Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

Kääk vauvoja lisää!!! :love::love: Onnea Nöösikkä ja Pippuri!! :love:

Saisko tänne tilata yhtä nopean synnytyksen kuin Nöösikällä? :p Kuulostaa hyvältä ajalta, tietysti kunhan vaan kerkeisin saada epiduraalin; muulla ei niin väliä :LOL::LOL:
Mä yritän tsempata sillä et kuulemma toinen synnytys on usein nopeampi! Siitä 36h:sta on kyllä aika paljon varaa tulla alaspäin :eek:

Täällä vaan tää karmea väsymys jatkuu. Illalla taas yhtä pyöriskelyä ja yöllä pari vessaherätystä. Äsken vasta poitsun kanssa herättiin,mut oisin kepeesti voinu jatkaa unia vaikka iltapäivään. :confused:

Norappi; Se voi kuule olla et synnytät ennen mua! Sulla kuitenkin LA vaan 4pv mun jälkeen! Ja jos pikkukaverilla todetaan kaiken olevan hyvin keskiviikkona niin antavat varmasti mennä ihan reilusti yli että saa sitä painoa kirittyä.
Tosin jos sitä vettä on edelleen vähän eikä kasvua oo tullut, niin meinaakohan ne heti ruveta käynnistelee? Keskiviikkona tosiaan lääkäri ja sillon 38+1. (n)
 
Mä sain jonkun epiduraalin ja spinaalin sekoituksen... Ja just sopivan määrän. Ei tehnyt täysin turraksi mutta ei ollut kipujakaan. Ponnistus ei sattunut yhtään ja poika tuli maailmaan ihan parilla työnnöllä. Oli kyllä nopeata toimintaa mutta kai kokemus auttoi tässä :D
Hyviä kokemuksia myös teille joilla edessä! Luottakaa vaan omiin fiiliksiinne!!!!
 
Onnea Pippuri, Nöösikkä ja anscu pikkuisista! :)
Monilla nyt viikonlopulle ajoittuukin. Katjuskallakin jännä päivä, joko nyytti sylissä?

Täällä ei puutarhapuuhatkaan oo oikein mitään suurempia merkkejä tuoneet. Selän vaan saanut kankeaksi... Maanantaita odotellessa.
 
Paljon onnea vauvoista Pippuri, Nöösikkä, Anscu ja Katjuska!

Hurjasti tullut vauvoja tänään Itsekin mielelläni liittyisin synnyttäneisiin. Viime yönä taas jo luulin että nyt, mutta ei. Kurjaa valvoa öitä.

Anismo&pikku tyyppi 38+6
 
Onnea teille vauvautuneille, ihanaa kun paljon vauvoja ja mukava lukea synnytyskertomuksia :):love:

Mulla mies lähti tänään viettämään varpajaisia, joko muiden miehet on pitänee? :D Siis mun mies pitää nyt ensimmäisiä sellaisia, menivät sen kaverin luo kun hän yksin kotona ja sieltä löytyy saunat, paljut ja muuta mukavaa ja voivat yöpyäkin siellä sitten , oli kuulemma saanu kavereilta selviytymispakkauksenkin :ROFLMAO:

Täällä ilta veivattu kakkuja kun huomenna juhlitaan esikoisen 7v synttäreitä (y)

Mää niin nautin tosta vauvasta, on se vaan niin ihana :love::love::love: ja viime yönäki kaks syöntiä ja muutoin nukku hyvin, toissayönä kyllä valvoi mutta kai se oli jotai ohimenevää :rolleyes: Nyt semmonen olo itellä että eiköhän painokin oo nousussa kun tiistaina terkkari tulee taas puntarin kanssa käymään (y):) Puklailukin ehkä hieman vähentynyt :)
 
Onnea Katjuska ja Anscu!

Ihanan nopeesti niitä vauvoja tänä vuikonloppuna tulikin.

Kapusha, niin voi olla että synnytytän. Jotenkin vaan toivoton olo kun vaan koko ajan kipee. Odottavan aika on pitkä. Ne saattaa hyvinkin heti käynnistää tai käskeä tulla muutaman päivän päästä.

Tässä kuva kun oli sairaalassa esikoisen aikana. Silloin epäilivät raskausmyrkytystä. Raskaus käynnistettiin kun vauva oli paljon pienempi viikkoihin nähden. Tyttö synty silloin 38+5 42cm ja 2355g. Nyt tää mahassa oleva on ihan omaa luokkaansa. Tästä siis tulee isompi mitä tämä isosisko oli. Kyllähän sen näkee kuinka iso ero noissa mahoissa on. Esikoisen aika oli tolloin todella vahva turvotus koko kehossa. Pakko oli vähän avata kuvan tautoja.


Norappi ja pikkukakkonen 37+2
 
Onnittelut vauvan saaneille!! Eilen oliki oikein synnytyspäivä :D

Itse kävin eilen sukulaisilla saunassa supistukset alkoi sitten heti sen jälkeen klo 21, 2h sitten alkoi tulemaan verta. Synnärille soitettu, supistusten väli on jo 6-8min, sanoivat että tule sitten kun haluat synnyttää mutta ei liian kauan sais odotella kun on tämä streptokokki. Kai se kohta pitää alkaa hipsiä synnärille päin.

Sad 41+0
 
Onnea vauvan jo syliin saaneille eli Nöösikälle, ansculle, Katjuskalle ja Pippurille! :love:

Tsemppiä Sadeyes, kohta se on vauva sinullakin sylissä :)

Mä sain yöllä niin pahan vatsataudin etten oo vuosiin sellaista sairastanut... Kummastakin päästä tullut tavaraa melkein koko yön ja tiheesti :( Miehellä oli sama pöpö to-pe yönä. Nyt vasta alkaa olemaan tolpillaan. Ja kuopus sairastui eilen, mutta selvästi lievemmillä oireilla. Esikoinen vielä terve.. saas nähdä kuinka kauan o_O
Supistuksetkin tässä rytäkässä yöllä tiheni ja koveni, mutta ei kumminkaan synnytyssupistuksista vielä kyse. Juuri nyt en kyllä missään nimessä synnyttämään haluaisikaan tällä voinnilla :confused:

Vaimo ja vaavi, huomenna taas poksuu, tällä kertaa 38+0 :)
 
Onnea Anscu ja Katjuska! :love:

Norappi; Itekkin oon aika loppu näiden jatkuvien kipujen kanssa :unsure: Ja vielä ois se kivuliain osuus edessä,mut se tuskin kestää 4 kuukautta!

Viime yönäkin taas koko alavatsaa poltteli taukoamatta... Sitkun se helpotti niin eikun vessaan ja taas sama polttelu jatkui kun ravasi alakertaan. Edelleen on alavatsa hellänä. Toivon että nää kivut liittyy siihen et paikat kypsyy jos keskiviikkona rupee käynnistämään.

Kyllä mä niin kovasti ootan että nähdään vauveli. Ja tietysti että tää raskaus päättyy; en tähän rumbaan 10vuoteen kyllä lähde uudestaan jos silloinkaan. On tää mulle aina niin kova fyysinen koettelemus et ihmettelen kropan kykyä palautua tästä rääkistä!! :confused::confused:
 

Yhteistyössä