HELSINGISTÄ PITOPALVELUA TMS. JOSTA HERKUT RISTIÄISIIN !

  • Viestiketjun aloittaja VIIMEKSI TEIN KAIKEN ITSE
  • Ensimmäinen viesti
VIIMEKSI TEIN KAIKEN ITSE
ELI:

OLISKO KELLÄÄN SUOSITELLA JOTAIN LEIPOMOA, PITOPALVELUA TAI KAUPPAKETJUA JOSTA SAIS HYVÄT KAKUT JA LEIVONNAISET RISTIÄISIIN?

KIITOS VINKEISTÄ!
 
mie
Tilaa jolatin kakkublogin pitäjältä, niiltä saa ihania kotitekoisia herkkuja ja kakkuja ja edullisemmin ;) Itsekin olen käyttänyt niitä, reippasti vaan sähköpostia laittanu ja ksyyny niistä blogeista joissa olen hyviä juttuja nähny ja on samalta paikkakunnalta.
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tilaa jolatin kakkublogin pitäjältä, niiltä saa ihania kotitekoisia herkkuja ja kakkuja ja edullisemmin ;) Itsekin olen käyttänyt niitä, reippasti vaan sähköpostia laittanu ja ksyyny niistä blogeista joissa olen hyviä juttuja nähny ja on samalta paikkakunnalta.
Tää on oikeesti hyvä idea. Itse otin yhteyttä täälläkin palstailevaa kakkublogin pitäjään ja sain lapsen ristiäisiin ikimuistoisen kakun .

 
vieras
manarff.com
Sivut tosin vielä rakenteilla, mutta yhteystiedot sieltä kyllä löytyy :) Todella ammattitaitoinen kokki, joka on erikoistunut myös kaikenlaisten erityisruokavalioiden mukaan kokkailuun. Hoitaa max 60hlön tilaisuuksia. Kannattaa kysyä!
 

Yhteistyössä