Hoidot jatkuu 2012

Juu-u. Silleen oli jo ehtiny asennoituu et se on nega, nii pystyy jo aattelee taas eteenpäin.
Aion taas keskittyy painonpudotukseen, täs arin kk aikan onki tullu 3kg takas...
Keskityn täs myöhemmin kaikkien tilanteisiin. Nyt koitan keskittyy töihin.
Kiitos rakkaat kanssasisaret, olette mahtava tuki ja turva :hug:
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?

Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
InMyDreams ......... 3. IVF 1.pas ........ huhti-toukokuu
Vanil ................... 2.IVF ................... huhti-toukokuu
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ huhti-toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas .......... Toukokuu
Karpalo ................ 1.IVF/ICSI 1.pas ... toukokuu
Napsuneiti ............ 2.IVF ................... toukokuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... toukokuu
Pepponen ............. 4.IVF/ICSI .......... touko-kesäkuu
Almina ................ 4.ICSI .................. touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Sintu74 ................ 5.IVF .................. kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas ........ kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas ......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................. kesä
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ........... Kesä/elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............. elokuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... elo/syyskuu
TanZZZku ............. 1. IVF/1.pas ........ syyskuu (?)
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI................... syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ........ ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... ??

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Mequ .................. 2. IVF ................... 1 ................... 29.4. (+)
Lion33 .................. 2.IVF ................... 1 ..................... 4.5. (+)
Tiinuli81 ............... 1IVF 1.pas ............ 1 ..................... 6.5.
Miles ................... 3.ICSI................... 2 ...................... 7.5.
HalleB................. 5.ICSI .................... 1 ..................... 11.5.
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... 2 ..................... 16.5.?
Emma81 .............. 2.IVF .................... 1 ..................... 16.5.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Alexsandria ........... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013


Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas ..... HOITOJEN LOPETUS........ 1 lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Osaatteko joku neuvoa, kp 3 menossa ja vuoto loppui jo eilen illalla? Tiedättekö vaikuttavatko zumenonit ja estradot laastarit jotenkin menkkoihin? Viime menkat olivat tuoresiirron jälkeen ja olivat kyllä aika runsaat. Voisko olla, että limakalvo ei vain ole kasvanut paljon tässä välikierrossa. Ei sillä, etteikö parin päivän menkat olisi muutoin kiva asia :)
 
Hei kanssaiskot! Satuin tähän ketjuun sattumalta hajatietoja netistä etsiessäni, ja ehkä tästä tuleekin mun vakiopaikka kun hoitomme etenevät. Haluaisin kysyä, jos jollakin teistä kokeneista olisi ystävällisesti kokemuspohjaista tietoa.

Mua huolestuttaa aivan tajuttomasti vastikään saamani AMH-arvo "alle 0,2", siis googletuksen perusteella munasarjani reservit ovat lähes tyhjät. Polilla en arvosta sen kummempaa kommenttia saanut kuin että edetään hoitoihin, ensin IUI, mikä nyt on päällä, maanantaina olisi inseminaatio. (Lapsettomuuskartoitus käytännössä aloitettu huhtikuussa 2011, mistä edettiin laparoskopiaan, koska ensisijaiseksi lapsettomuudenaiheuttajaksi epäiltiin endometrioosia) Katotaan nyt, miten inseminaatio menee ja sitten siirrytään todennäköisesti suoraan IVF:ään, puolen vuoden jonotuksen kautta (jos julkisella puolella). Muut hormoni- ym. testit olleet keväällä 2011 raja-arvojen sisällä, myös FSH 5,7 tulkittu ok:ksi. Onko teiltä muilta missä vaiheessa mitattu AMH ja mitä arvoja olette saaneet ja mitä tulkintoja niistä? Mitä IVF-hoidoista on odotettavissa tuollaisella AMH-arvolla?

Olen nipinnapin 31-v., lapsen yritystä toukokuusta 2010. Huhtikuussa 2011 todettiin endometrioosi. Laparoskopiassa syyskuussa 2011 todettiin lievä endometrioosi, oikeasta munasarjasta punktioitiin kiinnikkeetön endometrioosikysta, vasemmasta poltettiin muutama pieni endopesäke. Varovaisessa toivossa elin leikkauksen jälkeistä aikaa ja sitten kun puoli vuotta leikkauksesta umpeutui ja jatkettiin hedelmöityshoitojen kartoittamiseen, niin lamaannuttava isku vasten kasvoja tuo AMH. Nyt pyörii mörkönä mielessä, että aiheuttiko laparoskopia munasarjavaurion vai oliko tilanne sama jo ennen laparoskopiaa. Miksi AMH:ta ei mitattu ennen laparoskopiaa? Miksi ei sanottu että laparoskopiassa tuhot munasarjoissa voivat olla suuremmat kuin hyöty leikkauksesta. Mut vaan tyrkättiin leikkaukseen, sen tarpeellisuutta kyseenalaistamatta. Mulla ultraäänessä todettiin kuitenkin vain reilu 4 cm:n endokysta, joka johti leikkaukseen. Nyt kun polilla olen käynyt, tuntuu että ei ole ollenkaan aikaa keskustelulle ja tilanteen kartoittamiselle yhdessä mun ja mieheni kanssa. Ultraäänisauva vaan survaistaan sisään ja sitten jotain mutinaa ja kaikki tieto pitää itse "nyhtää", jos vain kehtaa, kun tuntuu että vien yhtenä liikuteltava palana sairaalakoneistossa liikaa aikaa. Ollaankin keskusteltu miehen kanssa että kai on parempi, että kun todetaan IVF-hoidot perustelluiksi, niin siirrytään niitä tekemään yksityiselle puolelle, jos siellä rahaa vastaan saisi yksilöllisempää kohtelua ja enemmän aikaa ja vastauksia vaivaaviin kysymyksiin. Pientä asuntosäästöä kun ollaan kartutettu, niin eiköhän niillä rahoilla jokuset hoidot yksityiselläkin tehdä :) (Anopille ei ole vielä tullut avauduttua, kun hän kysellyt asuntotilanteesta, että ne rahat kuluu nyt lapsen yrittämiseen.)

Sori tää purkaukseni uutena tulokkaana ketjuun (kai mä saan olla täällä, vaikka hoidot eivät tämän piemmällä:)), mutta jos joltakulta täältä heltiäisi joku kommentti. Ihan sama antaako toivoa vai syökseekö epätoivoon, joka on jo tuttu tunne ennestään :-/ Kunhan vain saisi jotain tietoa siitä, mitä tuleman pitää.
 
Hei vaan kaikille. Paljon on ehtinyt täällä taas tapahtua vähässä ajassa. Harmitus Tanzzzku, keskenmenot on kurjia, kokemusta kun on itsellänikin kolmesta keskenmenosta ja yhdestä kohdunulkoisesta, mutta onneksi aika kultaa muistot.

Onnea Alexsandria plussassa, peukut pystyssä, että ultrassa on hyviä uutisia kolmen viikon päästä.

Onnea myös muille plussanneille.

Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan.

Omaa napaa vähäsen. Olen nyt kahden päivän ajan sumutellut synarelaa, eikä onneksi ainakaan vielä ole mitään oireita sumu aiheuttanut. Vielä pitää malttaa pari viikkoa ekaan ultraan, kunnes tietää päästäänkö tosi toimiin.

Mulla onneksi on tuota pregnyliä yks paketti jääkaapissa valmiina aikaisemmista insseistä jäänenä, jos sen saanti on kerta tällä hetkellä vaikeaa.
 
Hei!

Mut voi ottaa tuolta piinailemasta pois...
Eli meidän hoidot on loppu no 2003 aloitettu niin kai se on aika lopettaakkin.
Kaiken kaikkiaan 19 eri hoitoa ja yksi lapsi :heart: Toista ei sitten saatu , mutta pitää tietysti olla onnellinen tuosta yhdestä siis ylionnellinen. Pitää vaan ihmetellä miten ollaan saatu tuo yksi aikaiseksi?! Mä jotenkin ajattelin et saatais tuo toinen helpommalla kun eka no harhaluulo. Eniten vituttaa et tuhlasin melkein 3v tähän toisen yritykseen, mutta kai se olis jäänyt kaivelemaan jos ei olisi yrittänyt.

Pistin sit negan jälkeen haisemaan ja tilasin meidän perheelle pari matkaa lohdutukseksi ja myin rattaat ja turvakaukalot ym ym ym....

Elämä jatkuu kohti uusia unelmia :)

ps. palailen vielä kirjoittelemaan teille kun jaksan , kun jäi niin paljon sanomatta. Teiltä on saanut tukea ja kannustusta , mutta nyt on sit aika siirtyä pois täältä ja huh ei tuu ikävä siis hoitoja teitä kylläkin :D

T: Leppis ja ohi on
 
Heippa taas.

leppäkerttu-77,harmi että toista ette saaneet,mutta ihanaa että edes yksi murunen syntyi :) Varmaan silti on ihanaa nyt kun on saanut päätöksen tehtyä että hoidot on loppu,voi katsoa elämää eteenpäin ihan uusin silmin.

Itse kävin eilen toisessa ultrassa ja nyt "löytyi" vasenkin munasarja.Yhteensä kuulemma noin 10 follia näyttäs olevan,pieniä oli viä joten piikitysä jatkettiin.
Mutta nyt on semset aikataulut että sunnuntaina viimenen 300 iu gonalia ja orgalutran,maanantaina pregnyl,keskiviikkona punktio ja perjantaina siirto jos siirrettävää on.
Mä oon täs hoidossa oll ihmeellisen kipee,varsinkin vasenta puolta juimii kauheesti,vaik ei pitäs olla mitään syytä.Sain nyt sit saikkua ma ja ti ja tietysti sit ke-pe on kans saikkua. Ja jos yhtä kipee olen kun viimeks punktion jälkeen ni saikkua jatketaan.
Jännittää kauheesti toi punktio kun viimeks meni niin hienosti ja kivuttomasti,et eihän tää nyt voi men yhtä hienosti...
 
Tanzzzku oon tosi pahoillani :( Mutta positiivista, että jo ekassa yritystä oli :)
Leppäkerttu aika sanaton tässä on, hurjan pahoillani olen teidän puolesta! Mutta kuten sanoit, onneksi teillä on se yksi ihana lapsi :) Ja mahtava asenne sulla, vanhat kamat myyntiin ja uudet unelmat - just noin! Kaikkea hyvää :hug:

Mullahan meni PAS viimeeks ohi, kun ovulaatio tuli jo kp8, no nyt on menkat alkaneet ja Progynova tabletit aloitettu - eli lääkkeellinen PAS! Puolentoista viikon päästä UÄ ja sitten tietää tarkemmin siirtoaikataulua :) Eka lääkkeellinen PAS ja apua kun toiveet ovat hiipineet korkealle, josko tämä nyt olisi se meidän vastaus!! Niin toivon :heart:

Tsemppiä loppupiinailuhin miles ja kaikki muutkin :)
 
eilen pp2 nousin äkkiä sohvalta kiertoliikkeelä, putosin polville ku vihlas vasemmasta munasarjasta...huh vieläkin kipeä
nyt pp3 ja lutinukset aiheuttaa supistuksia siis menkkamaista jomotusta :(
mie niin haluaisin jo onnistua, tilasin testit¨valmiiiksi alan taas testaamisen pp7....niinku aina...

leppäkerttu..tiedän niin tunteen...alkaa meilläkin olla hoidot lopuillaan..mekin aloitettu vm 2003....
 
Sufka: Voin lohduttaa että huonolla AMH-arvolla voi raskautua, jopa ilman hoitoja. Siskollani oli tuo arvo käytännössä ihan nollissa ja sen lisäksi FSH oli jo 100 kieppeillä 31 vuotiaana, mikä käytännössä tarkoitti jo vaihdevuosien alkaneen. Kuukautisia tuli ehkä 2-4 krt vuodessa ja tilanne vaikutti suhteellisen toivottomalta, jopa lääkärinkin näkökulmasta. Kuinka ollakaan, hoitojen alkusuoralla ja munasoluluovutuksia suunniteltaessa (aioin luovuttaa hänelle omiani) hän tulikin täysin luomuna raskaaksi. Nyt poika 8kk, toivoa on aina ja huonokaan tilanne ei välttämättä ole ihan mahdoton jos puhutaan ennenaikaisista vaihdevuosista. Tsemppiä!!
 
Voi kiitos Jensar vastauksestasi! Tässä niin tarvii tarinoita tosielämästä tämän kaiken epätietoisuuden ja "katsotaan, kun saadaan lisää tietoa"-vaihevaiheeltaetenemisarvailujen keskelle. Olen mielessäni kyllä jo valmistautunut jo nyt ennen ensimmäistä IVF-hoitoa lahjasoluhoitoihin. Kultainen pikkusiskoni välittömästi kerrottuani tilanteestani tarjoutui luovuttajaksi. Tosin ajan kanssa näkee, onko hänen lahjoittamisensakaan mahdollista, koska hänenkin (luomu-)raskautumiseen meni neljä vuotta (eivät käyneet hoidoissa, perustutkimuksissa ei mitään selvinnyt). Sitten vasta syntyi tälle tädille rakas kummipoika.

Olen ihmetellyt, miksi AMH:sta on niin vähän netissä tietoa, kun kirjoitetaan lapsettomuuden syiden selvittämisestä ja tutkimisesta. Onhan toi AMH-mittari ollut käytössä kuitenkin jo vuosia. Olis tosiaan kiva tietää, että onks täällä kirjoittelevilta kaikilta arvo otettu... (Vaan eipä tuo mulla ainoa löydetty lapsettomuutta aikaansaava syy kuitenkaan ole, mutta silti) Tsemppiä ja voimia kaikille! On tämäkin kun elämän itsestäänselvimmästä asiasta tulee kuukausi kuukaudelta ja vuosi vuodelta epävarmin.
 
Täällä tosiin pp12.. muutaman kerran oon testannut :ashamed: negoja ovat olleet ja pari roskishaamua joten toiveet eivät kauheen korkeella ole...hyvin vahva tunne siitä että raskaana en ole, eipä oikein mitään oireitakaan. Ehkä menkkajuilinnat alavatsalla ja alaselässä on olleet kp 5 lähtien niin kuin kaikkissa muissakin negakierroissa. Tänään aamulla oli jo vähän veristä vuotoa joten kohta on kp 1. Ehkä huomenna aamulla teen ns. virallisen testin ja sitten lopetan lääkkeet... kun mulle ei annettu mitään testipäivää, sanottiin että testaile parin viikonpäästä..eli voiko ajatella että pp13 on jo testipäivä?
 
TanZZZku isot pahoittelut negasta/km:sta! onneksi oli kuitenkin jo heti hyvää yritystä ekasta hoidosta, antaa tsemppiä sit seuravaan hoitoon..

johkunen kiva että pääset passiin vielä ennen kesätaukoa! tsempit siihen!

HalleB Voimia viime hetken piinailuun!

Lion33 Suuret Onnittelut Plussasta!!! Niitä tähän ketjuun kaivataan! :flower:

tervetuloa Sufka !! :wave: merkkaanko sut listoille ja hoitona siis inssi??

Sannuliinu tsemppiä hoitoon! :)

Leppäkerttu jotenkin surullista että teillä loppu hoidot, mutta olette te jo niin monta hoitoa läpi käyny että varmaan toisaalta helpotus että ne loppu. Ja ihanaa että kuitenkin saitte sen yhden lapsen niillä. Iloitkaa hänestä! Kaikkea hyvää sinulle jatkossa!

vanil tsemppiä keskiviikon punktioon! hyvin se menee!

nuppuska tsempit passiin!

Tiinuli mulle sanottiin kans kahdessa ekassa hoidossa et testaa parin viikon päästä, testasin siis aina pp14 "virallisesti". Mulle aina siirretty blasto ja nyt kysyin että eikös sen jo pitäs aikasemmin näkyä kun vasta kahden viikon päästä niin sanoivat että voi testaa pp 12 jo. Eli itse odotan maanantain "virallisen" tuloksen ennenkö uskon.
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?

Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
InMyDreams ......... 3. IVF 1.pas ........ huhti-toukokuu
Vanil ................... 2.IVF ................... huhti-toukokuu
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ huhti-toukokuu
Sufka .................. 1.IUI ..................... toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas .......... Toukokuu
Karpalo ................ 1.IVF/ICSI 1.pas ... toukokuu
Napsuneiti ............ 2.IVF ................... toukokuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... toukokuu
Pepponen ............. 4.IVF/ICSI .......... touko-kesäkuu
Almina ................ 4.ICSI .................. touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Sintu74 ................ 5.IVF .................. kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas ........ kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas ......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................. kesä
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ........... Kesä/elokuu
Miles ................... 4.ICSI................... elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............. elokuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... elo/syyskuu
TanZZZku ............. 1. IVF/1.pas ........ syyskuu (?)
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI................... syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ........ ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... ??

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Mequ .................. 2. IVF ................... 1 ................... 29.4. (+)
Lion33 .................. 2.IVF ................... 1 ..................... 4.5. (+)
Tiinuli81 ............... 1IVF 1.pas ............ 1 ..................... 6.5.
HalleB................. 5.ICSI .................... 1 ..................... 11.5.
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... 2 ..................... 16.5.?
Emma81 .............. 2.IVF .................... 1 ..................... 16.5.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Alexsandria ........... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013


Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas ..... HOITOJEN LOPETUS........ 1 lapsi
 
Viimeksi muokattu:
miles Mulle kans siirrettiin blasto tässä PAS:sisssa, testasin tänään pp13 negan mutta ajattelin että testaan vielä tiistai aamuna uudelleen kun pääsen maanantai iltana hakemaan apteekista testin... noi liuskatestit jotka tilasin netistä niin ovat aika huonolaatusia, siis kyllä ne raskauden näyttäisi varmasti mutta kun mulla on joka toiseen tullut testiajan lopussa tai jälkeen tullut haamu ja joka toinen on nega. Nytkin testistä irtosi paloja.... :headwall:

Muoks. Ja nyt taas tässäkin testissä vaaleampi selkeä viiva testiajan jälkeen.. n. puolituntia testaamisesta.

Ootteko saaneet koskaan testeihin ns.roskishaamuja????
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Kiitti Miles, voit mieluusti liittää mut listaan :) 1. inssi huomenna ja se odotetusti jää viimeiseksi, ja siitä suoraan toivottavasti jo syksyllä/alkutalvesta IVF:ään. Tänne ketjuun mä kai hyvin kuulun, kun taustaani ajattelee. Ennen laparoskopiaa kun yksi lääkäri ainakin sanoi, että jos laparoskopian jälkeen puolen vuoden sisään mitään ei luomusti tapahdu, niin suoraan IVF:ään, mutta parin muun lääkärin kanta nyt kuitenkin oli se, että ovulaation induktio+inssi nyt kuitenkin ensin.
 
Tiinuli mä oon joskus saanut sellasia "roskishaamuja" joita saa sihdata valoavasten, valkoista vasten jne... muuten niissä ei näy mitään... eli jos saat väriä ja näät sen ilman suurensuuria kommervenkkejä ni sanoisin että lupaavalta näyttää... Varsinkin jos saat testistä otettua kuvan niin että siitä kuvastakin näät viivassa väriä =). Mä olen kokeillut noin miljoona eri keinoa näiden testien kanssa kun olen halunnut jonkun haaleaakin haaleemman viivan niissä nähdä. Kokeile huvikses eri merkkisellä testillä...

Mulla sumutukset jatkuu.. tänään kp30 eikä vielä menkkoja näy. Odottelin että tänään tai huomenna alkaisivat, joten saa nähdä myöhästyttääkö toi Synarela niitä nyt sit. Seuraava lekuri on vasta 16.5 ja sillon alkaa puregon-pistokset.
 
Leppäkertulle tosi paljon haleja :hug: Teillä raskaat melki 10 vuotta takana. Onneks niistä kuitenki se yksi silmäterä olemassa :)

Tiinuli mulle sanottiin kans, et testaa kahen viikon päästä ja ainakin viime kerralla se oli pp 14. Mulla kans ollu jotain netin testejä, mut virallisen oon aina tehny apteekin testillä.

(.) Perjantaina soittelin polille ja 28.5. olis ultra. Siihen asti saa taas jännätä, että kaverilla kaikki hyvin... On tää aina vaan yhtä jännittämistä : /
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?

Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
InMyDreams ......... 3. IVF 1.pas ........ huhti-toukokuu
Vanil ................... 2.IVF ................... huhti-toukokuu
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ huhti-toukokuu
Sufka .................. 1.IUI ..................... toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas .......... Toukokuu
Karpalo ................ 1.IVF/ICSI 1.pas ... toukokuu
Napsuneiti ............ 2.IVF ................... toukokuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... toukokuu
Pepponen ............. 4.IVF/ICSI .......... touko-kesäkuu
Almina ................ 4.ICSI .................. touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Sintu74 ................ 5.IVF .................. kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas ........ kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas ......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................. kesä
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ........... Kesä/elokuu
Miles ................... 4.ICSI................... elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............. elokuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... elo/syyskuu
TanZZZku ............. 1. IVF/1.pas ........ syyskuu (?)
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI................... syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ........ ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI ................... ??

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Mequ .................. 2. IVF ................... 1 ................... 29.4. (+)
Lion33 .................. 2.IVF ................... 1 ..................... 4.5. (+)
Tiinuli81 ............... 1IVF 1.pas ............ 1 ..................... 6.5.
HalleB................. 5.ICSI .................... 1 ..................... 11.5.
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... 2 ..................... 16.5.?
Emma81 .............. 2.IVF .................... 1 ..................... 16.5.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Alexsandria ........... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013


Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas ..... HOITOJEN LOPETUS........ 1 lapsi
 
(.) Täällä ollaan erittäin synkissä tunnelmissa. :'( :'( :'(

la nega
su nega (clearblue testi)
ma eli tänään "EI RASKAANA" ( clearbluen digitaalinen) :'(

et kait se pitää nyt sit vaan uskoa, vaikka vaikeeta onkin...
Kolme päivää oon jo itkeny, pitäs yrittää kerätä ittensä kasaan, mut ei huvita, ei kiinnosta.
On kyllä niin toivoton, surullinen, vihainen ja pettynyt olo. Sattuu aina vaan enempi mitä kauemmin tää lapsettomuus kestää ja mitä enempi näitä hoitoja joutuu läpi käymään. Mulla ku alkaa taas KOKO rumba alusta asti. Haluis jo toisaalta lopettaa, mut toisaalta ei halua antaa periksi...
Miten tää voi olla näin vaikeeta!!

Näillä näkymin elokuussa seuraava hoito, ei ehditä kesäkuussa ja heinäkuussa klinikka kiinni. Miehen pitää myös syödä 3kk clomifen lääkkeitä ja sit nähdään et auttaako siittiöiden liikkuvuuteen. Eli myös tämänki takia vasta elokuu. Haluan myös itse että tehdään lisätutkimuksia jos vaan pystyy. Esim tuli mieleen et jos mun kohtu hylkii niitä alkioita. Mun mielestä on vaan niin sikahuono onnistuminen ollu jos 6 hyvää tuorealkioo siirretty ja vaan yksi niistä tarttunu kiinni.

Pitäs alkaa rustaa klinikalle sähköpostia jos sais sen verran itestä irti. Katotaan mikä on lääkärin mielipide hoitojen jatkosta.

muoks. Eli taustailen täällä sinne elokuulle asti.
Paljon plussa tuulia kaikille!! ++++++++++++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Miles :'( koita jaksella... olen itse huomannut, että pakko on aina surra negan pettymys pois ennenkuin voi suunnata katseet jälleen uuteen hoitoon. Ja kyllä kerta kerran jälkeen itkua tuntuu riittävän kauenmmin.
Täällä odotellaan ensi tiistain ultraa, jotta nähtäisiin miten limis on kasvanut ja sen jälkeen pitääkin jännittää mahtaako alkiot selviytyä. Mielessä pyörii jo 3 ivf, koska en pysty päättämään siirtyäkkö julkiselle. Rahaa jos miettii niin on pakko siirtyä, mutta toisaalta tuntuu jos saisi jostain vielä revittyä yhden ivf yksityisellä.... Jos teillä on tyksistä kokemuksia, olisi kiva kuulla!
 
  • Tykkää
Reactions: miles

Yhteistyössä