Hetkeksi kuva, kuinka kävi mun ukolleni eilen :D

"Mie"
[QUOTE="vieras";26838248]Mikä sua vaivaa? :D Jos täällä on esillä kuva niin kai siitä saa silloin puhua?! Aika erikoinenhan tuo asustus ja sistus on näin elokuun alkuun, mitä sitä kieltämään?[/QUOTE]

Mikä teitä arvostelijoita vaivaa??
Olennaista kuvassa ei ole se millaset hiukset, millainen vaatetus, mitä näkyy taustalla.Kyse oli aivan jostain muusta, mutta úseimmilla se pointti meni ohitse.
 
[QUOTE="Mie";26838269]Mikä teitä arvostelijoita vaivaa??
Olennaista kuvassa ei ole se millaset hiukset, millainen vaatetus, mitä näkyy taustalla.Kyse oli aivan jostain muusta, mutta úseimmilla se pointti meni ohitse.[/QUOTE]

Mikä se pointti siis on, voitko kertoa?
 
"Mie"
[QUOTE="meriska";26838278]No ei ainakaan haukkumaan ja lyttäämään miestä tai sisustusta:D Mutta siihen haukkumiseen ja ivaamiseen nämä kuvaviestit aina menee, surullista.....[/QUOTE]

Sinä tajusit asian :)
 
"vieras"
no jos laittaa kuvan nettiin oli se sitten ihminen ,eläin tai sisustus juttu ni sillon on myös tajuttava et sitä arvostelua tulee niistä epäolennaisitakin jutuista. Jos ei kestä sitä niin silloin on parempi olla laittamatta kuvia toisten nähtäviksi.
 
"Mie"
[QUOTE="vieras";26838297]no jos laittaa kuvan nettiin oli se sitten ihminen ,eläin tai sisustus juttu ni sillon on myös tajuttava et sitä arvostelua tulee niistä epäolennaisitakin jutuista. Jos ei kestä sitä niin silloin on parempi olla laittamatta kuvia toisten nähtäviksi.[/QUOTE]

En ole ap.....ärsyttää tollanen että arvostellaan epäolennaisista asioista....mutta ilmeisesti ette muuta osaa.
 
"vieras"
[QUOTE="Mie";26838310]En ole ap.....ärsyttää tollanen että arvostellaan epäolennaisista asioista....mutta ilmeisesti ette muuta osaa.[/QUOTE]

en mä väittänykkää et sä olet ap,mä mikään puusilmä ole.
 
[QUOTE="vieras";26838225]juu, luonnonkiharat miehellä on ihan yök :x[/QUOTE]

Vävylläkin on luonnoniharat hiukset. Hän tosin pitää ne ihan lyhyinä, mutta heidän kahden kuukauden ikäisellä vauvallansa ne tulee varmasti olemaan söpöt :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26838297]no jos laittaa kuvan nettiin oli se sitten ihminen ,eläin tai sisustus juttu ni sillon on myös tajuttava et sitä arvostelua tulee niistä epäolennaisitakin jutuista. Jos ei kestä sitä niin silloin on parempi olla laittamatta kuvia toisten nähtäviksi.[/QUOTE]

Näinhän se on.
 
[QUOTE="vieras";26838297]no jos laittaa kuvan nettiin oli se sitten ihminen ,eläin tai sisustus juttu ni sillon on myös tajuttava et sitä arvostelua tulee niistä epäolennaisitakin jutuista. Jos ei kestä sitä niin silloin on parempi olla laittamatta kuvia toisten nähtäviksi.[/QUOTE]

Niin tai se arvostelija voi ensin miettiä osaako käyttäytyä netissä.
 
[QUOTE="meriska";26838288]No jos et sitä tajua niin kannatais mennä vielä tutimaan, jospa ne aivosolut sieltä virkois(epäilen kyllä):D[/QUOTE]

Eli et itsekään tiedä kun et osaa vastata. Itse oon pirteenä töissä, mutta kyllä muakin sinuna vituttais jos pitäis krapulassa olla hereillä näin aikaisin ja penskat mekastais ;)
 

Yhteistyössä