*Helmikuun helmet 2017*

Pahoittelut menetyksen kohdanneille:cry: ja tsemppiä niille jotka epäilyksen kanssa elävät:confused: ja tarrasukkia kaikille paljon :love:

Sain eilen vihdoin varattua neuvolan ja hurja odotus siihenkin edessä kun vasta 22.7. on sillon viikkoja jo 9+0. Mietin tässä vaan että kun viime raskaudessa kävin 8+2 ja silloin jo oli haastetta saada np ultra varattua oikeaan aikaan niin jokohan mä nyt voisin varailla sitä aikaa? vai vaatiiko ekana sen neuvola käynnin?
Olo pysyy edelleen huonona mutta oksentanut en ole. Kovasti yritän syödä edes jotain, mutta kaikesta tuntuu tulevan äklö olo. Jäätee on ainoa joka edes vähäksi aikaa helpottaa oloa...

Wuf ja etana 5+4
Meillä ainakin ultra vaatii neuvolan lähetteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Wuf
Pahoittelut menetyksen kohdanneille:cry: ja tsemppiä niille jotka epäilyksen kanssa elävät:confused: ja tarrasukkia kaikille paljon :love:

Sain eilen vihdoin varattua neuvolan ja hurja odotus siihenkin edessä kun vasta 22.7. on sillon viikkoja jo 9+0. Mietin tässä vaan että kun viime raskaudessa kävin 8+2 ja silloin jo oli haastetta saada np ultra varattua oikeaan aikaan niin jokohan mä nyt voisin varailla sitä aikaa? vai vaatiiko ekana sen neuvola käynnin?
Olo pysyy edelleen huonona mutta oksentanut en ole. Kovasti yritän syödä edes jotain, mutta kaikesta tuntuu tulevan äklö olo. Jäätee on ainoa joka edes vähäksi aikaa helpottaa oloa...

Wuf ja etana 5+4
Mä olen käsittänyt että neuvolasta saa lähetteen sinne keskussairaalan ultraan - tai siis, että ne laittaa sen sähköisenä. Näin ainakin meillä. :) Voithan kysyä vielä sinun neuvolasta, jos pääsisit sinne hieman aiemmin tai, jos he voisivat tehdä lähetteen aiemmin?? :)

Tsemppiä huonoon oloon! Täällä jumitetaan sisällä aurinkoisesta ilmasta huolimatta aivan samasta syystä!:unsure:

Kesäyllätys ja yllätys 8+1
 
Heiii täällä hirmuisesti tullut keskustelua mun juhannustauon aikana! :DTARRASUKKIA epäilijöille :oops::love:
ja voimia keskenmenneille :cry:

Täällä poksahti eilen 6+0 ja olen eilen ja tänään herännyt niin krapulaisessa olossa ettei tosikaan.. ennen töihin lähtöä oksentanut kaikki pihalle ennen kun töihin uskaltanut lähteä. Siellä sitten litkinyt jotain sokerillisia juomia pitkin aamua, kunnes syömistä edes uskaltaa ajatella :sick:

Mitä mieltä ootte, jos tekisin nyt jo heinäkuulle uuden päivitetyn pinon meille helmikuisille? :)
 
Viimeksi muokattu:
Kinder Kitty paljon voimia nyt sulle ja toivotaan että kaikki olis kuitenkin hyvin!

Soittelin tänään neuvolaan, mut oma täti on tän viikon pois ja tuuraaja neuvoi soittamaan uudelleen ens maanantaina .

Täällä kans iltapahoinvointi alkanu nostaa päätään. Aamut ja päivät on hyvä ja reipas olo, mut näin illan puolella ei jaksais mitään enää.. väsyttää sikana ja etoo kokoajan. Oksentanut en oo vielä. Tein tosiaan viime torstaina sen digitestin viikkonäytöllä joka antoi tuloksen 2-3 ja kun niitä oli vielä toinen kaapissa niin tänä aamuna tein ja tulos 3+ (y)
Edelleenkin mietin että millonhan hiivatissa mä sinne neuvolaan sit ehin käymään kun just tänään hoitolasten isä sanoi että aika varmasti useampi tuleva viikko on nyt hoitoaika tää sama 8-16 o_O
 

Yhteistyössä