***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

Iltaa!

Tänne ei mitään uutta. Käytiin tutustumassa tänään sinne naistenklinikan perheosastolle. Ihan mukavan oloinen paikkahan tuo oli. Kiva jos sinne pääsis...

Kyllä on Heilillä komea jäpikkä!! :heart:

elzibelzi & nöttönen 36+6
 
Joannalle onnea matkaan :hug: maailman ihanin reissu tuo synnytyssalissa pyörähtäminen :heart:

anu
me mennään huomenna sinne Muumilaaksoon, aattelin samalla piipahtaa siellä putiikissa sitten. miehen on ihan turha vinkua mitään :whistle:

ja JOTAIN hyötyä on kiukkuhormoneistakin, pesin meidän ikkunat :LOL: nyt irtoaa kädet, mutta näkeepähän ulos.
 
Taas yksi turha päivä!!
Ei mitään oireita. Ennen limatulpan irtoamista sentään oli. Miten ne loppuikin siihen tulppaan? :eek: Saako muuten sitä parempaa ässää harrastaa limatulpan irtoamisen jälkeen?
Ihana poju Heilillä!!!
Taidan lähtä saunomaan. On muuten aika ketutus olo. Mistähän sekin johtuu. Välillä käy ihan miestä sääliksi. Parempi jos tämä mamma vain nukkuis eikä mekastais.. :LOL:

Koitahan Joanna saada aprillivauva!! Paljon voimia sinne puhaltelen :whistle:
 
Moikka!

Tylsistyneet terveiset täältäkin! Kremppainen on olo, mutta siinä kaikki |O Risoo! |O Kuulin, että jumppapallolla temppuilu voisi "auttaa" tähän oloon, mutta ainakaan pojan Nemo-sellainen (eli lasten pomppupallo) ei tee muuta kuin vielä tylsistyneemmän olon. Istuin vain pallon päällä tyhmänä ja mietin, mitä tällä pitäisi tehdä, ja samalla ystäväni auttavaisesti painoi digitaalikameran nappulaa. Onneksi on siis ystävä lähellä, saatiin vieraita =) Paitsi että irvailee tuossa mulle ja pienelle masulleni. Katsotaan, kuka parin kuukauden päästä nauraa kenelle! :D

Mieskin päsmäröi ja ottaa mua pannuun :heart:

Enpä tämän pidemmin jaksa olla edes sarkastinen. :| Ehkä tämä nyt tästä. Tsemppiä muille, joille odotus on käynyt pitkäksi tai jotka ovat vaivaisia tms. ja onnea vauvan kotiin kantaneille :heart:

Ai niin Baby Dream, mulla oli esikoisen odotuksen aikaan jonkin verran sentäs ylpeä olo mahasta, nyt se on jo puolen vuoden ajan ollut lähinnä välttämätön paha :D

T. Kalenteri ja Paapau 39 + 3

Ps. Oli ihana kuvasta Äijästä, Heili!
Ps. 2. Tämä pottuuntunut viesti lähtikin sitten matkaan useamman tunnin viipeellä, kun ei jostain syystä suostunut aiemmin lähtemään... Vaan sama on tilanne edelleenkin, melko oireeton ilta takana mutta hermot alkavat olla mennyttä.
 
korkataan tämä pino vielä viimeisen kerran, omalta osaltani :D

lapset sain juuri miehen matkaan tarhaan ja aamupalaa nauttien tässä olen- hiljaisuudessa :whistle:
yö oli levoton, kun tajusin että esikoisen kanssa 5v sitten meni vedet aivan yllättäen 36+3 viikolla. eli viime yönä :heart: ja se oli menoa sitten.

omassa olossa ei mitään synnytykseen viittaavaa. ainoastaan että maha on laskeutunut ja liikkeet vähentyneet- ei siis enään jumalatonta jumputusta aamusta iltaan :D
muuten turvottaa jalkoja varsinkin.
ovat heti aamusta jo ihan norsun jalan kokoluokkaa ja illalla sitten kipeät ku mitkä.
närästys on hirveää, ihan kuin joku happoa välillä kaataisi kurkusta alas. :x
siinäpä ne kiusallisimmat vaivat taitaa olla ;)

mulla klo 8 kasvohoito. viimeinen omahetki vähään aikaan. joten otan ilon irti siitä että lähden rupisammakkona sieltä ulos, huntuun verhoutuneena ja äkkiä auton ratin taake.. :LOL:
se on sen arvoista!!!! B)

joten nyt suihkuun ja menoksi.. :wave:

tänään aprillipäivänä on mieheni synttäritkin. oikea aprillipila koko mies välillä- joten en laita pahakseni ollenkaan että vauva ei tänään tulekaan. päinvastoin.. :D :whistle: :heart:

milloin muuten oinas vaihtuu häräksi horoskoopissa? sen muistan että laskettuni mukaan härkä olisi tulossa.. :whistle: :xmas:

pulttis ja rakas 36+3 :heart:
 

Yhteistyössä