oon alkanu ettimään tyttövauvan vaatteita ja onhan se ihan kivaa vaihtelua ku tähän asti ostanu vaan poikien vaatteita:LOL:

Mami94 ja sintti rv 22+1
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Mukavaa sunnuntaita kaikille! :)

Täällä on ihan nuutunu ja loppuu palanut fiilis. .. :unsure: Kamalasti kotihommia ja kuopus levittää KAIKEN mihin ylettää (äsken keräsin keittiön laatikosta pois legoja, wc paperirullan, lapasen, koiran puruluun ja oman kenkäni :eek: ) ja kaiken lisäksi esikoinen rymysi keskiviikkona kätensä kipsiin ja tarvii nyt apua aikalailla. Eilen illalla olin niin puhki että itkin miehelle etten tuu ikinä pärjäämään /jaksamaan sitten kun vauva tähän vielä syntyy ! No, nyt on sentään jo vähän parempi mieli suhteellisen hyvin nukutun yön jälkeen.

Mulla vauvat olleet syntyissään poika 4290g ja typy 3482g elikkä ihan järkevän kokosia vaikka ite lihon ja maha kasvaa ihan tolkuttomasti! :) Ja maha todellakin kasvaa... aamulla viruttelin astioita tiskialtaassa ja jossain vaiheessa huomasin että pusero on vatsan kohdalta ihan märkä, kun maha makasi siinä tiskipöydän reunalla!!! o_O
Mies tunsi eilen ekaa kertaa vaavin potkut poskeaan vasten, kun painoi päänsä mun mahaa vasten ja jutteli pikkuiselle :love:

Kiireinen viikko on taas tulossa. .. On käyntiä vaikka missä (torstaina neuvolassa ) ja pitäisi loppuviikosta aloittaa leipominen kuopuksen 1v synttäreille jotka juhlitaan lauantaina. Sillon la. iltana me päästään sit ukkokullan kanssa kahestaan hotelliin yöksi kun mun äiti jää meille lasten kanssa :love: Anteeksi tosi omanapainen viesti! Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :)

haasu rv22 tasan :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: varrtTi ja Babez74
Täällä kans vauva liikkuu tosi paljon päivän aikana. Mietin usein, eikö se nuku ollenkaan ja ennustaako tää nyt huonoa nukkujaa meille. Ei oo siis usein puoltakaan tuntia putkeen liikkumatta. :D:cry:

Mä oon miettiny tota kokoasiaa. Minä oon ite ollu 4030g ja mies 4200g. Kysyin tästä lääkäriltä ja hän oli sitä mieltä, että ei oo periytyvää, et enemmän vaikuttaa se loppuvaiheen ruokavalio. Meillä on terveellinen ruokavalio, sokeriherkkuja mä en syö juuri ollenkaan, mutta muuta hiilariherkkua silloin tällöin. Toki meille ny ei mitään kovin pientä ja siroa vauvaa tuu tekemälläkään, kun ei kumpikaan olla sirorakenteisia.
Sit mietin omaa äitiä. Hänellä vauvat olleet 3500-4500g että luulis, jos olis periytyvää, niin kaikki vauvat olis ollu isoja.:D
Ultrassa 21+2 vauvan kokoarvio oli 400g eli hyvin keskiarvovauva sen mukaan vielä.

Nyt rv 23+1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boomkaa
Tällä lähti vklna ru jälkeen ihan lapasesta shoppailu kirppiksellä! Ostin satasella vaatteita... Kyllä oli ihania!:)

Mites muilla hankinnat?

Rv 21+3
Meillä on....tuttipullo hankittuna. :D Ei olla vielä ehditty kauppoihin kun työtahti on ihan mahdoton. Joulukuussa töiden loputtua aletaan katsella huonekaluja ja muuta. Ja nykyiseen vieras/romuhuoneeseen pitäisi raivata tilaa hoitopöydälle! Sänky laitetaan varmaan aluksi meidän makkariin. Täällä oli yhdellä nettikirpparilla myynnissä Mooses-koppa. Onko teillä kokemuksia? Se maksoi vaan 30 € eli ei ole hinnasta kiinni, mutta en halua turhaakaan tavaraa hankkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Meillä ei isompia hankintoja (sänky, vaunut, istuin) tarvi tehä ku ostettiin esikoiselle uutena kaikki ja ollaan säästetty ne. oikeestaan hakintalistalla on vaan vaatteet ja sit jotain pientä :) vaatteita oon aatellu ostaa hiljallee ja sit joulin aikaa alesta hamstrata jos sieltä löytyis
 
  • Tykkää
Reactions: Boomkaa ja Babez74
Wuf
Täälläkin RU takana ja aivan ihana kätilö esitteli pojun meille hyvin tarkkaan ja rauhassa:love: ja tosiaan POIKA on hyvin suurella todennäköisyydellä... kuvakin saatiin :ROFLMAO:

Ostoksia ei paljoo tartte tehdä kun kuopuksen tavarat ja vaatteet pääosin tallella. Ainoa minkä haluan ostaa on sitteri jonka menin myymään tilan puutteen vuoksi. Ei siis mikään perus malli vaan Tiny loven rocker napper jonka totesin erittäin käteväksi kuopuksella :)

Wuf ja Poju 21+3
 
Pari tuntia rakenneultraan :X3: tänään tosiaan vapaapäivä töistä, niin koitan kuluttaa aikaa tekemällä ruokaa ja siivoamalla. Kuopus on täälläkin aika tehopakkaus levittää tavaraa, joten sympatiat sinne haasu!

Pitää tulla kertomaan kuulumisia iltapäivällä (y)

BoomKaa ja papunen rv 21+3
 
Aamulla käväisty siellä kasvukontrolliultrassa, ja kaikki hyvin tytöllä :love: Kasvaa kovasti, viikon pienempi mitä la antaa ymmärtää. Näin ollut kuitenkin alusta asti, joten no hätä :) Painoa 436g ja kivasti raivotarjonnassa siellä köllötteli :love: Alle 3,5 kiloisia ovat syntyessään olleet isommatkin tytöt, joten suurta on turha odottaa hänestäkään. Saatiin uusi ultra- aika rv:lle 30. Kivahan se on pikkuista käydä kurkkimassa (y)

Hankinnat täällä suurelta osin tehty :) Pikkusälää vielä vähän, tuttipulloja, vaippoja yms. ja kaikki alkaa olemaan vauvalle valmiina.

Meillä isommat sisarukset jo kovin odottaa pikkuisen syntymää. Tänä vuonna ei kysellä "milloin äiti on joulu?" vaan "montako viikkoa vielä on ystävänpäivään?" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Boomkaa
Enpä ehtinytkään aiemmin kirjoittelemaan, kun piisasi säpinää koko loppupäivälle. Nyt vihdoin talo hiljainen ja saa pienen hetken nörtsäillä ihan rauhassa :geek:

Rakenneultrassa oli kaikki hyvin ja vauva kelli tyytyväisenä masussa! Tuntuu hurjalta kuinka nopeasti pieni on kasvanut ja kuinka näytti jo aivan ihanalta ja oikealta vauvalta :love:
Istukka sijaitsee edessä/kohdunpohjan lähellä, muttei kuulemma niin lähellä että aiheuttaisi toimenpiteitä. Rakenteet saatiin hyvin katsottua muuten, mutta vauva oli sen verran tiukasti kohdun pohjaa vasten, että pään sekä oikean käden mittaaminen tuottivat hieman vaikeuksia.
Saatiin kuitenkin mitat lopulta ja vastasi muutamaa päivää isompaa mitä nyt on. Painoarvio oli 438g. Sukupuoli jätettiin suosiolla tarkastelematta ;)

Kyllä nyt on helpottunut fiilis kun voi olla suht hyvillä mielin. Ja pystyy olla ihan avoimesti tästä raskausasiasta, kun ei tähän mennessä hirveästi olla huudeltu kylillä, että meille tulee vauva..
Ultraaja tulosti vielä pitkän nipun kuvia, mikä on hienoa! Joskus tuntuu, että niitä on saanut kysymällä kysyä, että edes yhden saa kotiin näytettäväksi tulevalle isille ja sisaruksille :rolleyes:

Huomenna pitäisi sopia tapaaminen työnantajan kanssa, että saisi kasvotusten kertoa raskaudesta. Vähän jännittää kun tulee jäätyä aika nopeasti uudelle äitiyslomalle viimeisimmän jälkeen. Vaikka onhan tässä aikaa tehdä töitä vielä seuraavat 30 vuotta, joten 1,5vuotta kotona ei tunnu missään :D:eek:


Vauvan koosta on ollut puhetta. Itse painoin n.3,8kg ja kaksi mun lapsista on painaneet n.3,6kg kumpikin. Esikoisesta ei tiedä, että mitä olisi ollut kun syntyi keskosena. Lääkärin kokoarvio käsikopelolla oli kuopuksesta ennen synnytystä 4,2kg, mikä ei siis pitänyt yhtään paikkaansa (onneksi) :LOL:


Ultrataanko muualla enää ennen synnytystä? Tuli vain mieleen, kun kysyin, että tuleeko enää käyntiä loppuajasta. Täällä ei (mikäli ei ole erittäin painava syy) ja myöskään lääkärikäyntejä ei tule kuin yksi tuossa 30 viikon huiteilla.
Toki pärjää ilmankin ja pääseehän sitä tarvittaessa, jos jotain ongelmaa tulee. Lähinnä mietityttää tuo vauvan koko, joka olisi kiva olla itsellä tiedossa ennen synnytystä :p

Enää olisi kolme päivää töitä ja sitten viikon loma. Saadaan viimeisteltyä raksahommia kun ukkokultakin pitää lomaa ;) Mutta nyt nukkumaan, kello näyttää kulkevan ihan omaa tahtia tähän aikaan illasta.

Boomkaa ja papunen rv 21+3
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Enpä ehtinytkään aiemmin kirjoittelemaan, kun piisasi säpinää koko loppupäivälle. Nyt vihdoin talo hiljainen ja saa pienen hetken nörtsäillä ihan rauhassa :geek:

Rakenneultrassa oli kaikki hyvin ja vauva kelli tyytyväisenä masussa! Tuntuu hurjalta kuinka nopeasti pieni on kasvanut ja kuinka näytti jo aivan ihanalta ja oikealta vauvalta :love:
Istukka sijaitsee edessä/kohdunpohjan lähellä, muttei kuulemma niin lähellä että aiheuttaisi toimenpiteitä. Rakenteet saatiin hyvin katsottua muuten, mutta vauva oli sen verran tiukasti kohdun pohjaa vasten, että pään sekä oikean käden mittaaminen tuottivat hieman vaikeuksia.
Saatiin kuitenkin mitat lopulta ja vastasi muutamaa päivää isompaa mitä nyt on. Painoarvio oli 438g. Sukupuoli jätettiin suosiolla tarkastelematta ;)

Kyllä nyt on helpottunut fiilis kun voi olla suht hyvillä mielin. Ja pystyy olla ihan avoimesti tästä raskausasiasta, kun ei tähän mennessä hirveästi olla huudeltu kylillä, että meille tulee vauva..
Ultraaja tulosti vielä pitkän nipun kuvia, mikä on hienoa! Joskus tuntuu, että niitä on saanut kysymällä kysyä, että edes yhden saa kotiin näytettäväksi tulevalle isille ja sisaruksille :rolleyes:

Huomenna pitäisi sopia tapaaminen työnantajan kanssa, että saisi kasvotusten kertoa raskaudesta. Vähän jännittää kun tulee jäätyä aika nopeasti uudelle äitiyslomalle viimeisimmän jälkeen. Vaikka onhan tässä aikaa tehdä töitä vielä seuraavat 30 vuotta, joten 1,5vuotta kotona ei tunnu missään :D:eek:


Vauvan koosta on ollut puhetta. Itse painoin n.3,8kg ja kaksi mun lapsista on painaneet n.3,6kg kumpikin. Esikoisesta ei tiedä, että mitä olisi ollut kun syntyi keskosena. Lääkärin kokoarvio käsikopelolla oli kuopuksesta ennen synnytystä 4,2kg, mikä ei siis pitänyt yhtään paikkaansa (onneksi) :LOL:


Ultrataanko muualla enää ennen synnytystä? Tuli vain mieleen, kun kysyin, että tuleeko enää käyntiä loppuajasta. Täällä ei (mikäli ei ole erittäin painava syy) ja myöskään lääkärikäyntejä ei tule kuin yksi tuossa 30 viikon huiteilla.
Toki pärjää ilmankin ja pääseehän sitä tarvittaessa, jos jotain ongelmaa tulee. Lähinnä mietityttää tuo vauvan koko, joka olisi kiva olla itsellä tiedossa ennen synnytystä :p

Enää olisi kolme päivää töitä ja sitten viikon loma. Saadaan viimeisteltyä raksahommia kun ukkokultakin pitää lomaa ;) Mutta nyt nukkumaan, kello näyttää kulkevan ihan omaa tahtia tähän aikaan illasta.

Boomkaa ja papunen rv 21+3
Täällä ei ainakaan kuulu ohjelmaan muita kuin nt- ja rakenneultra. Ei ole koskaan aiemminkaan kuulunut. Samoin kuin neuvolalääkärikäyntejäkin on nykyään vain kaksi, joista toinen just mainitsemallasi n. 30 raskausviikolla. Me mennään ultraan vielä noilla viikoilla, mutta johtuu siis tästä kasvuseurantahässäkästä :)
 
Enpä ehtinytkään aiemmin kirjoittelemaan, kun piisasi säpinää koko loppupäivälle. Nyt vihdoin talo hiljainen ja saa pienen hetken nörtsäillä ihan rauhassa :geek:

Rakenneultrassa oli kaikki hyvin ja vauva kelli tyytyväisenä masussa! Tuntuu hurjalta kuinka nopeasti pieni on kasvanut ja kuinka näytti jo aivan ihanalta ja oikealta vauvalta :love:
Istukka sijaitsee edessä/kohdunpohjan lähellä, muttei kuulemma niin lähellä että aiheuttaisi toimenpiteitä. Rakenteet saatiin hyvin katsottua muuten, mutta vauva oli sen verran tiukasti kohdun pohjaa vasten, että pään sekä oikean käden mittaaminen tuottivat hieman vaikeuksia.
Saatiin kuitenkin mitat lopulta ja vastasi muutamaa päivää isompaa mitä nyt on. Painoarvio oli 438g. Sukupuoli jätettiin suosiolla tarkastelematta ;)

Kyllä nyt on helpottunut fiilis kun voi olla suht hyvillä mielin. Ja pystyy olla ihan avoimesti tästä raskausasiasta, kun ei tähän mennessä hirveästi olla huudeltu kylillä, että meille tulee vauva..
Ultraaja tulosti vielä pitkän nipun kuvia, mikä on hienoa! Joskus tuntuu, että niitä on saanut kysymällä kysyä, että edes yhden saa kotiin näytettäväksi tulevalle isille ja sisaruksille :rolleyes:

Huomenna pitäisi sopia tapaaminen työnantajan kanssa, että saisi kasvotusten kertoa raskaudesta. Vähän jännittää kun tulee jäätyä aika nopeasti uudelle äitiyslomalle viimeisimmän jälkeen. Vaikka onhan tässä aikaa tehdä töitä vielä seuraavat 30 vuotta, joten 1,5vuotta kotona ei tunnu missään :D:eek:


Vauvan koosta on ollut puhetta. Itse painoin n.3,8kg ja kaksi mun lapsista on painaneet n.3,6kg kumpikin. Esikoisesta ei tiedä, että mitä olisi ollut kun syntyi keskosena. Lääkärin kokoarvio käsikopelolla oli kuopuksesta ennen synnytystä 4,2kg, mikä ei siis pitänyt yhtään paikkaansa (onneksi) :LOL:


Ultrataanko muualla enää ennen synnytystä? Tuli vain mieleen, kun kysyin, että tuleeko enää käyntiä loppuajasta. Täällä ei (mikäli ei ole erittäin painava syy) ja myöskään lääkärikäyntejä ei tule kuin yksi tuossa 30 viikon huiteilla.
Toki pärjää ilmankin ja pääseehän sitä tarvittaessa, jos jotain ongelmaa tulee. Lähinnä mietityttää tuo vauvan koko, joka olisi kiva olla itsellä tiedossa ennen synnytystä :p

Enää olisi kolme päivää töitä ja sitten viikon loma. Saadaan viimeisteltyä raksahommia kun ukkokultakin pitää lomaa ;) Mutta nyt nukkumaan, kello näyttää kulkevan ihan omaa tahtia tähän aikaan illasta.

Boomkaa ja papunen rv 21+3
Täällä ultrataan joka neuvolakäynnillä:) ihana nähä joka kerta vauva ja saa kuvia muistoksi:) lääkärikäyntejä kuuluu normisti se 2 per raskaus mutta mulla jo kaks takana ja kolmas edessä maanantaina..saa nähä joutuuko tässä ihan vuodelepoon ku niin paljo supistelee..

Mami94 ja sintti rv 22+4
 
Mulla on nyt ultrattu 4 kertaa. Varhaisultra polilla. Nt-ultra, ru ja eilen neuvolalääkäri ultrasi. Seuraava ultra on sairaalassa rv 27+ jotain. Kasvu ja kehitysseurantaa täälläkin kun on ollut paljon raskauskomplikaatioita aikasemmin.
Vauveli oli kasvanut 3 viikossa hyvin. Ru oli 361g ja nyt 580g. ❤

Selvisi että pitää vielä vasta-aineet uudestaan multa tutkia koska sain vuosi sitten verensiirtoja. Voi vielä kuulemma ilmaantua.

Hankintoja on pari kietaisubodya ja eilen tuli kehto. Yhdeltä hyvältä ystävältä sain vauvakassin.

Theran&vauva 23+3
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Meilläkin esikoiselta vielä vaatetta ja tarviketta tallessa. Oikeastaan pinnasänky on nyt jo kolmannella lapsella meidän suvusta käytössä ja hoitopöytä myös.

Vaatteita on serkuilta ja itsekin olen ostanut. Nyt uudelle vauvalle on yhden uudet housut ja body, jonka ostin nyt alennuslapulla KappAhlissa. Aion myös ostaa vauvalle omat ensikuukausien vaatteet :love:. On sit molemmille äp pakkauksissa säästössä omat ensivaatteet.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Täällä ei normaalisti ultrattaisi enää, mutta mulla istukka vähän kohdunsuun päällä, niin tarkistetaan se joulukuussa.

Mulla myös esikoisen vaatteita jotka haen varastosta pestäväksi pian <3 odotan innolla ensi viikon neuvolaa, että saan laittaa sen äitiyspakkaus hakemuksen. Se pakkaus on niin ihana <3
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74 ja Boomkaa
Hei pitkä aikaa. Täällä taas valvotaan, tää viikko on omien unien kanssa menny ihan persilleen,alkuyö menee hyvin mutta jos jostain syystä herään näitä aikoja niin uni ei tule sitten millään uudestaan..tai joo siinä vaiheessa olisi tulossa kun pitääkin jo herätä :D Mukavia uutisia tullut rakenneultrissa muille. Me ollaan säästetty vanhemmilta lapsilta kaikki vauva-ajan tavarat joten mitään ei tartte hankkia tälle uusimmalle tulokkaalle. Äitiyspakkauksen ajattelin ottaa niinkuin kaikista muistakin olen ottanut, ensi viikolla onkin neuvola jossa saan kelan paperit täytettäväksi. Hurjaa miten viikot onkin mennyt nopeasti! ☺ Tuosta ultrasta,täällä ei ole enää ennen synnytystä ultraa jos ei sitten tule mitään semmoista että pitäisi käydä äitipolilla joka on 120 km päässä. Seuraava lääkärineuvolakin on joskus rv 34 tienoilla eka oli rv 18. Ja rv 36 joudun käymään verikokeissa kun yhdelle lapselle on annettu sinivalohoitoa aikanaan. Mutta tämmöistä tällä kertaa,yritänpä kellahtaa mahani viereen joka ei ole kovin iso koettamaan josko uni tulisi Hannaval & vauva 22+1
 
  • Tykkää
Reactions: Boomkaa
Täällä oli yksi ultra vielä kun kuopusta odotin viimevuonna, rv 26-28 se muistaakseni oli... Mutta toi ultra ja lääkärineuvola ylipäätään on jätetty pois noilta viikoilta, jos ei tarvetta tarkempaan seurantaan oo. Muutoin on ultra sitten joskus rv33 hujakoilla, tehdään painoarvio ja katsotaan tarjonta .

Eilen mulla oli neuvola, sain Kelan paperit samalla. Haen äitiyspakkausta heti ku kerkiin :whistle: Vauvalla kaikki hyvin ja mulla myös! Hb oli hiljalleen noususuunnassa

Meillä hankintoja ei tartte tehä niinkään vauvalle vaan kuopukselle. Vauva saa siskonsa pinniksen ja varastossa onkin kuopukselle jo uus sänky odottamassa... Kuopus tarttee autoon turvaistuimen joka saadaan ilmeisesti ystävältä. Tyttären vaatteita en oo antanu mitään vielä pois joten niitä olis kyllä riittävästi vauvalle, jos on tyttö o_O Noi on oikeestaan kaikki niin tyttömäisiä kamppeita että pojalle en pukisi. ... Jos sieltä poitsu tulee niin täytyy lähtee vaatekauppaan sitten. Esikoispoika on jo 10v niin ei oo hänen ajoilta mitään tallessa :D

Miten teillä vietetään isänpäivää? Meillä minä ruukaan vaan leipoo kakun ja esikoinen tekee koulussa kortin (tekee aina miehelleni tosi kauniin kortin mut biologiselle isälleen ei ollenkaan o_O ) ja kokataan sit koko perhe yhessä jotain tosi hyvää , vähän tavallista "gurmeempaa" ruokaa. mitään lahjaa ei olla ruukattu hommata sen kummemmin , mutta nyt oon pohtinu ostaisinko kuitenkin tänä vuonna jotain pientä. En vain keksi mitään!?! Lyö ihan tyhjää. Vinkkejä? En kyllä aijo ottaa tästä mitään stressiä, yhtä hyvin voin ostamatta niinku ennenkin :)
 

Yhteistyössä