Hoitolapsen isä flirttailee...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noin se meilläkin alkoi viattomana flirttinä. Sitten mies alkoi antamaan lahjoja. Ensin se oli puuhelmet jotka oli muka niin mun tyyliset, että hän osti ne työmatkaltaan. Sitten joulua, synttäriä ja nimipäivää. Sitten mies pyysi ulos syömään "ihan kaverina" kun halusi jutella parisuhteestaan ja hänellä ei ollut muka ketään muuta jolle puhua. Kohta se meni siihen, että mies halusi kerran kuussa viedä mut ulos syömään, jotta voidaan vaihtaa "rauhassa kuulumiset lastenhoidosta". Oma parisuhteeni oli päin pyllyä, joten heittäydyin mukaan. Toki valehtelin miehelleni, että syön aina jonkun nais puolisen kaverin kanssa.

Sitten harrastimme seksiä kerran ja mies ilmoitti seuraavalla viikolla vaihtavansa lapsensa hoitopaikan. Koko mies muuttui ihan erilaiseksi. Kun hoito loppui, emme ole olleet missään tekemisissä. Nyt siitä on jo vuosi aikaa. Kerran laitoin tekstarin, että mitä kuuluu. Miehen vastaus oli että "hyvää". Päättelin että se oli sitten tässä.
Ilmeisesti seksi oli huonoa, kun juttu päättyi noin pikaisesti.
 
Onko mulla kielioppi jotenkin sekaisin?
Kun mun mielestä flirtti on yks asia, iskuyritys toinen asia ja sopimaton käytös on kolmas asia.

Flirttailla mä jonkin verran osaan.
Iskuyritykseni ovat aina yhtä surkeita.
Toivottavasti en koskaan käyttäydy sopimattomasti, mut niinku isoppojat sanoo, "hyvän maun raja menee välilihassa".
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Onko mulla kielioppi jotenkin sekaisin?
Kun mun mielestä flirtti on yks asia, iskuyritys toinen asia ja sopimaton käytös on kolmas asia.
Flirtti on iskemistä ja iskeminen flirttiä. Toki ovat silti terminologisesti eri asioita. Mutta jos joku sinua iskee, se flirttailee. Voi silti flirttailla yrittämättä iskeä, vaikka teot ja olemus on sama. Silloin isketään, mutta ei kuitenkaan isketä.
 
vierailija
Varmaan yhden mun tutun eksä. Siinä tapauksessa aapee on vasta kolmas hoitotäti jota viedään...
No kyllä täytyy olla muutenkin tyhmä, jos luulee olevansa ainoa.

Eiköhän tuollaisen miehen tavat luulis tietävän ettei jää ainoaksi. Ainii.. "ihmiset muuttuu"

Juuri tuollaisia heikkomielisiä naisia, jotka on heti polvillaan kun joku vähän flirttailee ne kyseiset miehet saa iskettyä ja pidettyä vähän kivaa. Ja yksi hyväuskoinen vaimo odottaa kiltisti kotona. :ROFLMAO:
 
vierailija
No kyllä täytyy olla muutenkin tyhmä, jos luulee olevansa ainoa.

Eiköhän tuollaisen miehen tavat luulis tietävän ettei jää ainoaksi. Ainii.. "ihmiset muuttuu"

Juuri tuollaisia heikkomielisiä naisia, jotka on heti polvillaan kun joku vähän flirttailee ne kyseiset miehet saa iskettyä ja pidettyä vähän kivaa. Ja yksi hyväuskoinen vaimo odottaa kiltisti kotona. :ROFLMAO:
Miksi ei olisi ainoa? Miten niin jos vähän flirttailee, miksei olisi tosissaan? Taas niin perustelematonta tekstiä, että jos sinua pannaan perseeseen, niin miksi sinä laulat vain frank sinatraa samaan aikaan? Niinhän sä teet, yhtä hyvin perusteltuna. :D :D
 
vierailija
Miksi ei olisi ainoa? Miten niin jos vähän flirttailee, miksei olisi tosissaan? Taas niin perustelematonta tekstiä, että jos sinua pannaan perseeseen, niin miksi sinä laulat vain frank sinatraa samaan aikaan? Niinhän sä teet, yhtä hyvin perusteltuna. :D :D
Tottakai on tosissaan ja on ainoa. Juuri tämänmoiset tarinat päätyvät usein rakkaustarinoiksi.
 
vierailija
Varmaan yhden mun tutun eksä. Siinä tapauksessa aapee on vasta kolmas hoitotäti jota viedään...
Noup, kyllä mä olen ihan eka ;)
Sitä paitsi, miksei mies voisi olla tosissaan? Miten te luulette, että uusperheet syntyvät? Aina joku iskee jonkun. Naimisissa olevat parit eroavat kuka pettämisen, kuka minkäkin syyn vuoksi. Ihmiset sattuvat kohtaamaan, kemiat synkkaa jne... Siitä se lähtee - vaikka kuinka se puoliso olisi kotona odottamassa. Koskaa ei tiedä mitä elämä eteen heittää.

Mutta älkää nyt pelihousujanne repikö, en ole kenenkään miestä viemässä! Mutta jos mies itse haluaa lähteä, ei kait sekään minun vikani ole? Jos haluaa, se lähtee. Minun tai jonkun muun matkaan. Tai yksin.
 
Hoitotädit ovatkin usein perstyrkkysiä. Sinänsä hassua, että flirtti sekoitetaan iskuyritykseen. Iskuyritys on ihan jotain muuta.

Supliikkimiehet kulkee silmäkulma väristen ja sopivia reploja heitellen tarkoittamatta yhtään mitään. Mielenkiintoista, jos sellaiseen joku lenkaisi :)
 
Flirtti on iskemistä ja iskeminen flirttiä. Toki ovat silti terminologisesti eri asioita. Mutta jos joku sinua iskee, se flirttailee. Voi silti flirttailla yrittämättä iskeä, vaikka teot ja olemus on sama. Silloin isketään, mutta ei kuitenkaan isketä.
En kyllä allekirjoita tätä. Flirtti ei läheskään aina ole iskemistä, vaan usein ihan vain flirttiä, jonka tarkoitus on vähän sama kuin vitsailun, eli hyvän tuulen jakaminen.
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
vierailija
Ai miten uusperheet syntyvät? No harvemmin pettämisen kautta.
Pettämisen kautta alkaneista suhteista kestää yli vuoden ehkä 2%.
Uusioperheet syntyvät eroamisen ja uuden rakkaan löytämisen kautta, ei pettämisen.
 
Huomio on ihan mukavaa. Se kutkuttaa.

Mä en vaan vois kuvitellakaan lämpiäväni miehelle, joka flirttailisi mulle kaikkien edessä tietäen, että olen hoitanut sen lasta ja tunnen sen vaimon. Kuulostaa tosi limanuljaskalle. Mun mielestä se tietyllä tavalla "häpäisee" vaimonsa ja lapsensa sellaisten ihmisten edessä, joiden kanssa vaimo joutuu olemaan tekemisissä. Tosi jotenkin... epäkunnoittavaa touhua.
Se on eri, jos tyyppi on luonteeltaan "flirtti" ja kaikilla on tiedossa, että se on semmonen, eikä se itsekkän suhtaudu flirttiinsä vakavasti. Käsittääkseni tässä tapauksessa tilanne ei kuitenkaan ole se.

Mutta, ap ei ole tilanteessa se, jonka tarvitsee kantaa minkäänlaista vastuuta tilanteesta, joten voit toimia haluamallasi tavalla.
Mutta siis... sinuna kyllä miettisin... saisit varmaan parempiakin?
Kyllä sillä toisellakin naisella vastuuta on. Pienempi vastuu kuin miehellä mut jonkinmoinen kuitenkin.
Se toinen nainen voi vaikuttaa tilanteeseen muuttamalla käytöstään tylsän asialliseksi. Harva äijä jaksaa katella vuodesta toiseen jotain pirkkoliisaa joka on muuttunut kuivakiskoiseksi.

Kas näin: "Ei muuten sada räntää tänään niin paljon kuin eilen. Mikäs vuosi se oli kun jouluna oli vesisadetta, annas kun mietin..."
Tooooosi hot.
 

Yhteistyössä