Hiusten värjääminen

Heissan!

Oletteko värjänneet hiuksianne alkuraskauden aikana? Itse olisin värjäämässä hiuksia lähiakoina ja on alkuraskaus menossa. Oon lukenut artikkeleita/keskusteluita aiheesta ja toisissa on että ei mitään vaikutusta ja toisissa taas lukee että saattaa olla :/
 
"Juu"
Jos ei pysty hiustenvärjäyksestä tinkimään vauvan terveyden vuoksi, voi olla abortti fiksumpi ratkaisu pidemmällä tähtäimellä.
Minulle kampaaja totesi heti, ettei suostu värjäämään raskaanaoleville, ja neuvoi tapoja peittää juurikasvu erilaisten kampausten avulla. Toimivat hyvin.
 
.....
Mulle kampaaja sanoi, ettei mielellään värjää raskaana olevien hiuksia, raidoittaa vaan. Kyllä sen pahimman sikiövaurioriskin ajan (12 viikkoa) ainakin pystyy olemaan ilman.
 
ai kauheeta
Ai kauheeta, mä katoin et TYTSI ja oli pakko avata ja kattoo et tytsikö värjäämässä hiuksia, sit ekalla rivillä jo lukee sana ALKURASKAUS.

:LOL:

päivän parhaat naurut sain kun tajusin lukeneeni aloittajan nimen väärin
 
Oon siis ajatellut värjätä mutta ku ensimmäisenä tottakai tsekkasin onko pahaksi vai ei. Itse värjään kaks kertaa vuodessa hiukset että aika väli on se puoli vuotta. En siis joka viikko enkä joka kuukausi. Kotivärillä oon värjänny ku kampaamossa noi hinnat on korkeat että halvemmaksi tulee. En oo päättänyt että värjäänkö ku ajattelen juuri vauvan terveyttä ja sikiön ja jne...
 
Kysyinpähän vaan ku tuolla sivustoilla lukee että ei oo kiellettyy (lääkäri sanonut), mutta toisissa paikoissa on että ei missään tapauksessa. Mutta tämä olikin kysymys että miten muut ovat tehneet ja mielipidettä asiaan kysyin :) Esim. huvipuistoissahan lukee ei suositella raskaana oleville niin kysyin lääkäriltä tästä sano että saa mennä että ei ole tutkitusti mitään vaikutusta alkuraskautena, kunhan ei mee mihinkään hurjapäisiin laitteisiin.
 

Yhteistyössä