Huhtikuun budjettihaaste

Teettekö toukokuullekin moisen haasteen?

Mun vähän tekis mieli tulla mukaan, mutta kun en oikein tiedä, että mitä tässä nyt tekisin...ei hajuakaan paljon meillä nykyään menee kauppaan rahaa, niin on vähän hankala alkaa mitään budjetoimaan :I)
 
Kyllä mä ajattelin ainakin vielä jatkaa. Tämä taitaa vähän koukuttaa jo :D

Entä jos Chef teet vaan sitä seurantaa toukokuussa niin näet sen mitä teillä menee oikeasti kauppaan? Sen jälkeen helpompi sitten nähdä paljonko budjetti voisi jatkossa olla ja mistä voi karsia.

Mun omat karsittavat on ehdottomasti herkut.. Niihin meni eniten rahaa koko budjetista huhtikuussa :ashamed: Aika järkyttävää oikeastaan!

Muoks. Ja uusi ketju täällä http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2261640-toukokuun-budjettihaaste/#post28410299
 
Viimeksi muokattu:
Selleri
Meidän lopputulos huhtikuun osalta:

Tavoite oli 550€, todellisuudessa meni 705€, joten ylitystä tällä kertaa 155€. Alkukuu pysyttiin hyvin ruodussa, mutta loppukuusta meni elämä taas sen verran hektiseksi, että ei ruokakaupoilla jaksettu laskeskella euroja. Herkkuja ei niinkään tullut osteltua, mutta usein käväistiin valmisruokatiskin kautta...

Toukokuussa en ehdi olla mukana, koska meillä alkaa keittiöremontti. Ehdottomasti taas viimeistään syksyllä tulen mukaan jos tällainen ketju vielä täällä pyörii.
 
Vähän vaikea määritellä menikö huhtikuun budjetti lopulta yli vai ei. Viimeisenä päivänä tein isot ruokaostokset, mutta pääasiassa siksi kun vappupäivänä kaupat on kiinni ja piti siis tavallaan tehdä toukokuun ostoksia jo etukäteen. Lasken nyt niin että tuo huhtikuun budjetista jäljellä ollut 11,50€ meni niihin ostoksiin ja loput ostoksista sitten toukokuun budjettiin. Tällä matematiikalla siis tavoite oli 300€ ja rahaa meni 300€.
 

Yhteistyössä