Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

Onnea Huhtihapsukkainen! <3 ja Hanzulle kotiin pääsystä!

Täälläkin on jotain limatulpan tapaista valunut pariin otteeseen. Vauva on painunut niin alas että nyt taas juostaan pissalla päivin ja öin. Iltaisin oon lypsänyt n. 5ml yhteensä (en ihan tyhjäksi asti vaan sen verran mitä käsin helposti irtoaa), niin päivisin ei tissit enää vuoda mutta viime yönä heräsin sitten lammikosta kun toinen oli vuotanut ison lätäkön sänkyyn, onneks oli ne muovit alla :D

Oispa kiva päästä tuohon 38+ kerhoon mutta tuskinpa vaan. Vauva on kyl selvästi jo sen 3kg mutta saishan tuo vielä vähän kasvaa.

Mulla oli edellinen neuvola H37 ja seuraava on H39 jos oon vielä kasassa. Lääkärikäyntejä ei yhtäkään sovittuna, se saikkukäyntikin oli ylimääräinen. Täällä ei yleensä oo rutiinisti jos ei oo syytä.
 
Oiii onnea vauvoista :love:

Pääsiäinen senkun jatkuu, ihan outoa miten näitä päiviä tuntuu olevan näin paljon. Yhteistä aikaa ja kyllä täälläkin pinna välillä taas niin kireellä että ei mitään rajaa :whistle: Viimeks aamulla aloin skitsoomaan ihan turhasta asiasta aamupalalla. Kivaa on ollut mutta odotan kyllä jo vähän miehen töihinpaluuta huomenna niin saa ite taas vähän omaa aikaa. Tiedossa salia, neuvolakäynti tän korkeen verenpaineen takia ja kauppareissu.

Siivouspäivää miehen kanssa vietetään, mutta mun piti tulla sängylle näin loppua kohden makaileen ja nostaan puupökkelömäiset kintut ylös seinää vasten. Helpottaa kyllä melkeinpä heti. Toi toinen tuolla pesee lattioita (y) Onneks meillä meneekin niin että mies imuroi ja pesee vessat ja lattiat ja mä hoidan kaiken muun, oon aika luottavaisin mielin kun vauva-arki alkaa, että nää siivoushommat luonnistuu ja apu siinä valtava, mutta ruokaa toi ei osaa tehdä joten saas nähdä mitä ekat viikot tulee tapahtumaan :) Tosin tänään on tarkotus jo tehdä hieman pakkaseenkin ruokaa kun iso köntti jauhelihaa on tarkotus tänään valmistaa cannelonien muodossa.

Mä alan pian jo huolestuun jollain tapaa, kun mulla ei oo konkreettisia oireita oikein mistään, että meneekö täö automaattisesti yli ihan huolella ja käynnistykseen :( Vaikka oonkin asennoitunut että yli menee eikä toisaalta ahdistakaan kun tosiaan vointi vielä niin hyvä. Välillä vaan sitä jo toivois jotain osviittaa olevan ilmassa :ROFLMAO: Noo onhan tässä vielä aikaa surkutella niitä vointeja sitten myöhemmin - tai sitten ei,; mulla yks kaveri sai pari viikkoa sitten vauvan eikä ollu mitää muuta kun selkäkipuja siihen hetkeen asti kunnes supistukset alko ekaa kertaa ja lähti sairaalaan. Eihän näistä voi tietää. Kyllähän kävellessä painetta tuntuu ja välillä lenkeillä tosiaan alavatsa tuntuu repeevän, mutta niitä kovia vihlasuja ja ennakointisupistuksia ei oo havaittavissa. Eli nautitaan nyt tästä loppuajasta sitten (y)

pumskeli rv 36+5
 
Pumskeli ei mullakaan ollut esikoisesta mitään harjotussupistuksia tai löysää vatsaa tai mitään muutakaan "oiretta"! 40+0 aamulla heräsin yllättäen kipeään supistukseen ja siitä ties heti että nyt se on menoa. :)

Yllättävän monella limatulppaa tulee o_O täälläkin vuotaa alapäästä vaikka mitä ja paljon mutta limatulppaa ei kyllä. :D

39+1 virallisesti. Pitää muistaa vähän laskea ton neuvolan lasketunajan mukaan kun sen mukaan se käynnistyskin sitten määrätään. Ehkä viikonloppuna sitten itsekkin liityn jännittäjien kerhoon :geek:

Huhtihapsukaiselle onnea vauvasta:love:
 
Meillä ei normaalisti olis lääkäreitä enää 36 jälkeen, mutta mulla on noi verenpaineet korkealla, niin seurataan niitä ja vauvan vointia synnärillä.

Esikoisesta muistan, että väreili välillä ja siis pissaamisesta johtuvaa :) oli veikeän tuntuista. Esikoisesta ei myöskään ollu oireita loppua kohti, yks aamu ne vedet vaan meni sänkyyn ja siitä lähettiin vielä synnärille sillä asenteella, että kotiin ne pistää kuitenkin, sille tielle kuitenkin jäätiin :) että kyllä se oireettomuus oli kivampi :D limatulppakin irtosi kerralla synnärillä :)

Mä täällä suunnittelen ikkunoiden pesua, kunhan saisi kääpiön nukkumaan, mutta saas nähdä saanko ton miehen ikkunan pitelijäksi :D
 
Hei SaNii ja Kla, kiva kuulla joiltakin muiltakin tuosta värinästä! Oon sitä niin ihmetellyt, ja tuo pissaaminen kuulostais järkevältä. Ja se kohta missä se tuntuu onkin juuri se missä vauvan peppu on! :p Kysyin yheltä kätilöltäkin niin se ei yhtään tajunnu mistä puhun.. Aika usein se kyllä pissaa näköjään.
 
Paljon onnea Huhtihapsukkainen! <3

Täällä ei oikee mitään ihmeellistä oiretta, sitä samaa menkkajomottelua ja iltaa kohden tiheneviä ja vähän voimistuvia harkkasuppareita mitä ollu jo pitkään.. :) esikosesta oli tähän mennessä limatulppaa tullut, nyt ei yhtään tai jotain pientä limaa välillä mut en tiiä mitä sitten on :D saas nähdä millon syntyy, painokontrolli 4.4 (40+1) jos ei oo siihen mennessä syntynyt :)
 
Onnea uusille vauvautuneille!

Viime perjantain limatulpan irtoilun jälkeen täällä ei ole tapahtunut etenemisen suhteen mitään muuta mullistavaa. Aivan kuten veikkasinkin.

Muuten kyllä alkaa olemaan v-käyrä nousussa tämän raskauden kanssa. Tuntuu, että koko ajan tulee jotain muuta ongelmaa. Nyt ei enää sokerit meinaa täälläkään pysyä kurissa syömällä. Kaiken lisäksi iski vielä hiivatulehduksen päälle.

Huomenna täytyy vissiin soitella ja kysellä, että mitä noiden sokereiden kanssa tehdään...

Toukka16 38+0
 
Mulla ei esikoisen aikana mun mielestä kastunut paita odotusaikana kertaakaan... Sit kylläkin kun vauveli oli maailmassa :p

Pumskeli; Ei mullakaan oo mitään synnytykseen viittaavaa vaan kaikkea muuta kipua ja vaivaa :(:( Esikoisesta ei ollut mitään synnytykseen viittaavia "oireita" ja yli mentiin niin että heilahti ja käynnistykseen! MUTTA ei se tarkoita että sun kohdalla olisi niin :love: Se voi tulla ihan puskista se lähtö yhtäkkiä :) Sitä toivoisin omalle kohdalle.
Eilen lueskelin ballongilla käynnistelystä ja sain ihan hirveän paniikin aiheutettua kun luin näitä "kesti 4 päivää käynnistys ja sectioon päätyi"-juttuja... Yö menikin sit ihan perseelleen kun panikoin.
Toivon vain et jos käynnistetään niin et paikat olisi edes vähän kypsynyt!!

Toukka16; Samaistun sun fiilikseen. Alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän nää kaikki kivut ja ongelmat.. Kyllä se syö ihmistä kun ei 4vko ennen laskettua aikaa meinaa päästä enää kävelemään ja särkee öin ja päivin o_O Sitä miettii et millähän energialla sinne synnytykseen sit oon menossa jos/kun nää kivut jatkuu ja pitää hereillä..
 
Käytiin miehen mummolassa syömässä. Huhhu mikä ähky, vaikka en ees syöny paljoa ja enemmän söin salaattia kun ruokaa. Saatiin sieltä mukaan vielä suklaamunia ja vauvalle kesäksi vaatteita :D

Mulla on ollu tänään maha jotenkin hellänä ja pisteli vähän kun käveltiin. Mietin jo, että taitaa mun saleikutkin olla käytynä, kun ei tuo selkä oo parantunut kunnolla vaikka 6 päivää siitä kun rikoin sen :(
 
Alkaa olla ihanaa tää keskustelu kun meillä yhdellä sun toisella sitä ja tätä vaivaa ja oiretta :D no sitähän tää loppu aika on! Musta on kuitenkin kiva lueskella mitä kenellekin kuuluu ja millä oloilla taistellaan eteenpäin joten kiitos kaikille jotka jaksavat tänne olojaan päivitellä :love:
Nöösikkä
 
Tänään just aattelin, että mun kirjoitukset ovat niin vaivaisia ja kärttyisiä, että en kehtaa niitä edes kirjoittaa. :confused:
No jotain jos kuitenkin. Kevätilmasta nautittu hitaasti hissutellen, kun liitoskivut ja alaspainatukset ei muuta salli. Viime yö meni kohtuudella. Pyhäpäivät pistäneet ihan viikkopöllöksi. Tajusin nyt illalla vasta, että jahka aamu koittaa, voi sanoa että ylihuomenna todennäköisesti käynnistetään. Hui!:eek:
Katos, tästähän tuli ihan neutraali kirjoitus... (y)

Niittys 37+5
 
Onnittelut pikkuisesta huhtihapsukainen! :love:
Ja onnittelut kotiinpääsystä hanzu!

Se olisi melkein mukavampaa minusta, että mitään synnytystä ennakoivia "oireita" ei olisi ilmassa ja synnytys käynnistyy sitten kun käynnistyy. Se kun on oireita tai ei oo, niin ei välttämättä kerro paljoa siitä milloin ja miten synnytys käynnistyy. Kristallipalloakaan kun ei ole :D
Mulla kun edellisessä raskaudessa oli niin paljon niitä supisteluita jotka kävi pidemmälle raskautta mennessä aina vaan kipeämmiksi ja säännöllisemmiksi, ja silti päädyin rv 42 käynnistykseen :confused: Että se voi mennä näinkin.

Ballongista piti sanoa sen verran kapushalle, että sen kanssa voi synnytys lähteä hyvinkin käyntiin. Kuopus tosiaan käynnistettiin sillä ja sen laitosta ballonki tuli ulos 1,5h päästä. Toki paikat oli jo jonkin verran kypsät jo käynnistykseen mennessä. Aamulla aloiteltiin ja illalla kymmenen maissa kuopus syntyi :) Toki siinä sitten jossain vaiheessa puhkaistiin kalvot myös ja loppuajan sain oksitosiinia, kun ei meinattu edetä 4cm aukiolosta eteenpäin. Samana päivänä kumminkin syntyi, kun milloin alettiin käynnistämäänkin. Jos nyt jostain syystä sulla kapusha sinne asti venyisikin, niin sitä ei kannata liiaksi panikoida etukäteen :)
 
Tuolla puhui joku käynnistämisestä.. Toivokaa että lähtisi itsestään käyntiin mieluummin synnytys, on se vaan rankempaa ja supistukset kovempia kun käynnistetään.. Ainaki minä koin niin :X3: kai se vaikuttaa ku aletaan väkisten niin sanotusti hiillostaa vauvaa ulos...

Kapusha: määki kauhulla aattelin ballongia, en muista kirjoitinko mutta mulla käynnistettii sillä, olin vasta sormelle auki ja kanavaaki sillon pari senttiä, heti ku se oli laitettu niin alko menkkajomotus, ja pikkuhiljaa koveni ja koveni mutta ihan siedettäviä supistuksia oli vaikka tuli viiden minuutin välein pari tuntia, 7h ballongin laitosta se tuli pois ja sitte mentiin sairaalaan. Ja kaverilla kans käynnistettiin viime viikolla ballongilla, sen laitosta 6h niin niiden lapsi synty, se voi vaikuttaa niin eri lailla kaikille :) ei kannata lukea liikaa nettiä :rolleyes:

Meillä oli tänä aamuna bilirubiini taas nousussa eilisiltaan nähden, kuitenkin valorajan alapuolella mut kuitenki.. Mää alan nii kyllästyä ja hermostua tuohon!! Näköjään siitä patjasta ei oo mitään apua ja se perinteinen valo vaikutti heti (n) en kyllä enää ota patjaa kotiin jos joutuu sinivaloon vaan mieluummin jään sinne että joskus päästäisiin elämään normaalia arkea!! :) huomenna aamulla siis taas kahdeksaksi vieripolille kontrolliin... o_O

Mutta :LOL: vauva on aivan ihana, syö hyvin ja ilmeilee paljon, on niin tiitterä ja tarkasti jo katselee, apua nyt jo muka nii näppärä poitsu :eek::D
 
Jospa se ois jo huomenna tasaantunut se bilirubiini, kun kuitenkin on virkku ja syönyt hyvin.

Ylihuomenna sitä pitäis käydä oys tsekkaamassa, että miten on ruuhkaa. Pikkuisen meinaa taas pelkoa yms. nostella mutta pitää vaan koittaa luottaa, että kaikki menee hyvin. Jospa sitä ois paikat sen verran kehittynyt, että käynnistämiseksi riittäisi kalvojen puhkeaminen. Vaan rytinäähän se voi senkin jälkeen olla...
 
Ansculle onnittelut 40+0 viikkojen saavuttamisesta!! :)

Niittys voikin olla seuraava synnyttäjä, jos kerta torstaina(?) käynnistetään jo!! :)

Täällä on ollut melko oireetonta viime päivät. Ei juuri supisteluja tms. Minäkin mieluumin nautin tästä oireettomuudesta, mitä olisin kamalan kipeä koko ajan. Helpompihan se olis, jos suoraan sit synnyttämään lähtö tulis kun alkaa kipeät supistukset. Muutama vk sitten tuli vähän pyyhkiessä veristä limaa, mut sen jälkeen ollut vaan normaalit valkovuodot yms.. Esikoista odottaessa kyllä tässä vaiheessa jo tuli verisiä limavuotoja.. Huomenna neuvola. Terkkari tekee sisätutkimuksen ja kokeilee kohdunsuuntilanteen. Lääkärikäyntihän meillä oli se ainokainen rv 26..tässä lopussa ei mitään.

Katjuska rv 38+5
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oireillaan oikein kunnolla. Eilen noin klo 22 valahti kunnolla kirkasta verta ja sitä jatkui hetken. Ei kuitenkaan käynnistänyt taaskaan mitään. Verentulo loppui parn tunnin sisään ja muuttui perinteisemmäksi veriseksi vuodoksi. Koko yön oli tasaisesti kipeä mutta ei selvästikään synnytyssupistuksia. Vauva liikkuu todella hyvin!
Ai että olis ihana kaikkien näiden jälkeen mennä sit jossain vaiheessa synnärille niin että ne sanois, täällähän ollaan kokonaan auki ja eikun ponnistaan :D
Nöösikkä 38+5
 
  • Tykkää
Reactions: SaNii ja Niittys
Huomenta! :) kiitti Katjuska! :) uskomatonta, että tänne asti sitä on vaan jo tultu! :D mulla taitaa heittää synnytys yli niin että heilahtaa js kaukana kyllä oon jo pääsystä tohob 38+ kerhpon... noo, tää on itsepäinen oinas, nii ei tuu silloon kun mamma toivos vaan jusy silloin kun itselle sopii :D
Käynnistys muakin kyl jännittää, jos siohen menis.. :/

Käväsin eilen Oysissa, kun aina välillä jotain lorahtelee ha oon sit ressannu, et eihän oo lapsivettä, ku on tää positiivinen streptokokkikin. No ei ollu, eli vissiin vaa vetistä valkovuotoo tai pissaa, jos vauva painaa virtsarakkoon, nii pidätyskyky heikentyny. Voi ne lantionpohjalihakset :D
Otti samalla sen uuden streptokokki näytteen,;nii se on sit voimassa, ku joskus synnyttämään varnaan meen ;)
En tiiä viel sitä tulosta, onko muuttunu nedtiiviseksi, ku ne kattoo sit silloin koneelta. Joo, käyrillä kävin kans ja vauva liikkui mukavasti. Sanoi, että kyllä sillä on siellä hyvät oltavat ha nyt vaan rentoutua :)
Mua pikkuisen alkoi kans se sairaalaymoäristö ahistaa, kun niitä valkoisia pitkiä käyräviä kävelin ja joidenkin paarejen ohi, huoh. Ja miehelle sanoin, etten tiiä oisinko ees vielä valmis synnyttämään, johonbmies totesi, että tuskin siihen voi koskaan kokonaan valmid olla :) en tiiä.. viimeks oon sairaalassa ollu jonku pari kolme yötä 2000-luvun lopilla kun umpisuoli leikattiin.. aika kultaa muisyot, mut kiire mulla silloinkin sieltä pois oli.. :O
Noo, kylläpä se tästä. Jännä vaan, että NYT tulee tällasia ajatuksia. . :S ja että onkohan sitä hyvä äiti ja miten paljo se meidän elämä muuttuukaan jne, onko enää omaa aikaa yhtään.. onhan näitä toki joskus mielessään pyöritelly, mut nyt ne taas tulee ajatuksiin :O

Ihanalta kuulostaa Pippuri teidän pääsiäinen ruokailuineen :)

Hanzu, kiva kun nyt pääsitte kotiin! :)

Tsemppiä Niittys huomioselle oys käynnille! :)
Anscu ja Pikkuinen 40+0 (eli tänään laskettuaika, sielläpä se pikkuinen masussa oleilee ;) :D)
 
Nöösikkä: Jänskää!! :) Joo oishan se kivaa mennä sairaalaan ja ponnistaa muutaman kerran niin koko helahoito ois siinä sit. :D

Ei sitä käynnistystä kannata liikoja jännitellä! On siinä hyviäkin puolia, ei tartte miettiä että milloin sinne sairaalaan tarvii lähteä, ja kerkeekö saada kivunlievityksiä ajoissa jne..

Huomenna olis kyllä noin "tilastollisesti" hyvä päivä mun synnyttää, kun mulla & mun isällä on molemmilla synttärit, niin olis kolmessa polvessa sama syntymäpäivä.. :D Aprillipäiviä olis kans aika veikeä, uskoiskohan kukaan kun ilmoittelis että vauva on syntynyt. :D
 
Huomenta :)

anscu onnee 40+0 viikon saavuttamisesta! :)

Mäkin luen mielelläni kaikkien kuulumiset täältä ja miten kaikilla menee. Oli ne sitten vaikka vaan pelkkää valittamista :D

Viime yönä tuli taas närästys kaveriks! Ei oo vähään aikaan närästäny, mutta nytten yöllä närästi ja taas tuli kauheen kipeitä menkka jomoja pitkin yötä.

Meillä mies veikka, että tää syntys aprillipäivänä :D Se ois kyllä omalla tavallaan aika hauskaa :p:LOL:

Näin viime yönä kaks erillaista unta. että synnitin! Eka synnytys meni ilman kivunlievitystä ja ei sattunu ollenkaan :LOL: Toisessa unessa meille soitettiin sairaalasta, että voitte hakee nytten vauvan kotiin ja olin ihan mitä ihmettä synnytinkö mä muka ja maha olikin sitten hävinny :ROFLMAO:
 
Meillä käytiin miehen kans yksityiskohtaisimmat ja syvällisimmät keskustelut synnytyksestä ja vauvantulosta puolilta öin. :) Seköhän tuo lie vaikuttanu:LOL: mutta aamuyöstä neljältä heräsin supisteluun. Koskaan aiemmin en ole herännyt niihin. Näissä oli jo pituuttakin minuutin verran ja tulivat reilun 5 minuutin välein. Jokin napakkuus niistä sitten kaiketi kuitenkin puuttui, kun en kyytiä soitellut ja niinhän ne reilun tunnin jälkeen alkoivat mennä lyhyemmäksi ja harvemmaksi. Vauva selkeästi tuntuu taas alempana tuon session jälkeen. Jännästi supistukset olivat voimakkaamman tuntuisia makuulla kuin pystyssä. Vauveli liikkuu hyvin supistusten välillä ja myös nyt myöhemmin. Tirsasin pari tuntia, kun isommat lapset lähti kouluun ja mies töihin. :)

Jos synnytys käynnistyy ennen torstaita, toivoisin kyllä ettei isommat lapset olisi kotona, jos satun olemaan kovastikin kipeä. Toinen muksuista on monta kertaa huolehtinut, että "eihän äiti sinulle tapahdu mitään synnytyksessä". Joo ei tapahdu. Kaikki menee kyllä hyvin. Jos irvistelen ja älähdän, kun vauva möyrii jalkoväliin ja liitoskivut pakottaa pysähtymään, heti tulee kysymystä, että oliko samanlaista heitä odottaessa. Joo, tää kuuluu asiaan ei mitään hätää. Ensinnäkin toivon, että en olisi niin kipeä kuin viimeksi, että tuntuu ettei enää kestä ja toiseksi toivon, että jos olen niin lapset eivät näe sitä, kun hiki kaatuu päältä ja tärisen kivusta ja hiljaa vaikerran. :confused:

Mutta jos tässä nyt nousis yllä "yöunilta" ja katsois, millainen päivä tästä tuleekaan. :)

Niittys 37+6
 
Eipä nää mukaan kirjoitukset oo kauhean positiivisia,vaikka kyl välillä yritän keksiä joain mukavaakin sanottavaa :LOL: Et kaikki kellä on valitettavaa niin antaa tulla vaan :p

Luin mä sieltä joukosta niitä onnistuneitakin käynnistyskokemuksia,mut tietysti ni huonot jäi vaan mieleen :confused: Ja mulla tosiaan takana se cytotec-käynnistys aivan epäkypsästä tilanteesta (kanavaa 3cm ja tiukasti kiinni) niin hui.. :oops: Ja kun se tuska alkoi heti mut kivunlievitystä sain vasta vuorokauden kuluttua... Voi apua, käynnisty rakas synnytys itsestään :X3: Tai ainakin tää mun typerä kroppa vois vähän kypsyä siihen synnytykseen ettei tarvis ihan nollasta lähteä.
Oon varmaan ihan hermoraunio muutaman viikon päästä... o_Oo_O

Vauva meni eilen taas alaspäin, alkaa olee toi maha tosi alhaalla! Kauhea myllerrys kävi koko illan, olin varma että se tulee vatsasta läpi! Maha meni puolelta toiselle :LOL: Mitään muuta ei ookkaan sitkun noita nivus- ja iskiaskipuja!

Pitäis varmaan esikoisen kanssa lähteä tonne ulkoilmaan vaikka täällä sisällä ois noita siivoushommia enemmän kun omiksi tarpeiksi. Ollaan vieläpä tää päivä ilman autoa niin illalla vasta sitte ruokaostoksille ja muuta :)
 
Niittys: Kuulostaa lupaavalle :) saattaapi vaikka käynnistyä itsekseen ennen ylihuomista.
Minäkin toivon sen puoleen että synnytys käynnistyisi viikonloppuna-,jos ei ensi vklp, niin sitten seuraavana.. niin ei olis poika kotona katsomassa sitä menoa..

Kävin äsken pitkästä aikaa ulkona kävelemässä (vähän alle 1km) ja tuntui kyllä niin kokonaisvaltaiselta itsensä kiduttamiselta, että suosiolla jatkossakin nautin päivittäisen happihyppelyn parvekkeelta käsin..
 
Minnekä sitä saisi valittaa jos ei tänne :D ja missä ymmärrettäis paremmin kuin täällä missä muutkin kärvistelee. Minä ainakin luen mielelläni kaikenlaisia kuulumisia :)

Täällä mennään edelleen hyvä päivä - huono päivä tekniikalla, eilinen oli kamala ja tänään on oikein hyvä ja reipas olo - yritän saada aina hyvinä päivinä asioita tehtyä alta pois niin ei tarvii huonoina potea syyllisyyttä.

Mies sai opiskelupaikan syksylle <3 rahatilanteelle ei ehkä niin hyvä väliaikaisesti mutta jospa maksais itsensä takasin pitkällä aikavälillä. Töitä ei ole vielä löytänyt mutta tunnusti tässä että hänestä olis oikeastaan kiva jos ei ihan vielä saisikaan, niin voisi olla minun ja vauvan kanssa kotona aluksi eikä tarvitsisi käyttää isyyslomia heti. Ihana :love:

Mä oon ihan uhallakin kävellyt nyt pidempiä lenkkejä miehen kanssa, hitaasti toki. Tuntuu hyvältä vaikka supisteleekin sit enemmän ja vauva painaa pidemmän lenkin päätteeksi aika lailla tuolla työ alhaalla. Mut hyvähän se vaan on :rolleyes:

Tsemppiä meille kaikille viimeisiin viikkoihin ja päiviin!
 

Yhteistyössä