**HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

Vauvautuneille taas onnitteluita paljon :flower:

AnnaBuun poitsu on kyllä suloinen, toivotaan että bilit olisi kuosissaan. Meidän poika on hieman myös keltainen, mutta silmät on valkoiset. Neuvolan täti käski seurailemaan ja antamaan omaa "valohoitoa" eli esim keittiön pöydälle vaununkopassa nukkumaan ikkunan eteen.
Saattaahan tuo olla äidinmaitokeltaisuuttakin..

nasumasunen sain kans saman viestin ja mietinkin pitäisköhän sitä lähteä käymään kaupungilla.. samaten tuo H&M:n kampanja, osta 3 maksa 2 lastentutetta kiinnostaa..
 
Neuvolassa käyty, eipä siellä mitään ihmeempiä. Paino nyt on mitä on, alusta asti tullut lähes 20kg, ei hirveesti naurata. :( Sf-mitta oli 34cm, noussut siis sentin, vauva ei ollut vielä kiinnittynyt, pää pääsi liikkumaan hieman. Vauva antoi komeat näytteet sykkeestään; ensin oli noin 120+, sitten kuului ja tuntui muks, ja sykkeet pomppas 160+ :D Vaihtelua siis niin kuin pitääkin. Tasan viikon kuluttua taas uusi käynti.

rv38+1
 
Täälläkin saatu aleviesti ja kävinkin jo ostoksilla ;)
Pari yöasua, yksi oloasu vauvalle ja yhdet housut pojalle 5v. Ihan kiva kun muutenkin aletuotteita ja yhden sai tosiaan ilmaiseksi.
H&M:lle en jaksanut enää.

Empuuu täällä myös painoa tullut se 20kg. Oliko sulla paljon lähtöpainoa ? Mulla ei sitä ole paljon, mutta kyllä tuo 20kg tuntuu, varsinkin jaloissa. Jaksuja sinulle

-C ja T-
 
Chiq BMI ennen raskautta 27, ihan liikaa siis. Oon vielä lyhyt (158) niin ei kivalta tunnu, vaikka normaalisti olen päässyt liikkumaan. Vähän outoa, kun sanotaan, että läskin ei pitäisi hirveästi lihoa raskauden aikana, mulle terkat ei ole valittanut kertaakaan painosta. :/ Hyi oksetus, kun oikeesti vihaan näitä läskejä. Ens viikolla paino alkanee varmaan jo ysillä. :x :x :x Nooh, kunhan pääsen pudottamaan painoa, niin en aio painaa yli 60kg enää ikinä. :kieh:
 
Minulla myös tullut tasan 20 kg painoa. Ennen raskautta bmi oli 20 ja siihen olis taas pyrittävä viimestään vuoden päästä synnytyksestä. Edellisestä tuli myös 20 kiloo mut muutama kilo niistä oli turvotusta, nyt ei ole juurikaan turvotusta joten ihan oikeaa läskiä tää nyt on suurinosa. Ja muutama kilo vielä kerkiää tulla lisääkin.... :kieh:

Et sinä Empuu noissa maha kuvissa ainakaan lihavalta näytä. Paremminkin hoikalta.

vkoja 38+4
 
Nyt on huoli niin iso että itkettää. :'(

Käytiin vauvan kanssa siellä sairaalassa kokeissa ja bilirubiini arvot oli normaalit mutta sitten joku muu maksaarvo oli koholla kunnolla ja lääkäri meni vielä sanomaan että joskus se liittyy joihinkin sairauksiin. :'(

Pojalla on keltaiset silmän valkuaisetkin,kasvot ja vartalollakin on jo keltaisuutta.Nyt pitää tiistaihin asti odotella kotona että mennään lisä tutkimuksiin/kokeisiin että selviäis mitä sielä maksassa on ettei pelitä kunnolla. :'( Jos vointi huononee niin sitten saadaan heti mennä takas.

Voitte arvata että mun huoli on tosi suuri.Siksi tuo kuulemma syö yötä päivää tunnin välein kun väsyy rinnalle eikä jaksa imeä kerralla kauaa.Nyt mun pieni tarvii paljon pieniä enkeleitä! :heart:
 
maleha Niin no eihän niissä kuvissa juuri muuta näy kuin maha. Hoikka en ollut 70-kiloisenakaan, niin mites nyt, kun kiloja on melkein 20 enemmän? :kieh: :D Mulla ei kyllä läski kerry semmosina makkaroina, vaan tasaisena kerroksena, joten se kai vaikuttaa. Ja lihasta on aika paljon, 50-kiloisenakin mulla on paksut jalat.

AnnaBuu Toivottavasti kyse ei ole mistään vakavasta. :hug: Hyviä vointeja pojalle. :heart:
 
Neuvolassa käyty, ei mitään uutta, muuta kuin et painoa tullut tännekin ihan liikaa!! Jatketaan odottelua..
Meinasin kyllä yrittää tänään vauhdittaa tätä weijaria, jos sitä 3 S:sää kokeilis :LOL: , auttoi nimittäin ensimmäisen kanssa eli peukut pystyssä.

AnnaBuu, suloinen on teitin vauveli ja oikein kovasti enkeleitä lähetän teille että kaikki kääntyy parhain päin!! :heart: :heart:

Että jos siis lähtis tästä Saunan Siivoukseen ja sit illemmalla kokeilis sitä kolmatta S:sää.. :LOL:

W+w 38+2
 
KiiajaVille ai katos hm:n juttua en oo kuullukkaan...ehkä mä sinnekin eksyn ;)

AnnaBuu voi kauhistus! toivottavasti pienellä kuitenkin kaikki ok vaikka huoli on varmasti suuri! jaksamisia kovasti ja enkeleitä pienelle :heart:
Meillä nuorimmaisen kanssa oli eka leikkaus 4kk iässä alun ongelmien takia ja nyt kaikki kunnossa. :heart: joten osaan kuvitella huolesi määrän :/
mutta siitä ei sen enempää...
:hug: :hug: :hug:

Onkohan jastu vauvanhaussa? :)

nyt alan laittamaan tacoja... :p mies tulee töistä kohtapuoliin ja mä oon ruukannu ruuan laittaa aina siks valmiiks joten ... :wave:
 
AnnaBuun vauvalle kovasti enkeleitä ja kaikkia mahdollista että ois joku ohimenevä juttu! :hug: :heart: jaksamista kovasti äidille ja pikkuiselle!

Kommentoin myöhemmin paremmin ä-poli käynnin, mut maanantaina osastolle =)
 
Wentti mä aamusta hiukan siivoilin ja illalla laitan saunan tulille... kolmannesta ei oo sanomista vielä sillä voi olla että nukahdan taas aika lahjakkaasti :LOL:
ässiä on kuulemma neljäskin siideri! kuulemma alkoholitonkin käy :D

verenpaineet on taas ollu huimia...edelleen...kokoajan päälle 90 alapaineet..huomenna onneks aamusta neuvola. päänsärkyäkin on vähänväliä...
 
Anna Buu sulonen vauva :) Ja voimia pikkuiselle, toivottavasti ei ole mitään kummempaa

Imetyspaidoista? niin olisko niitä siellä kappahlissa? H&M verkkokaupasta en bongannut joten onkohan niitä sitten kaupassa? ja millaisia ja hintaisia? Näyttää pahasti siltä ettei jaksa hirveesti väsätä niin vois jonkun ostaa. Mut kun tietäs mistä niitä tuolla kaupungilla lähtee sit hakemaan et jää mahollisimman lyhyeksi reissu.

Täällä aamulla mahassa kävi sellanen mulina et tuntui ihan kuin siellä joku kieuhuisi...

Unico ja Toukka 36+6
 
Moikka!

rv37+6, sais jo tuo vauva tuolta putkahtaa ulos, alkaa olla jo aika tukalat paikat....

Imetyspaitoja saa Helsingistä ainakin Stockmannilta ja Bebes liikkeestä kampista, jälkimmäisen nettisivuilla (bebes.fi) voi ihailla ihkaoikeaa tissimallistoa :LOL: , Siis imetyspaita/vaatemalliston nimi on BOOB... On muuten ihan tosi kauniita vaatteita ja tyylikkäitä imetysrintsikoitakin...

Mun täytyy tunnustaa etten oo vielä edes kassia pakannut sairaalaa varten...Mutta liivinsuojia joutuu jo käyttää, muuten on maidot paidasta asti läpi, kellään muulla samaa ongelmaa??

Kauhulla odottelen "sitä oikeaa maidon nousua"....

Onko kellään muuten tietoa onnistuuko istukkavaranluovutus Jorvissa??

Ai niin, enkeleitä jo syntyneille vaaveille ja äideille, etenkin niille jotka niitä erityisesti tarvitsevat :heart:

Odottajan aika on pitkä

Tinka ja maha

Onko täällä muuten ketään espoolaista/PK seudulta, olisi kiva saada kesäksi vaunuilu, puistoilu ja kahvitteluseuraa....
 
(.)[/b ]Täällä ollaan edelleenkin vauva mahassa, ei siis menny mun suunnitelmat ihan putkeen.. :LOL:
Mut poksutaan nyt sit täysaikaseks, POKS 37+0!
En oo ihan varma tuliko eilen illalla yks kipee suppari, mut jotain tosi tuntuvaa se ainakin oli.. Enkä sit saanu koko yönä kunnolla nukuttua, kun ajattelin koko ajan, et alkais nyt ne supparit.. Mut ehkä ei kannata liikaa ajatella, sit menee ainakin yliaikaseks.. Olisin vaan jo niin valmis hakeen paketin kotiin :heart:
(enkä oo kyllä varmaan ainoo!)

Onnittelut Tupulle ja Rosahdukselle pikku neideistä! :flower: :heart:

Täällä ei ainakaan oo mitään äitipolikäyntejä..

AnnaBuu Voi mikä ihana pieni teräsmies :heart:
Voimia lähettelen pikkumiehelle ja muullekin perheelle tietty! Toivottavasti ei mitään vakavaa olis! :hug:

Lanfear Mulla ainakin vauvasta tullut huomattavasti vähempi liikkeinen nyt viime aikoina.. Jospa sulla on sitten vielä hyvin tilaa myllätä siellä? :D

Empuuu Mun mielestä sä et oo näyttäny kyllä missään kuvassa miltään "läskiltä".. :eek:

Mä oon myös miettinyt, et onkohan jastu vauvanhaussa, kun ei oo kait pariin päivään ainakaan kirjotellu..?


 
Annabuu oi, on varmasti huoli kova. enkeleitä teidän perheelle :hug:

Empuuu tasaisesti olet kyllä kiloja sitten saanut kun minustakin näytät kuvissa enemmän hoikalta. Mutta antaa niiden nyt olla, huolehdit niistä sitten imetyksen jälkeen :hug: ja imetys itsessään toimii myös "laihdutuskeinona".

Ainakin täällä pohjoisessa h&m:ssä on ihan nättejä imetyspaitoja. Kannattaa panostaa siihen että on pitkä, ainakin itse tykkään että saa makkarat piiloon kun imettää
:whistle: Toki netistäkin saa, myös alennuksessa.

-C ja T-

Katyana omaa kirjoitusta voi muokata myös jälkikäteen ;) kuten mie teen nyt. Ja onnea täysiaikaisuudesta :flower: Vielä saattaa olla vaikka 5 viikkoa edessä sinulla joten jos vain saat ajatuksia pois vauvanhausta niin hyvä (juu juu tiedän, sehän onkin niin helppoa :D )

muoks. vielä että jastu kirjoittanut viimeksi 6pvä ja sitä ennen kuiten melkein jokapäivä terveisin:salapoliisi jolla ei vissii mitään tekemistä ole :D
 
Onnea kaikille tuorille äideille ja iseille :hug: :flower: =)

Täällä edelleen ollaan yhtenä kappaleena :eek: Hiukan ihmetyttää kun supistuksia tulee ja jotkut ovat jopa kivuliaita.... Yöt menee siinä kun koitan saada hyvää asentoa ja vessassa pitää juosta koko ajan :( Noh, päivällä nukutaan sitten =)

Huomenna on neuvolla Katsotaan mitä siellä sanotaan...

onnea vielä kerran kaikille jotka ovat saaneet vauvan.... :flower:

Isot voimahalit niitä tarvitseville.... :hug: :hug: :heart: =)
 
AnnaBuulle ja suloiselle pikkumiehelle kovasti enkeleitä matkaan mukaan! :hug: Äidin ja koko muunkin perheen huoli on varmasti suuri. Toivottavasti ei ole mistään pahemmasta kyse.

Mulla olis tänään LA, joten POKSISTA POKS 40+0! Yli meni tämäkin tapaus, ellei mitään yllärispurttia ota iltaa kohden. Viime yön taas valvoin melko kivuliaittenkin supistusten kanssa. Mutta juuri kun aamulla ennen seiskaa meinasin ruveta lähtöä valmistelemaan ja miestä herättelemään, niin supistusten väli rupesi venymään ja teho niistä hiipumaan. Limatulppaa on tullut päivttäin vähän kerrassaan maanantaista alkaen, mutta eipä sekään vielä kerro mitään. Huomenna neuvola, joten sitä odotellessa.

manteli ja Sulo 40+0
 
Imetyspaidoista, ite oon kaks ostanu H&M:ltä.. muistaakseni n.15e oli per paita.. ja netissäkin jos siellä äitiysvaatteissa on vielä ne paidat missä on kaksi paitaa, musta ja valkoinen niin ne on imetyspaitoja.

Neuvolassa käyty.. Eipä ihmeitä.. painoa tullut nyt kokonaisuudessaan 12kg!! :O HYI HELKKARI!! :x Ei muuta voi sanoa.. Mä odotan niin että vauva syntyy ja et jaksaa ja pystyy sit muuttaan tota syömistä/liikkumistaan.
Ens keskiviikkona seuraava aika, sillon tehdään myös se yliaikaisuuslähete, ja mainitaan siinä sitten myös painoarvio, jospa sitten käynnistettäisiin aiemmin jos tarvitsee.



jastu ja vilperi 38+5
 
täälläki neuvolassa käyty, kaikki oli OK, painoa ei ollut tullut yhtää eikä sf-mitta lisääntynyt vaa samana ku viime kerralla. RR ok ja pissa puhdas. kävellen tosiaa mentii neuvolareissu tekeen.. huhuh, nyt on koko kroppa aiva kipee ja kolottaa joka paikkaaan.

ensviikolla ke seuraava neukku et saa nähä onko vielä silloin kasassa. appivanhemmat ovat valmiuksissa jos nyt vloppuna lähtö tulee jne.

vauva oli kiinnittynyt nyt et siis voipi tulla millo vaa ja ku tietäiski et millo :D

mut nyt pitää jotain sapuskaa saaha ku oon väsynyt tosta lenkistä et :/

arska äippä+ typy 37+6
 

Yhteistyössä